W43: De toekomst van de top

DeletedUser63840

Guest
Mooi stuk tekst! Nog miet alles gelezen, maar ga dat zeker doen! Over ODM schrijf je best weinig. Je kent mensen genoeg aan wie je alles kan vragen over wat er in eerste instantie fout ging en waardoor er zo veel mensen de stam verlieten. Ook hebben best veel leden lekker lopen stabben op ons en nog steeds compleet gefaald. Een 7 lijkt mij nog best hoog.

En vind het jammer dat babe er niet tussen staat :( (maakt het ODM ook nog lastiger)
 

DeletedUser75778

Guest
Geweldig stukje PH! Mooi objectief bekeken en ik denk dat je blik op de wereld erg realistisch is. Was leuk om te lezen, kijk stiekem uit naar meer!

Mooi stuk tekst! Nog miet alles gelezen, maar ga dat zeker doen! Over ODM schrijf je best weinig. Je kent mensen genoeg aan wie je alles kan vragen over wat er in eerste instantie fout ging en waardoor er zo veel mensen de stam verlieten. Ook hebben best veel leden lekker lopen stabben op ons en nog steeds compleet gefaald. Een 7 lijkt mij nog best hoog.

En vind het jammer dat babe er niet tussen staat :( (maakt het ODM ook nog lastiger)

Ik ben niet echt van de situatie op de hoogte maar wat maakt het precies dat je denkt dat een 7 te hoog is? Is geen commentaar op je opmerking maar puur een kritische vraag uit nieuwsgierige belangstelling :D
 

DeletedUser43042

Guest
Ik denk idd dat Babe alleen het al moeilijk maakt voor ODM.
Ik zie het account van Gogh nog steeds vallen als een baksteen door de massa.

De massa van ODM op Duffy is een flop geweest en ook VF hebben ze niet klein kunnen krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Mooi stuck Maick :D

Daarnaast zijn er weer kleinere factoren die ook invloed hebben op het totaalplaatje, neem bijvoorbeeld reputatie.

Tot zover MTG :D

Hoe dan ook denk ik dat het succes van Vanity volledig zal afhangen van Sjondeertrekker en Ithyphallophobia. Het is aan hen om de stam vooruit te trekken tot de rest van de spelers zich aan hun zijde schaart. Kunnen deze twee accounts dat verwezenlijken? Ik denk het wel. Vanity krijgt net als Finity een 9 voor overlevingskansen.

Thnx :) We gaan ons best doen :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk lapje tekst. Lekker objectief!!

Ik hoop echt dat een MTG'er nu eens de top 5 gaat beoordelen vanuit zijn oogpunt.
 

DeletedUser

Guest
Leuk lapje tekst. Lekker objectief!!

Ik hoop echt dat een MTG'er nu eens de top 5 gaat beoordelen vanuit zijn oogpunt.

Als je alleen maar kan internen en CF'en omdat je niet tegen je verlies kan denk ik niet dat je in staat bent om een fatsoenlijke rate in elkaar te zetten :p
 

DeletedUser76081

Guest
Mooie lap tekst maick! kun je toch nog wat :p

Btw net 28ste op de wereld geworden ik wil ook die top 25 in verdorie hehe xxx
 

DeletedUser73082

Guest
Lekker Maick. Zie er naar uit om ook rates van anderen te zien vanuit een ander oogpunt. Hoe objectief je het ook probeert te brengen, blijft moeilijk om niet je eigen mening er in te gooien op sommige punten.
 

DeletedUser

Guest
Eens met Nuke incoming (dat zijn nieuwe woorden voor mij :O), het is een goede poging geweest om een objectief stuk te schrijven maar de subjectieve en eigen mening van de OP sijpelt er toch wel duidelijk doorheen. Gelukkig heeft de poster zelf heel wijs nooit gezegd te pretenderen objectief te willen zijn, maar dat mensen het nu als objectief bestempelen geeft wel aan dat ze A) niet goed gelezen hebben of B) wat gelezen hebben wat strookt met hen eigen kijk op zaken en het dan maar foutief als objectief benoemen.

Is het wellicht nog mogelijk om de post uit breiden met Babe? Ik snap dat je ergens een grens moet stellen en de top 5 is natuurlijk een lekker rond getal. Echter het verschil tussen Finity en Vanity is even groot als Vanity en Babe en pas daarna komt er een gat van 1.2 miljoen met de volgende stam.
 

DeletedUser63840

Guest
Geweldig stukje PH! Mooi objectief bekeken en ik denk dat je blik op de wereld erg realistisch is. Was leuk om te lezen, kijk stiekem uit naar meer!



