W40 schaakmat

DeletedUser

Guest
Beste wereld 40,

Voor wie nog de illusie had dat Error W40 niet zou winnen. Daar is vandaag vast een einde aangekomen. Error heeft er unaniem voor gekozen om de geplande fusie met ex-Calm door te zetten en deze vrijwel allemaal in Error op te nemen.

Nu een jaar geleden werd Error in de steigers gezet door Ed en Job en daar werden Djonno (Thats What She Said) en ik al vrij snel bij betrokken. De afscheidspost van mijn toenmalige stam The Unbelievers, wat inmiddels EMP is: http://prntscr.com/8szd1s.

Begin
Onder leiding van voornamelijk Ed en Joris (co van Ed) begonnen we te bouwen aan Error. Al snel hadden we een goede hechte groep met ik denk de beste spelers op deze wereld. We versloegen in samenwerking met Run! al vrij snel de toenmalig nummer 1 stam R!. Toen hebben we op aanraden van Joris de beslissing genomen om de regie van de wereld op ons te nemen. We gingen Patron rekruteren met spelers als Nuch, The-Future en Purrpurrfect en later Fap met spelers als Henk27, Sjaak en Ownagez0r. Maar ook in de rim zaten we niet stil en hebben we Grotenoob (afkomstig uit R!) gerekruteerd en ook toen nog kleine spelers als Snafu en Dulcis.

Eerste oorlogen
Ondertussen werd de BG van Run! door ons rekruteerbeleid niet meer houdbaar, wat al snel leidde tot een oorlog. Doordat ik inmiddels volledig de massa's op me nam en ik min of meer eiste dat iedereen altijd meedeed, hadden we snel Run! neer. Niet in de laatste plaats omdat ik ook de resterende R! leden (voorbeeld: Bjorn) zo gek kreeg om vooral met ons mee te doen. Resultaat: een gigantisch front voor Run! en een snelle en makkelijke overwinning voor Error.

En vanaf dat moment waren we eigenlijk al de gedoodverfde winnaars. Ed trok zich langzaamaan terug als leider, ik begon het meer en meer over te nemen en we bleven massa's met groot succes uitvoeren. Het ging dus vlekkeloos en we waren begin dit jaar eigenlijk al aan het kijken hoe we zo snel mogelijk de wereld op slot konden zetten. Het plan om met Calm op termijn te fuseren was al gevormd, nu de uitwerking nog. Dat niet iedereen zo graag zo makkelijk de wereld wilde winnen bleek wel toen Purrpurrfect leavede. "Hij zocht uitdaging." Die heeft hij gekregen: binnen een week was hij kapot. Binnen twee weken half weggeedeld en na 3 weken was die volledig weg. Hij had zijn uitdaging dus gehad, al had hij het vast anders voorgesteld.

Raid!
Toen kwam Raid!. De stam die het al moeilijk genoeg had tegen Ringo en zijn slaafjes. De stam ook die we dus wel even in één keer zouden wegvagen. Nadat Purrpurrfect via VV, ikzelf via VV en bolletje wol via zijn eigen account al iemand hadden weggespeeld van Raid!, begon onze beste massa tot nu toe. We voerden vier massa's tegelijkertijd uit waarvan drie spelers top 20 waren. Binnen een maand hadden we ze allemaal gedecimeerd en lag Raid! in gruzelementen.

Hack
Deze massa had alleen als negatief bijeffect dat de wereld eindelijk begon in te zien dat ze samen moesten werken om ons tegen te houden. Wij hadden echter nog Calm in onze zak en via XUQ zorgde we ervoor dat dit zo bleef. Desondanks wist Hack zich redelijk te herstellen, vooral doordat wij nog bezig waren met de oud-Raid leden weg te werken. Ze konden zelfs uiteindelijk in samenwerking met Bibber een speler van ons wegspelen: De Drie Musketiers. De eerste en enige! speler die wij als Error verloren zijn aan de vijand.

TBS
Ondertussen werd in de leiding Job steeds inactiever, waren er wat wisselingen, Ed was er nagenoeg niet meer en Joris was volledig gestopt. Daardoor kwam alles bij mij te liggen en werd Error (te) afhankelijk van mij als persoon. Ik heb toen de stoute schoenen aangetrokken en ben met TBS gaan praten. Of TBS niet naar Error wilde? Dit zag TBS wel zitten en binnen een week zaten ze er. Een grote, maar achteraf zeer nodig gebleken beslissing. Hierdoor viel veel druk weg aan onze zuidelijke fronten, waardoor de Errorspelers meer lucht kregen en naast dat we veel troepen van TBS kregen, bleek al snel hoe waardevol de spelers van TBS waren op zowel OS, offence en VV gebied. Achteraf gezien de beste beslissing die we gemaakt hebben. Want of Error anders nog had bestaan durf ik te betwijfelen.

Waar Error echter weer goed draaide liet Calm het volledig afweten. Spelers waren inactief, spelers werden zelfs weggespeeld en de fusieplannen werden weer op tafel gelegd. Mede door mijn afwezigheid is dat zo'n beetje de hele zomer wezen doorsudderen totdat besloten werd om Unsaid en Instant te halen naar Error en de rest zijn of haar eigen pad te laten bewandelen.

Anti-Error coalitie
Ondertussen drongen Error leden zich aan om XUQ te mogen aanvallen. Iets wat ik tot dan toe altijd afraadde maar ik begreep ook dat ze gewoonweg vastlagen anders. Deze samenloop van omstandigheden zorgde ervoor dat een derde stam zich kon aansluiten in de anti-Error coalitie, en nog erger: het moraal was weer terug bij Hack.

Toch waren we allemaal er niet heel negatief over. Ondanks dat we het bij Bibber moeilijk hadden, realiseerde we ons dat een paar spelertjes van 2 mill ons nooit gaan verslaan. Zeker als ze het tegen Survival moeten opnemen. Tevens wisten we dat het een kwestie van tijd zou worden tot Hack interne problemen zou krijgen doordat ze Ringo zat waren. Het duurde alleen naar mijn idee veel te lang allemaal. Daarnaast werden de geruchten van een spy in Error en/of EMP steeds hardnekkiger, stukken van ons forum stonden letterlijk op ons forum en wel verdacht veel clears werden gekilld in het achterland waar fakes op het achterland gewoon doorliepen. Zodoende mocht ik een spy plaatsen in Hack.

Spy
In die week bleek wel dat het alles behalve goed liep bij Hack. Interne conflicten, Ringo die dreigde om te stoppen met VV als niemand zou helpen, veel onderlinge ruzietjes en bovenal geen duidelijke leiding. Niemand die de regie pakte, niemand die beslissingen nam en bovenal niemand die door iedereen gerespecteerd werd. Het vertrouwen in een toch nog makkelijke eindoverwinning was dus wel terug bij mij, totdat Nuch gehackt werd, meteen info stuurde naar Hack en nog andere fratsen uit ging halen. Ik woest natuurlijk, ik vertelde mijn verhaal aan mijn spy en hij is gaan doen wat hij gedaan heeft: THS leeggezet.

Gevolgen Spy
Als je alleen kijkt naar wat er feitelijk gebeurd is, dan zou je zeggen dat één inactief account van 2,5 mill niet zoveel invloed zou hebben op de wereld. Niets was minder waar. Hack viel, mensen wilde stoppen en Ringo die weer helemaal zichzelf werd. Vervolgens werd FUTURE opgericht. Niet met als doel om de wereld eerlijk te maken, want die afspraken waren al gemaakt en geconformeerd, nee. Doel was duidelijk: dit was een stam van gefrustreerde spelers die daar allemaal met hun eigen reden zaten en als gemeenschappelijke deler hadden om Error neer te halen. Boykes die zich onbegrepen voelde in Error en een grotere rol wilde spelen in de wereld dan dat hij deed en Maniac die gefrustreerd was omdat ik hem zijn fusie met Nuch had verboden.

En ondanks dat wij wat leden kwijtraakte, werd één ding duidelijk: niemand zou Error uit elkaar kunnen spelen. Waar Hack ontzettend hard viel, bleef Error fier overeind staan. Toch viel het voor mij persoonlijk allemaal wel zwaar. Ik wilde niet de handdoek in de ring gooien op dat moment omdat ik mijn eigen troep wilde opruimen, maar het plezier was me ontnomen.

Stop
In de nasleep van FUTURE en het enigszins normaliseren van de wereld nam de kritiek intern toe en spitste zich onder leiding van Boy vooral op mij, zeker nadat bleek dat Biskus gewoon onderdeel van het plan van de massa was. Wat in mijn optiek gewoon moet kunnen. Toch werd hier weer door de moraalridders onder leiding van Boy schande van gesproken. Reden voor mij om te stoppen. Ben twee dagen niet ingelogd maar werd ondertussen gespamd op de app en blijkbaar ook op skype en ingame. Conclusie: als ik zou stoppen, zouden er veel meer stoppen en zal Error vallen. Omdat ik dit ook niet op mijn geweten wil hebben, ben ik sindsdien tijdelijk terug en heb ik de massa's op Bibber op me genomen. Doel was simpel: stam ontwrichten en uiteindelijk die hele kant zo kapot te kata'n dat ze ermee zouden kappen. Vervolgens zou alle OS en OFF richting Covert kunnen en dan was het spelletje wel gespeeld. Dit ging alleen niet snel genoeg en toen heb ik Zlot, Orochimaru aangeschreven: http://prntscr.com/8t06vp

En nog geen twee weken later hebben we het rond. Error heeft vorige week al haar steun uitgesproken, Calm heeft datzelfde gedaan, OS staat al gereed voor Covert en co en wij hebben onze snelle eindoverwinning. Het is mooi geweest met deze wereld. We draaien nu een jaar. Error heeft laten zien veruit de beste te zijn en wij gunnen het onszelf om een goede sprong voorwaarts te zetten samen met Calm. De spelers die ons toch minimaal een halfjaar gesteund hebben in de strijd om deze wereld te winnen.

Wat de rest van de wereld doet is toch ruzie maken met elkaar. Wij gaan deze wereld nu als verdiende winnaars afsluiten en hopen nog een paar mooie, maar rustige maanden tegemoet op W40 voordat deze wereld gesloten wordt.

Namens Error,
Harm
 

DeletedUser

Guest
Reacties vanuit Error:

Dulcis Vindactea zei:
Wapenbroeders (Zilver - Level 3)
Blijf 180 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.
Volgende level: Blijf 360 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.
330 / 360

Zegt me meer als genoeg lijkt me ? Altijd vertrouwen in de stam Error gehad en nooit getwijfeld aan de kunsten van harm. Heb in deze stam goeie connecties opgebouwd maar vind het wel mooi geweest en vind het tijd worden om deze wereld af te sluiten. Bij iedereen zal de motivatie er bij insluipen dus ik zeg op naar een mooi einde !

Haranu Kozakura zei:
Na een lange tijd gestopt te zijn met tribal wars kwam ik hier terecht. Volledig nieuw account voor me. Ik werd onmiddellijk hartelijk ontvangen en kon deelnemen aan verschillende massa's.
Twee dingen vielen mij op: dit is een stam met spelers van een hoge kwaliteit die zeker verdienen de wereld te winnen & het doorzettingsvermogen van Harm. Hij is echt een fantastische leider. Niet iedereen was het eens met zijn manier van handelen maar hij deed wat hij moest doen om dingen klaar te spelen!

Invictus Maneo zei:
" Wapenbroeders (Zilver - Level 3)

Blijf 180 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.

Volgende level: Blijf 360 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.
356 / 360
Na 356 dagen in Error heb ik nog geen dag spijt van deze keuze. Het was niet altijd even gemakkelijk maar toch hebben we mooi stand kunnen houden en staan we nu dichter dan ooit bij het winnen van deze wereld. Error is de verdiende winnaar als je het over de hele lijn bekijkt, ik ben blij dat ik daar heb kunnen toe bijdragen."

La Cosa Nostra zei:
Ik mag dan misschien niet vanaf het begin van deze wereld op dit account spelen (Ik ben hier begonnen als George Maduro uit XUQ) maar heb vaak de vraag gekregen of ik er nog wel achter stond binnen error te zijn gekomen.

Mijn antwoord daarop is : JA!, ik heb altijd volledig achter deze keuze gestaan, en ik heb er na de gewonnen wereld 34 met Creed! weer mensen bij leren kennen die aantonen dat samenwerking een vaardigheid is en daarom zijn we zo ver gekomen. Goed kijk er zijn wat dingen afgelopen tijd gebeurd, maar mijn mening is nog steeds dat dit zo extreem uit zijn verband getrokken is dat er hierdoor juist alleen maar meer haat en nijd bij is gekomen, wat niet nodig was geweest. Verder zal ik met plezier samen met error deze overwinning gaan halen!

T.

MindTheDrop zei:
"Ik ben pas kort lid van Error maar zodra ik in aanraking kwam met deze stam werd mij al duidelijk dat deze stam de wereld uiteindelijk zal gaan veroveren. Met Harm als perfecte leider van de stam rammen we door naar het einde en is het slechts nog maar een kwestie van tijd wanneer deze wereld over zal zijn."

Grotenoob zei:
Volgens mij verdient error de winst omdat we ons zelf als een team hebben bewezen dat we het met zijn alle tot een einde kunnen maken die we in eerste instantie als acc (grotenoob) niet voor ogen hadde te doen omdat we begonnen voor de Fun niet voor de winst we zien dit als mooi mee genomen en we zullen error altijd blijven steunen omdat dit een van de meest samen werkende stam is waar ik ooit in heb gezeten als het ons niet was bevallen waren we allang weg geweest en xuq of bibber gejoint maar gelukkig kwam dit niet te spraken en gaan we het met team error tot een top einde brengen op de manier die wij bepalen het te doen en niet zoals de vijand het misschien had gewilt!

Steff/Millitant Atheist zei:
IK speel nu enkele maanden (denk ik
tongue.gif
) actiever op [player]Millitant Atheist[/player], wat me snel opviel in Error was hoe veerkrachtig deze prachtige stam is. vriendschap, loyaliteit en een krachtig conclaaf met als woordvoerder Harm, DAT is Error. Wat me vooral bij blijft bij error, is de gezellige stamchat, spam, humor, dronken tijden en samenwerking. Ronduit een topstam waar gezelligheid en vriendschap op 1 staan, waar desondanks de prestaties op 2 staan.

Veel hebben jullie me niet kunnen bijleren, maar jullie kunnen vast wel nog van mij leren
biggrin.gif
axe.png

Thats What She Said/Djonno zei:
Error, begonnen met een kleine kern van top spelers, uitgegroeid tot de gedoodverfde favoriet voor winst van W40. De ongekende saamhorigheid en loyaliteit is de drijfveer geweest van onze prestaties. Iedereen ging voor elkaar door het vuur. Je kon er op vertrouwen dat iedereen zich volledig inzette bij elke massa.

Daarnaast heeft het tactisch en strategisch spel een grote aandeel in deze toekomstige overwinning. Met geniale recruits, niet gebaseerd op skills en kwaliteit, maar op strategische keuzes, is de stam geworden zoals die nu is.

Verder wil ik de sublieme diplomatie van met name Harm benoemen als een belangrijk punt in deze wereld. Deze drie zaken hebben er voor gezorgd dat de overwinningen aan elkaar gereigd werden en dat elke stamoorlog winnend afgesloten werd. Dit zijn ook de redenen dat ik er trots op ben om deel te zijn van zo'n groep spelers.

Gr,
Djonno
 

DeletedUser

Guest
Reacties vanuit Error:

Rick/.Haze zei:
Nu ben ik een van de meest negatieve error leden wat wel bewezen is ondertussen:(
Naar mijn mening is de winst voor Error meer dan verdiend enkel vind ik de manier waarop jammer echter is het grotendeels 99% van error. Het wel eens met deze manier en wie ben ik dan om deze hechte stam van de winst af te houden waar ze zo hard voor gevochten hebben. Geen enkele stam heeft het langer volgehouden dan error hack die splitste en onderling oorlog ging voeren zei al genoeg dat deze wereld onhaalbaar ging worden voor andere dan error.

Mvg,
Rick

Sjaak Bonestaak zei:
Ik heb er inmiddels 306 dagen in error opzitten, een stam waarin het stamgevoel hoger is dan in welke stam in welke wereld dan ook. Wij zijn vanaf het begin tot nu toe bereid voor elkaar (het stambelang) te offeren en juist dat heeft deze stam groot gemaakt. Ook ik heb nu zoiets van, laat het einde maar snel naderen, maar dat heeft alles te maken met de inactiviteit van onze tegenstanders, dat in tegenstelling tot de nog steeds grote activiteit van onze stamleden.
Ik ben er trots op een deel van deze stam uit te kunnen maken en uiteraard ga ik door totdat de overwinning daar is.
Sjaak Bonestaak

Aad/Henk27 zei:
Ook ik nader de goude wapenbroeders award. Nadat ik als beginnende noob uit fap kwam schrok ik me naar, het hele stamleven overspoelde me. Van een stammetje met 6-7 spelers naar een supergrote stam met een forum waar je steil van achterover sloeg. Ik heb ontzettend veel mogen leren en heb practisch alles wat ik kan op gebied van twskills maar ook het reilen en zeilen van de leiding van een stam geleerd in mijn periode in Error.
Ik ben blij dat het einde nadert, kan ik me ook weer eens serieus op de studie werpen, ik wil graag een aantal mensen vermelden:
- Jack en Jonas van ownagez0r, ontzettend veel van mogen leren, goed mee kunnen praten, topgasten met een eigen karakter
- Chen en Sjoerdt van Bolletje Wol, volslagen gek werd je er van maar hielden de skypechat levend, ontzettend veel lol mee gehad
- Tom en Robbe van Rockst@r, beste buren die ik ooit gehad heb, goede samenwerkingen en heel veel steun
- Kelvin van Purrpurrfect, categorie bolletje wol, gek maar geniaal in de stam
- Matthias mijn eerste co, leek te veel op mij, eigenlijk nooit een verschil van mening, en minstens zo actief als ik
- Patricia en Robert mijn huidige co's, ontzettend fijne samenwerking en supergezellige spelers
- Als laatste mijn mede(oud)conclaafleden: Djonno, Kelvin, Victor, Jens, Job, Jack, Jonas, Ed, Wisse, Joris, Steff, Harm, Michiel, Quirien onder leiding van Harm die mij telkens weer motiveerde en ontzettend veel dingen leerde
- Als allerlaatste alle ontzettend gezellige in error voor een toptijd die ik niet snel meer zal vergeten
- Als allerallerlaatste de mensen van buiten error waar ik veel mee heb kunnen lachen en curvefever spelen

TheDom zei:
Op mijn vijanden waar Aan ik ontzettend veel plezier heb beleefd tijdens het slopen. :)

Ik zit te kort in Error om veel waardigs te melden over individuele spelers, maar Harm, Rick, Sam en mijn naamgenoot Stef(f) springen er voor mij uit wat Error betreft op spel gebied (ook daar buiten) en daarnaast heb ik nog zat spelers waar ik een aangame, korte doch krachtige herinnering aan heb.

Over TBS begin ik niet aangezien dat niet toepasselijk is in deze, maar zij die een onvergetelijke indruk hebben achter gelaten en dit weten ze vast wel. Ik zit met ze in een whapp groep.

Allemaal bedankt alvast en dat we nog is een wereld met elkaar mogen beginnen vanaf dag 1.

Mvg,

Erik & Stef (Ap0c NL)
TheDom

Pjvo zei:
Ook wij (PJVO en Buck) willen het conclaaf hierbij even bedanken voor de kansen dat we gekregen binnen Error. Wij zijn mede dankzij het sterke stamgevoel uit kunnen groeien tot wat wij nu zijn. Ik (Buck) heb al op verschillende werelden gespeeld en nog nooit werd een stam zo professioneel geleid als Error.

Momenteel zit ik wel met een dubbel gevoel, het einde van de wereld nadert en die zullen wij als winnaar afsluiten maar bij het afsluiten van de wereld zal ook het contact met de stamgenoten stilaan verminderen (verdwijnen)

Ahatje zei:
prima tekst ben benieuwd wat Ringo gaat zeggen

Ed (Crunx)

.Aloevera/Jens zei:
Beste mensjes,

Ik ben op .AloeVera gekomen toen het account nog maar 200K groot was. Toen zaten we nog niet in Error maar in R! We zijn dan samen met de buurman ( Grotenoob ) overgekomen richting Error. Vanaf dat punt zijn we enorm hard vooruit gegaan tot we bij Run! kwamen waar we een beetje meer tegenstand kregen.

Vanaf dat moment verminderde de activiteit van mijn co-spelers en heb ik maar besloten om alleen verder te gaan. Het liep allemaal goed en als stam boekte we veel vooruitgang. Raid zakte erdoor en besliste dan maar om met N-S samen te gaan. Daaruit kwam Hack!, deze stam heeft me meer tegenwerk geboden.

Maar nu is het onze beurt, de wereld duurt echt al veel te lang. Ik speel al veel te lang alleen en zou graag hebben dat we deze wereld op slot kunnen zetten. Daar gaan wij als ERROR zijnde nu ook voor zorgen. Van het begin van de wereld had iedereen al door dat een coalitie nodig zou zijn om nog weerwerk te kunnen bieden. Die is er ook gekomen maar heeft gefaald mede door bepaalde omstandigheden.

Nu weten jullie mijn mening hierover, ik hoop dat iedereen deze ook respecteert. Vele van de spelers (denk ik toch) hebben het wel gehad met deze wereld.

Verder wil ik iederen van de stam bedanken, ik had met bepaalde mensen echt goeie contacten en leuke gesprekken. Ga niet iedereen persoonlijk opnoemen, want deze mensen weten het wel :D

Met vriendelijke groeten

Jens|

Passa1986 zei:
Onlangs dat wij niet de meest opvallende speler binnen error zijn heb ik genoten van mijn tijd op wereld 40. Natuurlijk eerst in het geweldige TBS. Deze groep mannen waren zo close dat wij moeilijk kapot te krijgen waren. Toen wij de uitnodig van Harm kregen waren we uiteraard wat verrast maar we wisten meteen dat dit de beste keuze was om het spel met zijn allen te mogen winnen. Voor het account Passa1986 betekende het wel een tijd van co's die een stap terug deden, Maar alsnog konden wij een grote contributie doen aan het front door te helpen met deffen. Nu zijn we weer helemaal terug en hebben we een nieuwe uitdaging gevonden aan het front. Ik heb er vertrouwen in dat we deze wereld op een mooie wijze kunnen eindigen en de laatste maanden nog even kunnen vlammen.

Marco

Nuch zei:
Het einde van de wereld; het moment waar het grootste deel van de wereld al maanden naar uit kijkt. Al zullen vele spelers het anders zien, juist Error hield bij mij de moed erin om te blijven spelen. Niet alleen in de rol als tegenstander in TBS (nog steeds de beste stam ever
wink.gif
), maar ook als lid 'de foutjes' in Error zelf.

Het is een memorabele tijd geweest, met ups en downs, maar bovenal veel goede contacten en veel spelplezier.

Time catches up with everyone; het heeft lang geduurd maar het einde is nu daadwerkelijk nabij.

Ik kan zoveel topspelers/vrienden noemen, niet alleen Q, Stef & Erik of Eefje uit oud TBS, maar ook Harm, Jens en de spelers die ik onderweg helaas verloren ben.
Allemaal even belangrijk voor de stam en het is geweldig om met deze groep de wereld af te kunnen sluiten!

Joris

TheUnsaid zei:
This is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning.

Met dit in ons achterhoofd gingen wij naar [ally]Error[/ally]. Als enige 2 leden. Om in onze ogen het onmogelijke te doen, een front van ongeveer 270graden proberen te behouden en zelfs waar mogelijk was uit te breiden.
Met de goede hulp van menig lid van [ally]Error[/ally] en niet te vergeten [ally]E.M.P.[/ally] is dit op grote schaal toch goed gelukt. In deze tijd hebben wij de kracht van Error gezien, wat super was!
Well done u guys!!

The free soul is rare, but you know it when you see it.
Basically because you feel good, very good, when you are with or without them
, ERROR!
Where you go, I will go. Where you stay, I will stay

Heb ook nog wel een mooie quote wat goed past bij [ally]Error[/ally] lijkt me ^^
If people are trying to bring you down.
It only means you are above them.


Team

TheUnsaid

Sam/Survival Of The Fittest zei:
Ik zit pas een maandje of 3 op Survival, nadat Neos me had gevraagd om de activiteit nog een extra boost te geven.

Ik kwam in een solide stam met een duidelijke leider, Harm. Het conclaaf was een goedwerkend orgaan en samen met de actieve leden zag Error er al direct uit als kandidaat #1 om W40 te winnen.

Tijdens de massa's werd me duidelijk dat Error ook niet zomaar gebroken kon worden, we bleven maar aanzetten en front winnen.

Desondanks het voorval van THS denk ik dat iedereen al wist dat Error ging winnen, dankzij Harm's tactische zetten en het volle vermogen van de stam.

Het is dan ook meer dan logisch dat we nu op de overwinning afstevenen.

Met vriendelijke groet,
Sam,
Namens Team Survival.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Dear wereld 40, dear XUQ

Wat hierboven door Error wordt beschreven, is niets meer dan de naakte waarheid. Calm zal herenigd worden, Bejaakhaa;QuantumZzz;Simplified Perfection;Lechero.;Fantazija;Orochimaru.;lz89z1 zullen op vrijdag 23/10/2015 de stam Name Not Found, Error, joinen.

Aangezien deze post voor zowel het Algemene forum, als het In Game forum van de stam XUQ (Algemeen) zal staan, zullen er voor beide partijen irrelevante of oninteressante delen in staan.

Wij, de hechte spelers-en-vriendengroep Calm, zijn ons ten volle bewust van het hoge stabgehalte van deze actie. We zullen de consequenties dragen.
Als hoofdzakelijke verantwoordelijken voor deze acties mogen jullie Harm, Milithant Atheïst, Harm Owned9 enerzijds, en Zlot, Orochimaru., Flaviuz nemen.
Wij zullen dan ook de aanspreekpunten zijn voor eventuele vragen, opmerkingen, haat-of-steunbetuigingen of spam zijn. (Bij haatbetuigingen zullen er geen meldingen aan de support worden gedaan.)

~

Spionage
Ik hoorde de afgelopen dagen meermaals verdenkingen van spionnen in de coalitie XUQ - Covert - Bibber. Deze verdenkingen waren zeker terecht, er zitten ontevreden leden in deze coalitie, maar ik wil benadrukken dat niemand van Calm info vanuit deze coalitie doorspeelde naar Error.
De stukken forum, komen dus niet van ons, zoals MOHniels weet.
We snappen desondanks dat wij uitermate verdacht zijn door onze overstap, ik zou hetzelfde denken in jullie plaats. Echter zijn 100% zeker niet de spionnen die jullie zoeken. (AntiVirus chat, ik ben het dus niet. Zoek verder!)

~

We zijn ons dus bewust, en schamen ons, geloof ons vrij, enorm over deze actie.
Als we een andere optie hadden gezien, die ons onze motivatie had doen terugkrijgen, hadden we er alles voor gedaan om die optie tot een goed einde te brengen.
Uiteraard zijn er een heel aantal specifieke redenen voor ons vertrek.

~

De hoofdreden is motivatie.
710f91721cc2bf9c7375af81f0079c2d.png

7d2ecdc884023b91bc1e6b527f24d306.png

2e81dfe652c749487bc0b918cad2882b.png


Motivatie, de zin om iets te doen.
Dat ontbrak bij ons. En wel om volgende redenen;

+ 1) De toestanden in XUQ zelf.

Het oosten van XUQ, is minder begaafd met dit spel, Tribal Wars, dat is een gegeven. Daar is opzich ook niets mis mee, zolang je bij desbetreffende leden maar de wil en de bereidheid vindt om samen beter te worden.
Dat mistten wij, Calm, de laatste weken in XUQ.
Er zijn fantastische voorbeelden van het ideaal; Tijgertje78, niet erg ervaren, maar actief, en leergierig. Een toppertje (in wording) dus! Ook Niek van tomvdh22 is een fantastisch voorbeeld.
Helaas waren er meer slechte voorbeelden; Dwarz, de man zonder PA. (later een goede poging gedaan dit recht te zetten, helaas al te laat) Waterminf, de man die zijn vv niet afgaf om het account te laten checken op defnood. Alsook de man die een massa in het oosten aanvroeg, met slechts 3 offensieve dorpen aldaar, met evenveel treinen. Ik excuseer me voor deze voorbeelden, jullie waren niet de enigen, maar wel de meest voor de hand liggende voorbeelden.
Dit is uiteraard niet erg, indien je een mentaliteit hebt die daarbij past.
Voorbeeld; Waterminf gaf aan "gewoon een spelletje te willen spelen".
Calm haalt haar motivatie en spelplezier uit het strijden voor wereldwinst. Dit zijn verschillende motivaties, waardoor het dus niet onlogisch is dat onze wegen nu scheiden.

In deel 2, meer persoonlijk, van mijzelf uit. Een paar redenen waarom ik het voorstel van Harm niet per direct verwierp.
Naast de toestanden bij BGs en de problemen in ons oosten, was er ook een moreel aspect.
Ik wil absoluut niet zielig of meelijwekkend overkomen, maar ik wil even het volgende kwijt.
- Nadat de speler 'waterminf' een defaanvraag op het forum had gezet, vroeg ik of ik via zijn vv even mocht kijken of en waar er def nodig was. (Immers, ik had juist daarvoor Dwarz, het account zonder PA, gezien, en wou me er dus van vergewissen dat het bij haar niet hetzelfde was.) Daar deed zij al heel moeilijk over, het was immers haar account, ze speelde het spelletje op haar manier, etc etc. Okej, uiteindelijk, mits tussenkomst van derden, krijg ik de vv dan toch te pakken.
Nu moet je weten, waterminf had de week daarvoor een aanvraag tot massa op grotenoob en/of pjvo gedaan. Voor mij oke, ik liet ze plannen etc etc. Maar, het account dat de massa aanvroeg, stond zelf offensief totaal niet klaar voor een massa. 3 offensieve dorpen, evenveel treintjes. (aan het front)
Ik geef daarover een opmerking. De dag nadien krijg ik een PM terug; "Je hebt niet alle clears verstuurd!" Nee, wat was waar. Ik had er maar 8 van de 10 verstuurd, de anderen waren immers in de NB aangekomen.
Daarna gaat ze voort, zegt ze dat ik niets doe voor de stam. Fijn natuurlijk, dat te horen krijgen nadat je juist een heel aantal weken werkte als een zot voor de stam. Njaa. Niet dus.
- Kimer1, een account waarvan ik niet eens weet hoe het in XUQ gekomen is. In de besprekingen over de fusie Calm-XUQ, kwam dat account immers niet voor. Nja, opzich niet zo belangrijk, ik dacht, fijn, een extra deftank.
Ook dat werd niet bewaarheid.
Een 2-tal weken geleden, zie ik Kimer zowat voor het eerst op ons forum verschijnen, met het aanbod van een 20-tal volle defdorpjes. Ervoor zaten we met een def-crisis. Fijn dus dat ze daar nu, erna dus, mee komt aandraven, terwijl ze toendertijd met 3/4e dorpjes zat. Daar geef ik kritiek op. Wat krijg ik als antwoord? "Je mag blij zijn dat je ze krijgt nu."
Oke, ik ga voort.
Nu, het afgelopen weekend, is hij er opeens. Overactief enzo, lekker op tijd trouwens, voor de eerste maal. Hij komt zich dus moeien (ja zo noem ik dat, als je je nooit laat horen ervoor) met allerhande zaken. En hoe.
Het enige dat hij zegt, is neerbuigend en gewoonweg hypocriet t.o.v. een heel deel van Covert, namelijk het deel dat Richardt boos is. Hij bekritiseert ze, en dat is dan ook alles wat hij doet. Ik moet zeggen, ik geef ze gelijk, hoe langer hoe meer.

Zo, mijn persoonlijke kwesties. Deze hebben weliswaar niet meegespeeld in de uiteindelijke beslissing om Error te joinen, toch zijn dit de redenen waarom ik Harms voorstel (zie screenshot, AF) niet direct verwierp. Ik vond het dus belangrijk deze er ook bij te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
154
~

+ 2) De toestanden bij de rest van de wereld. Aka, onze BG's.

De bekendste reden voor en van de buitenwereld; De zever die aan de hand is tussen vooral Covert en N-S. Ik ga niet in detail treden over het hoe en wat en waarom van deze strubbelingen, maar het komt er op neer dat we binnen de coalitie te weinig eendracht vonden, om nog voor de wereldoverwinning te willen en kunnen strijden.

aaafb47ea2748d437f51c80449000915.png


Zoals jullie allemaal kunnen zien, is de verdeeldheid gewoon té groot in het andere kamp. Zo valt er, met de beste wil van de wereld, niets te beginnen.
55c8b351f88dbdda0a7b008b4b2690b8.png

b13441c8c968b7b0440c02be903758aa.png

Deze quotes bewijzen dat.

Dan hebben we hier ook nog Richardt, en bij uitbreiding N-S.
De stam die, in mijn opinie, de spanning uit deze wereld wegnam, door het impulsieve, ondoordachte, en domme gedrag van DRR.
b13441c8c968b7b0440c02be903758aa.png

f9742a91c2a50330cca2ba766a047d34.png

Vanwaar komen deze dingen? Niet uit de lucht...
Ringo, de man die de oorlog verklaart aan zijn BG, achteraf als statement. Ja nej.
Richardt, je zaait zo veel verdeling in de coalitie, dat er gewoon geen oplossing kan gevonden worden, omdat die er niet is.
Langs de ene kant, zou het voor anti-Error het beste zijn als ze mét Ringo zouden samengaan. Maar dan krijg je het steekhoudende argument van Marnix, dat het al de zoveelste keer was, en niet de laatste. Uitstel van executie? Ik denk het wel.
Langs de andere kant, kan je Ringo kapotbashen. Dit is voor sommigen de enige juiste optie, al beseffen ze dat ze zo de kans op wereldwinst verliezen. Niet ons doel dus, wij willen strijden voor de wereldwinst. En zoals al eerder aangegeven, dat ging niet in the other side.

Het is inderdaad waar dat er nu, sinds woensdag, een overeenkomst gesloten is. Maar in onze opinie, gaat die nooit lang standhouden. Daarom kiezen wij er alsnog voor om Error te joinen.

~

Ondertussen heb ik al best wel veel kritiek gegeven. Dit zijn onze frustraties, alsook onze redenen voor ons vertrek. We beseffen dat wij, Calm, als ervaren leden meer hadden kunnen doen de laatste weken, maar door motivatieverlies door bovengenoemde redenen, is dat niet gebeurt.

Lofbetuigingen
Naast al deze frustraties, zijn er tal van redenen, waarom we enorm hard getwijfeld hebben, en het nog steeds extreem jammer vinden, alsook onrechtvaardig naar een heel aantal leden in XUQ.
Tomvdh22: Ondanks vroegere strubbelingen tussen Tom en mezelf, zlot, konden we het best goed vinden. Je hebt alles gedaan wat je kon voor XUQ, en zelfs nu, wanneer het absoluut niet goed gaat, blijf je jezelf geven voor de stam. Iets wat ik niet meer kan opbrengen. Ook naar Niek een hele dikke chapeau, ondanks je geringe ervaring, gaf je alles voor de stam, draaide je vv, en vooral, leerde je snel bij, iets wat ik gemist heb bij andere 'noobs'.
BigArrow: Robin en Demi, jullie beiden zijn toppertjes voor de stam, hebben er alles voor over, jammer genoeg voor jullie zijn er gewoon te weinig leden die meewillen of meekunnen met jullie ideeën. Ook een topteam!
Tijgertje78: Toppertje, net als Niek van Tomvdh22, relatief onervaren, maar, eveneens net als Niek, absoluut bereid om te leren! Dat is nog steeds belangrijk!
K-os: Jammer genoeg een heel defensief account, maar de speler kon ik het zeer goed mee vinden, een topkerel qua omgang met anderen. Ik vrees wel voor de toekomst van je account nu de def van Calm wegvalt.

Zo.
Ik hoop dat jullie, na dit alles gelezen te hebben, onze keuze op z'n minst een beetje kunnen begrijpen, en jullie niet puur op de feiten (onze leave uit XUQ en join in Error) afgaan om jullie oordeel te vellen.


XUQ, wij hebben bij momenten heel aangename momenten beleeft in de stam.
Wij zullen geen van deze momenten ooit nog vergeten, en ik hoop oprecht dat ik nog eens van het voorrecht mag genieten met een aantal van jullie in 1 team te spelen.


En tot slot, aangezien wij dit niet als stab willen laten overkomen, een aantal afspraken van ons uit.
Er zal een NAP van +1 maand zijn tussen XUQ en Calm. Deze zal ingaan vanaf vrijdag 23/10/2015 tot en met vrijdag 27 november. Vanaf zaterdag 28/11/2015 om 00u01 zullen er dus aanvallen mogen aankomen.

Voor Covert zal er een NAP gelden van ~2-3 weken gelden. Vanaf vrijdag 23/10/2015 tot vrijdag 13/11/2015. Vanaf 14/11/2015 om 00u01 zullen er dus aanvallen mogen aankomen.
E: Aangezien XUQ de NAP verbroken heeft daags na de leave, is deze NAP ongeldig.

Voor beide NAP's geldt dat, als een partij deze verbreekt, deze NAP wegvalt. De NAP zal enkel voor de stammen Covert en XUQ gelden, als er uit deze 2 stammen een 3e stam komt, valt deze niet onder deze NAP.


Zoals mijn tag zegt,
Goodluck, et au revoir XUQ!

In naam van Calm,
Zlot, Orochimaru., Flaviuz
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser42600

Guest
Wat een ranzige zelf ingenomen post is dit je kon het weer eens niet alleen en omdat je zag dat je ging verliezen moest je er 15 leden bij hebben om je grote ego overeind te houden anders was je flink af gegaan maargoed gefeliciteerd ofzo iets
 

DeletedUser37428

Guest
Wat een ranzige zelf ingenomen post is dit je kon het weer eens niet alleen en omdat je zag dat je ging verliezen moest je er 15 leden bij hebben om je grote ego overeind te houden anders was je flink af gegaan maargoed gefeliciteerd ofzo iets

Dit is een post die gemaakt is samen met heel Error, dus stop met zo'n zielige posts richting Harm.

Waar gaan we verliezen? Sonnie verliest dorpen, Paul wordt geinternd, TP is zo goed als inactief lijkt 't, er is er nog eentje van Covert die op delete staat, XUQ wordt al gebroken.

