United masters vs casual

Reactiescore
92
10633_large

Gezien het voorgaande topic (naar mijn idee onterecht) is gesloten, hierbij een nieuw topic, waarvan de naam mij toch wat beter in de oren klinkt :p

Wij zijn Perfection, een stam die sinds januari bestaat en in die periode een steeds grotere rol in casual is gaan spelen. Een stam die onder andere als doel had om een vuist te vormen tegen het destijds almachtige style! De stam die nu is verdwenen, een deel van de leden uitgesmeerd over hun bondgenoten, een ander deel dat verdwaald is op zee.
Gedeeltelijk is de val van style! aan ons te danken, onder andere de val van het account black cop heeft flink pijn gedaan aan het ego van de style!spelers. Een belangrijk kenmerk van de afgelopen maanden van P. was onze uitermate hoge activiteit. 90% van de tijd hadden we de meeste veroveringen van de casual. Meestal ook met een flinke voorsprong op de rest. Ook qua ODA zijn we hard gegroeid, ondertussen staan we met een half miljard voorsprong op rang 1. :)
Grote tevredenheid heerst er binnen de stam, de sfeer is goed, een actief forum en heel veel aanvallen. Steeds meer spelers worden fanatieker in het aanvallen van andere spelers, aanvragen voor defence worden binnen 10 minuten vervuld, kortom, een perfecte stam.

perfection.png


global.png


Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Spelers: Black Cop

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 966
Kant 2: 133
Verschil: 833

chart


Ook hebben we vele andere spelers op de knieën gebracht, waaronder ruudven1230, king foxtrot, pica1987, webghost, erickott etc. etc.
De meest recente aanvallen zijn naar metoism gegaan, die ondertussen ook op barbaar is.

Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Stammen: DAS, MaHraM, T.R.B

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,680
Kant 2: 408
Verschil: 1,272

chart



Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Stammen: W-pack, W-hunt

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 151
Kant 2: 143
Verschil: 8

chart


Dit is het totaalplaatje van de huidige betrekkingen van de stam. AZTEC zijn de bondgenoten en de rest is vijand ;)
p_vs_cas.png


nlp1



Perfection, deal with it!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65921

Guest
Re: Perfection vs. casual

Ik wil een verhaaltje!
En kaartjes!
En stats!
En prentjes!

En mijn excuses voor te vragen het topic te sluiten :eek:
Had misschien beter gevraagd het te hernoemen.
 
Reactiescore
179
Re: Perfection vs. casual

Succes iedereen hier nog!!
Ik denk zeker dat dit wel een mooie strijd gaat worden, en dat P. ook enorm onderschat is.
 
Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

Aangezien Aztec BG is, moet het dan niet Perfection en Aztec vs casual zijn?
 

DeletedUser71679

Guest
Re: Perfection vs. casual

toch aardig kansloos dat het is gesloten alsof je alles bepaalt

en doe is niet zo hopeloos het andere topic na als je het zo noemt verklaar iedereen de oorlog want je lult zware poep als je zegt dat het p. vs casual is terwijl je poeslief allemaal bgs en naps hebt. kansloos gehalte is lekker hoog..
 
Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

toch aardig kansloos dat het is gesloten alsof je alles bepaalt

en doe is niet zo hopeloos het andere topic na als je het zo noemt verklaar iedereen de oorlog want je lult zware poep als je zegt dat het p. vs casual is terwijl je poeslief allemaal bgs en naps hebt. kansloos gehalte is lekker hoog..

Ingaand op het eerste, ik denk dat Laurens alle recht had om te vragen of dat topic gesloten kon worden. Hoewel het inmiddels style en wolf was, is het topic in eerste instantie geschreven door style, en draaiend rondom de oorlog van deze stam. Nu style er niet meer is leek het ons logisch dat een andere stam/stammengroep een nieuw topic zou openen.

Dat Donalds hier zo snel mee is vind ik mooi, het bekijkt de wereld vanaf een andere hoek en het is nu toch de nr1 stam, zoals style dat destijds was. Wel hoop ik dat er meer P en Aztec leden zijn die in hun eigen topic komen reageren, zou toch een leukere discussie op gang kunnen brengen.

Het tweede gedeelte ben ik deels wel met je eens, de titel had wel wat mooier gemogen en idd, jullie zijn lang niet met zoveel stammen in oorlog als style toen. De manier hoe je dit brengt vind ik echter, om jouw woorden maar te gebruiken, wel een beetje kansloos.
 

DeletedUser65921

Guest
Re: Perfection vs. casual

Ach ik vind het wel een compliment dat ze mijn manier na doen :)
 

DeletedUser73700

Guest
Re: Perfection vs. casual

Veel veranderd sinds ik gestopt ben hier :eek:
Veel succes allen! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Perfection vs. casual

Hoi iedereen,

Ik had flink wat problemen met m'n vorige forum account dus heb maar even snel een nieuwe gemaakt met een verzonnen nieuw accoutn en e-mail adress. :)

Maar ik ben er weer

Mvg
Gerwin 30 :):D
 
Reactiescore
92
Re: Perfection vs. casual

Welkom Gerwin :)

Betreft de naam van het topic, daar wordt aan gewerkt :p Had even snel een naam bedacht en dacht hem later snel te kunnen veranderen, maar het tegendeel bleek. Gaat niet zo makkelijk als op een stammenforum.

Heb ook voor het eerst op ons fora genoemd dat iedereen welkom is op dit forum ;) Ze zullen hoofdzakelijk meelezen.
 

DeletedUser73410

Guest
Re: Perfection vs. casual

heb niet zo gek veel te melden hier

maar lees wel mee hou wel van beetje humor
 
Reactiescore
60
Re: Perfection vs. casual

Welkom Gerwin :)

Betreft de naam van het topic, daar wordt aan gewerkt :p Had even snel een naam bedacht en dacht hem later snel te kunnen veranderen, maar het tegendeel bleek. Gaat niet zo makkelijk als op een stammenforum.

Heb ook voor het eerst op ons fora genoemd dat iedereen welkom is op dit forum ;) Ze zullen hoofdzakelijk meelezen.
Stuur een berichtje met de nieuwe titel naar poo, die regelt het wel
No offence, maar we weten allemaal hoe het met aztec staat :eek:
Tsja jullie zijn BG, wij niet :p
heb niet zo gek veel te melden hier

maar lees wel mee hou wel van beetje humor
Haha dat kan ook inderdaad
 

DeletedUser68201

Guest
Re: Perfection vs. casual

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
 

DeletedUser65921

Guest
Re: Perfection vs. casual

Leuk, meer activiteit van jullie kant.
Maakt het hier wat interessanter!
 

DeletedUser63643

Guest
Re: Perfection vs. casual

Eindelijk, na veel gebuffel alleen van mijn kant, eindelijk stammies op het AF. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Perfection vs. casual

Haha mocht denk ook wel gezien de vorige fora waarin alleen een paar mensen van P. actief waren
 
Reactiescore
60

DeletedUser76676

Guest
Re: Perfection vs. casual

speciaal hiervoor toch maar eens een acc aangemaakt op het algemene forum xD
 
Bovenaan