Dag Ramoth, Hoi Poo.!

DeletedUser74515

Guest
Poo., dat is toch die jonge die enorm van gif's houdt, niet?!

YKFp6woiCQy4.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha hoe diep kan je zinken zeg. Looool. Ik hoop voor je dat je dit beter kan dan modereren, want dat kon je namelijk niet. Veel succes!
 
Reactiescore
2
Nogmaals bedankt Ramoth voor de inzet.

Welkom Joris, voor de honderste keer. Succes!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
661
Ik vond Ramoth een zeer capabele en een van de weinig ruim denkende moderatoren die er waren. Als je een probleem had kon je het beste naar Ramoth die maakte er serieus werk van.

Het ga je goed!
Succes aan poo

Hier ben ik het volmondig mee eens. Goed werk geleverd Ramoth.

Trouwens, ik heb nog wel een plekje vrij op een accountje, kan je weer genieten van het spel, ipv de zever er rond.
 

DeletedUser

Guest
Zijn jullie gek, Poo. kan niet eens het Vrije Forum aan??? Voor Duitse euro's gaat hij het echt niet beter doen. :eek:
 
Reactiescore
770
zal poo de ijsblok van vervreemding doen smelten?
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik niet kunnen, poo kan niet eens het vrije forum normaal representeren. Zelfs Marwo kan dit niet. MARWO!!!!! EEN VROUW!!!
 
Reactiescore
976
Ik wacht nog altijd op een reactie van Ramoth. Tot dan ga ik er vanuit dat Poo Ramoth gewoon koelbloedig uit eigenbelang heeft uitgeschakeld. De vraag is willen we zo iemand wel?? Een stemming tussen 2 kandidaten op het forum zou ook wel leuk geweest zijn, dan konden ze een beetje campagne voeren. Zou weer eens wat anders zijn. Achja te laat :D
 
Reactiescore
770
ok
 

DeletedUser

Guest
Gaan we discrimineren? tsss, had ik niet van je verwacht.
Als het discriminatie was had je het verwijderd en had je me erop aangesproken prive. Namens de community.

Ik zeg alleen dat Marwo een vrouw is, gewoon ter informatie.

Mvg.
 

DeletedUser1435

Guest
Bedankt. Echter onmogelijk ;)
Ik ben al een maand in functie, enkel is het pas sinds gisteren publiek ;)

Hebben jullie geen last van gehad? :p

ik vond je al wat aan het veranderen maar durfde het niet te zeggen ivm banbeleid
 
Bovenaan