spotprenten the contest.

DeletedUser

Guest
Er staat nu wel een gegarandeerde klapper in het spotprenten topic.

gaattefur.gif
 

DeletedUser

Guest
De eindstand van verleden week. vele malen dank dat jullie die van mij het mooist vonden van de eerste 10 pagina's. 36%van de stemmen:D
21714.png



hier de lading van deze week.

#1
128679453934744655.jpg

#2
tfc2ak9.gif

#3
1223593288.gif

#4
googelyv5.png

#5
finitonerdjestv3.gif

#6
attachment.php
.gif[/IMG]
#7
einsteincopyxm6.jpg

#8
12424407yc8.jpg

#9
spotprent3.jpg

#10
propaganda5aa0.png



Poll: Top 10 prenten 11-20
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10


Tussenstand:

21996.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Plaatje 5 doet het geloof ik niet en tot die tijd kan je niet echt een weloverwogen keuze maken :)
 

DeletedUser

Guest
haha... en hij werkt...
is ook gewoon de leukste... dus ga voor 5
 

DeletedUser

Guest
#3, maakt niet uit over welke stam het gaat, en of er een waarheid in zit. Prachtige prent, geniale teksten. :D
 

DeletedUser

Guest
De eindstand van verleden week. vele malen dank dat jullie die van mij het mooist vonden van de eerste 10 pagina's. 36%van de stemmen:D
21714.png



hier de lading van deze week.

waar is die van veertigrovers?

pff -if- vriendjespolitiek
 

DeletedUser

Guest
Neem eerst de tijd om alles rustig door te lezen ventje, dan zal je zien dat het om de beste spotprentjes van bepaalde pagina's gaat. Daar vallen die van je vriendje dus nog niet onder ;)

Ik lig niet echt dubbel van het lachen bij deze serie, maar nummer 7 vind ik geweldig verzonnen en vervaardigd. Erg origineel! Nummer 8 spreekt boekdelen en is daarom erg treffend. Afbeelding nummer 5 is het grappigst, maar grappen die betrekking hebben op iemands persoonlijke levenssfeer vind ik hier niet thuishoren dus een doorslaand succes vind ik het niet.

Nee, mijn stem gaat toch uit naar plaatje nummer 2. Toen ik die voor het eerst zag moest ik er toch wel om lachen, zoiets kan ik waarderen. Het is heel herkenbaar voor veel spelers, iedereen kan +TFC+ hiermee identificeren en daarbij past het gewoon bij het beeld dat ik van ze heb :)
 

DeletedUser

Guest
met spotprenten was dot ook de minst leuke tijd. in het begin allemaal goede en toen heel even slecht maar daarna geloof ik weer goed.
 

DeletedUser

Guest
Neem eerst de tijd om alles rustig door te lezen ventje, dan zal je zien dat het om de beste spotprentjes van bepaalde pagina's gaat. Daar vallen die van je vriendje dus nog niet onder ;)

Ik lig niet echt dubbel van het lachen bij deze serie, maar nummer 7 vind ik geweldig verzonnen en vervaardigd. Erg origineel! Nummer 8 spreekt boekdelen en is daarom erg treffend. Afbeelding nummer 5 is het grappigst, maar grappen die betrekking hebben op iemands persoonlijke levenssfeer vind ik hier niet thuishoren dus een doorslaand succes vind ik het niet.

Nee, mijn stem gaat toch uit naar plaatje nummer 2. Toen ik die voor het eerst zag moest ik er toch wel om lachen, zoiets kan ik waarderen. Het is heel herkenbaar voor veel spelers, iedereen kan +TFC+ hiermee identificeren en daarbij past het gewoon bij het beeld dat ik van ze heb :)

duh
 

DeletedUser

Guest
de volgende reeks komt er al weer aan. arnuma en crunx zijn samen als eerste geeindigd.

21996.png


dan nu de volgende lading.

pagina 21-30

#1
79255497rd1.png

#2
inqvsonlykt5.png

#3
nippelinterndienstxe4.png

#4
beursgrmj1.jpg

#5
jongens20aan20muurbq6.jpg

#6
bartollige0.png

#7
ofaq1.png

#8
inseyehurtbc6.gif

#9
123456on5.jpg

#10
naamloosvf8.jpg


Poll: TOP 10 PRENTEN 21-30
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10


Tussenstand:

22298.png


[sup]Ook een poll maken? klik dan hier[/sup]
 
Bovenaan