De bijzondere activiteiten van W43

DeletedUser

Guest
Tevens bedoelde ik dit niet slecht, en wilde ik enkel opmerken dat Sjeinen niet overstapte terwijl er "oorlog" was tussen ons en E.

Had je opmerking dat Babe "de rest van E. had gerecruit" dan achterwege gelaten.

Huh was er nu weer geen oorlog tussen Finity en E.?! En ik lees hier overal dat Finity zo cool is omdat ze (naast Klepto) ook E. weggespeeld hadden (eerst TMG en later Roboro), maar jullie hadden dus geen "oorlog"? Je haalt nu redelijk wat van je eigen stamgenoten onderuit door dit te stellen. :p
 
Reactiescore
660
Finity heeft nog geen recruits gedaan aan de overzijde :p is indd best lastig dit alles te volgen als "buitenstaander".

Van waar ken ik jou toch?

Mag ik vragen waarom die spelers plots uit E zijn weggetrokken? Wisten ze van de komende aanval, of was dat toevallig?
 

DeletedUser63354

Guest
E. viel doordat stamleider Roboro informatie achterhield voor zijn eigen stam.
 
Reactiescore
660
Ha, nou, niet netjes. Mooie wereld wel.
 

DeletedUser73972

Guest
Shit hier zijn veel posts waar ik op moet reageren :p

Mooie handtekening ;)

Ik was trots op E. in mijn handtekening, beste stam waar ik ooit heb gezeten :D

ja, ik volg de wereld eigenlijk niet. Als buitenstaander is het vreemd om te lezen dat sommige schrijven dat finity al veel stammen heeft weggewerkt (zie golden awards op dit ogenblik), dat zal wel zijn hoor, ik spreek het niet tegen. Maar het lijkt er ook op dat ze wel wat recruiteren aan de overzijde.

O boy, ik ga hier afgeschoten worden vrees ik, sebiet weer heel die horde die dit komt weerleggen.

Een terechte opmerking hoor, ik ga je er alleszins niet voor afschieten :p Misschien juist zeggen dat 1 speler rekruteren die niet (of heel weinig) aan het front lag en juist E. verliet omdat we de praktijken binnen E. (de vijandstam van finity) verafschuwden (stabs etc). Ook heb ik slechts 1 a 2 maanden in E. gezeten terwijl de maanden ervoor ik reeds in een BG stam van Finity zat .uQ. Al bij al kan ik mijn keuze voor E. niet meer betreuren dan ik nu al doe & mag ik blij zijn dat ze me een 2de kans hebben gegeven.

Geruime tijd? Een weekje is geruime tijd? En ik denk dat iedereen wel door had dat SjEiNeN naar Finity zou overstappen. <subjectief> Waarschijnlijk gewoon afgesproken om iedereen die vrijdagavond te recruiten om een knaller er van te maken. </subjectief>

Jullie hebben 1 speler van E. gerecruit, wij 2 spelers. Op 14 augustus had E. 11 leden voordat er een groot aantal de stam verlieten. Jullie hebben dus 9% van E. gerecruit, wij 18%. Hierbij merk ik op dat het account Just Have A Little Faith in fusie was met één van de accounts die door ons gerecruit is, maar het is dus feitelijk geen recruit van JHALF.

Gefaalde poging tot P&P dit, of je hebt je feiten niet op een rij.

En jij beschuldigt ons dat we onze feiten niet op een rij hebben? :p
Wat ik zie is dat elk lid die in jullie zuidelijke zone lag ofwel werd gerekruteerd (prinsesjoni & purr) of in fusie trad: invicta pugnator (verliest veel dorpen, geen ODD stijging), Just Have A Little Faith, terwijl Finity 1 speler heeft gerekruteerd na een stamloze periode, roboro heeft weggebashet, bring me the horizon op delete heeft doen gaan, en binnenkort ook nog eens mauss & DJ Flüke gaan wegspelen, allemaal binnen onze noordelijke zone. Dat lijkt me toch een énorm verschil in manier van handelen.

Kijk ik heb niets tegen dat jullie hen allemaal gerekruteerd hebben, zijn stuk voor stuk leuke en gezellige spelers op die accounts, maar wat je zegt vind ik toch maar een kwart van de waarheid, het kwart dat jou het beste uitkomt. Btw zijn je subjectieve suggesties ook fout voor zover ik weet :p Ik ben gewoon toegelaten wanneer men solli was afgerond.

SjEiNeN is als eerste, en terecht, geleaved. Hierna zijn Prinsesjoni en PurrPurrfect naar BaBe vertrokken om grotendeels dezelfde reden als de reden waarom SjEiNeN in eerste instantie E. leavde. Om nu te zeggen dat "de rest" van E. naar BaBe is vertrokken, terwijl het maar om twee accounts gaat, vind ik enigszins overdreven...:rolleyes:

Wat je hier zegt is waar Bonaya, maar er misschien nog bij vertellen dat ik een skype chat had aangemaakt met purr, prinses, sjeinen om mede te delen dat we van plan waren om te leaven, blijkbaar dachten we alle 3 hetzelfde en ben ik gewoon uiteindelijk de eerste geweest die op de leave knop gedrukt heeft :p

JHALF was geen intern (of toch niet bij de overstap), maar omdat er 1 co naar SjEiNeN is overgestapt en ik daardoor ook wegging, heeft Remco (de hoofdspeler) een fusie geregeld.

Jeremy is toch pas overgestapt naar sjeinen toen jij al in gesprekken was met Babe/ er al zat? :p
 

DeletedUser

Guest
En jij beschuldigt ons dat we onze feiten niet op een rij hebben? :p
Wat ik zie is dat elk lid die in jullie zuidelijke zone lag ofwel werd gerekruteerd (prinsesjoni & purr) of in fusie trad: invicta pugnator (verliest veel dorpen, geen ODD stijging), Just Have A Little Faith, terwijl Finity 1 speler heeft gerekruteerd na een stamloze periode, roboro heeft weggebashet, bring me the horizon op delete heeft doen gaan, en binnenkort ook nog eens mauss & DJ Flüke gaan wegspelen, allemaal binnen onze noordelijke zone. Dat lijkt me toch een énorm verschil in manier van handelen.

Nee ik beschuldig jullie (meervoud) niet, ik beschuldigde Edward van Woodstock (enkelvoud) vanwege zijn opmerking "de rest van E." terwijl het eigenlijk maar om 2 accounts ging versus 1 in het geval van Finity.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je dat tweede deel van je post hebt geplaatst aangezien je daarmee mijn punt bevestigt dat de strijd tussen Finity en E. wel degelijk een oorlog was, zoals door meerdere van Finity op dit AF gesteld. En dan komt Edward nu opeens aan met zijn post waarin hij zegt dat het eigenlijk helemaal geen "oorlog" was, waarmee hij menig post van zijn stamgenoten onderuit haalt. Thanks for proving my point.
 

DeletedUser73972

Guest
Vijand: ja, oorlog: nee
Zo was het toch alleszins uit mijn oogpunt gezien het wel duidelijk was dat er een vijandige sfeer hing, er aanvallen zouden heen en weer maar het toch stil bleef aan de beide fronten van begin tot einde op the mystery guest na dan die simpel werd weggespeeld, er kwam nooit een oorlogsverklaring kwam etc... ik snap ook niet echt waar je nu je punt uit wil halen en waarom? je gaat opeens volledig naast de kwestie gewoon omdat iemand iets anders verwoorde dan de ander :p

Finity heeft me dus gerekruteerd nadat ik een week solo was gegaan, Epicenter al gevallen was en dus eigenlijk ook verslagen, moest het dat zijn waar je op doelt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee ik beschuldig jullie (meervoud) niet, ik beschuldigde Edward van Woodstock (enkelvoud) vanwege zijn opmerking "de rest van E." terwijl het eigenlijk maar om 2 accounts ging versus 1 in het geval van Finity.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je dat tweede deel van je post hebt geplaatst aangezien je daarmee mijn punt bevestigt dat de strijd tussen Finity en E. wel degelijk een oorlog was, zoals door meerdere van Finity op dit AF gesteld. En dan komt Edward nu opeens aan met zijn post waarin hij zegt dat het eigenlijk helemaal geen "oorlog" was, waarmee hij menig post van zijn stamgenoten onderuit haalt. Thanks for proving my point.

Edward bedoelt dat Sjeinen joinde toen de oorlog zo goed al over was. E. was al grotendeels gevallen en we hadden enkel nog maar front met Roboro.
 

DeletedUser73082

Guest
E. en Finity waren in oorlog idd. TMG is weggespeeld en even later is E. gevallen (waardoor sommige van Fnity vinden dat ze E. hebben weggespeeld, toen bestond E. enkel nog uit bring me the horizon (voorheen Tormented Demon) en Roboro. Die 2 zijn weggewerkt, de een is weggebasht en de ander is op delete gegaan, en toen is SjeiNeN gerekruut. Daarom dat de bewering wordt gedaan dat Finity E. heeft weggespeeld en dat SjeiNeN niet als vijand naar Finity is gegaan. Duidelijk :)
 
Reactiescore
660
Yup, bedankt.
 

DeletedUser75798

Guest
Shit hier zijn veel posts waar ik op moet reageren :p



Ik was trots op E. in mijn handtekening, beste stam waar ik ooit heb gezeten :D



Een terechte opmerking hoor, ik ga je er alleszins niet voor afschieten :p Misschien juist zeggen dat 1 speler rekruteren die niet (of heel weinig) aan het front lag en juist E. verliet omdat we de praktijken binnen E. (de vijandstam van finity) verafschuwden (stabs etc). Ook heb ik slechts 1 a 2 maanden in E. gezeten terwijl de maanden ervoor ik reeds in een BG stam van Finity zat .uQ. Al bij al kan ik mijn keuze voor E. niet meer betreuren dan ik nu al doe & mag ik blij zijn dat ze me een 2de kans hebben gegeven.



En jij beschuldigt ons dat we onze feiten niet op een rij hebben? :p
Wat ik zie is dat elk lid die in jullie zuidelijke zone lag ofwel werd gerekruteerd (prinsesjoni & purr) of in fusie trad: invicta pugnator (verliest veel dorpen, geen ODD stijging), Just Have A Little Faith, terwijl Finity 1 speler heeft gerekruteerd na een stamloze periode, roboro heeft weggebashet, bring me the horizon op delete heeft doen gaan, en binnenkort ook nog eens mauss & DJ Flüke gaan wegspelen, allemaal binnen onze noordelijke zone. Dat lijkt me toch een énorm verschil in manier van handelen.

Kijk ik heb niets tegen dat jullie hen allemaal gerekruteerd hebben, zijn stuk voor stuk leuke en gezellige spelers op die accounts, maar wat je zegt vind ik toch maar een kwart van de waarheid, het kwart dat jou het beste uitkomt. Btw zijn je subjectieve suggesties ook fout voor zover ik weet :p Ik ben gewoon toegelaten wanneer men solli was afgerond.



Wat je hier zegt is waar Bonaya, maar er misschien nog bij vertellen dat ik een skype chat had aangemaakt met purr, prinses, sjeinen om mede te delen dat we van plan waren om te leaven, blijkbaar dachten we alle 3 hetzelfde en ben ik gewoon uiteindelijk de eerste geweest die op de leave knop gedrukt heeft :p



Jeremy is toch pas overgestapt naar sjeinen toen jij al in gesprekken was met Babe/ er al zat? :p
Nee, toen ik er van hoorde ben ik weggegaan. Ik had al langer het idee om een ander acc te zoeken, maar er waren geen concrete plannen ;)
Van waar ken ik jou toch?

Mag ik vragen waarom die spelers plots uit E zijn weggetrokken? Wisten ze van de komende aanval, of was dat toevallig?

Ik speelde met Danny in BBK kort :p
 

DeletedUser

Guest
Vijand: ja, oorlog: nee
Zo was het toch alleszins uit mijn oogpunt gezien het wel duidelijk was dat er een vijandige sfeer hing, er aanvallen zouden heen en weer maar het toch stil bleef aan de beide fronten van begin tot einde op the mystery guest na dan die simpel werd weggespeeld, er kwam nooit een oorlogsverklaring kwam etc... ik snap ook niet echt waar je nu je punt uit wil halen en waarom? je gaat opeens volledig naast de kwestie gewoon omdat iemand iets anders verwoorde dan de ander :p

Het punt wat ik wilde maken ging over het feit dat Edward en nu jij ook beweren dat er geen sprake was van een oorlog. Dit in tegenstelling tot andere Finity-lui op het AF en ook nu weer Deceived; wel sprake van oorlog. Edward haalt dus met zijn stelling heel veel posts van stamgenoten onderuit, of het klopt gewoon niet wat hij zegt. Dat laatste zal het wel zijn aangezien Edward z'n opmerking dat Babe "de rest van E." had gerecruit ook kant noch wal raakte.

Finity heeft me dus gerekruteerd nadat ik een week solo was gegaan, Epicenter al gevallen was en dus eigenlijk ook verslagen, moest het dat zijn waar je op doelt :p

Nee. Dat was niet waar ik op doelde. Zie hierboven voor waar ik wel op doelde.
 

DeletedUser73082

Guest
BooZy lees even mijn post door, en reageer dan ook op aangezien ik de bewering die je maakt daar ontkracht.
 

DeletedUser

Guest
Nuke incoming lees even mijn post door, ik geef al aan dat het mij helemaal niet om SjEiNeN gaat, maar wel om wat Edward hier postte. Ik heb nooit gezegd dat SjEiNeN als vijand is gerekruteerd. Nog duidelijker kan ik het niet zeggen.
 

DeletedUser73082

Guest
Tevens bedoelde ik dit niet slecht, en wilde ik enkel opmerken dat Sjeinen niet overstapte terwijl er "oorlog" was tussen ons en E.

Had je opmerking dat Babe "de rest van E. had gerecruit" dan achterwege gelaten.

Huh was er nu weer geen oorlog tussen Finity en E.?! En ik lees hier overal dat Finity zo cool is omdat ze (naast Klepto) ook E. weggespeeld hadden (eerst TMG en later Roboro), maar jullie hadden dus geen "oorlog"? Je haalt nu redelijk wat van je eigen stamgenoten onderuit door dit te stellen. :p

Nuke incoming lees even mijn post door, ik geef al aan dat het mij helemaal niet om SjEiNeN gaat, maar wel om wat Edward hier postte. Ik heb nooit gezegd dat SjEiNeN als vijand is gerekruteerd. Nog duidelijker kan ik het niet zeggen.

Check de vetgedrukte woorden. Edward beweert dat er geen oorlog is tussen E. en Finity toen SjeiNeN gerekruut was. Dit is omdat E. toen al gevallen was, in een oorlog tussen waar wij 'zo cool' over doen wat waardoor Yago de rest van Finity helemaal niet tegenspreekt zoals jij hier wel beweert ;)
 

DeletedUser

Guest
Nuke incoming lees even mijn post door, ik geef al aan dat het mij helemaal niet om SjEiNeN gaat, maar wel om wat Edward hier postte. Ik heb nooit gezegd dat SjEiNeN als vijand is gerekruteerd. Nog duidelijker kan ik het niet zeggen.

Wat is je bedoeling eigenlijk? :p Onrust stoken binnen finity ofzo? Je blijft maar doorhameren op zo'n klein iets, terwijl het niet eens klopt wat je zegt.
 

DeletedUser73972

Guest
Oh nee sommigen zeggen vijand sommigen zeggen oorlog, wat een nachtmerrie!
Boozy je hebt ons erop betrapt dat we hetzelfde zeggen met andere woorden, respect daarvoor.

'Gefaalde P&P' zegt die Boozy dan een paar posts terug tegen iemand anders (rofl)
 
Reactiescore
372
Geruime tijd? Een weekje is geruime tijd? En ik denk dat iedereen wel door had dat SjEiNeN naar Finity zou overstappen. <subjectief> Waarschijnlijk gewoon afgesproken om iedereen die vrijdagavond te recruiten om een knaller er van te maken. </subjectief>

Jullie hebben 1 speler van E. gerecruit, wij 2 spelers. Op 14 augustus had E. 11 leden voordat er een groot aantal de stam verlieten. Jullie hebben dus 9% van E. gerecruit, wij 18%. Hierbij merk ik op dat het account Just Have A Little Faith in fusie was met één van de accounts die door ons gerecruit is, maar het is dus feitelijk geen recruit van JHALF.

Gefaalde poging tot P&P dit, of je hebt je feiten niet op een rij.

Je post zit vol met speculaties die nergens op slaan. Wij hebben inderdaad één account gerecruit van E en jullie twee. Als we echter kijken naar de bijbehorende interns en alle andere spelers die ergens als co zouden gaan spelen dan komen we toch wel op een hoger aantal uit.

Onderaan zie ik je zelfs zeggen dat het een gefaalde poging tot P&P is, maar wat is jouw post dan? De feiten wat verbloemen en doen alsof het allemaal heel anders is gegaan, is dat tegenwoordig al succesvol P&P voeren ofzo? Sterker nog, wat laat jou denken dat je in de positie bent om te oordelen over de P&P kunsten van een ander? Je bent zelf namelijk geen haar beter hoor. Het enige wat je doet is mierenneuken over hoe een bepaalde zin gebracht wordt (ga ik zo nog wat verder op in) en dan denk je de man te zijn. Ik zie je weinig inhoudelijke posts maken, je beschuldigt mensen vaak nog onterechter dan terecht. Hier nog een mooi voorbeeld van laatst:

Ik weet dat het vroeg is en heb m'n ogen al een paar keer uitgewreven maar lees ik nu echt dat de moraalridders van Finity;

A) Stabben. Zoals uitgelegd weliswaar met een aanleiding in de vorm van het afbreken van dorpjes, echter <insert grapje over een DJ en draaien hier> blijft het in de ogen van velen een stab.
B) Stamleiding van een bevriende stam lopen te beledigen op het AF.

Draai me nog maar een keer om in bed en denk dat het een slechte droom was.

A) En jij spreekt tegenwoordig al voor velen? Waar is de steekproef die je uitgevoerd hebt, waar is het bewijs dat Finity zou stabben omdat het merendeel dat zo ziet? Hier is zelfs nog een post van Davroar, die ook van mening is dat Lion geen stab uitvoert. Meerdere partijen hebben al aangegeven dat het geen stab is, en dit is perfect beargumenteert.
B) Dat jullie stamleiding bestaat uit onbetrouwbare ratten is inmiddels gewoon een feit geworden. Ik verwijs je naar de mededeling in onderstaand citaat. Laat ik vooral niet vergeten te melden dat BaBe ons de afgelopen tijd steeds aan het lijntje heeft gehouden. Ze zouden met Finity verder willen, om daarna uiteindelijk de wereld tegen Finity uit te spelen. Wij waren de bondgenoot waar het om ging en samen zouden we tegen Cruise strijden. Twee dagen geleden is ons nog vertelt dat jullie de fronten op orde aan het zetten waren om vervolgens de samenwerking met Cruise te verbreken zodat we gezamenlijk de aanval konden openen. We werden zelfs gepushed om voor meer front met Cruise te zorgen. Maar, wat blijkt? De leiding van BaBe is blijkbaar achterbaks genoeg om zich aan vies spel te wagen waarmee ze hun bondgenoot naaien. En drie keer raden waarom deze mededeling gestuurd is? De speler had dit te melden: Ik ben normaal niet van het "klikken" maar ik zie dit toch als een smerige actie, en dat maakt dat hele babe zooitje voor mij een onbetrouwbaar clubje. Ik denk niet dat het jullie veel schade zal aanrichten, want zowel babe als cruise zijn een stel prutsers.

Amber Heard 23.08.15 12:41
*Deze pm is gericht aan alle leden van Cruise*

De Babe leiding wil al een aantal dagen goed overleggen over de toekomst van deze wereld. Wij hebben er begrip voor als er niet altijd even snel gereageerd wordt, maar aangezien het toch eigenlijk erg dringend is, besluit ik nu persoonlijk om even een pm te tikken naar iedereen van jullie, zodat iedereen van jullie goed op de hoogte is. Ik ga er dan ook vanuit dat de info die er in deze pm staat niet uitlekt naar andere stammen, daarin vertrouw ik jullie. Dit zou tevens niet handig zijn voor jullie eigen stam.

