|WAO| VS Wind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.536
Jannes, doe nou niet alsof je dom bent. Een stam wat op vallen staat. Een speler is aan het internen en jij gaat edels blokken. Wees nou niet als je zo'n dom 15 jarige kind ben, wat ik je meestal wel inschat op het AF.

Goed dat is jou vaststelling, en zeer volwassen post weer van je.
Trouwens edels blokken is geen misdrijf :eek:

Dan nog het feit dat je volledige stelling fout is.
 
Reactiescore
1.015
Als er een vv naar je wordt toegeworpen zonder bijkomende of toereikende uitleg, wat zou je ermee doen dan?. Alles laten doorlopen? ...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Goed dat is jou vaststelling, en zeer volwassen post weer van je.
Trouwens edels blokken is geen misdrijf :eek:

Dan nog het feit dat je volledige stelling fout is.

Ten eerste, waarom zou jou uitleg niet op het Algemeen Forum mogen verschijnen? Zoals als je zulke dingen zegt is er toch al iets goed mis.

Ten tweede, wat doe jij met een VV van een stam waarmee je in oorlog bent?

Ten derde, als ik zeg dat je op delete moet gaan, ga je dan ook op delete? Denk nou is na man. Deze speler werd al even geinternd en dit veel terug te lezen uit de berichten. Een speler van WIND valt een speler van WIND, hierdoor zijn er dus al meerdere factoren die mee spreken in dit geval. Verder kon diegene die de VV kreeg best even PM'en naar Artifical Intilligent wat precies de bedoeling was. Verder heb ik het gevoel dat je liegt over de PM dat je moest deffen, dus show die PM maar hier op het AF.
 

DeletedUser68252

Guest
Ben jij aan mij een uitleg komen vragen?



Ben jij een uitleg komen vragen?



Niemand is om een uitleg komen vragen, iedereen vertrouwd op die ene speler.
Dat je u daarop baseert.
Mensen die willen weten wat er gebeurd is kunnen mij contacteren, dan leg ik het wel uit, indien je het op een beleefde manier komt vragen.

Bewijzen dat wij iets illegaals gedaan hebben zijn er niet simpelweg omdat wij niets illegaals gedaan hebben ;)
Indien je wel bewijzen hebt post ze maar meteen op het AF :p

Uitleg komt niet bepaald van een speler hoor, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal waargenomen van een andere speler uit Wao.
 
Reactiescore
3.536
Als er een vv naar je wordt toegeworpen zonder bijkomende of toereikende uitleg, wat zou je ermee doen dan?. Alles laten doorlopen? ...

Sterker nog we kregen er de uitleg bij, dat wij moesten deffen.

Ten eerste, waarom zou jou uitleg niet op het Algemeen Forum mogen verschijnen? Zoals als je zulke dingen zegt is er toch al iets goed mis.

Ten tweede, wat doe jij met een VV van een stam waarmee je in oorlog bent?

Ten derde, als ik zeg dat je op delete moet gaan, ga je dan ook op delete? Denk nou is na man. Deze speler werd al even geinternd en dit veel terug te lezen uit de berichten. Een speler van WIND valt een speler van WIND, hierdoor zijn er dus al meerdere factoren die mee spreken in dit geval. Verder kon diegene die de VV kreeg best even PM'en naar Artifical Intilligent wat precies de bedoeling was. Verder heb ik het gevoel dat je liegt over de PM dat je moest deffen, dus show die PM maar hier op het AF.

Waarom? omdat ik geen verantwoording hoef af te leggen, maar dit wel wil doen tegen personen waarvan ik vind dat deze dit wel mogen krijgen.

Wat doe ik met een vv van een stam waarmee wij in oorlog zijn?
Jonge de oorlog was na 1 week gedaan, deze loopt nog maar er gebeurd niks, geen onderlinge aanvallen zelfs goede contacten met veel spelers in Wind.

Je 3de punt: ik zou sws nooit iets doen dat jij zegt :rolleyes:
Deze speler werd NOG niet geinternt mss was stats bekijken handig geweest? maar nee ik ben Mike ik controleer niets ik baseer mijn mening op 1 partij en roep dan op het AF :eek:
Verder zeg ik niet dat er geen fouten zijn gemaakt ;) bepaalde spelers konden beter gehandeld hebben, maar die boodschap heb ik al overgebracht naar deze 2-3 personen.


Uitleg komt niet bepaald van een speler hoor, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal waargenomen van een andere speler uit Wao.

