De bijzondere activiteiten van W43

Reactiescore
372
Uit verveling een post van mijn kant, ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele emotionele schade. Als je in E zit of aan het BooZysyndroom lijdt kun je dit venster beter dichtklikken.

De speler DJ Fluke zit sinds ongeveer een week in de absolute topstam E. Soort zoekt soort zou gezegd kunnen worden, al vrees ik dat ik dan weer naar mijn hoofd gesmeten krijg dat ik een propagandajongetje ben. Echter is onze Flukie al aardig op weg om zijn stab op W42 te evenaren. Sterker nog, topleider Roboro gaat akkoord; Ja, de persoon die zei altijd voor fair play te zijn.

Toen E besloot om een speler van ODM aan te vallen, was ODM op de hoogte van de bevelen. Hoe kan dat, vragen jullie je ongetwijfeld af. Daar kan ik wel antwoord op geven. Flukie had namelijk enkele spelers van E in zijn vriendenlijst staan. Hij dacht blijkbaar dat het wel grappig was om E te naaien door hun bevelen aan ODM door te geven.

1NAOMAz.png

vwL0BHB.png

De moraalridder die ik ben, besloot ik hier natuurlijk melding van te maken. Ik stapte naar de oh zo grote leider Roboro en meldde hem dat er iets niet pluis was. Ik adviseerde hem om zijn gedeelde bevelen met al zijn vrienden uit te zetten om verder drama te voorkomen. Dit was op 2 augustus.

Maaaaar.... Wat blijkt? Op 4 augustus zat meneer Fluke plotseling in E. Thats right, de stam die hij lekker diep aan het naaien was. Hij werd opeens toegelaten. Ik begreep er niet veel van en twee dagen later vroeg ik Roboro of hij al wist wie hem destijds genaaid had. Ja, dat wist hij, maar hij was 'vergevingsgezind' en de persoon zou dus een tweede kans krijgen. My bet: Roboro kwam er pas achter toen Fluke al in E. zit en had niet de ballen om zijn woorden over fair play na te leven.

Omdat ik me nauwelijks kon voorstellen dat heel E akkoord zou gaan een speler in hun midden toe te laten die hun enkele dagen daarvoor nog gestabd had, besloot ik wat rond te vragen. Wat bleek? Men was niet eens op de hoogte van wat Fluke gedaan had. Pas toen ik er op het AF wat over zei kwam dit in het daglicht bij enkele spelers. Ik heb Sjeinen de screenshots die hierboven ook te zien zijn, gestuurd. Fluke ontkende natuurlijk hard en deed alsof hij enkel fakes doorgaf en blablabla. Roboro had de spelers (expres?) niet ingelicht. Dit laat mij denken dat hij de naaiactie van Fluke wilde verduisteren. Zoiets maakt hem natuurlijk medeplichtig en eigenlijk net zo erg aangezien hij zulke acties goed lijkt te keuren en ze in de doofpot stopt voor z'n leden. Zo zien we maar weer wat voor een sneaky snake het weer is.

Genoeg geneuzel van het propagandajongetje! Zoals jullie ongetwijfeld gezien hebben is Sjeinen ondertussen uit E gegaan. Ik denk dat we allemaal wel kunnen raden waarom
biggrin.gif



Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem want ik ben leider en ik zit in E
Ik kom niet alleen want ik heb Fluke, en Roboro
Ik heb Fluke, en Roboro
Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem dan join je E
Je bent niet alleen want we hebben Fluke, en Roboro
We hebben Fluke, en Roboro

Nou ik ver-hoog het tempo, dikke naaierds, grote stabs, ik ga lekker
Ik heb m'n handen vies, stab es iets, eervol spelen niets, ik fuck je lekker

Als mijn lid wil stabben is dat geen probleem dan doe ik mee want wij zijn Fluke, en Roboro
Wij zijn Fluke, en Roboro

Alle spelers zeggen nee tegen stabs van E
Fluke de noob stabde E, en Roboro deed lekker mee
Want ze zijn Fluke, en Roboro
Ze zijn Fluke, en Roboro

Ey bitch schuif op, wij komen stabben met z'n allen
Je moet zakken tot de grond alsof je bijl is gevallen
Ik ken spelers zoals jij en ik stab ze elke keer
Morgen weet mijn stam niks meer, dat maakt niet uit want ik vind het wel goed zo
Ik ben Fluke en Roboro doet alsof ik niets doe

Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem dan join je E
Je bent niet alleen want ze hebben Fluke, en Roboro
Ze hebben Fluke, en Roboro

rock_80_anim_gif.gif
 
Reactiescore
3.457
*haakt in* want ik heb Fluke, en Roboro
 

DeletedUser54299

Guest
Shit, Ik let blijkbaar totaal niet op sommige chats waar ik in zit...

Ah, ik zie al waarom, was die hele dag bezig win10 te installeren...
 

DeletedUser

Guest
Als je dit nou gewoon in Roboro's Grote Stabtopic had gepost kreeg je ook nog eens bonuspunten voor de ironie, verder prima post die ik liever door ODM gemaakt had zien worden dan Team World Police Mike.
 

DeletedUser

Guest
Als je dit nou gewoon in Roboro's Grote Stabtopic had gepost kreeg je ook nog eens bonuspunten voor de ironie, verder prima post die ik liever door ODM gemaakt had zien worden dan Team World Police Mike.

Wie is Mike? :eek: Geeft alweer aan dat je hem niet goed genoeg kent om zijn voornaam te gebruiken, want je weet schijnbaar niet eens hoe je Maick schrijft :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Fluke heeft zijn streken niet afgeleerd dus na W42:p
 
Reactiescore
372
Als je dit nou gewoon in Roboro's Grote Stabtopic had gepost kreeg je ook nog eens bonuspunten voor de ironie, verder prima post die ik liever door ODM gemaakt had zien worden dan Team World Police Mike.

Pas op knul, het BooZysyndroom in je komt weer naar boven!
 

DeletedUser73358

Guest
Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem want ik ben leider en ik zit in E
Ik kom niet alleen want ik heb Fluke, en Roboro
Ik heb Fluke, en Roboro
Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem dan join je E
Je bent niet alleen want we hebben Fluke, en Roboro
We hebben Fluke, en Roboro

Nou ik ver-hoog het tempo, dikke naaierds, grote stabs, ik ga lekker
Ik heb m'n handen vies, stab es iets, eervol spelen niets, ik fuck je lekker

Als mijn lid wil stabben is dat geen probleem dan doe ik mee want wij zijn Fluke, en Roboro
Wij zijn Fluke, en Roboro

Alle spelers zeggen nee tegen stabs van E
Fluke de noob stabde E, en Roboro deed lekker mee
Want ze zijn Fluke, en Roboro
Ze zijn Fluke, en Roboro

Ey bitch schuif op, wij komen stabben met z'n allen
Je moet zakken tot de grond alsof je bijl is gevallen
Ik ken spelers zoals jij en ik stab ze elke keer
Morgen weet mijn stam niks meer, dat maakt niet uit want ik vind het wel goed zo
Ik ben Fluke en Roboro doet alsof ik niets doe

Als je een beetje wil stabben is dat geen probleem dan join je E
Je bent niet alleen want ze hebben Fluke, en Roboro
Ze hebben Fluke, en Roboro

Soundtrack made official:
https://www.youtube.com/watch?v=Dh8SUXC8WZs&feature=youtu.be

Wat tekst vergeten, geen zin om opnieuw te editen
 
Bovenaan