Het gaat namelijk niet over kleine botsingen in de edellijnen van beide stammen, het gaat over de ontwikkelingen van de laatste dagen.
Deze ontwikkelingen zeggen ons dat [ally]Finity[/ally] een aantal leden erbij heeft gerekruut, zoals jullie ongetwijfeld al wisten.
Nu dat ze op een volle sterkte zijn gekomen en zij het noordelijk halfrond van deze wereld al hebben veroverd, is het aan ons om wat tegenstand te gaan bieden.
De andere optie is om eerst een oorlog tussen Babe & Cruise uit te vechten, waarna de winnaar een 1v1 tegen Finity op hun dak zal krijgen. Finity is al te groot en het zijn kwalitatief goede spelers, alhoewel ze dat maar al te graag horen.. Met een voorsprong van 4 miljoen punten hebben zij 400+ dorpen meer dan Cruise of Babe, dat zijn meer dorpen, punten & troepen.

Het belangrijkste voor ons in om dit te gaan bevechten. We hebben een kans als we samen gaan werken tegen Finity. Nu zullen jullie denken, ja maar we zijn toch al bg dus dat is logisch? Ja, dat klopt, maar we moeten nu ook als 1 team gaan functioneren, en dat kan alleen als het stambelang voor het eigenbelang wordt gezet.

Wij zijn druk bezig met de fronten klaarzetten, we weten wie wij aan het front willen hebben. Nu verzoek ik jullie vriendelijk, doch dringend, dit ook te gaan doen. Finity staat voor de deur.
Laat iedereen die tegen ons aan ligt & niet verder kan groeien richting de rim springen. Ik heb gezien dat jullie nog nergens vaste voet in de rim hebben en dat is wel van essentieel belang om oorlogen te winnen. Iedereen weet wel waarom.

Ik zou ook graag het initiatief vanuit Cruise zien, wij willen met jullie deze wereld winnen, maar dat kan alleen als er vanuit beide stammen ook dik wordt ingezet.
Ik hoop jullie reacties tegemoet te zien & ik ga er vanuit dat men het een en ander gaat regelen :)
Vragen, hierrrrrrr.

~Twan


Had je opmerking dat Babe "de rest van E. had gerecruit" dan achterwege gelaten.

Huh was er nu weer geen oorlog tussen Finity en E.?! En ik lees hier overal dat Finity zo cool is omdat ze (naast Klepto) ook E. weggespeeld hadden (eerst TMG en later Roboro), maar jullie hadden dus geen "oorlog"? Je haalt nu redelijk wat van je eigen stamgenoten onderuit door dit te stellen. :p

Officieel was er geen oorlog nee. E was wel gewoon een vijand en de spelers die er aan grensden hadden er wel 'oorlog' mee. Zie je wat ik doe, net als Edward? Ik maak hier gebruik van aanhalingstekens om het te nuanceren. Het lijkt mij eigenlijk wel duidelijk wat daar mee bedoeld werd, namelijk dat er geen grootschalige oorlog gaande was, maar gewoon wat schermutselingen. Cabbie, Deceived, SS hadden er mee te maken, de rest niet echt. Maar goed, blijkbaar vindt je de woordkeuze van Edward die ook nog eens tussen haakjes staat belangrijk genoeg om er een aantal posts aan te wijden. Toppropagandist ben je ook.

Daarnaast zag ik een aantal spelers ons beschuldigen van rekruteren en dergelijke... Laat mij alsjeblieft niet de stats van BaBe erbij pakken. Wij hoeven in ieder geval geen spelers te rekruteren om voor veiligheid te zorgen. Jullie rekruteerden wat van ODM nadat MeisterShizzle harde klappen had gekregen, waardoor ODM viel. Tactische zet, waarschijnlijk noodzakelijk geweest om geen accounts te verliezen :rolleyes: Uit Wolven rekruteerden jullie wat spelers, en daarna uit E. Constant op een rekruterende wijze voor winst zorgen, dat kunnen jullie wel ja. En kom alsjeblieft niet met het Vanity verhaal af... Zelfs voordat we die spelers rekruteerden stonden we aardig voor in stats dankzij Squirtle the Turtle en Fietsventiel.

Iemand anders die nog commentaar heeft op Finity?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan