Rate de speler

DeletedUser75413

Guest
Huh Elko heeft gereageerd maar zie zijn post niet?

Wazig man :(
 

DeletedUser3368

Guest
Dat er überhaupt doorgegaan wordt met dit onzintopic :rolleyes: Blijkbaar hebben mensen ingame niets te doen.
 

DeletedUser3368

Guest
Hij voelt zich graag beter dan anderen en doet alsof ie er boven staat denk ik :#

Als ik de meest besproken topics op dit moment zie wordt ik daar toch wel droevig van. Dat staat verre van politiek en propaganda waar we het eigenlijk over moeten hebben, of is iedereen de betekenis daarvan vergeten?
En met die droevige topics bedoel ik 'Rate de speler', 'Show jouw cluster!', 'Top 20', 'Top/Flop spelers', 'Met welke 10', 'Golden Awards', 'Top/Flop stammen', etc. Juist dat graag beter willen voelen dan anderen en de bevestiging zoeken komt groter naar voren in alle topics tegenwoordig dan de inhoud van mijn reactie hier.
 

DeletedUser65135

Guest
Dat is zo omdat de wereld eigenlijk 'nu al' tussen 2 stammen gaat.
Komt er eigenlijk op neer dat het een wellus nietus discussie gaat worden en ik heb m'n tijd toch beter te besteden (of naja beter, iets waar ik meer plezier in heb :D :D)

Maar dat is mijn kijk op de situatie
 

DeletedUser66966

Guest
Als ik de meest besproken topics op dit moment zie wordt ik daar toch wel droevig van. Dat staat verre van politiek en propaganda waar we het eigenlijk over moeten hebben, of is iedereen de betekenis daarvan vergeten?
En met die droevige topics bedoel ik 'Rate de speler', 'Show jouw cluster!', 'Top 20', 'Top/Flop spelers', 'Met welke 10', 'Golden Awards', 'Top/Flop stammen', etc. Juist dat graag beter willen voelen dan anderen en de bevestiging zoeken komt groter naar voren in alle topics tegenwoordig dan de inhoud van mijn reactie hier.
Maar ik ben gewoon beter dan al de rest :cool::cool::cool:
En van mij mag dat bevestigd worden in een top-rate :p:D
 

DeletedUser73678

Guest
Als ik de meest besproken topics op dit moment zie wordt ik daar toch wel droevig van. Dat staat verre van politiek en propaganda waar we het eigenlijk over moeten hebben, of is iedereen de betekenis daarvan vergeten?
En met die droevige topics bedoel ik 'Rate de speler', 'Show jouw cluster!', 'Top 20', 'Top/Flop spelers', 'Met welke 10', 'Golden Awards', 'Top/Flop stammen', etc. Juist dat graag beter willen voelen dan anderen en de bevestiging zoeken komt groter naar voren in alle topics tegenwoordig dan de inhoud van mijn reactie hier.

Start dan zelf eens een discussie die niet droevig is, want bashen à la, maar doe er dan wat aan
 
Bovenaan