Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
ik heb niet overal een antwoord op hoor :p
dat zullen we samen moeten doen

maar alle vorderingen na de stab kunnen niet echt als voldoening aangevoeld hebben voor error, en als je daar al achter staat dan is er een begin

ik zie verschillende opties, maar ik ga jullie hier zelf nog even over laten denken
 
Reactiescore
1.736
Nee, want ook met het reglement hadden we issues.



Dit is niet iets wat Rasta deed toen hij leavede, Vidar deed toen hij Leavede, Ringo deed toen hij Leavde e.d. Het is geen 3 dagen stamloos gevoel hebben om daarna terug te kruipen naar onze oude stam.

Dan laat een echte statement zien en trommel je oude TBS maatjes op en begin een nieuwe TBS.
 
Reactiescore
1.736
Ik verwacht helemaal niks. Ik bedoel alleen dat dit een niets zeggend statement is van Boykes. Hij wil zich distantiëren van de acties die Harm heeft verricht, doe dat dan goed en ga er tegen in gevecht.
 

DeletedUser37428

Guest
Ik zie dat jij en een ander inmiddels uit error zijn, wat het idee precies achter future is snap ik ook niet helemaal, maar ik vind dat al wel een goed statement. Dat 90% nog wel bij die verader en veroorzaker van dit gedoe in de stam zit ontgaat me :eek:.

Boeit me geen reet wat jij vind.
 

DeletedUser37428

Guest
Ik verwacht helemaal niks. Ik bedoel alleen dat dit een niets zeggend statement is van Boykes. Hij wil zich distantiëren van de acties die Harm heeft verricht, doe dat dan goed en ga er tegen in gevecht.

De enige manier waarop Error de oorlog had kunnen verliezen was door intern gezeik. Dit komt er nu omdat er maar doorgezeikt wordt over alles.

Dat document is er, kunnen we nu niet weer vooruitkijken?

En wat er gezegd wordt: dat door de stab op THS de wereld is gespeeld.. Alsjeblieft zeg.

1 miljoen punten kwijt op de dik 150 miljoen punten van de tegenstanders (Hack, XUQ, Bib) Als je hierdoor de oorlog niet meer kunt winnen ben je net zo'n slappe hap als met die 1 miljoen punten.

En als Boy en Roel de moraalridders willen uithangen dan doen ze dat maar lekker, krijgen ze nog wat aandacht.
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet dat jullie het nog steeds over die dorpen hebben, want dat is niet wat het verlies gemaakt heeft en waar dit om draait

heb jij enig idee hoeveel cos er zijn gestopt na dat incident?
heb jij enig idee hoeveel (nog lopende) os dat er is gekilled in dit incident?
heb jij enig idee hoeveel verdeeldheid er is door dit incident?

dit draait niet om dorpen, dit draait om def die overal teruggetrokken word ed, en ondertussen kan error allemaal dorpjes internen

zo wil je de overwinning toch niet tegemoet gaan als stam??
wat voor voldoening kan dat nu geven behalve 'joepie we zijn gewonnen'
 
Reactiescore
1.075
je bent niet bij de les lijkt me, waar internt error dan allemaal dorpjes?
 
Reactiescore
7
Over welk "W40 eerlijk spelen" document hebben jullie het trouwens?

Zo te zien is dat een onderonsje van de top-3 stammen en de rest van W40 word daar niet in gekend.
Wss omdat de rest van W40 niet zo belangrijk is als er stabbers tussen zouden zitten, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen ;)



Ik geloof er zelf niet meer in dat Harm/Millitant Atheist/Fair War zich aan zulk soort afspraken zal houden, hou graag ik dat zou willen geloven.
Mijn ervaring op W19 heeft me geleerd dat Harm totaal niet veranderd en ik hoopte tegen beter weten in, dat hij hier op W40 wél veranderd zou zijn,
want ja wat jaartjes ouder, toch eerlijker willen spelen, maar het gebeuren met THS heeft weer laten zien dat dat niet zo is.

