Grappige IGM's

Reactiescore
1.075
nee, wel als je weet dat er zulke festivals 500.000 man zoals dit te vinden zijn?
 

DeletedUser

Guest
nee, wel als je weet dat er zulke festivals 500.000 man zoals dit te vinden zijn?

Je snapt dat mensen zich op die festivals anders gedragen dan normaal? Hetzelfde geld voor 'normale' festivals, meeste mensen staan ook niet strak op de pillen zonder tshirt in de supermarkt, op een festival wel. Zo ook dit festival. Ze staan hier allemaal in een roze onderbroek of wat t voor mag stellen, maar ze staan heus niet in een alleen een roze onderbroek in de rij te wachten bij de snackbar hoor ;)
 

DeletedUser73204

Guest
hahaha neej helaas niet. sou soms best wel leuk syn hahaha. ik sluit dan graag in die ry aan
 

DeletedUser73204

Guest
de ry sonder t-shirt in die supermarkt of snackbar. tenminst het moet er wel een beetje fyn uitsien natuurlyk
 
Reactiescore
1.075
Je snapt dat mensen zich op die festivals anders gedragen dan normaal? Hetzelfde geld voor 'normale' festivals, meeste mensen staan ook niet strak op de pillen zonder tshirt in de supermarkt, op een festival wel. Zo ook dit festival. Ze staan hier allemaal in een roze onderbroek of wat t voor mag stellen, maar ze staan heus niet in een alleen een roze onderbroek in de rij te wachten bij de snackbar hoor ;)

spreek voor jezelf man :D
 

DeletedUser75798

Guest
Uhmm... ik zal proberen? :D
2hmdb12.png
 

DeletedUser75798

Guest
Speler van 800K, tov een speler van 400K bijna smeken om hun niet meer aan te vallen, denk toch wel dat dat een beetje hopeloos wordt? :p
 

DeletedUser75778

Guest
Ik ken het hele verhaal er achter niet en alleen op deze post afgaande kan ik niet zeggen dat ik een smekend persoon zie. Dat hij vraagt of je wil ophouden met aanvallen betekent niet per definitie dat dat te maken heeft met dat hij het niet aan kan of iets in die richting?
 

DeletedUser75798

Guest
Als ik 1 clear stuur & die cancel omdat het een mis target is :p ook is de speler die ik aanval zijn "intern"...
 
Reactiescore
3.576
Ik ken het hele verhaal er achter niet en alleen op deze post afgaande kan ik niet zeggen dat ik een smekend persoon zie. Dat hij vraagt of je wil ophouden met aanvallen betekent niet per definitie dat dat te maken heeft met dat hij het niet aan kan of iets in die richting?

Uit die 1ne pm kan ik toch voldoende afleiden om hem volledig in te schatten, die persoon dan toch :p
 
Bovenaan