[Speeltopic] The Choice of Tribalwars #2

DeletedUser74005

Guest
3 posts :eek:

Het kan mss binnenkort weer eens georganiseerd worden. Is op zich wel leuk :)
 

DeletedUser1435

Guest
005: Anthraxxis - Niemand draaide
006: Amycipatie - Niemand draaide

:eek::eek:

men herkende geen talent dat moge duidelijk zijn
 

DeletedUser

Guest
calamus wordt er gewoon afgelopen door die neger
en nonkel is gwn een zanger gvd
 

DeletedUser

Guest
Nooit écht een doorslaand succes geweest dit. Ergens in de komende weken ga ik een nieuwe X vs X online knallen, dus komt weer wat activiteit op het forum :)
 
Reactiescore
338
wil dit opzich best nog een keer organiseren

Nooit écht een doorslaand succes geweest dit. Ergens in de komende weken ga ik een nieuwe X vs X online knallen, dus komt weer wat activiteit op het forum :)

Ik weet het niet, het lijkt me gewoon echt leuk. Mensen laten zien dat ze wat kunnen, anderen beoordelen dit. Sommigen zeggen namelijk dat ik mee moet doen aan SYTYCD of een ander dansprogramma, maar heb net niet de zelfvertrouwen om dit al te gaan doen :p. Via hier zou ik al een stuk sterker kunnen staan :D.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58575

Guest
Jeetje, in 5 zinnen heb je 3 zinnen gebruikt om te zeggen dat je het zo leuk vindt. Maar, vind je het dan ook wel leuk?
 

DeletedUser58575

Guest
Ik denk dat hier te weinig animo voor zou zijn maar er kan altijd eens naar gekeken worden :)

Moet ik gaan zoeken naar nog iets waar ik misschien goed in ben. Misschien maar eens mijn strot openzetten en zien wat voor geluid eruit komt :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat hier te weinig animo voor zou zijn maar er kan altijd eens naar gekeken worden :)

Moet ik gaan zoeken naar nog iets waar ik misschien goed in ben. Misschien maar eens mijn strot openzetten en zien wat voor geluid eruit komt :)

Oh hellup!

Doe ik wel wat bowling trick-shots :cool:
 
Bovenaan