Into the Future

DeletedUser76165

Guest
TUF en Casi internen WAO..
Jannes en Mike leggen het bij en komen zeer goed overeen..
Een nieuwe stam is gemaakt, ultimate tijgers zal de naam zijn.
Ze recruiten enkele mensen van Vitae, Wao, Rush, Seau en pats boem iedereen vliegt op delete of wordt kei hard kapot gebashed.

Yeap :D

Ik zeg doen!
 
Reactiescore
972
TUF en Casi internen WAO..
Jannes en Mike leggen het bij en komen zeer goed overeen..
Een nieuwe stam is gemaakt, ultimate tijgers zal de naam zijn.
Ze recruiten enkele mensen van Vitae, Wao, Rush, Seau en pats boem iedereen vliegt op delete of wordt kei hard kapot gebashed.

Praat je nog steeds zoveel bullshit Joren..?
 
Reactiescore
3.576
Het enige interessante verhaal wat ik ooit uit jouw mond hoorde komen was Buy me a Beer, Tortuga is here!. Zal trouwens morgen eens een post maken met hoe ik denk dat elke andere stam het gaat doen deze wereld. Heeft verder niks met troefkaarten te maken zoals andere hier beweren. Is maar net wat voor eigen insteek je aan zo'n post geeft.

Bijna een maand later :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn voorspelling:
Iedereen gaat neer en Seau overheerst.
Cool right?
 

DeletedUser76198

Guest
Cool story bro, ik denk dat nest de wereld gaat overheersen
 

DeletedUser

Guest
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.
 
Reactiescore
219
Mijn wereldbeeld beknopt: Rush. domineert Noord, WAO west, Vitae Oost, Seau. zuid en Vestri de core. Ik zie Vestri. als eerste verliezen, die ligging die ze hebben is nou eenmaal vrij lastig. Vitae zal noord nog wel wat verliezen, maar ik denk dat als de zaken stabiliseren ze daar ook nog wel eens kunnen gaan terugslaan en terugwinnen. Seau. vs WAO gaat een oorlog worden die nog wel eens heel lang kan gaan doorzeuren waarover ik geen echte voorspelling nog durf te doen atm. Uiteindelijk is het Seau vs Vestri & WAO en Vitae vs Vestri & Rush. Vestri zie ik niet snel dat winnen. Seau. staat atm het beste ervoor dus deze zou ik atm als uiteindelijke winnaar voorspellen.

hoho Rush domineert noord :eek: wat denken jij :confused:
 
Reactiescore
111
Bovenaan