De Mental autobiografie

Reactiescore
1.383
Leuke intro alvast! Trots dat ik eindelijk een keer deel uit heb gemaakt van een stam die wint! Groeten van Lol or Life (voornamelijk een Triodor!) :D
 

DeletedUser

Guest
Nice!

Sinds wanneer doe ik niet meer mee als oud redactie lid van het weekblad:mad:
 

DeletedUser66129

Guest
Ik verdien een speciaal hoofdstuk in dit verhaal vind ik!
 

DeletedUser

Guest
De naam Tasarinan moet minimaal wel 10x genoemd worden, veel besproken onderwerp geweest :rolleyes: :p
 

DeletedUser66129

Guest
De naam Tasarinan moet minimaal wel 10x genoemd worden, veel besproken onderwerp geweest :rolleyes: :p

Denk alleen dat het dan niet positief gaat uitvallen :eek:

Alhoewel met het niveau wat deze wereld had komt zelfs mijn oma nog positief voor in het verhaal als ze mee had gedaan :D
 

DeletedUser73972

Guest
Denk alleen dat het dan niet positief gaat uitvallen :eek:

Alhoewel met het niveau wat deze wereld had komt zelfs mijn oma nog positief voor in het verhaal als ze mee had gedaan :D

De tekst is niet bedoeld om nog ff na te trappen op andere accounts, eerder om de prestaties van mental in een gouden kadertje te zetten
 

DeletedUser66129

Guest
Is mental dan toch nog een vriendelijke stam geworden?! :eek:

Daar zag het niet naar uit jaren lang..
 

DeletedUser61042

Guest
Meh pleur dat ding er nou gewoon in 1 keer op zijn we ook van het wereld 37 forum af:eek:
 
Reactiescore
1.383
Pleur dat ding er in een keer op en je raakt 75% van de geïnteresseerde lezers kwijt. Veel beter dit. Ik heb geen fuck met w37, maar kan ik iedere keer een minuut of 15/30 lezen boeit dat me veel meer dan een hele roman en zal ik ook minder snel afhaken.
 

DeletedUser73972

Guest
Is mental dan toch nog een vriendelijke stam geworden?! :eek:

Daar zag het niet naar uit jaren lang..

Draai de rollen anders maar eens compleet om ja!

Meh pleur dat ding er nou gewoon in 1 keer op zijn we ook van het wereld 37 forum af:eek:

Auri heeft geen vrienden dus gaat hij maar ff op elke post die hij ziet beginnen haten... nee serieus, kan jij ooit iets positiefs zeggen? En als het dan negatief is tenminste degelijk onderbouwen zonder van die kut argumenten? :p Nu kom je nogal over alsof niemand jou wil :$

Pleur dat ding er in een keer op en je raakt 75% van de geïnteresseerde lezers kwijt. Veel beter dit. Ik heb geen fuck met w37, maar kan ik iedere keer een minuut of 15/30 lezen boeit dat me veel meer dan een hele roman en zal ik ook minder snel afhaken.

Yes!!! Onze opzet is dus al zeker geslaagd voor 1 persoon
 

DeletedUser66129

Guest
Rupel ik ben toch maar aan het kloten hier :p

Mental verdiend het, maar niveau van deze wereld lag gewoon veels te laag en werd over algemeen zwak gespeeld..
 

DeletedUser61042

Guest
Draai de rollen anders maar eens compleet om ja!



Auri heeft geen vrienden dus gaat hij maar ff op elke post die hij ziet beginnen haten... nee serieus, kan jij ooit iets positiefs zeggen? En als het dan negatief is tenminste degelijk onderbouwen zonder van die kut argumenten? :p Nu kom je nogal over alsof niemand jou wil :$



Yes!!! Onze opzet is dus al zeker geslaagd voor 1 persoon

Nee ik lees gewoon liever iets in 1 keer dan dat ik er elke week voor terug moet komen. en waarom betrek je er nou weer bij dat ik geen vrienden heb? je kent me niet eens zielig hoor.
 

DeletedUser73972

Guest
Nee ik lees gewoon liever iets in 1 keer dan dat ik er elke week voor terug moet komen. en waarom betrek je er nou weer bij dat ik geen vrienden heb? je kent me niet eens zielig hoor.

Zucht, ik doelde met die "nu ff serieus" dat het voorgenoemde niet serieus bedoeld was, het maakt me eerlijk waar niet zo veel uit, en dat is niet negatief bedoeld, maar oké, had ik niet mogen zeggen, zelfs was het niet serieus bedoeld. Punt blijft wel dat het al een eeuwen geleden is dat je nog eens een post maakte waarmee je niet zeurde over iets jij hater van me.
 

DeletedUser61042

Guest
Zucht, ik doelde met die "nu ff serieus" dat het voorgenoemde niet serieus bedoeld was, het maakt me eerlijk waar niet zo veel uit, en dat is niet negatief bedoeld, maar oké, had ik niet mogen zeggen, zelfs was het niet serieus bedoeld. Punt blijft wel dat het al een eeuwen geleden is dat je nog eens een post maakte waarmee je niet zeurde over iets jij hater van me.

Je hebt het over mijn haat post maar je onderbouwd zelf ook amper je eigen post zoals hier boven zonet ook niet deed. en eeuwen geleden? ik post amper wat en ik zeg hierboven toch duidelijk dat ik liever een zo post zoals dit in een keer lees dat ik iedere keer voor terug moet komen terwijl de wereld al gedaan is. En andere haat post's? overdrijven is ook een kunst
 
Bovenaan