Stelling van de Dag.

Deleted User - 487936070

Guest
We komen zodra we meer informatie hebben wel met een verklaring. Het lijkt iig een eenmansactie te zijn waar ai en divine niks mee te maken hebben.
 

DeletedUser73904

Guest
Stelling: Met het stoppen van Glenn is wereld 37 beslist & daarna ook saai geworden.
 

DeletedUser73972

Guest
Is ook mijn mening, Glenn was een goede leider voor zijn stam en ik denk dat het moraal in story vooral stilaan is beginnen afzwakken na het stoppen van Glenn. Dit is natuurlijk maar een mening van een buitenstaander, kan dus even goed fout zijn.
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening: geheel fout. En dan heb ik het ook over de mening van Rupelsoldaten. Story was al afgezwakt voordat Glenn stopte, sterker nog: de reden dat Glenn stopte was in 1e instantie omdat het moraal in Story afzwakte en omdat de overige leiding destijds inactief werd, met Martijn kwam later nog wel een opleving, maar ook dat was tijdelijk. Vind ook die ophemeling van Glenn niet helemaal terecht, er wordt teveel gedaan alsof Story (en ook Cyan daarvoor) vooral op hem draaide en daar klopt gewoon niets van.

Verder was Glenn zeker wel een redelijk goede leider, op bepaalde punten goed en op bepaalde punten kwam hij tekort (maar das logisch). Vooral naar buiten en zijn diplomatie was zeer sterk (hoe hij Story stichtte was werkelijk fenomenaal). Maar hier op het forum hoor ik enkel maar positieve dingen over hem en wordt er veel nadruk op gelegd op de grote rol die hij speelde, en ik heb daar wel een iets andere kijk op.
 
Reactiescore
1.075
glenn heeft allensinds veel aandeel gehad op de neergang van story hoor :rolleyes2:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ondanks alles wat Glenn voor Story heeft gedaan heeft hij ook een paar cruciale fouten gemaakt waardoor Mental steeds sterker werd. Zijn diplomatieke acties werkten tot op een bepaalde hoogte. Een aantal stammen bleven in deze propaganda geloven maar uiteindelijk zijn er toch ook een aantal cruciale spelers geweest die deze propaganda doorzagen en de overstap maakten naar Mental. Dit gaat dan ook niet alleen over R_R.
 
Reactiescore
1.367
Ondanks alles wat Glenn voor Story heeft gedaan heeft hij ook een paar cruciale fouten gemaakt waardoor Mental steeds sterker werd. Zijn diplomatieke acties werkten tot op een bepaalde hoogte. Een aantal stammen bleven in deze propaganda geloven maar uiteindelijk zijn er toch ook een aantal cruciale spelers geweest die deze propaganda doorzagen en de overstap maakten naar Mental. Dit gaat dan ook niet alleen over R_R.

Hoi <3
 
Reactiescore
581
Stelling: Met het stoppen van Glenn is wereld 37 beslist & daarna ook saai geworden.
Flauwekul. We doorzagen zo goed als al zijn acties, anticipeerde er iedere keer op de correcte manier op en waren hem steeds een paar stappen voor. Met een betere leider had ik nog moeten zien... wie er had gewonnen.
 

DeletedUser73972

Guest
Naar mijn mening: geheel fout. En dan heb ik het ook over de mening van Rupelsoldaten. Story was al afgezwakt voordat Glenn stopte, sterker nog: de reden dat Glenn stopte was in 1e instantie omdat het moraal in Story afzwakte en omdat de overige leiding destijds inactief werd, met Martijn kwam later nog wel een opleving, maar ook dat was tijdelijk. Vind ook die ophemeling van Glenn niet helemaal terecht, er wordt teveel gedaan alsof Story (en ook Cyan daarvoor) vooral op hem draaide en daar klopt gewoon niets van.

Verder was Glenn zeker wel een redelijk goede leider, op bepaalde punten goed en op bepaalde punten kwam hij tekort (maar das logisch). Vooral naar buiten en zijn diplomatie was zeer sterk (hoe hij Story stichtte was werkelijk fenomenaal). Maar hier op het forum hoor ik enkel maar positieve dingen over hem en wordt er veel nadruk op gelegd op de grote rol die hij speelde, en ik heb daar wel een iets andere kijk op.

Zoals je zegt, wat voor ons zichtbaar was Glenn belangrijk, maar blijkbaar in de stam een stuk minder :p Wel credits aan hem voor die mooie oorlogsverklaringen (en de andere schrijvers), en het bij mekaar sprokkelen van story.

Flauwekul. We doorzagen zo goed als al zijn acties, anticipeerde er iedere keer op de correcte manier op en waren hem steeds een paar stappen voor. Met een betere leider had ik nog moeten zien... wie er had gewonnen.

Altijd recht voor de raap die Triador!
 
Reactiescore
1.367
Niemand had ooit kans om W37 op mental na, niemand had de mentaliteit van een winnaar enkel ego's die gevoed moesten worden!
 

DeletedUser73091

Guest
Naar mijn mening: geheel fout. En dan heb ik het ook over de mening van Rupelsoldaten. Story was al afgezwakt voordat Glenn stopte, sterker nog: de reden dat Glenn stopte was in 1e instantie omdat het moraal in Story afzwakte en omdat de overige leiding destijds inactief werd, met Martijn kwam later nog wel een opleving, maar ook dat was tijdelijk. Vind ook die ophemeling van Glenn niet helemaal terecht, er wordt teveel gedaan alsof Story (en ook Cyan daarvoor) vooral op hem draaide en daar klopt gewoon niets van.

Verder was Glenn zeker wel een redelijk goede leider, op bepaalde punten goed en op bepaalde punten kwam hij tekort (maar das logisch). Vooral naar buiten en zijn diplomatie was zeer sterk (hoe hij Story stichtte was werkelijk fenomenaal). Maar hier op het forum hoor ik enkel maar positieve dingen over hem en wordt er veel nadruk op gelegd op de grote rol die hij speelde, en ik heb daar wel een iets andere kijk op.

Ik, als buitenstaander, heb ook die mening. Denk dat de omstandigheden in die periode de doorslag gaven. Dat de opgave van glenn daarbij zat is maar een druppel. Ik heb eerder het gevoel dat z'n kracht lag in het laten geloven van z'n stamleden. Het is wel een feit dat we teveel veren in z'n kont gestopt hebben, toch zeker meer dan dat ie verdiende
 

DeletedUser61042

Guest
Flauwekul. We doorzagen zo goed als al zijn acties, anticipeerde er iedere keer op de correcte manier op en waren hem steeds een paar stappen voor. Met een betere leider had ik nog moeten zien... wie er had gewonnen.

Dus de o zo almachtige triador doorzag altijd alles en ook dat bijna iedereen van nilva weer terug ging naar story en dat daarna steff zou leaven dat vind ik dan bijzonder knap van je.:D
 

DeletedUser60969

Guest
Zo goed als, lezen knul.

Een aantal Nilva spelers wouden inderdaad overstappen naar Story, dat was ook al bekend bij Mental en hebben wij ook op gereageerd.
Veel acties van Glenn zagen we al ja, vanaf het begin dat we aangaven dat we niet direct met de grootste stammen(Mental & Cyan) willen samenwerken tot aan de val van Story. En volgens mij is daar achteraf op gezien ook altijd prima op geanticipeerd door ons.
 

DeletedUser61042

Guest
Onzin dat je zo goed als alle actie's kunt aan zien komen dat kan gewoon niet.
 

DeletedUser73972

Guest
Dus op w43 zeg je net dat je meteen alle spionnen kan ontmaskeren (jij),
maar een beetje anticiperen op wat de vijand gaat doen ho maar, dat is niet mogelijk :eek:
 

DeletedUser61042

Guest
Dus op w43 zeg je net dat je meteen alle spionnen kan ontmaskeren (jij),
maar een beetje anticiperen op wat de vijand gaat doen ho maar, dat is niet mogelijk :eek:

Wat heeft wereld 43 hier mee te maken? dit is het wereld 37 forum. en een beetje anticiperen is ook niet moeilijk inderdaad maar Triador doet net of die alles heeft kunnen zitten te voorspellen wat wij als story deden en dat is niet waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan