Grappige IGM'S

DeletedUser74621

Guest
Hij spreekt zichzelf tegen. Hoezo zijn dat dan grote praatjes van mij? Leer eens lezen wil je :)

"domoor" gelijk denigrerend reageren terwijl je zelf altijd ligt te wenen als iemand oppermachtig overkomt (waar jij je dus aan ergert bij krepox)
Hypocriet kindje.
Lachwekkend jij
 
Reactiescore
1.015
"domoor" gelijk denigrerend reageren terwijl je zelf altijd ligt te wenen als iemand oppermachtig overkomt (waar jij je dus aan ergert bij krepox)
Hypocriet kindje.
Lachwekkend jij

Te wenen als iemand oppermachtig overkomt?? Wat een grap ben jij :D. Ik erger me niet aan krepox, hij is gewoon grappig :p.

Leer aub wel Nederlands en ga lekker het nubje spelen IG, want je reageerde in eerste instantie op een post van me die correct was??
Wat een kleuter ben je, domme nub ;)
 

DeletedUser74621

Guest
Te wenen als iemand oppermachtig overkomt?? Wat een grap ben jij :D. Ik erger me niet aan krepox, hij is gewoon grappig :p.

Leer aub wel Nederlands en ga lekker het nubje spelen IG, want je reageerde in eerste instantie op een post van me die correct was??
Wat een kleuter ben je, domme nub ;)

Waar gebruik ik verkeerd standaard Nederlands dan?
Overigens had ik al verwacht dat je 0,0 procent inhoudelijk zou gaan reageren wat weer typerend is voor jou.
 
Reactiescore
1.015
Waar gebruik ik verkeerd standaard Nederlands dan?
Overigens had ik al verwacht dat je 0,0 procent inhoudelijk zou gaan reageren wat weer typerend is voor jou.

inhoudelijk reageren? Moet je ook eerst inhoudelijk posten. Dat doe je niet, je reactie was schrijnend en je maakt er jezelf enkel belachelijk mee ;)
 

DeletedUser74621

Guest
inhoudelijk reageren? Moet je ook eerst inhoudelijk posten. Dat doe je niet, je reactie was schrijnend en je maakt er jezelf enkel belachelijk mee ;)


Zegt er een wat.
Blaast van een hoge toren met je nubje IG.

Heb je enkele kennis over waar ik speel dan?
Hypocrietje.
 
Reactiescore
1.015
Zegt er een wat.
Blaast van een hoge toren met je nubje IG.

Heb je enkele kennis over waar ik speel dan?
Hypocrietje.

Je bent ECHT dom he? Reageren op een post die voortgaat op de mening van iemand anders en zo correct is bekritiseren? Vervolgens verwonderd zijn dat je zo'n reactie krijgt :D.

Jongen, je bent een hopeloos geval. Erg dat Seau zo'n debielen toelaat, maar ach. Je zou goed passen bij SWAT :)
 
Reactiescore
57
Hahaha ja, Zombie... Mooie tijden. :D WAO valt eigenlijk wel te vergelijken met EQUI, Seau met Break en Vitae met |P|.

Ja of WAO valt wel te vergelijken met _TBR_, Vitae met [.RB.] en Seau. met Order.

Gare vergelijkingen
 

DeletedUser74621

Guest
Je bent ECHT dom he? Reageren op een post die voortgaat op de mening van iemand anders en zo correct is bekritiseren? Vervolgens verwonderd zijn dat je zo'n reactie krijgt :D.

Jongen, je bent een hopeloos geval. Erg dat Seau zo'n debielen toelaat, maar ach. Je zou goed passen bij SWAT :)

IG nubje?
Ik speel niet in Seau of SWAT.
Je bent ECHT dom he?
 
Reactiescore
1.015
Niet in Seau? Je kruipt wel graag in hun reet.
Je bent bevorderd tot meest trieste persoon die ik hier op het AF al zag, Full retard mode = Sleepless Nights :)
 
Bovenaan