Bibber vs. Error

DeletedUser

Guest
W40 chat even teruggelezen. Worden er Error spelers verrotgescholden om die paar kata's. Volgende massa op Bibber zal ik ook wat meer kata's in mijn dorpen zetten en op andere gebouwen dan boer richten. Misschien zelfs nog wat beter af gaan stemmen om gewoon complete spelers naar 26 punt per dorp te kata'n. Want dat jullie er niet blij mee zijn, is nog tot daar aan toe. Maar iemand gaan uitschelden en dingen toewensen? Dat gaat er echt ver en ver over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37428

Guest
Alles plat gooien wordt meestal gebruikt in begin van een wereld om farms te creëren. Maar dan blijft de opslagplaats en de grondstoffen tenminste nog op niveau. Zelfs die moeten er hier aan geloven. Dit is puur psychologische oorlogsvoering.

Wanneer komt de volgende actie Harm? Het moet toch wel saai zijn om niet een een grote slag te kunnen slaan.
Eind van de wereld in december halen jullie al niet. Error heeft nu 32% met EMP erbij ca 42% - maar dat kan niet omdat in een stam maximaal 50 leden mogen zitten.... En dan moeten jullie het ook nog 90 dagen volhouden om die 60% te houden zonder dat er leden afhaken van verveling.

Zo'n sloopmassa is ook gewoon een manier om je moreel te breken ja, tuurlijk. Het kan zeer effectief zijn, kijk maar bij paulvdn ;)

Kreeg paar dagen lang 2,5k constant op de teller van on en kon toen niets meer beginnen. Account wordt nu geinternd.
En we halen die 60% wel voor kerst, don't worry!
 

DeletedUser49913

Guest
W40 chat even teruggelezen. Worden er Error spelers verrotgescholden om die paar kata's. Volgende massa op Bibber zal ik ook wat meer kata's in mijn dorpen zetten en op andere gebouwen dan boer richten. Misschien zelfs nog wat beter af gaan stemmen om gewoon complete spelers naar 26 punt per dorp te kata'n. Want dat jullie er niet blij mee zijn, is nog tot daar aan toe. Maar iemand gaan uitschelden en dingen toewensen? Dat gaat er echt ver en ver over.

Volgen smij is het best begrijpelijk dat je iemand ff uitscheld voor klootzak als je totaal gesloopt word :confused::)
En vooral als je daarna vraagt of die nog op een andere wereld speelt en het dat die het dan niet durft te vertellen omdat die bang is dat die daar ook gekata't gaat worden :p
 
Reactiescore
1.015
Volgen smij is het best begrijpelijk dat je iemand ff uitscheld voor klootzak als je totaal gesloopt word :confused::)
En vooral als je daarna vraagt of die nog op een andere wereld speelt en het dat die het dan niet durft te vertellen omdat die bang is dat die daar ook gekata't gaat worden :p

Hypocriet ;)
 

DeletedUser

Guest
Het spel is al zo goed als gespeeld dat zie ik ook wel in maar voor de fun gaan we nog even door:) en kijken of we zelf januari nog kunnen halen

Ik ga door en ga ervoor zorgen dat de crocusvakantie/voorjaarsvakantie/carnaval óók nog beleefd gaat worden op een speelbare wereld 40 !!

We geven error NIET de vrije teugel, maar houden ze nog even aan de lijn.
Zo hebben wij nog wat FUN en ergert de tegenpartij zich rot aan ons.

Want je moet het nooit vrijwillig uit handen geven, ik ben zéker Sinterklaas niet.
 

DeletedUser49913

Guest
W40 chat even teruggelezen. Worden er Error spelers verrotgescholden om die paar kata's. Volgende massa op Bibber zal ik ook wat meer kata's in mijn dorpen zetten en op andere gebouwen dan boer richten. Misschien zelfs nog wat beter af gaan stemmen om gewoon complete spelers naar 26 punt per dorp te kata'n. Want dat jullie er niet blij mee zijn, is nog tot daar aan toe. Maar iemand gaan uitschelden en dingen toewensen? Dat gaat er echt ver en ver over.

Je stamgenootjes zitten nu zelfs mijn karzerne's te slopen. :catapult::catapult::catapult::catapult:
 
Reactiescore
1.015
Helemaal niet. Wij hebben onze kata's nog nooit op iets anders dan muur/boer gezet ;)

Jawel ;)

Daarbovenop ging je voort op het gekata van je eigen BG. Maar als ik er wat van zei, waren het maar excuses. Toen was het normaal dat een acc. kapotgekata't werd en dat de enige reden was waarom ik uberhaupt dorpen verloor. Dan was het uiteraard niet terecht, dus nu moet je zelf ook niet wenen over kata's. Je hebt genoeg zitten profiteren zonder gevolgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga door en ga ervoor zorgen dat de crocusvakantie/voorjaarsvakantie/carnaval óók nog beleefd gaat worden op een speelbare wereld 40 !!

