To Klepto and Beyond

DeletedUser

Guest
Is toch ook een keertje leuk, tegen je vrienden strijden, voor de verandering een keer.

Als ik ze kapotgemaakt heb willen ze mn vrienden niet meer zijn :( Zonder geintjes, ik speel liever met mn vrienden dan tegen ze. De helft van de lol van tw is lekker lullen met je vrienden tijdens/over het spelen. Je kan lastig tegen je vrienden die tegelijk je enemy over een blitz op hun gaan praten xD
 
Reactiescore
117
Je bent weer eens veel te laat jij, schiet op, ik sta al bijna drie kwartier aan zijn poort!

Treinen #Arriva en gedoe he :(

Laten jullie Maick eens met rust ? Zucht .... Even weg , en meteen gaan jullie zo doen , wacht maar tot ik terug ben :bijl:

Blijkt dus dat Maick nog enige trouwe aanhangers heeft, goed dat deze zichzelf bekend maken, scheeld een hoop zoekwerk.

U no can touch me!
 

DeletedUser61174

Guest
Treinen #Arriva en gedoe he :(



Blijkt dus dat Maick nog enige trouwe aanhangers heeft, goed dat deze zichzelf bekend maken, scheeld een hoop zoekwerk.

U no can touch me!

We zullen alle aanhangers moeten vernietigen, op de brandstapel ermee!
 
Reactiescore
117
We zullen alle aanhangers moeten vernietigen, op de brandstapel ermee!

Welja tot nu toe twee man, wordt een klein vuurtje. Nu is Maick ook nog zo taai dat die niet wil branden, tegen dat volk moet je zwaarder geschut inzetten geloof me.
 

DeletedUser76081

Guest
Als ik ze kapotgemaakt heb willen ze mn vrienden niet meer zijn :( Zonder geintjes, ik speel liever met mn vrienden dan tegen ze. De helft van de lol van tw is lekker lullen met je vrienden tijdens/over het spelen. Je kan lastig tegen je vrienden die tegelijk je enemy over een blitz op hun gaan praten xD

Ik had ook eens lol in TW tot ik de persoon ''Maick'' leerde kennen. :(
 

DeletedUser61174

Guest
Ik zou me god niet weten wat we voor hem moeten gebruiken, hij is echt taai..
 
Reactiescore
117

DeletedUser33183

Guest
We hadden het plan al 1,5 week staan, alleen moest mentally nog even de dorpen van terroristman internen.
dit is toch niet helemaal waar want had wel clears staan die ik met alle plezier gestuurd zou hebben en een andere de edels

Daarbij heb ik nooit een plan gezien of iets wat er op leek
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33183

Guest
Ja zeker :)
lees t meeste wel maar vind t vaak nutteloze discussies dus reageer maar weinig
 

DeletedUser61174

Guest
Nou de discussie van de laatste pagina vond ik wel wat hebben hoor!!!
 
Bovenaan