Top/Flop stammen

Reactiescore
57
Lekker hoor, Axfire dorpen pakken en dit niet als internen beschouwen. Zegt veel over jou Casi.

Huh? Heb je mn post gelezen of heb je zelf wat gefantaseerd?

Zat Axfire ooit bij mij in de stam? Nee dat was de leider van de vijand. Dan is het geen intern edelen.
 

DeletedUser73696

Guest
Dorpen die aan jou zijn toegewezen vallen al onder jou, dus dit is wel dergelijk een intern edelen.
 
Reactiescore
31
Huh? Heb je mn post gelezen of heb je zelf wat gefantaseerd?

Zat Axfire ooit bij mij in de stam? Nee dat was de leider van de vijand. Dan is het geen intern edelen.

Kerel, dit is gewoon een intern en dat weet je zelf ook. Kunnen we schijnheilig over gaan doen maar dat is allemaal nonsens en teveel moeite.
Geef het iig ruiterlijk toe :eek:

ps: dit geldt dus ook voor jannes.
 
Reactiescore
3.576
Je hebt 'nutteloos' internen (stamgenoot) of nuttig internen (geen stamgenoot)
Ik ontken niet dat het geen intern is maar het is wel slim en iedereen zou het doen, dus om daar kritiek op te krijgen is een beetje dom omdat wij zo easy sterker worden wat dus juist slim is van ons.
Niemand is verplicht deze dorpen aan ons te geven, dat wij deze toch krijgen tja :p het is een kunst zeker :rolleyes:

Jullie hadden prima leiding in Wind kunnen overnemen en nieuwe spelers op accounts kunnen zetten vv's gaan draaien jullie hadden alles in handen om ons weerstand te bieden dat jullie voor de easy weg kiezen is jullie zaak maar dat je komt janken omdat wij het makkelijk hebben ligt niet aan ons, denk daar maar eens overna :mad:
 
Reactiescore
57
Verkeerde been uit bed gestapt mister tribalwars team?

Punt wat ik maakte is gewoon dat de defintie van internen al lange tijd gewijzigd is. Eerst heette internen het edelen van stamgenoten dmv een fusie of stoppende speler. Vandaar het woord intern ook. Tegenwoordig, eigenlijk al lange tijd, wordt daar elke vorm van gratis dorpjes onder verstaan. Terwijl er tussen het edelen van een fusie account of het edelen van de gestopte leider van de vijand imo echt een heel groot verschil zit.

De associatie die interner dan ook bij mij oproept is die van een gier die alle mogelijke gratis dorpjes (ten koste van de stam/stamgenoten) naar zich toe trekt. Daar wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden.

Heb ik best wat dorpjes vrij gemakkelijk verkregen? Ja absoluut, geef ik ruiterlijk toe. Maar vergeet niet dat het overgrote gedeelte daarvan ex-vijanden waren. Je mag best de vruchten plukken na een gewonnen oorlog.
 
Reactiescore
972
FiercyFry 29.06.15 21:08
Haha :p

dragonbal007 29.06.15 21:11
proficiat jongen je kan ook timen. jullie moeten met 4-5 leden aavallen om dorpen te kunnen pakken. Wij doen het alleen en het lukt wel.
Wilt wel wat zeggen?

Louis

FiercyFry 29.06.15 21:53
Zegt helemaal niks :)

dragonbal007 29.06.15 21:54
We maken je keihard in 1 tegen 1 man. Ik wil eens zo'n ronde huren en hem met je spele

FiercyFry 29.06.15 21:55
Doet er niet toe jungske

dragonbal007 29.06.15 21:59
Jullie hebben gwn het geluk dat et zoveel deff beschikbaar is. Anders was je er al aan man

FiercyFry 29.06.15 22:00
Haha ik vermaak me kostelijk. Ik voel de irritatie, wat is er junske?

dragonbal007 29.06.15 22:00
je wilt het niet weten

FiercyFry 29.06.15 22:01
Ik ben een al oor!

dragonbal007 29.06.15 22:04
dat jullie een stabbende stam zijn. Je neemt gwn spelers van de vijand bij je omdat je bijna niks kon edelen. das gwn de makkelijkste optie kiezen. En Team doi zijn de grootste mongolen die ik gekend heb. had wel wat meer verwacht van me leiders op w33 die zelf stabbers haten

FiercyFry 29.06.15 22:08
En hoe jij Space en ons stabde??

dragonbal007 29.06.15 22:10
space hebben we een nap mee gehouden. die hebben we niet aangevallen en doen we nog niet.

FiercyFry 29.06.15 22:10
Dat is bij DoI etc net zo? Die hebben ook keurig een NAP gehad enzo...

dragonbal007 29.06.15 22:11
ny niet meer. Wij wel wilt ook wat zeggen ...

FiercyFry 29.06.15 22:13
Je valt ons ook gewoon aan... zou niet zien waarin jouw overstap verschilt van die van DoI en co. We lachen in de chat, die hypocrisie is wel stuitend.

Waarna hij me blokte. Heb me wel vermaakt gisteravond...
 

DeletedUser73696

Guest
Zijn dode edels die ik de gehele dag blok met zoveel eenvoud vind ik ook wel lachen.
 

DeletedUser73657

Guest
"Dat jullie een stabbende stam zijn. Je neemt gwn spelers van de vijand bij je "

En dat van een stuff lid? xD
 

DeletedUser73696

Guest
Ach meneer heeft wat edels gesniped.

Hoeveel treinen heeft Stuff gestuurd de afgelopen 24 uur, 14/15? Voor accounts die allebei op breken stonden, dat er geen één dorp verloren gaat, vind ik best noemenswaardig. Of is het moeilijk om in te zien dat jullie gewoon noob zijn. :rolleyes:
 

DeletedUser68715

Guest
Hoeveel treinen heeft Stuff gestuurd de afgelopen 24 uur, 14/15? Voor accounts die allebei op breken stonden, dat er geen één dorp verloren gaat, vind ik best noemenswaardig. Of is het moeilijk om in te zien dat jullie gewoon noob zijn. :rolleyes:

Wij zelf hebben vannacht 5 treinen eruit gegooid. Die snipe jij. Oke goed gedaan. We zijn allang blij dat de eerste dag zo lekker ging en dus misschien hadden we nu de 2e ochtend wat onderschat met weinig aanvallen, omdat het zo easy ging.

Maar dat je via pm en het AF gelijk zo stoer gaat doen... Waarom? Doe gewoon lekker je ding en ga nou niet gelijk groot zitten praten.
 

DeletedUser73696

Guest
Wij zelf hebben vannacht 5 treinen eruit gegooid. Die snipe jij. Oke goed gedaan. We zijn allang blij dat de eerste dag zo lekker ging en dus misschien hadden we nu de 2e ochtend wat onderschat met weinig aanvallen, omdat het zo easy ging.

Maar dat je via pm en het AF gelijk zo stoer gaat doen... Waarom? Doe gewoon lekker je ding en ga nou niet gelijk groot zitten praten.

Wat onderschat, met zoveel dode treinen? Je bakte er gewoon echt geen houtje touwtje van. Hopelijk komt er nog een derde dag, want dan snap je eindelijk dat je niet veel kan.

Verder is het grappig dat juist jij het over stoer doen hebt. Jij hebt de VV van Valheru in je handen en je gedroeg je als een GOD, nadat je merkte dat je onze aanvallen niet kon houden was jij ook weggelopen. Dat weglopen laat me trouwens aan wat anders denken, hmmm Space?

Noob.
 
Reactiescore
31
Verkeerde been uit bed gestapt mister tribalwars team?

Punt wat ik maakte is gewoon dat de defintie van internen al lange tijd gewijzigd is. Eerst heette internen het edelen van stamgenoten dmv een fusie of stoppende speler. Vandaar het woord intern ook. Tegenwoordig, eigenlijk al lange tijd, wordt daar elke vorm van gratis dorpjes onder verstaan. Terwijl er tussen het edelen van een fusie account of het edelen van de gestopte leider van de vijand imo echt een heel groot verschil zit.

De associatie die interner dan ook bij mij oproept is die van een gier die alle mogelijke gratis dorpjes (ten koste van de stam/stamgenoten) naar zich toe trekt. Daar wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden.

Heb ik best wat dorpjes vrij gemakkelijk verkregen? Ja absoluut, geef ik ruiterlijk toe. Maar vergeet niet dat het overgrote gedeelte daarvan ex-vijanden waren. Je mag best de vruchten plukken na een gewonnen oorlog.
Oh nee hoor; vind de reacties die ik er op krijg wel erg leuk. ^^
Wilde alleen even de scheidingslijn volgens jullie weten. Maar het is je idd goed recht om, als een tegenstander stopt deze dorpen te cappen. Ik zeg ook niet dat ik dat erg vind hoor. ^^

Je hebt 'nutteloos' internen (stamgenoot) of nuttig internen (geen stamgenoot)
Ik ontken niet dat het geen intern is maar het is wel slim en iedereen zou het doen, dus om daar kritiek op te krijgen is een beetje dom omdat wij zo easy sterker worden wat dus juist slim is van ons.
Niemand is verplicht deze dorpen aan ons te geven, dat wij deze toch krijgen tja :p het is een kunst zeker :rolleyes:

Jullie hadden prima leiding in Wind kunnen overnemen en nieuwe spelers op accounts kunnen zetten vv's gaan draaien jullie hadden alles in handen om ons weerstand te bieden dat jullie voor de easy weg kiezen is jullie zaak maar dat je komt janken omdat wij het makkelijk hebben ligt niet aan ons, denk daar maar eens overna :mad:
Een stamgenoot internen is niet altijd nutteloos.
Verder vanwaar al deze haat ineens? Kan mij het verrekken wat jullie doen, maar moet je niet allemaal cool hier gaan doen op het forum jannes als een heleboel easy verkregen is! :mad:
Verder was aan Wind het niet meer te redden en wilden we het idd zo maar regelen. Easy weg was het ook weer niet tbh haha.

Gegroet.

Ohja, stuff is noob. (nog meer haat bring it on haters)
 

DeletedUser44415

Guest
Denk dat die meneer wel meer heeft gesniped dan heel Stuff samen.

Valheru had heel wat easy treinen kunnen snipen, maar deed het niet (Geef er ook niet echt om, zag hem nooit vv doen voor iemand het nodig was terwijl hij er kon zijn). Verder qua stam zelf treinen te snipen kan je moeilijk gaan beoordelen. Argumenteren is ook je beste vak niet he? Mike kent de skillz, hij showt ze, als elke speler dit moet doen zou het erg saai komen. Nu mike heeft goed gespeeld en stuff heeft hem onderschat, maar deze opmerking is gewoon puur op je eigen mening gebaseerd om stuff zwart te maken (weet het gewoon al toen ik je eerste woord las).

Aan stuffleden, als jullie iets doen, strategisch uitvoeren. Zonder dit kunnen er geen dorpen overgenomen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Ik denk niet dat je haat zult krijgen om Stuff noob te noemen :eek:
& ja, ik heb idd geen grondige onderbouwing. Ik ga af van wat ik lees :eek:
 

DeletedUser75798

Guest
Nee, dat bovenste gaat op Mr. Reddington, het onderste gaat over hetgeen van jou :)
 
Bovenaan