Rate de speler

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Voeg ik hem weeral onder de categorie; aandachtsgeile personen. Zie die kerel overal spammen maar nog nooit zien spelen op een wereld waar ik zelf eveneens speel(de) :/
 

DeletedUser71618

Guest
Voeg ik hem weeral onder de categorie; aandachtsgeile personen. Zie die kerel overal spammen maar nog nooit zien spelen op een wereld waar ik zelf eveneens speel(de) :/

Waar Laurens altijd al heeft gespeeld? :p

Zoals Dialgaman/N zegt;

Hij speelt - met tussenpozen - al vrijwel vanaf dat de accounts 50-100k bedroegen ongeveer op W42. Dus die bewering lijkt me niet geheel passend. Verder heeft hij voldoende werelden gewoon meegedraaid, maar omdat hij vaker iets op de achtergrond speelt en het meest pas echt actief is bij incomings zal dat je waarschijnlijk niet opvallen als niet-stamgenoot.
 

DeletedUser67517

Guest
Laurens is een van de betere spelers die er nog rondlopen op TW.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Voeg ik hem weeral onder de categorie; aandachtsgeile personen. Zie die kerel overal spammen maar nog nooit zien spelen op een wereld waar ik zelf eveneens speel(de) :/
Was jij niet die stabber van w19 en 29?

Om even verder erop in te gaan. Ik heb altijd al in Vitae gezeten, niet super actief omdat mijn account zo goed als safe ligt. Niet echt mijn stijl. Niet dat het me wat boeit wat jij van me denkt, want ik weet dat je maar een middelmatige speler bent.

En trouwens, nee sorry. Ik speel amper werelden met een kelderlaag niveau.
Ik ken wel een verhaaltje over Laurens. :rolleyes:

Ik ook over jou hoor. Ervaring faken, liegen over studies, leven, ouders. Stoer doen op het AF maar falen IG etc etc.
 
Reactiescore
7.918
Jullie kunnen ook stoppen met elkaar te judgen en gewoon dit topic gebruiken waarvoor het is bedoelt. Is maar een idee.
 

DeletedUser69813

Guest
Ik ook over jou hoor. Ervaring faken, liegen over studies, leven, ouders. Stoer doen op het AF maar falen IG etc etc.

Je wil het maar niet loslaten he? Beetje een obsessie gekweekt?


Dus, welk account moest er gerate worden?
 

DeletedUser67517

Guest
Classificeren kan je ook zonder punten en met argumenten hetgeen wat hier gebeurd.
 

DeletedUser74005

Guest
Kale Poes - |WAO|

42252_large


Punten:

456e426ede4df783c2b785d4c7222114.png


Over de punten valt niet zoveel te zeggen eigenlijk, je staat rang 1 met de meeste punten op deze wereld. Beter dan dat gaat het niet worden lijkt me. Maar omdat je pas een korte tijd op rang 1 staat en ik niet denk dat je deze positie lange tijd gaat volhouden geef ik je geen 10 maar een 9.5 :D (9.5/10)

ODA:

ed00c12cf4108579e7382ff139098a3b.png


Je bekleed rang 17 met je ODA, binnen de top 20 is zeker niet slecht. Maar gezien je wel rang 1 staat had het wel iets hoger kunnen zijn. Maar de targets die je hebt kun je ook niet zoveel aan doen. Tijdens de |WAO| massa's op Seau heb je mee aangevallen dus het is ook niet zo dat je niet aanvalt in stambelang. Ik geef je daarom een (7/10)

ODD:

68d93c7045b2010325051d1df78a9786.png


Ja dat is natuurlijk niks, weinig tot geen tegenstand. Misschien eens een paar noobs die gefrustreerd waren en je aanvielen uit pure onkunde. Zorg eens dat je incommings krijgt :D (4/10)

Ligging

ca9636d8fe0f101307ebdc5c6f578a6b.png


Euh. Je ligt noordelijk gelegen dat wel, heel veel front met Rush. En tsja vind het niet het mooiste cluster die je vinden kan. Dat je met zo'n front nog zo weinig ODD hebt is wel een gelukje me dunkt. Ontdanks alles geef ik je hier ook een (7/10) voor

