Hoeveel is massa ?

DeletedUser15999

Guest

84fe10cd141682583786745475_700wa_0.gif
 

DeletedUser15999

Guest
Ik wed dat steff meer vrienden heeft dan jij op tw en ook in het echte leven. En als het niet meer zijn dan zijn het wel waardevollere want ik ben zijn vriend!

Niet iedereen hoeft te weten dat ik in de stam zit puur voor de overwinning, maar er verder niks mee te maken heb :(:(
 

DeletedUser72524

Guest
Tegenwoordig bestempelt men een stam van 20 leden als massa. Wat mij betreft is dit onzin, het puntenaantal wordt immers geteld van de eerste 40 spelers. Toegegeven : punten vechten niet (om met een cliché in huis te vallen) en 15 actieve spelers zijn efficiënter dan 40 inactieve spelers. Je kan dan evengoed 40 actieve spelers in huis halen, da's toch veel meer rendement ? Jullie mening graag.
Mental was een vieze massa stam aka een recruit to win stam.

Ik zie Freerk-Jan hier posten, wat een baasje is dat. Jammer genoeg alleen beginfase gespeeld zo te zien:(
 
Reactiescore
1.367
Mental was een vieze massa stam aka een recruit to win stam.

Ik zie Freerk-Jan hier posten, wat een baasje is dat. Jammer genoeg alleen beginfase gespeeld zo te zien:(

Dikke ****** Jij weet totaal niets van tribalwars af! Een stam kan nooit massa zijn, hoe meer mensen hoe beter! En een stam met vele leden heeft veel meer voordelen dan een stam met weinig leden!
 
Reactiescore
1.075
je mama is massa
 
Bovenaan