Clustercontest W44

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Clustercontest W44!!!

Beste W44-forumlezers,

In een poging hier wat meer activiteit op het forum te kunnen bereiken, presenteer ik jullie hierbij het W44-Clustercontest! Wie heeft het mooiste en best functionerende cluster van W44? Over een kleine 2 weken zullen we het weten!

Hoe kun je inschrijven?

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site.
- Op het kaartje moet je alleen je eigen cluster (in het geel) en het cluster van je eigen stam (in het blauw) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dien je deze in het topic te posten. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond! :)

De Prijzen

De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:

- 1e prijs: 500 premium punten!
- 2e prijs: 300 premium punten!
- 3e prijs: 200 premium punten!

- 4e prijs: 100 premium punten!
- 5e prijs: 100 premium punten!
- 6e prijs: 50 premium punten!
- 7e prijs: 50 premium punten!
- 8e prijs: 50 premium punten!

- Originaliteitsprijs:

1e prijs: 350 premium punten!
2e prijs: 200 premium punten!
3e prijs: 50 premium punten!

- Beste Farmcluster: 100 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op W44. Lees je dit nu toevallig en ben je geen W44-speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan dit concept? Stuur dan even een PM naar mij (DemocratischeZwijmelaars) en dan kun je toetreden tot de jury. Het lijkt mij het leukste als alle juryleden ook een kort stukje tekst schrijven over de clusters van de deelnemers bij de beoordeling. Het jureren zal dus niet alleen bestaan uit het geven van een aantal cijfers, maar je dient als jurylid ook een kort (enkele zinnen) stukje tekst over de clusters van de deelnemers te schrijven. (HIER een voorbeeld over hoe dat er ongeveer uit zal gaan zien. Er gaat dus wel wat tijd in zitten!)

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account HaveYouEverBeenMellow? (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er ook deze keer weer veel gedoneerd wordt!

Huidige sponsoren:

HaveYouEverBeenMellow? - 400 premiumpunten
Generaal. - 50 premiumpunten
Poo. - 500 premiumpunten
Teveron - 100 premiumpunten
Marwolaeth - 1000 premiumpunten
The Bickymeister - 100 premiumpunten

Totale prijzenpot: 2150 premiumpunten!!

Bedankt voor jullie donaties! :)

Uiterlijke Inzendingsdatum: Maandag 16 november!!
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.


Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo is hiervoor. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten, die niet aanwezig zijn op het AF, in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich meer mensen in en blijft van die groep mensen misschien ook wel weer een aantal hangen, waardoor het hier weer wat actiever wordt.

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!

Deelnemers:

CLICK HIER VOOR EEN OVERZICHT VAN DE INSCHRIJVINGEN!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73678

Guest
Alexandria Morgan;

Wij van Alexandria Morgan presenteren hierbij ons cluster. Wanneer ons cluster wordt bekeken met de ligging van P. in het achterhoofd, valt op dat wij het meest oostelijk liggen van de stam. Grenzende aan Deceiver liggen wij precies in de voorheen drukke core wat ons compacte en ronde cluster verklaart. Op het moment van schrijven hebben wij precies 150 dorpen.

Ons cluster;

Cluster_Alex.png


Wanneer we ons (stam)cluster bekijken kunnen we concluderen dat het lijkt op de kop van een Boxerhond met gecoupeerde oren;

Cluster_Alexvorm.png


Met dank aan Jeroens Paintskills, nogmeer honden (bal op de neus);

ss_2015_11_09_at_12_29_05.jpg


Leuk initiatief Gijs, vandaar dat ik met mijn persoonlijke account 50 pp heb gedoneerd.

Bring it on!

Namens team Alex,
Max
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73224

Guest
40578_large

TasmanianDevil (Snow)
nl44


Zeer tevreden over onze phalanx cluster in goed farmgebied =>
1dfr7JL.png
en doorgroei mogelijk richting rim (safe) en core (front met P.) .

als je stamcluster verticaal spiegelt kan je er wel italie in zien vind ik :p

2goqUQV.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Leuk initiatief Gijs, vandaar dat ik met mijn persoonlijke account 50 pp heb gedoneerd.

Bedankt! Zal daarmee de originaliteitsprijs verhogen ;)

Vertel trouwens vooral aan je mede-w44ers door, dat er momenteel een clustercontest plaats vindt. Bij voldoende deelnemers, zal ik de prijzen nog een keer flink verhogen ^^

PS. prijzen zijn nogmaals verhoogd. Dankje Poo :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24338

Guest
Mooi initiatief Gijs. Bij deze krijg je 100PP van me, deel die ook maar uit.
 

DeletedUser52001

Guest
Bij deze, als er 10 deelnemers zijn doneer ik 1000pp in de prijzenpot :)
 

DeletedUser21186

Guest
Hierbij het cluster van ltdarky:
attachment.php


Flink wat farmruimte en weinig andere keuze om over een tijdje snow lastig te vallen :bijl::licht::ram::edelman:
 

Bijlagen

  • w44 (2).jpg
    w44 (2).jpg
    20,5 KB · Weergaven: 705
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Leuk dat je je inschrijft! Zal het noteren ;) Houd goed het forum in de gaten. Over ongeveer 1,5 week zal de uitslag bekend gemaakt worden.
 

DeletedUser37752

Guest
hey peeps,

bij deze mijn cluster.
ben een latestarter met een behoorlijke stijgende lijn.
bovenste gedeelte is erbij gekomen na fusie met sebastian valmont.
en beneden ga ik atm dwars door bizar heen.

greetz
blaq

nl44
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
stamloos maak ik toch geen schijn van kans :eek:
Wil gerust mee doen, maar merk nu al dat er een paar zeer mooie clusters zijn waar ik nooit tegen kan winnen
 

DeletedUser74396

Guest
Gewoon meedoen, misschien win je de troostprijs :p

ik maak meer kans met mijn toekomstig cluster hoor :D
Maar als ik wat tijd over heb post ik er mijn clustertje wel bij, ook in de periode voor de examens hier zoals menig student dus heb wel betere zaken te doen
 

DeletedUser74005

Guest
stamloos maak ik toch geen schijn van kans :eek:
Wil gerust mee doen, maar merk nu al dat er een paar zeer mooie clusters zijn waar ik nooit tegen kan winnen

Jij hebt duidelijk je pm niet goed gelezen :p

Je kunt ook voor de originaliteitsprijs gaan bijvoorbeeld of voor het beste farmcluster.

Vertel kort iets over jouw cluster; hoe het tot stand is gekomen, of je er tevreden mee bent en wat volgens jou de voordelen er bijvoorbeeld van zijn. Je kunt daarnaast ook op de creatieve tour gaan; vertel waar jij je cluster op vindt lijken en maak er met paint een mooi kaartje mee.

Je hebt dus zeker kans op een prijs :)

PS. mss wat over je 'toekomstige' cluster vertellen? :p

Als er 50 deelnemers zijn doneer ik ook 1000pp.

Daar houd ik je aan.
 

DeletedUser75834

Guest
Mooi concept alles sinds, ben benieuwd naar de winnaars. Dit topicje zal ik met plezier blijven volgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan