Top 20

DeletedUser73224

Guest
Ik vind het prima dat je ons niet als waardig beschouwd hoor, maar noem nou is 5-10 accounts die beter zijn en lager staan?

Daarnaast hecht je veel waarde aan rovers, moet je is kijken wie er om tasmanian heen liggen en hoe dicht wij (P.) tegen elkaar aanliggen. Wij farmen allemaal bij elkaar in elkaars cluster, terwijl tasmanian het rijk bijna alleen heeft. Dus dan is het niet gek als ze 1 dag niet farmen, dat ze rover binnenhalen de volgende dag.

Dan even ingaan op het aantal dorpen.
http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=2131045&mode=history
Een speler als nensul wordt gewoon geinternd door tasmanian, alleen valt het minder op. Het is dus niet zo dat zij voor al hun dorpen hebben moeten vechten of iets dergelijks (Laag ODA).

Ook een toffe ODD stijging :rolleyes:

Dan nog over dat ODD niet groeivertragend zou zijn. Als jij aanvallen binnenkrijgt, dan farm je minder aangezien je je offence graag mobiel houd. Dus is het wel degelijk groeivertragend.

Ik snap gewoon niet, dat jij hen beter vind dan bijv. Jobe en The night pharmacy. Dit zijn echt top accounts, alleen zit je niet bij hen in de stamchat en probeer je Snow-propaganda te voeren.

wat zit iedereen Tasmanian hier bij te betrekken vraag ik me dan af :D
 

DeletedUser66195

Guest
Ik vind het prima dat je ons niet als waardig beschouwd hoor, maar noem nou is 5-10 accounts die beter zijn en lager staan?

Daarnaast hecht je veel waarde aan rovers, moet je is kijken wie er om tasmanian heen liggen en hoe dicht wij (P.) tegen elkaar aanliggen. Wij farmen allemaal bij elkaar in elkaars cluster, terwijl tasmanian het rijk bijna alleen heeft. Dus dan is het niet gek als ze 1 dag niet farmen, dat ze rover binnenhalen de volgende dag.



Ik denk niet dat je begrijpt hoe ik rate xd
ik rate op je huidige rang , niet ofdat je waardig bent voor rang 1 of top 20 ofzo, moest ik jullie allemaal vergelijke met deceiver , zou enkel deceiver en king of pvm waardig zijn haha :D

Ja ik hecht waarde aan rovers, ze noemen niet voor niets prestaties :p
Njah P. hun cluster is dicht maar daarom zijn jullie clusters niet compact, dat is wel een verschil want jullie hebben een hoop bb's.
Je moet mijn ligging eens hebben , er zitten massas bb edelaars in de core en farm maar 10 mil per dag ofzo en heb een compact cluster.
Tasmanian heeft ook omliggende leden net als jullie, dat hij alleen farmt in zen continent is ook maar zever xd
en ja soms haalt hij wel zo een rover door een dag niet te farmen.
Feit is wel dat ie gisteren rover had op 500 k en vandaag weer maar 500 k op rover zit dusja ? :p


Dan even ingaan op het aantal dorpen.
http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=2131045&mode=history
Een speler als nensul wordt gewoon geinternd door tasmanian, alleen valt het minder op. Het is dus niet zo dat zij voor al hun dorpen hebben moeten vechten of iets dergelijks (Laag ODA).

Ook een toffe ODD stijging :rolleyes:

Dan nog over dat ODD niet groeivertragend zou zijn. Als jij aanvallen binnenkrijgt, dan farm je minder aangezien je je offence graag mobiel houd. Dus is het wel degelijk groeivertragend.

Ik snap gewoon niet, dat jij hen beter vind dan bijv. Jobe en The night pharmacy. Dit zijn echt top accounts, alleen zit je niet bij hen in de stamchat en probeer je Snow-propaganda te voeren.