Stam

29190_large


Het is |WAO| met aan roer onze lieve Jannes. De naam is niet echt origineel hoor, maar dat terzijde. |WAO| is een stam met vele gezichten. Eigenlijk durf ik er niks over te zeggen want dan komt jannes weer dat ik alles fout heb omdat ik totaal geen inzicht heb en het hele topic weer verneukt wordt door het gezeur, maar enfin, doe het toch. De stam kent vele ups en downs, laatst nog een geheel account verloren. Nu doen ze een effectieve massa op de rim stam United we Stand, we kunnen dus zeggen dat er één stammassa is gelukt. Maar met de recruit van Tommieboyy is mijn hoop echt verloren gezien hij al gaat lopen bij de eerste incommings en het account op w37 is gered door een (jawel) DoI'er. Om daarna door tommy weer ingelogd te worden en het account op Delete te zetten. Dusja in conclusie |WAO| in zijn geheel is een hoop shit. (6/10)

Reputatie

Ik ken je verder niet, alleen van het AF. Je kan redelijk serieus en goed posten als het moet. Eigenlijk weet ik niks over je. Ja dat je Dennis heet. Dus neutraal: (7/10)

Afgerond een 7

Je wou graag 2 rates, maar ben te lui om nog één te doen. Volgende keer doe ik Hangover wel eens, of iemand anders moet et willen doen.

Rate: Definition of Insanity

Definition of Insanity kan wel gerated worden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Laurens is een van de betere spelers die er nog rondlopen op TW.

Dat is ook niet iets dat ik zal ontkennen

Was jij niet die stabber van w19 en 29?

Om even verder erop in te gaan. Ik heb altijd al in Vitae gezeten, niet super actief omdat mijn account zo goed als safe ligt. Niet echt mijn stijl. Niet dat het me wat boeit wat jij van me denkt, want ik weet dat je maar een middelmatige speler bent.

En trouwens, nee sorry. Ik speel amper werelden met een kelderlaag niveau.

Je bent niets veranderd, nog altijd een hoge pet van je zelf op ;) Ik zou wereld 18 niet een wereld van kelderlaag niveau noemen, maar dat zul jij wel beter in kunnen schatten. Verder was er op 29 geen sprake van stabben, gezien het gewoon een stamwissel was welke aangekondigd is. Met tijdelijke nap periode e.d. op wereld 19 was wel sprake van een stab. Maar dat neem ik mijzelf niet zo kwalijk meer, van zo een 4 jaar terug. Maar goed om te weten waar je speelt, dan zullen we nog veel van je gaan zien hopelijk ;):)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je wil het maar niet loslaten he? Beetje een obsessie gekweekt?


Dus, welk account moest er gerate worden?
Hopelijk kan je wel lezen dat ik hier niet tegen Mike begon, maar omgekeerd. Objectief blijven.
Dat is ook niet iets dat ik zal ontkennen



Je bent niets veranderd, nog altijd een hoge pet van je zelf op ;) Ik zou wereld 18 niet een wereld van kelderlaag niveau noemen, maar dat zul jij wel beter in kunnen schatten. Verder was er op 29 geen sprake van stabben, gezien het gewoon een stamwissel was welke aangekondigd is. Met tijdelijke nap periode e.d. op wereld 19 was wel sprake van een stab. Maar dat neem ik mijzelf niet zo kwalijk meer, van zo een 4 jaar terug. Maar goed om te weten waar je speelt, dan zullen we nog veel van je gaan zien hopelijk ;):)
W18? Waar zat jij dan? Noch in Break noch in Phalanx, dus je zat in EQUI, de stabstam. De stam met het laagste niveau van 18. Proficiat.

Hoge pet van mezelf op? Waar zeg ik hier ergens dat ik pro ben of wat dan ook? Ik zeg dat ik geen/nauwelijks werelden met een kelderlaag niveau speel. Niks met ego te maken maar met principes. Maarja, je kan van een stabber niet verwachten dat die principes heeft he. ;)

Niet echt trouwens, als je kan lezen zeg ik duidelijk dat mijn account nauwelijks front heeft en zo goed als safe ligt. Dus je kan me alleen tegenkomen mits ik VV en actief word, wat ik (momenteel) niet van plan ben.
 

DeletedUser68570

Guest
W18? Waar zat jij dan? Noch in Break noch in Phalanx, dus je zat in EQUI, de stabstam. De stam met het laagste niveau van 18. Proficiat.

Ik speelde des tijds onder de naam azmael en zat in de stam Phalanx. Ben toen door mijn stamgenoten war-dog en miss jozanna genaaid. Van de een op de andere dag kreeg ik 1400 inc's. Weet verder niet veel meer van deze wereld. Maar die namen zal ik altijd onthouden.

Je kunt dus EQUI wel een stabstam noemen, maar dit gebeurde (ook) in andere stammen...
 
Bovenaan