Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, ...)

DeletedUser52001

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Muziek is muziek, dat het slecht of goed zal zijn waar hij naar zou luisteren is een ander verhaal. Maar in de meeste kroegen en markten waren gewoon narren en ander gespuis te vinden die zongen of op een harp etc speelde, iedere dag. Dus hij zou wel degelijk veel naar muziek kunnen luisteren.

Dat ontken ik toch niet? Maar niet op de manier waarop hij het zegt, met zoveel keuze tussen genres alsof het dan ookbeschikbaar zou zijn enzo.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

vrouwen zijn juist beter in talen want ze doen allemaal c&m op de middelbare omdat ze geen wiskunde kunnen
 

DeletedUser73937

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Ik wou juist hetzelfde zeggen maar durfde niet :eek:
 
Reactiescore
770
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Daarnaast is het zo dat meisjes veel minder gamen & films kijken dan jongens en daardoor minder goed in Engels zijn. Dat is geen veronderstelling, maar een feit..

Je eigen bullshit een feit noemen is geen argument, tenzij je betrouwbaar bewijs hebt voor je standpunt te ondersteunen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Excuses. Maar het is toch een feit dat meisjes meer bezig zijn met sociale media dan jongens... Jongens die enorm veel bezig zijn met sociale media en foto's zetten van zichzelf met een GSM voor de spiegel in de badkamer zijn gewoon een klein beetje veel gay. Daarnaast is het zo dat meisjes veel minder gamen & films kijken dan jongens en daardoor minder goed in Engels zijn. Dat is geen veronderstelling, maar een feit. uiteraard zijn er meisjes zoals jou waarbij dat dit niet geldt, wat ik enkel kan aanmoedigen.

En zonder elektriciteit kan je idd nog muziek live gaan luisteren, zoals vroeger in de 20's, 30's wat best mooie muziek was. Zelfs Afrikaanse volksmuziek (bongo's) is echt heel mooie muziek.

Heerlijk deze ongenuanceerde stereotypering. Je ligt zeker vast goed bij de vrouwkes of niet?
 
Reactiescore
1.538
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Excuses. Maar het is toch een feit dat meisjes meer bezig zijn met sociale media dan jongens... Jongens die enorm veel bezig zijn met sociale media en foto's zetten van zichzelf met een GSM voor de spiegel in de badkamer zijn gewoon een klein beetje veel gay. Daarnaast is het zo dat meisjes veel minder gamen & films kijken dan jongens en daardoor minder goed in Engels zijn. Dat is geen veronderstelling, maar een feit. uiteraard zijn er meisjes zoals jou waarbij dat dit niet geldt, wat ik enkel kan aanmoedigen.

En zonder elektriciteit kan je idd nog muziek live gaan luisteren, zoals vroeger in de 20's, 30's wat best mooie muziek was. Zelfs Afrikaanse volksmuziek (bongo's) is echt heel mooie muziek.

Wat een belachelijke conclusies trek jij toch man, misselijkmakend al jouw posts. Meneertje weet alles zo goed. Tijdje geleden kwam ik je ook al tegen bij het gamestopic, wist je het ook (in jouw wereldje dan) allemaal beter & wederom kotste iedereen je uit. Wat doe je hier nog?
 

DeletedUser73016

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Call of Duty zijn gewoon games met weinig kwaliteit. Dat is een feit. Vergelijk maar MW maar eens met AW qua graphics, SP-ervaring en basics in MP en zeg het me dan maar.

Je mist erg veel hoor, door maar naar één iets te kijken. COD zijn gewoon games voor hersenloze kinderen, you know that hopefully?

Ik zit wel mis dat vrouwen slechter talen kunnen dan mannen. Maar omdat je hier zo hevig over doorratelt, waarin vind je dan dat mannen het beter doen dan vrouwen?, marwo.

Over muziek zit je dan wel weer mis, Marwo. Bootreizen kunnen nog altijd om naar Afrika te gaan, en mocht elektriciteit nu plots van de ene op de andere dag verdwijnen zijn er genoeg bongo's in Belgie om ons te vermaken. Daarnaast was er in 1920 wel elektricteit maar was dat nog niet erg van toepassing op muziek; je kon geen muziek thuis luisteren (je moest ergens naartoe gaan), en bij jazz & country was geen tot weinig elektriciteit mee gemoeid. Van toepasbare elektriciteit weet ik dat het er al is vanaf de industriele revolutie ongeveer (1860, zou het eens moeten opzoeken). Althans de toepassing ervan toch, want je gaat niet van de ene op de andere dag elektriciteit kunnen gebruiken op grootschalige wijze. En elektricteit was er natuurlijk altijd al. Dat is niet iets dat is uitgevonden maar er altijd al was, maar iets dat nog moest geëxploiteerd worden door de mens. En dat ligt ergens in 19e eeuw dat dat groeide.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Call of Duty zijn gewoon games met weinig kwaliteit. Dat is een feit. Vergelijk maar MW maar eens met AW qua graphics, SP-ervaring en basics in MP en zeg het me dan maar.

Je mist erg veel hoor, door maar naar één iets te kijken. COD zijn gewoon games voor hersenloze kinderen, you know that hopefully?

Ik zit wel mis dat vrouwen slechter talen kunnen dan mannen. Maar omdat je hier zo hevig over doorratelt, waarin vind je dan dat mannen het beter doen dan vrouwen?, marwo.

Over muziek zit je dan wel weer mis, Marwo. Bootreizen kunnen nog altijd om naar Afrika te gaan, en mocht elektriciteit nu plots van de ene op de andere dag verdwijnen zijn er genoeg bongo's in Belgie om ons te vermaken. Daarnaast was er in 1920 wel elektricteit maar was dat nog niet erg van toepassing op muziek; je kon geen muziek thuis luisteren (je moest ergens naartoe gaan), en bij jazz & country was geen tot weinig elektriciteit mee gemoeid. Van toepasbare elektriciteit weet ik dat het er al is vanaf de industriele revolutie ongeveer (1860, zou het eens moeten opzoeken). Althans de toepassing ervan toch, want je gaat niet van de ene op de andere dag elektriciteit kunnen gebruiken op grootschalige wijze. En elektricteit was er natuurlijk altijd al. Dat is niet iets dat is uitgevonden maar er altijd al was, maar iets dat nog moest geëxploiteerd worden door de mens. En dat ligt ergens in 19e eeuw dat dat groeide.

Ik ga geen discussie voeren over wat mannen beter kunnen, of wat vrouwen beter kunnen. Dat is namelijk generalisering en is per persoon afhankelijk. Ik vind gewoon dat je met dit soort dingen geen onderscheid moet maken tussen mannen en vrouwen, in tegenstilling tot wat jij de hele tijd aan het doen bent, en nu weer.

"Bootreizen kunnen nog altijd" heb jij mijn post wel gelezen? Jij zegt zonder elektriciteit. Oke, prima. Maar als je alle mogelijkheden wil, zeg dan 'zonder elektriciteit en met drie geldbomen in mijn tuin', want ja, dan kan je inderdaad even een bootreis naar Afrika maken om de muziek te gaan luisteren. Maar in een wereld zonder elektriciteit is het voor de meeste mensen te duur om verder te gaan dan het land waar ze wonen, in 90% van de gevallen. Zoals ik ook al heb gezegd. Overigens was er in die tijd al radio aan het opkomen voor muziek he.

Daarnaast, negeer je compleet het stukje wat ik over live muziek heb gezegd, en wel meer uit mijn post eigenlijk. En wat een argument 'als de elektriciteit plotseling verdwijnt', dat was toch helemaal niet het onderwerp van je topic? Het ging er toch om als er helemaal niets zou zijn geweest ooit? Dus pas je argumenten daar maar op aan.
 
Reactiescore
1.538
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Call of Duty zijn gewoon games met weinig kwaliteit. Dat is een feit. Vergelijk maar MW maar eens met AW qua graphics, SP-ervaring en basics in MP en zeg het me dan maar.

Je mist erg veel hoor, door maar naar één iets te kijken. COD zijn gewoon games voor hersenloze kinderen, you know that hopefully?

Ik zit wel mis dat vrouwen slechter talen kunnen dan mannen. Maar omdat je hier zo hevig over doorratelt, waarin vind je dan dat mannen het beter doen dan vrouwen?, marwo.

Over muziek zit je dan wel weer mis, Marwo. Bootreizen kunnen nog altijd om naar Afrika te gaan, en mocht elektriciteit nu plots van de ene op de andere dag verdwijnen zijn er genoeg bongo's in Belgie om ons te vermaken. Daarnaast was er in 1920 wel elektricteit maar was dat nog niet erg van toepassing op muziek; je kon geen muziek thuis luisteren (je moest ergens naartoe gaan), en bij jazz & country was geen tot weinig elektriciteit mee gemoeid. Van toepasbare elektriciteit weet ik dat het er al is vanaf de industriele revolutie ongeveer (1860, zou het eens moeten opzoeken). Althans de toepassing ervan toch, want je gaat niet van de ene op de andere dag elektriciteit kunnen gebruiken op grootschalige wijze. En elektricteit was er natuurlijk altijd al. Dat is niet iets dat is uitgevonden maar er altijd al was, maar iets dat nog moest geëxploiteerd worden door de mens. En dat ligt ergens in 19e eeuw dat dat groeide.

En omdat er weinig kwaliteit in zit kan het dus niet leuk zijn...? Ik speel nu op de PC het meest simpele MP schietspel (Soldier of Fortune) uit, wat zal het zijn, het jaar 2000; geen kwaliteit, wél leuk.. So what. Maargoed dat is iets waar we in dat topic over kunnen praten niet hier, heb ik ook geen zin in eigenlijk :)
 
Reactiescore
7.944
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Het is een feit dat de feiten van de heer Therussianbear niet kloppend zijn. Overigens ben ik het geheel met Marwo eens. Na het lezen van je openingspost heb ik al een kleine afkeur voor je gekregen.
 

DeletedUser73016

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Excuses bij deze hoop ik dat ik je kleine afkeer nog kan doen ombuigen.

Maar nu onntopic terug, want niemand heeft serieus geantwoordt hier;..
 
Reactiescore
770
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Excuses bij deze hoop ik dat ik je kleine afkeer nog kan doen ombuigen.

Maar nu onntopic terug, want niemand heeft serieus geantwoordt hier;..

Eigenlijk hebben we dat wel gedaan... Het probleem is dat je topic enorm vaag is. Als je naar de titel kijkt, lijkt het alsof je wilt discussiëren over een alternative universe die speculeert wat onze maatschappij zou zijn zonder elektriciteit. Ipv daarvan begin je over hoe je nooit tribal wars zou gespeeld hebben, je Engels bagger zou zijn en niet slim zou zijn.

En de reacties hier zijn ook vooral door je denigrerende uitspraken tegenover vrouwen.
 

DeletedUser75763

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Slaat totaal nergens op... Zo veel onzin als deze post bevat en zo veel generalisaties en foutieve aannames...

Jij bent onzin.

Zet ze even op een rijtje anders geloof ik je niet.
 

DeletedUser73016

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Eigenlijk hebben we dat wel gedaan... Het probleem is dat je topic enorm vaag is. Als je naar de titel kijkt, lijkt het alsof je wilt discussiëren over een alternative universe die speculeert wat onze maatschappij zou zijn zonder elektriciteit. Ipv daarvan begin je over hoe je nooit tribal wars zou gespeeld hebben, je Engels bagger zou zijn en niet slim zou zijn.

En de reacties hier zijn ook vooral door je denigrerende uitspraken tegenover vrouwen.

Ja ik weet het, ik ben er verkeerd in geweest.

En laten we dan maar discussieveren over dat alternate universum want anders komt het er niet van, en heeft dit topic geen enkel nut & doel. En er kan hieruit wel een leuke discussie ontstaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Ik snap werkelijk niet waarom je je tijd zou verdoen met discussiëren over onderwerpen die niets van doen hebben met de werkelijkheid en waarvan de functionele waarde nul is. Ik waardeer je enthousiasme, maar ik zou graag zien dat je je enthousiasme uit in onderwerpen die wel enigszins relevant zijn voor de wereld waarin wij leven.
 

DeletedUser52001

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Ja ik weet het, ik ben er verkeerd in geweest.

En laten we dan maar discussieveren over dat alternate universum want anders komt het er niet van, en heeft dit topic geen enkel nut & doel. En er kan hieruit wel een leuke discussie ontstaan.

Het is geen alternatief universum, het is geschiedenis? Ga terug naar de tijd dat er geen elektriciteit was, en hopla, je hebt antwoord op je vraag. Als je wil weten hoe mensen zelf zouden zijn tijdens die tijd, stel dat dan als vraag (want dat is wat je er zelf over zegt) maar de vraag op zich is namelijk zo basic en makkelijk dat ik hem eigenlijk gewoon niet snap :p
 

DeletedUser72524

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Ingaand op de stelling, als elektriciteit niet bestond dan hadden kinderen meer vitamine D gehad!
 
Reactiescore
770
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

En konden we de sterrenhemel zien door geen lichtvervuiling te hebben, waardoor onze kennis van astrologie misschien beter zou zijn?
 

DeletedUser

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Als we geen elektriciteit hadden gehad dan bestonden protonen en elektronen niet, waardoor het universum er heel anders had uitgezien!
 

DeletedUser13565

Guest
Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, .

Als er geen elektriciteit was had TRB geen podium, wat een mooie wereld zou dat zijn.
 
Bovenaan