Njah je begint over tasmanian dat ie niet voor al zen dorpen moet hard vechten, dat ontken ik ook niet :p
maar jullie moeten nog midner vechten voor je dorpen en jullie staan nog eens hoger in de rang, weet niet wat slechter is ? :p

ach ja het is niet dat je 5 dagen lang een massa krijgt op je dorpen, als ik van iedereen nog eens odd er moet bijreken om te raten heb ik geen zin in :D

Nog eens er staat nergens dat ik zet dat ik tasmanian beter vind dan jobe of TNP ?
moet ik anders eens dikke bril gaan halen hahaha :p
Ik rate op hun rang en statistieken, de rangen van jobe en tnp vind ik onwaardig, daarvoor zijn niet slechter dan tasmanian.



En voor de nieuwsgierige wie ik dan wel waardig vind voor hun rang of goed vind

1/ Deceiver
2/ king
3/ alexandria
4/ azure nebula
5/ SBI
6/ arghwan
7/ tasmanian
 

Deleted User - 2242732

Guest
tasmanian farmt soms 2-3 dagen niet tot amper en dan haalt hij rovers van 41 mil ;)
Iets wat farmers bv niet kan omdat ze verschrikkelijke meefarmers hebben.
Als hun (tazz) op die manier blijven doorfarmen gaan ze hun groei niet kunnen vasthouden aangezien P. binnenkort (wanneer er front is) hun cluster gaat leegfarmen. Barbs laten vollopen zal dan immers niet mogelijk zijn.

Ik denk dat je bij farmen vooral naar de buren moet kijken voor je iemand als 'goede' of slechte farmer beschouwd.

als je ziet dat farmers z'n cluster 24/7 gefarmd wordt door jobe/royboyz/deceiver/TNP/ltdarky dan vind ik hun groei toch vrij netjes
rang 1-3-4-6-10 farmt immers hun cluster.

Als je dan tasmanian/tnp hun cluster ernaast legt zie je het verschil.
Beide accounts hebben een cluster die amper in gefarmd wordt. enige buren die farmen zijn respectievelijk teamrisico/ltdarky en jobe. spelers die farmen, maar ook niet overdreven veel.

op basis daarvan lopen TNP en tasmanian op gelijke tred (rekening houdend met aantal interns tnp/latere start), zolang ze geen meefarmers krijgen.
Wanneer die meefarmers er komen zal tnp zijn constante groei volhouden en tazz hard terugvallen.

conclusie is dus dat ik farmers hoger inschat dan TNP( rekeninghoudend met het aantal interns/meefarmers vooral), TNP hoger inschat dan tazz
 

DeletedUser73224

Guest
tasmanian farmt soms 2-3 dagen niet tot amper en dan haalt hij rovers van 41 mil ;)
Iets wat farmers bv niet kan omdat ze verschrikkelijke meefarmers hebben.
Als hun (tazz) op die manier blijven doorfarmen gaan ze hun groei niet kunnen vasthouden aangezien P. binnenkort (wanneer er front is) hun cluster gaat leegfarmen. Barbs laten vollopen zal dan immers niet mogelijk zijn.

Ik denk dat je bij farmen vooral naar de buren moet kijken voor je iemand als 'goede' of slechte farmer beschouwd.

als je ziet dat farmers z'n cluster 24/7 gefarmd wordt door jobe/royboyz/deceiver/TNP/ltdarky dan vind ik hun groei toch vrij netjes
rang 1-3-4-6-10 farmt immers hun cluster.

Als je dan tasmanian/tnp hun cluster ernaast legt zie je het verschil.
Beide accounts hebben een cluster die amper in gefarmd wordt. enige buren die farmen zijn respectievelijk teamrisico/ltdarky en jobe. spelers die farmen, maar ook niet overdreven veel.

op basis daarvan lopen TNP en tasmanian op gelijke tred (rekening houdend met aantal interns tnp/latere start), zolang ze geen meefarmers krijgen.
Wanneer die meefarmers er komen zal tnp zijn constante groei volhouden en tazz hard terugvallen.

conclusie is dus dat ik farmers hoger inschat dan TNP( rekeninghoudend met het aantal interns/meefarmers vooral), TNP hoger inschat dan tazz

wij hebben ook nog sasori langs links , Die tegenwoordig terug goed meefarmt , we farmen soms 3 dagen niet idd , dit omdat we met bv een target bezig zijn en dan graag alle clears thuis houden .
 

