Speedronde #2204 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2204 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 13-09-15 14:00
Einde: Zondag 13-09-15 21:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 13-09-15 14:00
* Einde: Zondag 13-09-15 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Uitgebouwd dorp (10.019 punten)
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 50 premium punten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: nee


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 40 minuten
* Stamleden: 5
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser

Guest
https://gyazo.com/60404de24546de50c234d9349795d394
Nou dit was m weer voor mij, 7vs 1 na de bb bescherming trein op elk dorp, gelukkig ga ik toch straks iets anders doen, maar we gaan dus zielig spelen? Dan kan ik het toch nog iets beter;) Gelukkig dat nicosta zijn nieuwe OP script bijna klaar is, dan gaan we effe zien wie de bb rondes beter kan verpesten^^
 

DeletedUser63150

Guest
haha ja paul zn niveau is errug hoog... zoals je hoort heeft die dringend nog betere scripts nodig om kans te maken tegen OP boyz ghehe
 

DeletedUser76410

Guest
Ik speelde deze speed ook en hielp In My Business een beetje, we hadden BG.

Samen moesten we tegen 6 van Boyz! Gelukkig faalden ze keihard want ik heb nogsteeds 16 dorpen nu ^^ Spelers als .Little Recuse, theking123 en JesuisKorrupted zijn echter wel neer en geowned :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde deze speed ook en hielp In My Business een beetje, we hadden BG.

Samen moesten we tegen 6 van Boyz! Gelukkig faalden ze keihard want ik heb nogsteeds 16 dorpen nu ^^ Spelers als .Little Recuse, theking123 en JesuisKorrupted zijn echter wel neer en geowned :)

facepalm
 

DeletedUser63150

Guest
26k odd tegen 7 v 1 :D

Good job !

.... wie ben jij? geloof dat ik enkel uurtje speelde om paul te fucken samen met wat anderen die daarna ook quitten, vreemd dat jij je dan opstelt als degene die van 7 man aanvallen kreeg
 

DeletedUser

Guest
.... wie ben jij? geloof dat ik enkel uurtje speelde om paul te fucken samen met wat anderen die daarna ook quitten, vreemd dat jij je dan opstelt als degene die van 7 man aanvallen kreeg

Zegt al genoeg over je niveau neem ik aan^^
 

DeletedUser

Guest
Wat leuk om 2 van hetzelfde soort type spelers zo tegen elkaar bezig te zien. Ik zou zeggen kijk eens goed naar de ander want zo ben je zelf ook. Doe er wat mee ;).
 

DeletedUser74404

Guest
.... wie ben jij? geloof dat ik enkel uurtje speelde om paul te fucken samen met wat anderen die daarna ook quitten, vreemd dat jij je dan opstelt als degene die van 7 man aanvallen kreeg

Er zijn meerdere spelers hoor ^^ En idd ik dacht dat het 7 waren maar bleken 6, excuses.

Quitte? Of zag je meer dan 10 inc en sloot je tw af, met als smoesje, paul fucken
 

DeletedUser63150

Guest
Wat probeer jij je te mengen noobje
Alsof ik niet met 10 incs kan dealen
 

DeletedUser60278

Guest
Tom is een baasje. < bas word nog ff 5e op the king 123 > XD
 
Bovenaan