To Klepto and Beyond

DeletedUser73082

Guest
"Deceived by the Devil had dus een zware dag vandaag. Ik hoop dat deze verliezen niet te hard aankomen, we zouden niet willen dat je opgeeft. Het was dan geen mooie actie, maar we steunen elke vorm van initiatief!"

Eerst komen jullie dus met zo'n uitspraak gebaseerd op niks, en vervolgens geef je zelf je stam op en ben je geleaved. Erg teleurstellend dit. Klepto dus gevallen, zonder wat in de buurt kwam van een oorlog. Toppertjes daar.
 

DeletedUser61174

Guest
Ik wist het gewoon, niet te vetrouwen die Maick. Ik ben blij dat jij het ook eens bent met hetgeen dat je gekicked moet worden.

Mijn dank aan As.I voor eindelijk tegen deze sluwe vos in te gaan, ik pak mijn hooivork en kom ook in opstand!

Geen dank, dit is nou eenmaal mijn taak als Dictator van Finity, de sluwe vossen uit de stam halen!

Ik stel voor dat we vanavond om klokslag 8 uur buiten Maick's hoofddorp gaan staan met onze katapulten zijn hoofdgebouw kapot gaan gooien, zodat zijn koning geen plaats meer heeft om te leven!!!

Neem wel veel katapulten mee, want onze Maick heeft zijn hoofdgebouw altijd op 30 staan zodat zijn koning extra verstevigd is!!!
 

DeletedUser76081

Guest
Maick legt ons altijd ze wil op. Ik moet hem iedere dag pp sturen anders gaat ie me kicken zegt ie :(
 

DeletedUser

Guest
Geen dank, dit is nou eenmaal mijn taak als Dictator van Finity, de sluwe vossen uit de stam halen!

Ik stel voor dat we vanavond om klokslag 8 uur buiten Maick's hoofddorp gaan staan met onze katapulten zijn hoofdgebouw kapot gaan gooien, zodat zijn koning geen plaats meer heeft om te leven!!!

Neem wel veel katapulten mee, want onze Maick heeft zijn hoofdgebouw altijd op 30 staan zodat zijn koning extra verstevigd is!!!

Ik neem een paar edelmannen mee, ik ben de nieuwe koning :cool::bijl::edelman:
 

DeletedUser61174

Guest
Ik neem een paar edelmannen mee, ik ben de nieuwe koning :cool::bijl::edelman:

Goedzo, als je zijn hoofddorp overtuigt om bij jou te horen krijg je meteen zijn hele koninkrijk! Zo werkt dat met die dictators, hij was zo slim om mij zijn zwakke punt te vertellen :boer:
 
Reactiescore
372
"Deceived by the Devil had dus een zware dag vandaag. Ik hoop dat deze verliezen niet te hard aankomen, we zouden niet willen dat je opgeeft. Het was dan geen mooie actie, maar we steunen elke vorm van initiatief!"

Eerst komen jullie dus met zo'n uitspraak gebaseerd op niks, en vervolgens geef je zelf je stam op en ben je geleaved. Erg teleurstellend dit. Klepto dus gevallen, zonder wat in de buurt kwam van een oorlog. Toppertjes daar.

Lachwekkend toch? Al die spelers daar hadden zo'n grote mond. We zouden 't nog wel zien etc... Nu is Klepto zo goed als gevallen, en niet eens door ons.
 

DeletedUser

Guest
We hadden het plan al 1,5 week staan, alleen moest mentally nog even de dorpen van terroristman internen.

Waar waren die plannen dan op gebaseerd?
Nochtans niets gemerkt van een reden tot vertrek.
 
Reactiescore
117
Geen dank, dit is nou eenmaal mijn taak als Dictator van Finity, de sluwe vossen uit de stam halen!

Ik stel voor dat we vanavond om klokslag 8 uur buiten Maick's hoofddorp gaan staan met onze katapulten zijn hoofdgebouw kapot gaan gooien, zodat zijn koning geen plaats meer heeft om te leven!!!

Neem wel veel katapulten mee, want onze Maick heeft zijn hoofdgebouw altijd op 30 staan zodat zijn koning extra verstevigd is!!!

Lijkt me een strak plan. Deze beul, tiran, dictator! Moet snel ten val worden gebracht!
 

DeletedUser61174

Guest
Je bent weer eens veel te laat jij, schiet op, ik sta al bijna drie kwartier aan zijn poort!
 
Reactiescore
3.452
Laten jullie Maick eens met rust ? Zucht .... Even weg , en meteen gaan jullie zo doen , wacht maar tot ik terug ben :bijl:
 
Bovenaan