DeletedUser66195

Guest
tasmanian farmt soms 2-3 dagen niet tot amper en dan haalt hij rovers van 41 mil ;)
Iets wat farmers bv niet kan omdat ze verschrikkelijke meefarmers hebben.
Als hun (tazz) op die manier blijven doorfarmen gaan ze hun groei niet kunnen vasthouden aangezien P. binnenkort (wanneer er front is) hun cluster gaat leegfarmen. Barbs laten vollopen zal dan immers niet mogelijk zijn.

heb je inderdaad gelijk in, heb ik ergens hier al aangegeven ook , maar nu farmen ze iedere dag dus dat is het verschil nu.

Ik denk dat je bij farmen vooral naar de buren moet kijken voor je iemand als 'goede' of slechte farmer beschouwd.

als je ziet dat farmers z'n cluster 24/7 gefarmd wordt door jobe/royboyz/deceiver/TNP/ltdarky dan vind ik hun groei toch vrij netjes
rang 1-3-4-6-10 farmt immers hun cluster.

Njah ik oordeel ook niet of zen goede of slechte farmers, gewoon dat ze wel rovers binnen halen.
ik ga niet iedere speler echt overdreven gaan bekijken en raten is veel te veel werk man :D


Als je dan tasmanian/tnp hun cluster ernaast legt zie je het verschil.
Beide accounts hebben een cluster die amper in gefarmd wordt. enige buren die farmen zijn respectievelijk teamrisico/ltdarky en jobe. spelers die farmen, maar ook niet overdreven veel.

op basis daarvan lopen TNP en tasmanian op gelijke tred (rekening houdend met aantal interns tnp/latere start), zolang ze geen meefarmers krijgen.
Wanneer die meefarmers er komen zal tnp zijn constante groei volhouden en tazz hard terugvallen.

conclusie is dus dat ik farmers hoger inschat dan TNP( rekeninghoudend met het aantal interns/meefarmers vooral), TNP hoger inschat dan tazz

njah je vergelijkt nu spelers met elkaar wat ik nu eigenlijk niet doe , ik beoordeel enkel op hun rang he
tass verdient voor mij zen rang 9 wel ja, maar tnp moest ie ook rang 9 hebben zou die voor mij misschien ook waardig zijn.
maar rang 3 voor tnp vind ik te hoog en voor farmers rang 4 ook.

Njah blijkbaar verstaat iedereen men lijstje verkeerd haha :D
Ik oordeel op jullie rang en of je die waard bent of niet.
omdat je rang niet waardig bent , ben je geen slechte speler enkel verdien je een lagere rank in mijn oordeel
 

Deleted User - 2242732

Guest
wij hebben ook nog sasori langs links , Die tegenwoordig terug goed meefarmt , we farmen soms 3 dagen niet idd , dit omdat we met bv een target bezig zijn en dan graag alle clears thuis houden .

dat kan ik niet zien hé, ik zie enkel groei.
ltdarky/jobe farmen ook af en toe veel, dan weer perioden meer. Vandaar dat ze ook niet echt uitschieten qua groei.
zoiets zie ik ook bij sasori/teamrisico vandaar de vergelijking ;)
 

DeletedUser

Guest
Njah blijkbaar verstaat iedereen men lijstje verkeerd haha :D
Ik oordeel op jullie rang en of je die waard bent of niet.
omdat je rang niet waardig bent , ben je geen slechte speler enkel verdien je een lagere rank in mijn oordeel

Het is duidelijk wat je bedoeld ondertussen, alleen verschillen we toch nog op enkele punten van mening. ;)

Anyways bedankt voor het lijstje en de moeite die je erin hebt gestoken. :D
 

DeletedUser73224

Guest
Hoe komen ze aan die rovers? Wil hun totale farmer wel eens naast de onze leggen ;) en zoveel minder oda hebben we niet en je houdt dus geen rekening met odd?

LCSQhA6.png

bZ6utoC.png



lel :s
 

DeletedUser

Guest
Wat probeer je hiermee te bereiken?
Dat wij geen info zomaar weggeven aan de "vijand" is toch logisch?

Ohja dit was weggestreept door tasman:
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 527.678.362
 

DeletedUser73224

Guest
Wat probeer je hiermee te bereiken?
Dat wij geen info zomaar weggeven aan de "vijand" is toch logisch?

Ohja dit was weggestreept door tasman:
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 527.678.362


dat jullie vragen om ze naast elkaar te leggen , en dat jullie het niet willen ineens ;p ? wat wilt dat aantonen ? :D laat ik AF gangers hun eigen mening over vormen .


NGouhuM.png


wel nettjes van je dat je het onze dan wel ff post op AF :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
1/ Deceiver
2/ king
3/ alexandria
4/ azure nebula
5/ SBI
6/ arghwan
7/ tasmanian

Wat een vertrouwen :D

tasmanian farmt soms 2-3 dagen niet tot amper en dan haalt hij rovers van 41 mil ;)
Iets wat farmers bv niet kan omdat ze verschrikkelijke meefarmers hebben.
Als hun (tazz) op die manier blijven doorfarmen gaan ze hun groei niet kunnen vasthouden aangezien P. binnenkort (wanneer er front is) hun cluster gaat leegfarmen. Barbs laten vollopen zal dan immers niet mogelijk zijn.

Ik denk dat je bij farmen vooral naar de buren moet kijken voor je iemand als 'goede' of slechte farmer beschouwd.

als je ziet dat farmers z'n cluster 24/7 gefarmd wordt door jobe/royboyz/deceiver/TNP/ltdarky dan vind ik hun groei toch vrij netjes
rang 1-3-4-6-10 farmt immers hun cluster.

Als je dan tasmanian/tnp hun cluster ernaast legt zie je het verschil.
Beide accounts hebben een cluster die amper in gefarmd wordt. enige buren die farmen zijn respectievelijk teamrisico/ltdarky en jobe. spelers die farmen, maar ook niet overdreven veel.

op basis daarvan lopen TNP en tasmanian op gelijke tred (rekening houdend met aantal interns tnp/latere start), zolang ze geen meefarmers krijgen.
Wanneer die meefarmers er komen zal tnp zijn constante groei volhouden en tazz hard terugvallen.

conclusie is dus dat ik farmers hoger inschat dan TNP( rekeninghoudend met het aantal interns/meefarmers vooral), TNP hoger inschat dan tazz

Totaal mee eens, daarnaast is het niet zo moeilijk om die farmers te halen voor hun, ik ga er namelijk niet van uit dat er in de regio van Tasmanian spelers liggen die dagelijk 10mio + farmen wat bij alle leden van Preau zo'n beetje het geval is :)

wij hebben ook nog sasori langs links , Die tegenwoordig terug goed meefarmt , we farmen soms 3 dagen niet idd , dit omdat we met bv een target bezig zijn en dan graag alle clears thuis houden .

Ben je zoveel clears nodig om jouw targets weg te werken dan? Zie niet echt spelers er tussen staan (veroveringen) waarbij je zou verwachten veel clears nodig te zijn.
 

DeletedUser

Guest
dat jullie vragen om ze naast elkaar te leggen , en dat jullie het niet willen ineens ;p ? wat wilt dat aantonen ? :D laat ik AF gangers hun eigen mening over vormen .


NGouhuM.png


wel nettjes van je dat je het onze dan wel ff post op AF :D

Kijk ook eens naar de tijden waarop het allemaal is geschreven. Ik had dit nooit gepost, als jij niet complete gesprekken naar het forum had gekopieerd. Dus een soort van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, maar jullie vinden het zeker geen probleem, omdat jullie er maar wat trots op zijn? Lager staan en iets meer gefarmd dan andere spelers, echt top!

Nogmaals als R. iets op het AF zet, wat hij graag wilt. Dan is het niet dat het ook gebeurd, wij spelen hier samen op een account en ik ben het er niet mee eens dat wij dit soort info gaan delen.
 