Wat moet ik hierop reageren, ik snap de bedoeling achter jou post niet?
 
Reactiescore
3.536
Begin is hiermee, gooi maar op het AF. :rolleyes:

Is allemaal via skype gebeurd.
Ik heb hier niks over, tenzij ik 10k stamchat spams ga doorzoeken, ik was er die dag zelfs niet bij :eek:

Maargoed jij beschuldigt mij van iets, als jij met bewijzen komt, dan ben ik bereid moeite te doen, hier een woordje uitleg over te geven of stamgenoten te vragen of zij hun gesprekken van toen aan mij willen geven zodat ik deze door mij of iemand anders op het AF kan laten plaatsen.
Maar alsnog zijn skype gesprekken maar skype gesprekken als je deze hier post kan iedereen dat bewerken dus zo geloofwaardig is dit allemaal niet.

Maar goed, dit is allemaal niet nodig omdat ons niets kwalijk valt te nemen, en jij niet eens 1/4 van het verhaal weet, laat staan dat je bewijzen hebt :p

Sterker nog ik kan 1 beschuldiging al ontkrachten met bewijzen die ik niet heb maar wel SUPER snel zijn na te controleren.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik zal je geheugen wat opfrissen Jannes;

[3:59:41 PM] Jannes.: Goed zal dan is uitleggen wat ik weet, want ik was er zelf niet live bij
[3:59:58 PM] Jannes.: Iemand had vv Lauwrenzz
[4:00:05 PM] Jannes.: Die zag dat er incs kwamen
[4:00:10 PM] Jannes.: hij zat op mobiel
[4:00:21 PM] Jannes.: en gaf vlug vv door naar een acc in WAO
[4:00:43 PM] Jannes.: met de uitleg erbij: lauwrenzz word aangevallen
[4:01:07 PM] Jannes.: Oke die speler accepteerd vv en verdedigt incs en valt terug aan
[4:01:35 PM] Jannes.: Later krijgen we te horen dat die een fusie gingen doen: wij snapte al niet wrm wij de vv dan al hadden gekregen ect
[4:01:54 PM] Jannes.: AI is dit ook nooit komen uitleggen dus wij konden dat niet rieken
[4:02:22 PM] Jannes.: Als die gewoon een pm stuurde naar mij met zijn uitleg had ik er wel voor gezorgt dat het in orde kwam

[3:56:57 PM] Jannes.: Als ik niks uitleg (wat ik niet zou moeten) gaje dan er iets over posten op het AF?
[3:57:15 PM] XXX: (shake)
[3:57:36 PM] Jannes.: Juist antwoord (clap)

XXX niet, maar ik wel.

Voila, mike geeft aan dat het een terechte beschuldiging is! Jannes, shame on you:mad:
 
Reactiescore
1.367
Als er een vv naar je wordt toegeworpen zonder bijkomende of toereikende uitleg, wat zou je ermee doen dan?. Alles laten doorlopen? ...

Het was van een stamgenoot :)
 
Reactiescore
3.536
Klasse 140 van de 140 waren interns.

Wat ben jij een verschrikkelijke verliezer en wat je zegt is dan nog eens totaal onwaar.
Wij hebben Nolletje en DJF helemaal weg geveegd voor er spraken was van opgeven aan jullie kant.
Wat daarna volgde was wel internen maar 140/140 is het zeker niet.
 

DeletedUser73696

Guest
Wat ben jij een verschrikkelijke verliezer en wat je zegt is dan nog eens totaal onwaar.
Wij hebben Nolletje en DJF helemaal weg geveegd voor er spraken was van opgeven aan jullie kant.
Wat daarna volgde was wel internen maar 140/140 is het zeker niet.

Slechte verliezer als in, wij willen een regeling treffen in verband met regel overtreding WAO en jij leavet de chat :rolleyes:
 
Reactiescore
3.536
Slechte verliezer als in, wij willen een regeling treffen in verband met regel overtreding WAO en jij leavet de chat :rolleyes:

Als je wat wil kan je dat ook op een normale manier duidelijk maken.
http://prntscr.com/7r1b6k Als jij begint met verwijten heb ik geen zin om deze te lezen.

Ik heb trouwens geen idee wat dit met |WAO| vs Wind te maken heeft.
Om het feit te vergeten dat je er dan nog eens volledig naast zit.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik moet de posts van Jokersbrain nog altijd drie keer lezen voor ik ze begrijp, sommige dingen veranderen ook nooit. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan