Grappige IGM'S

DeletedUser3435

Guest
Hokuz is zo pro dat hij geowned is door Valheru die nu geowned wordt en dat hij nu maar liefst 70k heeft en vroeger herbegonnen is dan mij, terwijl ik 400k heb en echt traag groei de laatste tijd. Respect, echt diep respect! :D
 

DeletedUser68252

Guest
HoKuZpOkUz vandaag om 14:14 uur
Ik heb letterlijk wekenlang gevraagd wat de bedoeling van dat *dorp was, geen antwoord geven maar het wel edelen, waardoor jullie me alweeeer een kans op front door de neus boren. Laat het nog 1 keer gebeuren en ik begin jou te edelen, met rente.

Hokuzpokuz pilatus paf, hier groef deze tovenaar zijn eigen graf. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een pipo:D
 
Reactiescore
7.931
en weer is hij onhandelbaar
omdat er niemand is
die hem begrijpt

hem leidt
op zijn onzeker pad als
benen hem niet kunnen dragen

antwoord weet
op zijn nog ongestelde vragen
de angst wegneemt voor leven

loslaten is zijn overgave
maar heden en herinnering
strijden heftig met elkaar

hij is nog lang niet klaar
roep de zuster maar
voor weer een prik
 

DeletedUser67609

Guest
HoKuZpOkUz vandaag om 14:14 uur
Ik heb letterlijk wekenlang gevraagd wat de bedoeling van dat *dorp was, geen antwoord geven maar het wel edelen, waardoor jullie me alweeeer een kans op front door de neus boren. Laat het nog 1 keer gebeuren en ik begin jou te edelen, met rente.

Hokuzpokuz pilatus paf, hier groef deze tovenaar zijn eigen graf. :D

Wat stond er op de plek van dat sterretje?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Iets met een erge ziekte.
 

DeletedUser35742

Guest
Wat een stelletje internetpestkoppen zeg :eek: Niks beters te doen? Komen jullie te kort op andere fronten? Zie ze eens bezig, circlejerkende sukkeltjes. Komt geen zinnig woord uit, niks van waarheid, alleen een hoop ongefundeerd gescheld. Ik zal netjes 1 keertje nog uitgebreid reageren (ook al zal het niks nieuws zijn, jullie weten dit al) en daarna zet ik jullie allemaal op negeren.


Please, amuse me, stuur die linkjes.. Tot noch toe heb ik mensen je alleen maar zien uitlachen, laat staan tot de beste spelers rekenen. :D Kom nu trouwens niet af met Golden Awards lijstjes van noobs hé, ik heb het over serieuze spelers. Hier op W42 doe je het trouwens ook weer voortreffelijk. Ik denk dat je het echt gelooft en dat maakt het wel interessant, maar zoals ik al zei heeft dat te maken met je aandoening en valt daar weinig aan te veranderen.

Nee, dan heb je problemen met begrijpend lezen. Ik zeg dat je een oorlog gaat beginnen die je nooit kan winnen, even een paar klappen uitdeelt en dan op delete gaat. Daar voel jij jezelf goed over, nul resultaat en uiteindelijk al je dorpjes ik de handen van de vijand. Wat ben jij een topper zeg, griezelig goed zelfs, je hebt dan ook zo een zware invloed gehad op W18. Ik lieg niet Hokuz, iedereen van W18 deelt die mening hoor.

Nog eens, wauw Hokuz.. Hoe goed ben jij wel niet dat je wat dorpjes kon edelen in het begin en kon stacken, en uiteindelijk op delete ging rennen en wij met al je dorpjes weg waren. Diep respect, nu neemt toch al zeker één iemand je serieus, en dat ben ik. Ja Phalanx had een hit en run strategie, buiten dat wij zoveel spelers opgeedeld hebben en zoveel stammen hebben laten vallen.. Jij hebt helemaal niks bereikt, je invloed en waarde op W18 waren 0,000000 en zover ik kan horen van andere mensen heb je nog nooit ergens iets bereikt.

Dus lief Hokuzje, als jij jezelf langst Demo wilt zetten, begin dan eens met de basis en richt eens een fatsoenlijk account op wat in de top kan meedraaien en geen accounts ter grootte van een moraalbreker altijd. Als je verwacht dat ik sympathiek tegen iemand zoals jou ga doen, kan je me evengoed al blokkeren. Jij liegt jezelf zo veel voor dat je het zelf nog gelooft, diep triest.

Je kunt niet lezen. Of doet alsof. Misschien ben jij wel degene met de aandoening en niet ik. In en in triest dat je daar uberhaupt over begint. Maar je bent tenslotte ook erg zwak. Het is een bizar vreemde trend voor mij om dit te zien. Jij/jullie roepen iets, ik reageer dat uitgebreid op. Je laat vervolgens dagenlang verstrijken, komt tot de conclusie dat je niets zinnigs te zeggen hebt, en roept dezelfde leugens nog een keer. Dat konden ze op W37 ook heel goed. Inhoud ho maar, ongefundeerd schelden is de shit. Die oorlog tegen Insane op W18 was puur voor de grap. Zie:

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?126556-HoKuZpOkUz-vs-Insane

Valt je daar iets op? Van welke stam scharen de spelers zich massaal achter mij? Oh my god its Phalanx! Jouw stam! Helaas ga ik je op negeren zetten en zie ik je ongetwijfeld superwijze antwoord nooit, maar als volgens jou geen goede spelers mij als goed bestempelen, maar de Phalanx spelers dat wel doen...wat zijn die Phalanx spelers dan volgens jouw definitie? Oopsie:) Loopt u even tegen de lamp.

Ik verklaarde voor de grap met 6 miljoen punten de oorlog tegen een stam van 120 miljoen. Ik heb dit al meerdere keren gezegd maar het dringt zichtbaar niet tot je door: natuurlijk wist ik dat het eindresultaat een delete van mijn account zou zijn. Vond het al lang superkomisch dat ze 8(?) dagen nodig hadden om de stand gelijk te trekken. Ik weigerde hulp (Break bood dat aan), en omdat ik dus echt voor een solo oorlog koos en het *natuurlijk* aflegde ben ik geen topper. Geef me even een handvol voorbeelden van mensen die letterlijk solo top 5 stammen van de kaart hebben geveegd. Zoals jij het laat lijken is het namelijk schering en inslag. Ben benieuwd.

Toen ik op delete ging stond jouw stammetje gewoon achter tegen mij. Een delete die niks met je stam te maken had. Wel heb ik thef1chesser op de hoogte gebracht van mijn delete alvorens daadwerkelijk op delete te gaan. Mijn dorpsovernames op Phalanx waren absoluut niet in de beginfase van de wereld. Ook dat heb ik je al verteld. Ook hier geld weer: jij roept iets, ik ontkracht het, jij roept precies hetzelfde wat later nog een keer. Saai hoor.

Hoe groot zijn moraalbrekers bij jullie? Dat zijn doorgaans toch niet gewoon miljoenenaccounts? Op m'n laatste 2 werelden heb ik gewoon keurig top 25 gespeeld. Terwijl ik een slechte starter ben en m'n GS steek in troepen en niet in edelmannen (m'n hoge OD rangen bevestigen dit ook op elke wereld, met uitzondering van W42).

Ik ben het niet vaak met Krepox eens, maar nu wel. Op w37 zichzelf ook al profileren als de spil waar om het draait en zelfs nu nog, ondanks dat die een halfjaar weg is.:eek:

Jij roept iets, dus is het zo? Ja, m'n stam en ik waren van grote invloed op W37, en nee ik profileer me niet 'nog steeds' als de spil waar het allemaal om draait. Ik post daar uberhaupt niet meer. 37 is uitgemond in een stabwereld en ik heb mezelf op delete gezet omdat ik niet van stabbers hou. Op een moment dat ik niet onder aanval lag. Simpeler kan ik de reden niet maken voor je.

Hokuz is zo pro dat hij geowned is door Valheru die nu geowned wordt en dat hij nu maar liefst 70k heeft en vroeger herbegonnen is dan mij, terwijl ik 400k heb en echt traag groei de laatste tijd. Respect, echt diep respect! :D

Beetje raar he dit. Jij maakt het standaard verwijt aan de 'newgen' spelers dat ze denken dat farmen een skill is, maar als het jou uitkomt probeer je alsnog iemand belachelijk te maken om zijn grootte t.o.v. zijn ligging. Grappige vent. Valheru had alle geluk van de wereld tegen me. M'n stackje sloopte maar 48% van zijn edelclear, niet in de laatste plaats omdat hij +20% geluk had. De counteredel bleef stomweg hangen, en ondanks dat ik 2 keer heb gesnipet, waren de snipes te klein. Omdat, surprise surprise, hij een patent op veel geluk aan zijn zijde lijkt te hebben. Alsnog, ik had toen slechts 4 dorpjes. Het is niet alsof mijn enorme account op waarde is verslagen door een of andere onwijs sterke speler. Het kan gebeuren, je hebt mij er niet 1 keertje over zien klagen. Waarom doe jij dat dan wel?

HoKuZpOkUz vandaag om 14:14 uur
Ik heb letterlijk wekenlang gevraagd wat de bedoeling van dat *dorp was, geen antwoord geven maar het wel edelen, waardoor jullie me alweeeer een kans op front door de neus boren. Laat het nog 1 keer gebeuren en ik begin jou te edelen, met rente.

Hokuzpokuz pilatus paf, hier groef deze tovenaar zijn eigen graf. :D

Dat bepaal ik zelf wel. Moet me al heel de wereld lang in rare bochten wringen in anticipatie op de rare moves van Bucephalus.

Graag even sympathiek doen met z'n allen. Het is slechts een spelletje en ik ben hier enkel voor de fun.
 
Reactiescore
57
Op W37 had stond je qua punten ergens tussen de rang 60 en 100 heel de tijd. Je OD was wel top20.

Wereld 37 heb je jezelf onmogelijk gemaakt als speler. Jammer wel.
 
Reactiescore
1.367
Jaja, als je bij je BG dreigt om defence terwijl die BG zelf gigantisch veel front heeft dat niet te stacken valt dan is die BG toch echt een stabstam...
 

DeletedUser35742

Guest
Op W37 had stond je qua punten ergens tussen de rang 60 en 100 heel de tijd. Je OD was wel top20.

Wereld 37 heb je jezelf onmogelijk gemaakt als speler. Jammer wel.

Nee. Op mn laatste 2 werelden (24 en 37) heb ik eerst een poos top 25 gespeeld. Reden dat ik daar over begon was omdat Krepox zei dat ik accounts ter grootte van MB's heb wat stomweg niet waar is. Ook niet als ik tussen rang 60 en 100 sta.

Op W37 was jij een stabber. Jammer wel.

Jaja, als je bij je BG dreigt om defence terwijl die BG zelf gigantisch veel front heeft dat niet te stacken valt dan is die BG toch echt een stabstam...

Zoveel front had Mental niet, en zelfs na het vallen van m'n stam ben ik in dienst van Mental blijven spelen. Heb ik nooit iemand zien proberen te weerleggen. Als je je BG WEIGERT (onwil, niet onkunde) bij te staan in geval van oorlog, dan is dat daar en op dat moment een stab. Dus is in dit geval Mental een stabstam ja.


Reageer dan niet.
 

DeletedUser68973

Guest
Heeft hij geen recht op een mening ofzo?
Wie ben jij om hem te verbieden te reageren?

#iedereenmagreageren
 
Reactiescore
1.367
Nee. Op mn laatste 2 werelden (24 en 37) heb ik eerst een poos top 25 gespeeld. Reden dat ik daar over begon was omdat Krepox zei dat ik accounts ter grootte van MB's heb wat stomweg niet waar is. Ook niet als ik tussen rang 60 en 100 sta.

Op W37 was jij een stabber. Jammer wel.



Zoveel front had Mental niet, en zelfs na het vallen van m'n stam ben ik in dienst van Mental blijven spelen. Heb ik nooit iemand zien proberen te weerleggen. Als je je BG WEIGERT (onwil, niet onkunde) bij te staan in geval van oorlog, dan is dat daar en op dat moment een stab. Dus is in dit geval Mental een stabstam ja.



Reageer dan niet.

Kzal er even een plaatje bijzoeken :)

cbf343217e62d19047237acf369430e0.png


Mental had als enigste 187 en nilva als BG, met de rest was oorlog.
Tevens heb je vrijwel iedereen in mental lopen beledigen en en als het niet aan de leiding lag was de BG gewoon opgezegd, maar uit respect naar jou toe mocht je onze BG blijven. En als je dan defence gaat eisen en meteen dreigt met op delete te gaan dan ga je lekker op delete, daar deed je iedereen op w37 een plezier mee.

En niet te vergeten dat half nilva toen bestond uit mensen van de vijand, waarvan we hadden afgesproken dat we die niet aan namen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Kzal er even een plaatje bijzoeken :)

cbf343217e62d19047237acf369430e0.png


Mental had als enigste 187 en nilva als BG, met de rest was oorlog.
Tevens heb je vrijwel iedereen in mental lopen beledigen en en als het niet aan de leiding lag was de BG gewoon opgezegd, maar uit respect naar jou toe mocht je onze BG blijven. En als je dan defence gaat eisen en meteen dreigt met op delete te gaan dan ga je lekker op delete, daar deed je iedereen op w37 een plezier mee.

En niet te vergeten dat half nilva toen bestond uit mensen van de vijand, waarvan we hadden afgesproken dat we die niet aan namen.

Ga je weer met je leugens. Die 3 recruits (lionheart, alexander, Deathwing) waren in overleg en met goedkeuring van de Mental leiding. Heb ik al 10 keer ofzo uit mogen leggen. Jij roept dat het niet in overleg was, ik leg uit dat het wel zo was, maanden verstrijken, en je roept nog een keer dat het zonder overleg was. Vraag het aan Triador, het was gewoon in overleg met jullie.

Kaarten kunnen leugens vertellen (laten diplomatie niet zien). Stats kunnen ook leugens vertellen (bijvoorbeeld interns, stabs). Als je het zo ziet dan ja, hadden jullie vrij veel front. Niet genoeg om van een def tekort te spreken, helemaal niet wanneer je bedenkt dat Something Unique banden met mensen als Casimodo had etc. Feit blijft dat je BG (ik) een massa kreeg van je vijand (Story) en jullie, als stam die de helft van de wereld besloeg, er voor hebben gekozen om niet te helpen. Onwil. Een stab. Andersom waren mijn laatste acties op W37 (een massa afslaan zodat ik mezelf als buffer tussen jullie en Story hield, cleonito aanvallen en jullie mij laten internen) zonder uitzondering in dienst van Mental. Want ik ben zo'n waardeloze BG.
 
Reactiescore
1.367
Ga je weer met je leugens. Die 3 recruits (lionheart, alexander, Deathwing) waren in overleg en met goedkeuring van de Mental leiding. Heb ik al 10 keer ofzo uit mogen leggen. Jij roept dat het niet in overleg was, ik leg uit dat het wel zo was, maanden verstrijken, en je roept nog een keer dat het zonder overleg was. Vraag het aan Triador, het was gewoon in overleg met jullie.

Ik heb triador en de rest van de leiding toen gevraagd en die wisten er niets van?

Kaarten kunnen leugens vertellen (laten diplomatie niet zien). Stats kunnen ook leugens vertellen (bijvoorbeeld interns, stabs). Als je het zo ziet dan ja, hadden jullie vrij veel front. Niet genoeg om van een def tekort te spreken, helemaal niet wanneer je bedenkt dat Something Unique banden met mensen als Casimodo had etc. Feit blijft dat je BG (ik) een massa kreeg van je vijand (Story) en jullie, als stam die de helft van de wereld besloeg, er voor hebben gekozen om niet te helpen. Onwil. Een stab. Andersom waren mijn laatste acties op W37 (een massa afslaan zodat ik mezelf als buffer tussen jullie en Story hield, cleonito aanvallen en jullie mij laten internen) zonder uitzondering in dienst van Mental. Want ik ben zo'n waardeloze BG.

Deze kaart geeft geen leugens, aangezien ik er een onderbouwing bij geef. Ik speel in Mental en weet dat er een def te kort was, hele wereld als vijand terwijl er minimale safe was, overigens stond alle defence al aan ons front... Something uniqe en casimodo waren op dit moment beide vijanden van mental. Als ze dan een onderlinge relatie hebben zegt dat niets over de situatie van mental. Jij kreeg een aanval en mensen stonden voor je klaar met VV omdat er gewoon geen defence was, we lagen namelijk zelf onder aanval en als je dan publiekelijk je VV-er gaat lopen uitschelden omdat hij heeft getagged zijn mensen minder snel geneigd om de paar defence dorpen die over zijn naar jou te sturen. En ja, je was een waardeloze BG, iedereen haatte je en je eigen stam viel door jou. Een nummer 2 van de wereld, waarvan overigens een gedeelte niet aangenomen werd zodat jij "edelruimte" had. Mensen die loyaal waren werden aan de kant gezet voor een arrogant klote kind. Niemand behalve de leiding was het er mee eens, en de leiding kon je geen defence sturen :D
 

DeletedUser51627

Guest
Ik zie mijn naam staan op het w42 forum, en ik heb nooit w42 gespeeld :D

Volgens mij heb ik trouwens het volledige Nilva van op dat kaartje nu in mijn bezit :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73195

Guest
Wat een stelletje internetpestkoppen zeg :eek: Niks beters te doen? Komen jullie te kort op andere fronten? Zie ze eens bezig, circlejerkende sukkeltjes. Komt geen zinnig woord uit, niks van waarheid, alleen een hoop ongefundeerd gescheld. Ik zal netjes 1 keertje nog uitgebreid reageren (ook al zal het niks nieuws zijn, jullie weten dit al) en daarna zet ik jullie allemaal op negeren.
Je kunt niet lezen. Of doet alsof. Misschien ben jij wel degene met de aandoening en niet ik. In en in triest dat je daar uberhaupt over begint. Maar je bent tenslotte ook erg zwak.
:eek:

HoKuZpOkUz zei:
Graag even sympathiek doen met z'n allen. Het is slechts een spelletje en ik ben hier enkel voor de fun.
:confused:
 

DeletedUser3435

Guest
Oké Hokuz je hebt gelijk.. Buiten dat je top 25 op W37 al verandert in 60 tot 100. En dat topic dat je stuurt was een grap in de |P| chat, kunnen andere |P|'ers hier wel bevestigen. :D Global Knowledge zijn antwoord tja, die jongen heeft een paar apen in zijn hoofd met cimbalen.. Komt geen enkele degelijke post uit, maar misschien maar goed dat hij zichzelf niet serieus neemt want ja wie neemt een ratje serieus dat net naar de winnende stam gaan rennen is.
 
Bovenaan