W44 stab lijst!

DeletedUser

Guest
& en je zegt dat ik altijd maar wil fuseren en vriendjes zijn

Maar je krijgt van mij een berichtje dat ik stop en bam de troepjes lopen al naar een dorpje ?

Laf of niet
 

DeletedUser3368

Guest
Vroeger hadden we nog geen speciale topics voor stabben. Komt dus tegenwoordig veel meer voor dan voorheen als ik een vlugge conclusie mag trekken. Wat is de oorzaak ervan? Leeftijd of een groeiend egoïsme/hebzuchtigheid van de mensheid?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Denk dat de spelers die het meer fair wouden spelen vooral gestopt zijn door die nieuwe pp functies. Of lijkt dat te kort door de bocht?

Niemand heeft ali baba trouwens gestabd hoor voor de duidelijkheid, wouter vind iedereen die hem aanvalt stabbers, zelfs ons :D
 

DeletedUser20611

Guest
Vroeger hadden we nog geen speciale topics voor stabben. Komt dus tegenwoordig veel meer voor dan voorheen als ik een vlugge conclusie mag trekken. Wat is de oorzaak ervan? Leeftijd of een groeiend egoïsme/hebzuchtigheid van de mensheid?

Je weg naar het AF teruggevonden. :cool:
 

DeletedUser3368

Guest
Denk dat de spelers die het meer fair wouden (wilden) spelen vooral gestopt zijn door die nieuwe pp functies. Of lijkt dat te kort door de bocht?

Je maakt hier een vergelijking tussen pp functies en spelers. Je geeft de pp functies dus de schuld van het backstabben. Welke pp functies zetten er dan precies toe aan?

Je weg naar het AF teruggevonden. :cool:

Shit, gesnapt :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
Je maakt hier een vergelijking tussen pp functies en spelers. Je geeft de pp functies dus de schuld van het backstabben. Welke pp functies zetten er dan precies toe aan?



Shit, gesnapt :cool:

Nee dat niet, ik denk echter dat het aantal stabbers % meer voorkomt dan vroeger (stabbers tov totaal aantal speler op de wereld) doordat een groot deel van de nette spelers gestopt zijn. Daardoor lijkt het alsof er meer zijn. Zeker wanneer het sneller aangekaart wordt nu op het AF, wat E. hierboven zegt.
 

DeletedUser3368

Guest
Nee dat niet, ik denk echter dat het aantal stabbers % meer voorkomt dan vroeger (stabbers tov totaal aantal speler op de wereld) doordat een groot deel van de nette spelers gestopt zijn. Daardoor lijkt het alsof er meer zijn. Zeker wanneer het sneller aangekaart wordt nu op het AF, wat E. hierboven zegt.

Als de spelers op tribalwars hetzelfde blijven qua normen en waarden zou je verwachten dat de nette spelers die gestopt zijn opgevolgd worden door nieuwe nette spelers vanwege opvoeding, opleiding, principes e.d.. Daar gaat blijkbaar iets mis gezien dat niet het geval is. Mijn vraag is dus waarom dit in de jaren die tribalwars kent steeds meer is toegenomen. Is het iets met het systeem, de mensen achter de accounts zelf of eventueel een andere oorzaak.

Wie is E.? Klinkt net alsof je een crimineel afkort, persoonlijk word ik een beetje gek van alle afkortingen die tegenwoordig in de maatschappij gebruikt worden. Gewoon lekker voluit uitschrijven, geen verwarringen erover.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Als de spelers op tribalwars hetzelfde blijven qua normen en waarden zou je verwachten dat de nette spelers die gestopt zijn opgevolgd worden door nieuwe nette spelers vanwege opvoeding, opleiding, principes e.d.. Daar gaat blijkbaar iets mis gezien dat niet het geval is. Mijn vraag is dus waarom dit in de jaren die tribalwars kent steeds meer is toegenomen. Is het iets met het systeem, de mensen achter de accounts zelf of eventueel een andere oorzaak.

Hmm geen idee of dat iets met opvoeding e.d. te maken heeft.
Misschien ligt het aan het feit dat mensen minder snel ten onder willen gaan met hun account (vanwege het aantal gespendeerde pp/geld...) en dus veel minder loyaal zijn tov bg's/nap's/stamgenoten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Hmm geen idee of dat iets met opvoeding e.d. te maken heeft.
Misschien ligt het aan het feit dat mensen minder snel ten onder willen gaan met hun account (vanwege het aantal gespendeerde pp/geld...) en dus veel minder loyaal zijn tov bg's/nap's/stamgenoten...

Persoonlijk denk ik dat de waarde pp/geld ondergeschikt is aan de tijd/manuren die een speler erin gestoken heeft. Zeker ook rekening gehouden met de leeftijd van de gemiddelde speler. Al lange tijd schijnt de tendens te zijn dat steeds jeugdigere spelers worden aangetrokken, schijnt nou niet die groep juist de minste affiniteit te hebben met geldzaken (van der Schors & van der Werf, 2014). Kortom, het staat een beetje haaks op elkaar en ikzelf ben daardoor niet overtuigd. Wel interessant hier nu over te denken, gezien ik alles hier vanaf het begin af aan heb meegemaakt.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Al lange tijd schijnt de tendens te zijn dat steeds jeugdigere spelers worden aangetrokken

Klopt dit dan? Ik heb net de indruk dat steeds oudere personen opduiken ipv jeugdigere

Lijkt mij idd een leuk topic om eens over te discussieren
 

DeletedUser3368

Guest
Klopt dit dan? Ik heb net de indruk dat steeds oudere personen opduiken ipv jeugdigere

Lijkt mij idd een leuk topic om eens over te discussieren

Geen idee of dit klopt, in mijn tijd dat ik hier tot nu toe loop heb ik het gevoel. Ook dacht ik het in het verleden meerdere keren langs te hebben zien komen dat anderen ermee kwamen. Uiteindelijk maar beste er voorzichtig mee om te gaan door het woord 'schijnt' voor die uitspraak van me te zetten. Graag had ik gegevens/cijfers gehad van Innogames, erg interessant in principe al is het alleen al voor hun eigen marketingstrategie.
 

DeletedUser3368

Guest
Toeval, dit kwam vanmiddag in mijn inbox. Moet zeggen dat het me niet eens verbaast dat hij nog speelt :D
Is dat overigens nieuw dat backstabbers van tevoren aangeven dat ze gaan backstabben? Zou wel handig wezen als iedereen dat in het vervolg deed, dan komen we gelijk ook van dat negatieve woord af.

Surrounded By Idiots 30.09.15 14:49
ha noob

OwhPUS 30.09.15 14:55
En met wie heb ik hier de geweldige eer? ;-)

Surrounded By Idiots 30.09.15 14:55
Mag ik je op deze wereld backstabben is lang geleden >

OwhPUS 30.09.15 14:57
100+ uur lopen met edels, klinkt leuk.
Backstabben is overigens zonder waarschuwing van tevoren te geven, komt dus onverwachts. Je hebt het verrassingselement er wel uit gehaald. Gemiste kans...

Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag.

Surrounded By Idiots 30.09.15 15:28
Edel effe een dorp langs ons dan maken we pbg en dan stab ik je net als vroeger <3

OwhPUS 30.09.15 15:37
Vroeger... De tijd dat we niet om ons heen vroegen voor moraalbrekers, maar dat we alles nog gewoon zelf kapot ramden met eer. Ja ik hunker naar die tijd...

Surrounded By Idiots 30.09.15 15:39
toen je elke speed nog geowned werd leuke tijd was dat :p
 

DeletedUser

Guest
Denk dat de spelers die het meer fair wouden spelen vooral gestopt zijn door die nieuwe pp functies. Of lijkt dat te kort door de bocht?

Niemand heeft ali baba trouwens gestabd hoor voor de duidelijkheid, wouter vind iedereen die hem aanvalt stabbers, zelfs ons :D

Nu niet meer eh xd

Je hebt het uitgelegd en ik begrijpte het :)
 

DeletedUser65135

Guest
Nu niet meer eh xd

Je hebt het uitgelegd en ik begrijpte het :)

Hoe kan je iemand stabben, en dan opeens niet meer? :confused:
Je loopt gewoon beschuldigingen te gooien zonder enig bewijs of onderbouwing, en ook nog is zonder zelf er meer over te weten.
Denk effe volgende keer 2x na voor je weer probeert mensen zwart te maken zonder reden :eek:
 

DeletedUser20611

Guest
Geen idee of dit klopt, in mijn tijd dat ik hier tot nu toe loop heb ik het gevoel. Ook dacht ik het in het verleden meerdere keren langs te hebben zien komen dat anderen ermee kwamen. Uiteindelijk maar beste er voorzichtig mee om te gaan door het woord 'schijnt' voor die uitspraak van me te zetten. Graag had ik gegevens/cijfers gehad van Innogames, erg interessant in principe al is het alleen al voor hun eigen marketingstrategie.

Laatst was ik me het volgende aan het afvragen: vanaf de pay2win-strategie is toegevoegd door Innogames heb ik geen enkele keer meer PP gekocht dus maakt Innogames nu echt zoveel winst meer met de introductie?
Als je het er dan nog eens bijneemt hoeveel mensen gaan pp-farmen in het begin van een nieuwe wereld dan vraag ik me werkelijk af of ze er nu beter uitgekomen zijn..
 

DeletedUser73147

Guest
Die PP die gefarmt wordt komt toch ergens vandaan, al die verrekte kut noobs kopen genoeg PP zodat heel de top van innogames lekker via Switzerland hun geld vangen en daar lekker liggen te beuken met mooie blondines.
 
Bovenaan