We geven error NIET de vrije teugel, maar houden ze nog even aan de lijn.
Zo hebben wij nog wat FUN en ergert de tegenpartij zich rot aan ons.

Want je moet het nooit vrijwillig uit handen geven, ik ben zéker Sinterklaas niet.

Ik hoop dat je het zelf gelooft.
 
Reactiescore
47
Ik hoop dat dit alles niet te maken heeft met weer een vieze actie
 
Reactiescore
7.931
Volgen smij is het best begrijpelijk dat je iemand ff uitscheld voor klootzak als je totaal gesloopt word :confused::)
En vooral als je daarna vraagt of die nog op een andere wereld speelt en het dat die het dan niet durft te vertellen omdat die bang is dat die daar ook gekata't gaat worden :p

Ja, het is heel normaal om iemand uit te schelden over een online game. Een fictief spelletje waar speer en zwaard vechters normale dingen zijn. Ik scheld ook altijd mijn tegenstanders verrot omdat ik het niet kan winnen, hartstikke normaal natuurlijk. Kom nou.
 

DeletedUser

Guest
Ja, het is heel normaal om iemand uit te schelden over een online game. Een fictief spelletje waar speer en zwaard vechters normale dingen zijn. Ik scheld ook altijd mijn tegenstanders verrot omdat ik het niet kan winnen, hartstikke normaal natuurlijk. Kom nou.

Inderdaad geeft dat geen pas. Pak die tegenstander ingame aan zoals hij/zij jou aanpakt en zet klittenband tussen je lippen.
 

DeletedUser49913

Guest
Ja, het is heel normaal om iemand uit te schelden over een online game. Een fictief spelletje waar speer en zwaard vechters normale dingen zijn. Ik scheld ook altijd mijn tegenstanders verrot omdat ik het niet kan winnen, hartstikke normaal natuurlijk. Kom nou.

Ik scheld ze niet verrot. Ik noemde hem 1x zo ;) Dan zijn er wel mensen die meer schelden :)
 

DeletedUser

Guest
Ik scheld ze niet verrot. Ik noemde hem 1x zo ;) Dan zijn er wel mensen die meer schelden :)

Dan moet er óók maar een Anti-Scheld convenant worden uitgeschreven, zoals die overeenkomst over katagebruik en over spy's..

Is eigenlijk best leuk, allemaal nieuwe regels uitdenken..
 

DeletedUser49913

Guest
Dan moet er óók maar een Anti-Scheld convenant worden uitgeschreven, zoals die overeenkomst over katagebruik en over spy's..

Is eigenlijk best leuk, allemaal nieuwe regels uitdenken..

overeenkomst over katagebruik?
over spy's? :confused:
 
Reactiescore
1.075
ja alleen de topstammen van w40 werden hierin betrokken door jullie bondgenoten :D
 

DeletedUser

Guest
ik wens jiu ook al het slechte toe in rl en ingame maar uitschelden op het forum zal ik niet doen heeft gene nut

als je in rl voor e stond zou ik je huid volschelden want zo klootzak als jou heb ik nog nooit meegemaakt:D

Inhoudelijk wil ik niet eens gaan uitleggen hoe belachelijk het is om een online browserspelletje te koppelen aan RL.

Gelukkig ben je vrijwel de enige die dit doet, als ik zou zien dat een stamgenoot hetzelfde zou zeggen tegen jou, lag die meteen uit de stam. Met dit soort mensen hoef ik namelijk niet samen te werken. Want hiermee beschadig je niet alleen jezelf, je stam maar ook Covert/Bibber en XUQ. Je doet ook maar lekker verder met je zielige stammetje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inhoudelijk wil ik niet eens gaan uitleggen hoe belachelijk het is om een online browserspelletje te koppelen aan RL.

Gelukkig ben je vrijwel de enige die dit doet, als ik zou zien dat een stamgenoot hetzelfde zou zeggen tegen jou, lag die meteen uit de stam. Met dit soort mensen hoef ik namelijk niet samen te werken. Want hiermee beschadig je niet alleen jezelf, je stam maar ook Covert/Bibber en XUQ. Je doet ook maar lekker verder met je zielige stammetje.

lol zegt de superstabber

voer jij je plannetje dit weekend maar uit en wees er gelukkig mee

en ja mensen die ik niet mag die zou ik inderdaad verrot schelden als ze zo met anderen omgaan
tijdens een spel
 

DeletedUser75122

Guest
ik zie geen stabs?
overigens een oprecht klein persoonlijk vraagje, ben je geestelijk gehandicapt?

Oprecht antwoord uit mijn visie zou zijn: nee, hij is fanatiek en gedreven, maar laat zich daardoor makkelijker verblinden. Echter, hij heeft ook zijn goede argumenten en levert tenminste vaker bewijzen dan de oppositie.
 
Bovenaan