Praattopic

DeletedUser76356

Guest
Ik ga spelen. Maar let maar verder niet op mij, ga lekker verder met het gespam :3
 

DeletedUser76018

Guest
Worstjes jij speelt overal maar nooit serieus :eek:

& succes quaere verum!
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb zo het gevoel, dat jullie de koelste mod van tw gaan krijgen :cool:

Maar eerst maar eens mij toetsen van morgen goed maken :)
 

DeletedUser76356

Guest
Ik speel best serieus maar ik kan het gewoon niet :D

Ik raad je aan om eens het mentorsysteem uit te proberen. Deze mensen hebben vaak wel goede ervaring, en kunnen je helpen zodat je het spel gaat snappen, en het misschien nog wel eens een keer ver gaat schoppen!
 

DeletedUser76018

Guest
Komt Gijs hier modden? Zoja is het niet de coolste hoor :eek:
 

DeletedUser76206

Guest
Als je Poo. een paar zuurstokken cadeau geeft dan opent die je topic heus wel weer. :rolleyes:

Waar woont poo? Stuur ik hem even paar vrachtwagens vol zuurstokken;)

Zeker niet na dat vinci er nu toch veel heeft! :eek:
Drie is niet veel hoor

Ik ga spelen. Maar let maar verder niet op mij, ga lekker verder met het gespam :3

Succes gewenst

Ik ga ook spelen :eek:

Whoee worsteman gaat knallen:rolleyes:
 

DeletedUser72975

Guest
Ik raad je aan om eens het mentorsysteem uit te proberen. Deze mensen hebben vaak wel goede ervaring, en kunnen je helpen zodat je het spel gaat snappen, en het misschien nog wel eens een keer ver gaat schoppen!

Ik snap het spel prima, denk dat ik wat actiever moet worden om iig beter te starten :p
Om een of andere reden vind ik lekker aanmodderen echter leuker dan pro spelen :D
 

DeletedUser76356

Guest
Ik snap het spel prima, denk dat ik wat actiever moet worden om iig beter te starten :p
Om een of andere reden vind ik lekker aanmodderen echter leuker dan pro spelen :D

Was eigenlijk bedoeld als grapje. Maar ja niemand kent mij dus niemand weet dat ik vaak ontzettond goede grapjes maak :x

Maar neem een co, serieuze tip. Is enigszins praktisch ;)
 
Bovenaan