Top 25 Waardig/Onwaardig

Reactiescore
3.582
Al geprobeerd maar alsnog te weinig kennis over de meeste top 25 spelers dus ik wacht er nog even mee.
 
Reactiescore
3.582
.EstaTeroAmi 1:
Kapseljd 2:
Cenosillicafobie 3:
TheUltimateFighter 4:
The Night Pharmacy 5:
casimodo 6:
Magnus Principe. 7:
Srekamjiaar 8:
Rawberry 9:
pathos11 10:
Dont ask me 11:
Vayne 12:
PatatSpeciaal 13:
bassienw 14:
De Bilderberg Groep 15:
Grommende Tijgers 16:
.Deathstroke 17:
Ancient Tomahawk. 18:
Fantazija 19:
Savior of the North 20:
Infected Mushroom 21:
Matthiasb 22:
dragonbal007 23:
Industrial Sciences. 24:
brigitte1 25:

Tijd om hier nieuw leven in te blazen.
Zelf vind ik het nog altijd te vroeg om spelers te beoordelen omdat 90% nog niets noemswaardig heeft gedaan maar andere kunnen dit mogelijk wel :eek:
 
Reactiescore
1.367
theultimatefighter is sowieso top 25 onwaardig.
emoticon-2867-src-f02f9d40f66f0840-28x28.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief om het weer in leven te krijgen, ik zou zeggen: Begin er zelf eens mee:D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
Tijd om hier nieuw leven in te blazen.
Zelf vind ik het nog altijd te vroeg om spelers te beoordelen omdat 90% nog niets noemswaardig heeft gedaan maar andere kunnen dit mogelijk wel :eek:

Wat is dit nou weer een manier om een topic leven in te blazen. Volgens jou mening kunnen er geen deftige lijstjes worden gemaakt. Waarom zou je dit dan terug actief willen maken... :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat is dit nou weer een manier om een topic leven in te blazen. Volgens jou mening kunnen er geen deftige lijstjes worden gemaakt. Waarom zou je dit dan terug actief willen maken... :eek:

Omdat hij voor het eerst in zijn leven op een noemingswaardige plek staat:D
 
Reactiescore
3.582
Wat is dit nou weer een manier om een topic leven in te blazen. Volgens jou mening kunnen er geen deftige lijstjes worden gemaakt. Waarom zou je dit dan terug actief willen maken... :eek:

Het is niet omdat ik vind dat er geen deftige lijstjes kunnen gemaakt worden dat dit ook zo is.
Ik weet niet op wat ik mensen hier moet beoordelen aangezien niemand ingame al wat degelijks gedaan heeft andere kunnen dit mogelijk wel.
Je moet niet altijd zo negatief doen je mag best eens vrolijk zijn :boog:
 
Reactiescore
3.582
Omdat hij voor het eerst in zijn leven op een noemingswaardige plek staat:D

Klopt al niet en ik hecht echt waar niet zoveel waarde aan puntenrankings wat niet wil zeggen dat ik het niet leuk vind zo hoog te staan.

Ik lees gewoon graag wat andere spelers van de top 25 spelers vinden.
 
Reactiescore
3.582
Anders was er de kritiek waarom ik zelf geen maakte dus ik dacht ik geef ze het antwoord daar al op maar sommige mensen zijn nooit tevreden :(
 

DeletedUser72071

Guest
Was 3 weken geleden begonnen met een lijstje. Had er een paar uur in zitten en was op de helft, alleen nu is alles outdated :D
 
Reactiescore
1.367
Lijstjes komen niet meer lijkt me, men is bang voor commentaar :(
 

DeletedUser67467

Guest
Ik hou meer van de lijstjes of ze er later nog zullen instaan of niet.
Iemand dat echt geheel onterecht in de top 25 staat heb je nu niet meer.
Want wanneer ben je het onwaardig om daar te staan? Ik ben er zeker van dat er dan teveel naar persoonlijkheden gekeken zou worden.
 

DeletedUser

Guest
@Lekkerfresh. : ben je daar zeker van ? :D

casimodo 6:
Fantazija 19:

Deze 2 accounts trek ik persoonlijk mijn twijfels bij ;)
 

DeletedUser67467

Guest
Onwaardig omdat ze heel wat geinterd hebben? Je zou het kunnen opvatten als onwaardig.
Maar je kan niet zeggen hoe het had afgelopen als ze dat niet hadden gedaan. Ze hadden dan weliswaar wat lager gestaan, maar of ze geheel onwaardig in de top staan heb ik men twijfels bij.
 
Bovenaan