Eindfase Classic 10: Fight Club

DeletedUser74110

Guest
Goed gedaan jongens, prima vermaakt. Vooral de start was interessant!
 

DeletedUser20611

Guest
Even in de openingspost erbij gezet:

EDIT 24/10/15:

98151d5ff00252637a77103053d0633d.png
 
Reactiescore
746
Gefeliciteerd Fight!
Ik geloof dat dit een recordoverwinning is in een recordtempo! :p

De wereld zal morgen in de loop van de namiddag afgesloten worden, vergeet dus niet om PM's/gesprekken/plaatjes/... die je wilt bijhouden op te slaan. Deze zullen niet terug te halen zijn na het afsluiten!

We hopen dat jullie het deze classic leuk hebben gevonden, ondanks de afwijkende instellingen!

Op naar de volgende?
 
Reactiescore
1.094
Gefeliciteerd Fight!
Ik geloof dat dit een recordoverwinning is in een recordtempo! :p

De wereld zal morgen in de loop van de namiddag afgesloten worden, vergeet dus niet om PM's/gesprekken/plaatjes/... die je wilt bijhouden op te slaan. Deze zullen niet terug te halen zijn na het afsluiten!

We hopen dat jullie het deze classic leuk hebben gevonden, ondanks de afwijkende instellingen!

Op naar de volgende?

Hangt ervan af.

Houden we het ditmaal weer bij instellingen die we wel op .nl/be hebben gehad?
Worden de instellingen gebruikt die in het vorige suggestie topic staan die eigenlijk bedoeld was voor classic 10?
Word het sluiten van een wereld/classic dan wel goed geregeld?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
974
Ik geloof dat dit een recordoverwinning is in een recordtempo! :p

Goh, dat had niemand zien aankomen... :rolleyes: Dat de instellingen niet deugde en het de meest saaie classic zou worden werd al de eerste dag vertelt.
 
Reactiescore
746
Hangt ervan af.

Houden we het ditmaal weer bij instellingen die we wel op .nl/be hebben gehad?
Worden de instellingen gebruikt die in het vorige suggestie topic staan die eigenlijk bedoeld was voor classic 10?
Word het sluiten van een wereld/classic dan wel goed geregeld?

Ja, ja, ja :)

Voel je overigens vrij een nieuw topic voor C11 te openen waarin alle voorstellen (inclusief nieuwe?) gebundeld kunnen worden :)
 
Reactiescore
660
Goh, dat had niemand zien aankomen... :rolleyes: Dat de instellingen niet deugde en het de meest saaie classic zou worden werd al de eerste dag vertelt.

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt. Maar natuurlijk maken de spelers de wereld ook voor een stuk. En het gemis aan werkte dit nog een stuk in de hand. Maar natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen happig was om met deze instellingen te gaan spelen.

Verder leuk dat je nog eens iets post. Was lang geleden dat we je zagen.
 
Laatst bewerkt:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hou jij je maar stil:D
 
Bovenaan