Alleen in het westen verliest Henk wat dorpen, maar dat is over 't geheel gezien geen probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42600

Guest
Oooh 5 of 6 nog steeds sneu van error om het zo te doen

Nu is het henk die we zo weg halen met gemak slopen we die 'top of flop' speler en dan liggen we tegen survival is dan wel flink wat groter dan ons maar zo'n front was voor hem niet te doen

Kan mij wat dat heel error deze ranzige zelf ingenomen post heeft bedacht harm plaats hem vandaar
Hij heeft laten zien hoe laag iemand kan gaan Hoe hard iemand kan na trappen op iets wat al stuk is maar zoals net gezegt gefeliciteerd error op na 90 dagen vervelen
 

DeletedUser37428

Guest
Oooh 5 of 6 nog steeds sneu van error om het zo te doen

Nu is het henk die we zo weg halen met gemak slopen we die 'top of flop' speler en dan liggen we tegen survival is dan wel flink wat groter dan ons maar zo'n front was voor hem niet te doen

Kan mij wat dat heel error deze ranzige zelf ingenomen post heeft bedacht harm plaats hem vandaar
Hij heeft laten zien hoe laag iemand kan gaan Hoe hard iemand kan na trappen op iets wat al stuk is maar zoals net gezegt gefeliciteerd error op na 90 dagen vervelen

Is gewoon een fusie doorzetten om de wereld sneller te eindigen. Je wilt niet weten hoeveel mensen er klaar mee zijn ;)

Tsjaa Henk, ik kan er veel over zeggen maar dat doe ik niet. ;)

Zo'n front is niet te doen voor me? Ik ben benieuwd, ik zie jullie over een weekje :)

Harm is het boegbeeld van Error, tuurlijk krijgt hij de eer om dit te posten.

Ben niet zo bitter kerel en drink een biertje.
 
Reactiescore
117
Ik moest meteen hieraan denken toen ik het las

[video=youtube;ox-lfowevqA]https://www.youtube.com/watch?v=ox-lfowevqA[/video]


Denk je echt dat het iemand boeit waarom je stabt? Ik denk het niet wees vooral blij met je overwinning, No One Cares xD
 

DeletedUser42600

Guest
Klap klap voor error de wereld winnen Door te rekruteren
 
Reactiescore
30
Over specifieke details ga ik het niet hebben. Ik zal niet zeggen dat Error het niet verdient om deze wereld te winnen. Wel zeg ik dat de manier waarop ze het hebben klaar gespeeld niet eens noemenswaardig is, dat een groot deel van Error er geen zak voor heeft hoeven doen, en dat een heleboel zaken zoals recruitment e.d. een grotere rol hebben gespeeld in deze overwinning dan eigen prestaties. Het rekruteren van TBS, van delen van oud-Calm, de hack van The High Sparrow, de uitbreiding naar een MB stam van die belachelijke grootte, het doelgericht plat kata'en van Bibber en nu het rekruteren van heel oud-Calm zijn allemaal zaken die een onnodig overwicht hebben gecreëerd. Jullie hebben een wereld gewonnen, maar een échte prestatie is er niet neergezet.

Dan nog even over die noobs van ex-Calm. Gefeliciteerd, nu kunnen jullie ook geilen op het feit dat je in een stam hebt gezeten die een wereld heeft gewonnen. Dat jullie niks voorstellen was al lang bekend, maar zo kun je het voor het verdere verloop van je TW-carrière nog een beetje verdoezelen. Jullie hebben niks bijgedragen aan deze wereldwinst. Als je het zat zou zijn geweest op deze wereld, zou op delete gaan een betere optie zijn. Kortom, er zijn geen andere beweegredenen te bedenken voor jullie om dit te doen dan wat ik hierboven zei.

Dat Error het zat was kan ik nog enigszins begrijpen, maar dat Calm aan hun plan gaat meewerken...:eek: Had Error dan nog een paar maandjes saai bb-dorpen edelen gegund. Ruggengraat van 0.
 

DeletedUser69389

Guest
Weer een volgende vulgaire actie in de palmares van onze Harm.:eek: Recruit to win how funny.:eek:
 

DeletedUser

Guest
oke,

veel reactie maar enige wat error doet is de wereld versnellen meer niet winnen deden we sws ;)

we geven alleen de winst aan de mensen die het hebben verdiend na met ons samen te hebben gewerkt volgens mij.. maar het maakt ons allemaal weinig uit wat jullie er van vinden als jullie mening ons uit had gemaakt was dit nooit gebeurt
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;5GgflscOmW8]https://www.youtube.com/watch?v=5GgflscOmW8[/video]
 

DeletedUser19263

Guest
Dit is een post die gemaakt is samen met heel Error, dus stop met zo'n zielige posts richting Harm.

Waar gaan we verliezen? Sonnie verliest dorpen, Paul wordt geinternd, TP is zo goed als inactief lijkt 't, er is er nog eentje van Covert die op delete staat, XUQ wordt al gebroken.

Alleen in het westen verliest Henk wat dorpen, maar dat is over 't geheel gezien geen probleem.

Daarnaast zijn het er helemaal geen 15 sukkel, slechts 5/6.

Dorpen winst op mij?
Die paar dorpjes.
Vul de laatste maand maar eens in bij tw stats.

Verder zie ik Error als de rekruut stam van W40
 
Reactiescore
1.075
Weer een volgende vulgaire actie in de palmares van onze Harm.:eek: Recruit to win how funny.:eek:

over hypocriet gesproken :D

overigens waarom zou dit vulgair zijn?

Dorpen winst op mij?
Die paar dorpjes.
Vul de laatste maand maar eens in bij tw stats.

Verder zie ik Error als de rekruut stam van W40

oh er is zomaar een geheel cluster in jou cluster verschenen, nee je verliest geen dorpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
over hypocriet gesproken :D

overigens waarom zou dit vulgair zijn?

Mwa ik zou niet weten waarom ik hypocriet zou zijn in deze zaak.;) Ik heb naar mijn weten nooit gerecruit voor de winst en om vijanden te verzwakken spelers aangetrokken. Error echter wel.
 

DeletedUser52398

Guest
Zijde 1:
Stammen: Bibber
Zijde 2:
Stammen: Error, E.M.P.

Timeframe: Voor altijd

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 452
Kant 2: 132
Verschil: 320


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,831,246
Kant 2: 1,191,402
Verschil: 2,639,844

chart


Wil je ze zo hebben? Ik kan ook de resultaten van Error posten tijdens hun eigen massa op ons
 
Bovenaan