Ik ben niet echt van de situatie op de hoogte maar wat maakt het precies dat je denkt dat een 7 te hoog is? Is geen commentaar op je opmerking maar puur een kritische vraag uit nieuwsgierige belangstelling :D

Alleen al omdat jullie houding tegenover meerdere stammen niet goed is en er problemen mee gaan krijgen.. En babe is hier niet genoemd, en die hebben nogal veel front met jullie. + dat jullie stabs nodig haddrn om te proberen vf te breken en falen.. Daardoor denk ik dat ODM lager moet krijgen.
 

DeletedUser73972

Guest
Lekker Maick. Zie er naar uit om ook rates van anderen te zien vanuit een ander oogpunt. Hoe objectief je het ook probeert te brengen, blijft moeilijk om niet je eigen mening er in te gooien op sommige punten.

Ben het volledig eens met Maick buiten dat ik finity een 8,5 geef (omdat hij vergeten is éérst door mij te moeten komen om naar de rim te gaan) en Vanity een 8 (aangezien er een paar héél goeie spelers zitten die het bijna zeker gaan maken, maar er toch wel veeeeel trage groeiers zitten, die het misschien niet gaan maken). Ziezo, hier heb je al het E. standpunt :p
 

DeletedUser54299

Guest
Mooie post, en leuk om te zien dat ik nog een vernoeming erin heb ook :)

Alleen al omdat jullie houding tegenover meerdere stammen niet goed is en er problemen mee gaan krijgen.. En babe is hier niet genoemd, en die hebben nogal veel front met jullie. + dat jullie stabs nodig haddrn om te proberen vf te breken en falen.. Daardoor denk ik dat ODM lager moet krijgen.

Sommige acties gaan goed, andere gaan minder goed. Het zal zelden zo zijn in dit spel dat alle acties die je uitvoert (als stam of individueel) op rolletjes lopen.
 

DeletedUser73082

Guest
Eens met Nuke incoming (dat zijn nieuwe woorden voor mij :O), het is een goede poging geweest om een objectief stuk te schrijven maar de subjectieve en eigen mening van de OP sijpelt er toch wel duidelijk doorheen. Gelukkig heeft de poster zelf heel wijs nooit gezegd te pretenderen objectief te willen zijn, maar dat mensen het nu als objectief bestempelen geeft wel aan dat ze A) niet goed gelezen hebben of B) wat gelezen hebben wat strookt met hen eigen kijk op zaken en het dan maar foutief als objectief benoemen.

Is het wellicht nog mogelijk om de post uit breiden met Babe? Ik snap dat je ergens een grens moet stellen en de top 5 is natuurlijk een lekker rond getal. Echter het verschil tussen Finity en Vanity is even groot als Vanity en Babe en pas daarna komt er een gat van 1.2 miljoen met de volgende stam.

Vind ik toch overdreven. Maick heeft bij elke stam dezelfde punten beoordeeld en heeft redelijk statistisch en objectief die punten beoordeeld. Daar zit al grote objectiviteit in maar Maick's keuze in belangrijke punten waar hij zijn rate op beoordeeld kunnen voor anderen weer heel anders zijn aangezien die wellicht andere "normen en waarden" hanteren als persoon of binnen een bepaalde stam.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Prima stuk Maick alleen de cijfers van Vanity en Finity iets te hoog als je bekijkt hoe je alles beschreven hebt klopt het niet helemaal vind ik:p

En natuurlijk waar is BaBe:eek:
 
Reactiescore
372
Eens met Nuke incoming (dat zijn nieuwe woorden voor mij :O), het is een goede poging geweest om een objectief stuk te schrijven maar de subjectieve en eigen mening van de OP sijpelt er toch wel duidelijk doorheen. Gelukkig heeft de poster zelf heel wijs nooit gezegd te pretenderen objectief te willen zijn, maar dat mensen het nu als objectief bestempelen geeft wel aan dat ze A) niet goed gelezen hebben of B) wat gelezen hebben wat strookt met hen eigen kijk op zaken en het dan maar foutief als objectief benoemen.

Ik ken de betekenis van het woord objectief en de waarde die men er aan geeft. Maar, het is simpelweg onmogelijk om met zulke posts volledig objectief te zijn. Ik kan wel een heleboel feiten presenteren, maar als ik volledig objectief moest blijven dan mag ik geen conclusies trekken, niet mijn eigen verwachtingen posten, dus ook geen cijfers etc etc... Ja, ik geef op bepaalde punten mijn mening, maar die is altijd gebaseerd en berust dus ook op feiten. Desondanks denk ik dat iedereen in dit topic het wel met elkaar eens is, echter hebben een aantal personen simpelweg de verkeerde definitie van objectiviteit in hun woordenboek staan.

