Top 25 Waardig/Onwaardig

Reactiescore
1.015
overige 10 jannes? overige 15 bedoel je :D

OT: mooi lijstje vetrix!. Zie uit naar de rest :)
 

DeletedUser51467

Guest
11. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de oorlog tegen Wind. Daarnaast heeft hij bijna enkel maar gratis dorpjes genomen. Desondanks schat ik hun kwaliteiten hoog in en verdienen ze een plaats in de top 25. Tussen rang 15 en 20 is een goede positie voor hen vind ik.

12. Grommende Tijgers: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Hielden (Houden?) goed stand tegen Rawberry en zijn nu zelf met de aanval begonnen. Daarnaast is dit account ook belangrijk geweest voor de ondergang van Valheru. Misschien wel het account dat tot nu toe het meest heeft bewezen op w42 en daardoor staan ze ook verdiend in de top 25, top 10 is ook goed mogelijk voor hen. Heb ook gehoord dat Mike als vv'er ook goed werk levert dus dat is ook een pluspunt.

13. Vayne: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Een mooi cluster met bijhorend farmcluster. Nog steeds het beste team van w42 naar mijn mening. Ze hebben ook een groot belang gehad in de verdere ondergang van CaNo/D.U. en vechten voor bijna elk dorp. Misschien wel top-5 waardig.

14. bassienw: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Onwaardig
Omdat: Ik blijf bij mijn mening, zonder pp en interns zou die niet eens in de top 50 staan. Ze hebben 1 speler weggespeeld, maar dat ligt meer aan de onkunde van die persoon naar mijn mening.

15. .Deathstroke: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Een speler met redelijk veel interns, volgens mij eerder doordat de edellijnen van Seau. niet zo doordacht zijn. Heeft een gemakkelijke ligging en samen met de vele gratis dorpjes kan deze speler goed groeien, maar zichzelf bewezen heeft hij nog niet.

16. Dont Ask Me: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Houden zich perfect staande tegen de voortdurende massa van Pa. en Rush. De vele kata's en edels vangen ze goed op met een 270° front. Niets dan lof voor dit team en ze mogen voor mij hoger staan. Door hun ligging zal dat echter moeilijk zijn. Ik vrees dat ze zelf langzaamaan uit de top 25 zullen verdwijnen.

17. brigitte1: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Extreem veel interns, hoewel ik dit team heel hoog inschat. Ik vind dit dus een moeilijke keuze, maar als ze zich niet bewijzen, moet ik toch onwaardig zeggen. Hoopte dat ze zich in de tussentijd op een serieuze tegenstander hadden gefocust, maar ze blijven internen.

18. Ancient Tomahawk.: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Een speler die zijn top 25 plaats vooral heeft bereikt door een fusie. Daarnaast zich amper bewezen, denk dat een plaats rond rang 35 meer voor hen is weggelegd.

19. PatatSpeciaal: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Staat momenteel meer op een plaats die hij waardig is. Een speler met ook redelijk veel interns, maar die volgens mij vooral de aanvallende weg verkiest en liever die interns niet zou hebben. Hij heeft toch Biervertier en ons aangevallen, in plaats van weg te vluchten naar een andere kant of nieuwe interns te zoeken, waar ik wel respect voor heb.

20. De Bilderberg Groep: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Lid van zijn eigen solo-stam, niet de aangenaamste speler in omgang volgens spelers van Stuff. Spelers die wegvluchten van een stam heb ik niet veel respect voor en daardoor zeg ik onwaardig.

21. Matthiasb: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: De enigste speler waar ik nog nooit over had gehoord in de top 25. Ken deze spelers totaal niet en zitten ook niet op het AF dacht ik. Hij heeft een mooie aanval gedaan tegen K. en daardoor geef ik hem het voordeel van de twijfel. Ik ken hun ervaring echter totaal niet, dus het kans zijn dat ze bij een beetje tegenstand meteen gaan vluchten.

22. Savior of the North: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Een speler die veel is teruggezakt na mijn laatste beoordeling. Ze kiezen zeker niet altijd de makkelijkste weg en daar houd ik wel van. Denk dat ze rond rang 20 zullen blijven hangen en met hun positie is veel hoger redelijk moeilijk. Wel een top 10 team, maar een ligging kies je niet altijd.

23. Spartacus.: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Herinner me nog een Golden Awards lijstje van een onbekende speler met overal jouw naam, voor de rest ken ik hen echter totaal niet. Ze zijn ook belangrijk geweest tegen Wind. Momenteel liggen ze grotendeels omringd door hun stam buiten richting de rim. Ze zullen dus nog gemakkelijk groeien, maar zich amper nog moeten bewijzen, wat wel jammer is.

24. Minato Namikaze: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Een mooi standpunt ingenomen in de kata-oorlog en dat verdient mijn respect want dat was zeker geen makkelijke stap. Hebben zichzelf ook al een beetje bewezen. Nog niet zo veel, maar daardoor is een plek tussen rang 20 en 25 voor mij redelijk verdiend. Jack Daniels, speler op Minato, kwam wel even onervaren over bij de edelclears, maar heeft zich goed herpakt. Magister is ook weg en voor mij is dat voor de uitstraling van het account een verbetering, over de wijziging van de ingame skills door het verlies van Minato kan ik niet oordelen.

25. Nyade: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: De beruchte speler gekend om zijn kata's. Alsnog lukt het hem nog steeds niet om Dont Ask Me te kraken. Hij heeft al alles geprobeerd, maar het blijft mislukken, dus hij is maar begonnen met bb-dorpen te edelen en dorpen van een stamgenoot. Komt vaak ook redelijk kinderachtig over en zorgt voor onenigheid in de Rush. Voor mij dus echt een speler waar ik niet mee zou willen samenwerken en schat hem daarbij horend niet zo hoog in.
 
Reactiescore
57
Kan me wel vinden in je lijstje Vetrix. Ken alleen de spelers van het account Vayne niet, dus moet dat nog zien. Mooie posts!
 

DeletedUser51467

Guest
Ik schat dus 9 spelers onwaardig, waarbij ik ze zou willen vervangen door volgende 9 spelers:
- Nostalgic
- iChronic
- This Noob is on Fire
- A Noble Cause
- Triggerbullet
- Clueless Clowns
- Say What?
- dead
- Call911

Wat ik daarnaast vind van hun rang momenteel, ik vind hun rang momenteel...
1 TheUltimateFighter Te Hoog
2 Kapseljd Te Hoog
3 casimodo Goed
4 Cenosillicafobie Goed
5 .EstaTeroAmi Te Laag
6 Srekamjiaar Goed
7 Magnus Principe. Te Hoog
8 The Night Pharmacy Te Hoog
9 pathos11 Te Hoog
10 *Exclusive Goed
11 Rawberry Te Hoog
12 Grommende Tijgers Te Laag
13 Vayne Te Laag
14 bassienw Te Hoog
15 .Deathstroke Te Hoog
16 Dont ask me Te Laag
17 brigitte1 Te Hoog
18 Ancient Tomahawk. Te Hoog
19 PatatSpeciaal Goed
20 De Bilderberg Groep Te Hoog
21 Matthiasb Goed
22 Savior of the North Goed
23 Spartacus. Goed
24 Minato Namikaze Goed
25 Nyade Te Hoog

Als je aanvalt, moet je het goed doen he :D

Op wat doel je precies?
 

DeletedUser73696

Guest
Ik doelde op Rawberry haha, 6 Stuff dorpen inmiddels binnen. Verder bedankt voor alle complimenten!
 

DeletedUser51467

Guest
Ik doelde op Rawberry haha, 6 Stuff dorpen inmiddels binnen. Verder bedankt voor alle complimenten!

Is inderdaad een mooi begin van de aanval. Ben nog steeds geen fan van je AF/post-gedrag, maar ingame bewijs je momenteel wat je in je mars hebt en dat mag ook gezegd worden.
 
Reactiescore
217
Ik schat dus 9 spelers onwaardig, waarbij ik ze zou willen vervangen door volgende 9 spelers:
- Nostalgic
- iChronic
- This Noob is on Fire
- A Noble Cause
- Triggerbullet
- Clueless Clowns
- Say What?
- dead
- Call911

Dankje :)
 
Reactiescore
57
Is inderdaad een mooi begin van de aanval. Ben nog steeds geen fan van je AF/post-gedrag, maar ingame bewijs je momenteel wat je in je mars hebt en dat mag ook gezegd worden.

In z'n AF post gedrag vind ik anders wel een stijgende lijn zitten. Minder onnodige arrogantie en vaker op een relaxede manier op inhoud. Ik hou in ieder geval van zo'n manier van posten, al is er nog wel verbetering mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
had nou effies een uurtje gewacht :( dan hadden wij er in gestaan :X althans, dat hoop ik :p
 

DeletedUser69813

Guest
Ik schat dus 9 spelers onwaardig, waarbij ik ze zou willen vervangen door volgende 9 spelers:
- Nostalgic
- iChronic
- This Noob is on Fire
- A Noble Cause
- Triggerbullet
- Clueless Clowns
- Say What?
- dead
- Call911

Ik ben benieuwd waarom bovengenoemde spelers?
Een uitleg zou ik wel leuk vinden :)
 
Reactiescore
768
Ik schat dus 9 spelers onwaardig, waarbij ik ze zou willen vervangen door volgende 9 spelers:
- Nostalgic
- iChronic
- This Noob is on Fire
- A Noble Cause
- Triggerbullet
- Clueless Clowns
- Say What?
- dead
- Call911

Danku beste man :). Zelf zou ik: This Noob is on Fire er niet in zitten. Zijn allemaal noobs :*
 
Reactiescore
3.536
11. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de oorlog tegen Wind. Daarnaast heeft hij bijna enkel maar gratis dorpjes genomen. Desondanks schat ik hun kwaliteiten hoog in en verdienen ze een plaats in de top 25. Tussen rang 15 en 20 is een goede positie voor hen vind ik.

Nog even vermelden dat Cederic solo speelt wat de prestatie's iets knapper maken naar mijn mening.
Verder wel echt een zeer mooie beoordeling al vind ik het moeilijk om al te zeggen waardig of niet, kan mijn gevoel zich hier grotendeels wel in vinden.

Mss dat Nyade voor mij nog wel top w25 waardig is, heeft bijvoorbeeld al meer laten zien als mijn eigen account en weet toch af en toe enkele dorpen te pakken tegen een goede speler en loopt nergens van weg dus wel top w25 waardig voor mij.
 
Bovenaan