Wat er met THS is gebeurt en wat zijn spy daar en binnen Hack & zijn BG's/NAP's gedaan heeft,
is een nog smerigere herhaling van wat hij Nanda heeft laten doen op W19, toen Harm zei uiteindelijk gestopt te zijn en zijn acc daar doorgegeven had.
Wij hebben hem daar ook geloofd - net als velen hem nu geloven - en hadden heel grootmoedig besloten dat zijn acc dan niet weggespeeld zou worden, maar in onze stam toegelaten werd.
Helaas, de stomste beslissing die je ooit had kunnen nemen, want al snel begon het gekloot om de stam Bzzz. kapot te maken.
Clears die niet goed weggestuurd werden tijdens een mass, expres slecht vv-en, rot opmerkingen plaatsen op het stamforum om de sfeer te verpesten en ga maar door.
En.... een Harm die gewoon inlogde en alles meelas en bij vv's gewoon het hele acc kon bekijken en Nanda aanwijzingen gaf hoe ze de boel moest verkloten.

Naïef van ons dat we zijn acc toch toegelaten hadden in de stam? Ja, achteraf wel.
Naïef dat iedereen nu gelooft dat Harm vanaf deze week ineens wél veranderen zal? Ja, zal achteraf ook wel weer zo blijken te zijn. Helaas :(
 

DeletedUser37428

Guest
ik snap niet dat jullie het nog steeds over die dorpen hebben, want dat is niet wat het verlies gemaakt heeft en waar dit om draait

heb jij enig idee hoeveel cos er zijn gestopt na dat incident?
heb jij enig idee hoeveel (nog lopende) os dat er is gekilled in dit incident?
heb jij enig idee hoeveel verdeeldheid er is door dit incident?

dit draait niet om dorpen, dit draait om def die overal teruggetrokken word ed, en ondertussen kan error allemaal dorpjes internen

zo wil je de overwinning toch niet tegemoet gaan als stam??
wat voor voldoening kan dat nu geven behalve 'joepie we zijn gewonnen'

- Noem eens een aantal dan. ;)

- Over die OS heb ik geen weet, geef eens een inschatting, stuur ik volgende massa wel minder clears om het te compenseren.

- Verdeeldheid is een kwestie van met elkaar praten of elkaar rust geven. Error valt nu als collectief niemand aan, behalve een aantal spelers dan die Ringo aanvallen. Individuele acties niet meegeteld, aangezien dit door de accounts te bepalen is.

Er wordt verder niets "geinternd. De enige die aan het internen zijn dat is TheProject, die zo snel mogelijk zoveel mogelijk dorpen probeert te pakken van THS.

Geloof me, we zijn op dit moment niet aan het praten over 't winnen van de wereld. We zijn alleen bezig met de stress die er nu gaande is.
 

DeletedUser37428

Guest
Over welk "W40 eerlijk spelen" document hebben jullie het trouwens?

Zo te zien is dat een onderonsje van de top-3 stammen en de rest van W40 word daar niet in gekend.
Wss omdat de rest van W40 niet zo belangrijk is als er stabbers tussen zouden zitten, maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen ;)

De rest van de stammen doet er niet toe, kijk maar naar de grootte. Ofja Bibber dan wel, die hebben tenminste nog miljoenenaccounts.
De rest van de wereld beinvloedt het verdere verloop van de wereld niet/minimaal.
 

DeletedUser44067

Guest
Ik neem dit soort dingen misschien zwaarder op dan andere spelers, zo zit ik eenmaal in elkaar. Ik snap niet hoe je inmiddels geen persoonlijke haat voor harm of ringo kunt hebben, in de zin van de acties die ze beiden hebben gedaan. Voor de rest heb ik geen haat tegen welke stamgenoot dan ook hoor, alleen dit soort vieze spelers ja die begin ik wel te haten, maar volgensmij is dat inmiddels wel duidelijk :p

Ik wil ook een respectvolle oorlog, daarom hebben de leidingen toch om de tafel gezeten en is er nu toch een 'reglement' uit voortgekomen wat ook jij gezien hebt :eek:?



Wist je trouwens dat joints gebruiken slecht voor je is :cool:


TW is een spel. En om er plezier in te houden kun je het beste met respect met elkaar omgaan. Als iemand een lage streek uithaalt dan krijgt die bij mij het label kinderachtig en/of onbetrouwbaar en ik neem - als ik dat de moeite waard vind - in het spel wraak. Zoals die speler op 11 die op Koninginnedag een stam ontbond en het forum leeghaalde. De oprichter kreeg de vriendengroep weer snel bij elkaar maar andere spelers hadden al elders heil gezocht. De verrader heb ik als eerste geëdeld en daarna gezorgd dat de stammen waar later hij in kwam te weten kwamen hoe onbetrouwbaar hij is.