Ik heb wel geprobeerd om neutraal te blijven, en in mijn ogen is dat goed gelukt.

Is het wellicht nog mogelijk om de post uit breiden met Babe? Ik snap dat je ergens een grens moet stellen en de top 5 is natuurlijk een lekker rond getal. Echter het verschil tussen Finity en Vanity is even groot als Vanity en Babe en pas daarna komt er een gat van 1.2 miljoen met de volgende stam.

Niet mee eens eigenlijk. BaBe heeft een veel riskanter cluster en bovendien een kwalitatief sterkere tegenstander dan bijvoorbeeld Vanity, die het momenteel vooral moeten hebben van rimnoobs en MTG. Akkoord, BaBe heeft dan weer een aantal dingen die Vanity niet heeft, maar dat is ook niet altijd in het voordeel.

Dat gezegd hebbende zal ik vanavond eens kijken of ik BaBe kan toevoegen.

Ben het volledig eens met Maick buiten dat ik finity een 8,5 geef (omdat hij vergeten is éérst door mij te moeten komen om naar de rim te gaan) en Vanity een 8 (aangezien er een paar héél goeie spelers zitten die het bijna zeker gaan maken, maar er toch wel veeeeel trage groeiers zitten, die het misschien niet gaan maken). Ziezo, hier heb je al het E. standpunt :p

Wij hoeven helemaal niet door jou om naar de rim te gaan. Ik weet niet of je de kaarten bekeken hebt? Daarnaast vind ik het ook niet echt relevant om meteen een half punt eraf te halen, puur en alleen vanwege jou.

Leuk geschreven, heb de blog zojuist gepubliceerd! :)
Klik

Bedankt ;)

Ik denk idd dat Babe alleen het al moeilijk maakt voor ODM.
Ik zie het account van Gogh nog steeds vallen als een baksteen door de massa.

De massa van ODM op Duffy is een flop geweest en ook VF hebben ze niet klein kunnen krijgen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat ODM alleen échte tegenstand hoeft te verwachten van BaBe en een paar Cruise spelers. Een aantal spelers van E. liggen simpelweg vast, en uitbreiding naar de rim heeft Roboro hen ontnomen door daar een flink gebied in te nemen, waardoor spelers als TMG en TD eigenlijk vastliggen tegen Finity. Hierdoor moeten zij keer op keer massa's uitvoeren om accounts te breken, wat mij sowieso al bijzonder twijfelachtig lijkt gezien de dominantie in het gebied aan de Finity-zijde. Kortom de motivatie en het moraal zal daardoor enorm gaan zakken. Daarnaast zal E. zich dan ook nog eens op het front met ODM moeten focussen. Dat is een dikke twee-fronten oorlog voor een stam die sowieso al niet actief is. Met ODM én Finity tegen zich zou ik E. dan ook niet echt hoger dan een 5 geven, en zelfs dat vind ik al mild.

Een aantal spelers van Cruise daarentegen zou nog wel eens flinke klappen uit kunnen delen aan ODM. Misschien dat de combinatie BaBe, Cruise en E. fataal gaat zijn voor ODM. Ik denk echter dat ODM het lang genoeg kan rekken en in de tussentijd de concurrentie ook behoorlijk kan toetakelen.

Als ik een top vijf moest samenstellen zoals ik denk dat hij er over twee maanden uit zal zien, zou dat zo zijn:
1. Finity
2. Vanity
3. ODM
4. BaBe
5. Nieuwe stam
 

DeletedUser63840

Guest
Mooie post, en leuk om te zien dat ik nog een vernoeming erin heb ook :)



Sommige acties gaan goed, andere gaan minder goed. Het zal zelden zo zijn in dit spel dat alle acties die je uitvoert (als stam of individueel) op rolletjes lopen.

Toch, als je faalt zelfs met stabben, kan je net zo goed stoppen :p

Alex doe is niet zo negatief joh :(

Ah joh. Ik ben hartstikke positief, enkel niet over ODM :d
 

DeletedUser73972

Guest
Wij hoeven helemaal niet door jou om naar de rim te gaan. Ik weet niet of je de kaarten bekeken hebt? Daarnaast vind ik het ook niet echt relevant om meteen een half punt eraf te halen, puur en alleen vanwege jou.

Was niet serieus bedoelt Maick, ik hoop dat dat ook nog kan :p
 
Bovenaan