DeletedUser66195

Guest
NGouhuM.png


haha men lijstje klopt aan geen kanten :D

kijk eens goed naar je statistieken man, en kijk eens 4 rangen omhoog naar deceiver en zen statistieken.
Als jezelf dan rang 5 waardig vind, vind ik zelf teleurstellend.
Als je jezelf dat wel vind, nouja hoedje af voor jezelf :)
 

DeletedUser75413

Guest
Het enige verschil is dat wij aangeven dat jullie het niet weergeven terwijl je Co er zelf mee komt. Wij geen geen info weg over jullie acc wat jullie wel doen ;)
 

DeletedUser73224

Guest
Kijk ook eens naar de tijden waarop het allemaal is geschreven. Ik had dit nooit gepost, als jij niet complete gesprekken naar het forum had gekopieerd. Dus een soort van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, maar jullie vinden het zeker geen probleem, omdat jullie er maar wat trots op zijn? Lager staan en iets meer gefarmd dan andere spelers, echt top!

Nogmaals als R. iets op het AF zet, wat hij graag wilt. Dan is het niet dat het ook gebeurd, wij spelen hier samen op een account en ik ben het er niet mee eens dat wij dit soort info gaan delen.

maak je niet belachelijk , echt zielig :s
 

DeletedUser

Guest
haha men lijstje klopt aan geen kanten :D

kijk eens goed naar je statistieken man, en kijk eens 4 rangen omhoog naar deceiver en zen statistieken.
Als jezelf dan rang 5 waardig vind, vind ik zelf teleurstellend.
Als je jezelf dat wel vind, nouja hoedje af voor jezelf :)

Nogmaals, als jij mijn posts is goed leest zal het veel verwarring voorkomen.
Ook een deel uit het gesprek met tasman, aangezien bijna alles toch al op het forum staat:
4 Farmers On A Train 12.10.15 18:47
Het gaat niet zozeer over ons account hoor.

Vooral team jobe en team TNP zijn echt goede teams. Daar vergist Three little birds zich in, zeker ten opzichte van jullie account. No offence.
--------------------------------------------------
Ook al eerder gezegd op het AF.
 

DeletedUser68715

Guest
Wat je van ons of een ander vind is ofc. je eigen mening. Ik ben allang blij dat er weer een persoon is die hier wat post. :D
 

DeletedUser66195

Guest
Nogmaals, als jij mijn posts is goed leest zal het veel verwarring voorkomen.
Ook een deel uit het gesprek met tasman, aangezien bijna alles toch al op het forum staat:
4 Farmers On A Train 12.10.15 18:47
Het gaat niet zozeer over ons account hoor.

Vooral team jobe en team TNP zijn echt goede teams. Daar vergist Three little birds zich in, zeker ten opzichte van jullie account. No offence.
--------------------------------------------------
Ook al eerder gezegd op het AF.

Het gene wat je quote via pm stond niet eens op AF
en wat ik quote stond in dat men lijst totaal nietklopt
zou je beter zeggen dat het deels niet klopt ? :rolleyes:

Njah er kunnen mss goede team opzitten, maar de statistieken zijn er nog niet naar, zeker naar hun rang niet...

Njah als je wil vergelijking maken met mij persoonlijk goed hoor :p
Ik heb op TLB gespeeld tot ik de die ban kreeg , dan heb ik het account verlaten omdat ik niet met men co's kon samenspelen door hun domme gedrag.
Het is een rim account, en heb acc gebracht tot groeirang 13, terwijl ik bijna 6 weken latere start had.
Na de ban ben ik dan nu op SBI aan het spelen.
Moest je denken dat ik echt noob ben moet je maar eens rondvragen aan deceiver ofzo , zij kennen me wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Het gene wat je quote via pm stond niet eens op AF

Bij deze:
Ik vind het prima dat je ons niet als waardig beschouwd hoor, maar noem nou is 5-10 accounts die beter zijn en lager staan?

Ik snap gewoon niet, dat jij hen beter vind dan bijv. Jobe en The night pharmacy. Dit zijn echt top accounts, alleen zit je niet bij hen in de stamchat en probeer je Snow-propaganda te voeren.

Daarnaast heb ik niks persoonlijks, geen idee waar je dat vandaan haalt?
 
Bovenaan