Heb respect voor elkaar en beoordeel een ander niet te snel. Zoals eerder in dit forum gezegd: er zijn drie kanten aan een verhaal: 1) de ene kant 2) de andere kant en 3) de waarheid. Probeer de waarheid te vinden en heb respect voor elkaar.

Wat 'regels en afspraken' in het spel betreft: zolang het binnen de officiële spelregels is moet het mogelijk zijn op je eigen manier te spelen. Dus geen gezeur over kata'en, massaal barbarendorpen edelen, cf's/bunkerbusters, recappen etc. Zoals de Amerikanen zeggen: als je citroenen krijgt dan maak je citroenlimonade. En het is toch veel leuker als niet alles voorspelbaar is?


PS: joint hoeft niet perse slecht te zijn, alcohol is veel schadelijker. Alleen als je gevoelig er voor bent kan het verkeerd uitpakken. Roken is ongezond maar vermoed dat er ook de nodige zijn die dat doen.
 

Deleted User - 193283

Guest
wetende dat het m'n buur is praat ik idd geregeld met IM ?

En heb je al aan hem gevraagd wat hij van nuch weet, naar aanleiding van dat screenshot van Ringo? Houd je eens niet zo van de domme xD

De enige manier waarop Error de oorlog had kunnen verliezen was door intern gezeik. Dit komt er nu omdat er maar doorgezeikt wordt over alles.

Dat document is er, kunnen we nu niet weer vooruitkijken?

En wat er gezegd wordt: dat door de stab op THS de wereld is gespeeld.. Alsjeblieft zeg.

1 miljoen punten kwijt op de dik 150 miljoen punten van de tegenstanders (Hack, XUQ, Bib) Als je hierdoor de oorlog niet meer kunt winnen ben je net zo'n slappe hap als met die 1 miljoen punten.

En als Boy en Roel de moraalridders willen uithangen dan doen ze dat maar lekker, krijgen ze nog wat aandacht.

Jij bent waarschijnlijk dat ego'tje dat dreigde de NAP te verbreken met THS als er verder geïnternd werd. Dat bericht kwam in ieder geval van jouw account af. Zeer matige spelinstelling noem ik dat, zonder een greintje empathie. Laat weten indien ik verkeerd zit. Verder ben ik het wel deels met je eens; Het verlies van THS had helemaal niet zo bepalend hoeven zijn als dat die nu is.
 

DeletedUser37428

Guest
Jij bent waarschijnlijk dat ego'tje dat dreigde de NAP te verbreken met THS als er verder geïnternd werd. Dat bericht kwam in ieder geval van jouw account af. Zeer matige spelinstelling noem ik dat, zonder een greintje empathie. Laat weten indien ik verkeerd zit. Verder ben ik het wel deels met je eens; Het verlies van THS had helemaal niet zo bepalend hoeven zijn als dat die nu is.

Je zit verkeerd.
 

DeletedUser73696

Guest
Als jij hier iets post is het telkens weer een herhaling op posts die ALLANG weerlegd zijn en dus is jouw post een "dubbelpost"!
Wanneer gaan de mods DÁÁR eens tegen optreden ?

Ik heb nog niemand over Super Stabby Sunday Richard gehoord? Alleen accounts leegzetten van je tegenstanders, kan je nooit als een stab beschouwen natuurlijk. Wat zou de volgende stap van Richard zijn? Ik ben benieuwd wat stabby Richard in petto heeft. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.015
Als jij hier iets post is het telkens weer een herhaling op posts die ALLANG weerlegd zijn en dus is jouw post een "dubbelpost"!
Wanneer gaan de mods DÁÁR eens tegen optreden ?

Een dubbelpost is 2x na mekaar posten. Niet verscheidene losse keren dezelfde content... Domme jongen :D
 
Reactiescore
7
De rest van de stammen doet er niet toe, kijk maar naar de grootte. Ofja Bibber dan wel, die hebben tenminste nog miljoenenaccounts.
De rest van de wereld beinvloedt het verdere verloop van de wereld niet/minimaal.


Ik snap het dat de rest van de wereld er niet toe doet, maar......
houd dat dan in dat de top-3 stammen de rest van W40 wél gewoon mogen stabben en tegen hen doorgaan met smerig spel?

Dan vraag ik me nl af, wat het voor zin heeft, als maar 3 stammen het erover eens zijn dat ze tegen ELKAAR niet meer smerig spelen.
 
Bovenaan