Plaatjes Aanbiedingen:

DeletedUser75791

Guest
Beetje LQ omdat ik t hier post, maar normaal zijn ze gewoon HQ.

kbnofpst2cw.gif

Je kan ze op het forum ook beter als png uploaden, helemaal bij collages als deze, en als mensen ze kopen het *.gif bestand sturen. Zo krijg je goede kwaliteit op het forum en als avatar zelf. ;)

En het wordt minder snel geript omdat *.png als avatar veel minder mooi is. :cool:

#AlleenMaarVoordelen #7DaysToSupermarktreclame
 

DeletedUser70435

Guest
izqmt4t5r2w.png




Premium kan altijd overgemaakt worden naar "Victorious.".

Theme: Girls.


01.
qaeqdxz8te2.png
06.
pif78rmjr8k.png


02.
ivo2izb6izt.png
07.
ccxpqixpfrf.png


03.
qsrsqdpzga9.png
08.
kusplztd4pe.png


04.
x4kqqt273kg.png
09.
5o9neynctbq.png


05.
lsk4blwzj8q.png
10.
pbefoybfibn.png


Special: Supporters.


01.
51bo1l68bjd.png
03.
jgldi8gm0dy.png

02.
mgzv6ravzey.png
04.
j2peippxci4.png

Have fun.

Ik heb een nieuwe laptop en mn usb was gecrasht, alles kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Ja, uh, tuurlijk.. :rolleyes:

Nouja dat tweede niet. Echter, je hebt daar een plaatje van gekocht, maar dit was al een redelijk lange tijd geleden aangezien ik lang weg ben geweest. Voor hetzelfde geld was ik niet meer terug gekomen. Waarschijnlijk kijk je al niet meer naar het plaatje om aangezien je het niet meer gebruikt voor het desbetreffende account. Plus, het formaat klopt niet meer. Ik mag toch hopen dat je hier nou niet een probleem van gaat maken, want dit kan iedereen overkomen.
 

DeletedUser70656

Guest
Nouja dat tweede niet. Echter, je hebt daar een plaatje van gekocht, maar dit was al een redelijk lange tijd geleden aangezien ik lang weg ben geweest. Voor hetzelfde geld was ik niet meer terug gekomen. Waarschijnlijk kijk je al niet meer naar het plaatje om aangezien je het niet meer gebruikt voor het desbetreffende account. Plus, het formaat klopt niet meer. Ik mag toch hopen dat je hier nou niet een probleem van gaat maken, want dit kan iedereen overkomen.

Dus eigenlijk heb ik een plaatje gehuurd? Lekker dan...
 

DeletedUser70435

Guest
Dus eigenlijk heb ik een plaatje gehuurd? Lekker dan...

Je leest niet wat ik zeg. Ik kan hier niks aan doen. Een usb die crasht kan jou ook overkomen, als daar al je psd's opstaan tja, dan ben je die kwijt. En zoals ik ook al zei, waarschijnlijk gebruikt je het allang niet meer. Indien je er echt niet mee kan leven ga je maar bij een mod zeuren om pp.
 

DeletedUser70656

Guest
Je leest niet wat ik zeg. Ik kan hier niks aan doen. Een usb die crasht kan jou ook overkomen, als daar al je psd's opstaan tja, dan ben je die kwijt. En zoals ik ook al zei, waarschijnlijk gebruikt je het allang niet meer. Indien je er echt niet mee kan leven ga je maar bij een mod zeuren om pp.

Ik lees heel goed wat je zegt. Echter heb ik dat plaatje ooit gekocht en ga je nu roepen dat elke TW'er dat plaatje mag pakken. Dat is wat anders dan dat ik de PSD weer wil hebben.

Beetje teleurgesteld Bram.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Ik lees heel goed wat je zegt. Echter heb ik dat plaatje ooit gekocht en ga je nu roepen dat elke TW'er dat plaatje mag pakken. Dat is wat anders dan dat ik de PSD weer wil hebben.

Beetje teleurgesteld Bram.
Wat denk je nou zelf? Tuurlijk mag niet elke TW'er die plaatjes gebruiken. Als het niet duidelijk was dat het sarcastisch was, ik zal het even weghalen.
 

DeletedUser

Guest
alr4i1am3tg.png


1.
uoxfxemricl.png
2.
uupjpybuv62.png


3.
urknqlpblfi.png
4.
febt72tdahf.png


5.
9pltvfktz1r.png
6.
fzsvz0kmphy.png


7.
zeiupswn8em.png
8.
gbsp2puy74e.png


9.
5nsmafbmlyt.png
10.
ykowzppp7s3.png


1. x 2. x
3. o 4. x
5. x 6. x
7. x 8. x
9. o 10. o

Vrij = o Verkocht = x

Indien interesse; PM of skype!

Prijs is overeen te komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68973

Guest
Mooie plaatjes hoor :)
Kan ik er al 1 reserveren voor als ik terug pp heb? :x
 

DeletedUser71172

Guest
1.
6gIWG3F.png
2.
Pj1vOjg.png

3.
wGlyW0j.png
4.
LTpImee.png

5.
r9yK2pS.png
6.
SozZizh.png


heull lang niet meer gedaan, so be gentle on me!
<3

ps. bij 2 en 4 border vergeten, pas ik aan als ik de tekst ook aanpas :#

100pp per plaatje +psd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan