Team Stab Machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75561

Guest
Mwah zoveel bewijst dat niet dat de Wolven en TMM dit samen vooraf gepland hebben. Het zou kunnen maar anderzijds lijkt het me niet ondenkbaar dat zij op het AF of TWstats zien wat er allemaal gebeurd en dan zelf ook hun poging wagen. Zie dat vannacht in de nachtbonus :)o) het eerste dorp door de Wolven veroverd is dus ze lopen wel 20u achter op TMM. Kan dus best dat dit puur actie reactie is waar de voormalige nummer 1 stam helaas het slachtoffer van geworden is.

als een clear net voor de edels van TMM aankomen,... dan lijkt het me wel dat het afgesproken is hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat kan toch binnen een dag afgesproken worden, lijkt me? Het gaat me erom of TMM het al voor z'n leave met de Wolven had afgesproken. Kan nog altijd hoor, maar het kan ook gewoon binnen een dag geregeld worden hè.
 

DeletedUser75561

Guest
Ja dat kan toch binnen een dag afgesproken worden, lijkt me? Het gaat me erom of TMM het al voor z'n leave met de Wolven had afgesproken. Kan nog altijd hoor, maar het kan ook gewoon binnen een dag geregeld worden hè.

Bwaa zal wel al sprake van geweest zijn ;)
Maarja,... eerst even alles op orde zetten en dan even terugslaan ;)
van de wolven hebben we geen schrik, die doen niets tot ze merken dat je aangevallen wordt, dan komen ze ook
 

DeletedUser68086

Guest
Bwaa zal wel al sprake van geweest zijn ;)
Maarja,... eerst even alles op orde zetten en dan even terugslaan ;)
van de wolven hebben we geen schrik, die doen niets tot ze merken dat je aangevallen wordt, dan komen ze ook

De wolven zijn helden!!

Dit was allemaal vooraf bedacht
 

DeletedUser75561

Guest
wolven helemaal niet :D

kregen een treintje binnen,... weliswaar netjes getimed ^^ kuch in 40sec
 

DeletedUser75561

Guest
zo pro is het niet :D

als je gedurende 2-3 dagen op een account aanvalt, waarbij een stab nodig was + dat account als die week werd aangevallen door Babe, waarbij bijna alle def verloren is gegaan ^^
Gelukkig hebben we stamgenootjes ;D



+ TikkieTakka, PM me IG
 

DeletedUser68086

Guest
Het is vrij normaal dat je een aanval afslaat hoor het zegt al genoeg dat jullie hiermee nog tevreden zijn ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat door BaBe:confused:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Daar heb ik niks aan he wat is door ons gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan