|WAO| VS Wind

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69389

Guest
Goed, niemand zal me wel kennen vanop het AF ook omdat ik het niet gewoon ben van hier echt op in te gaan, zelfs lezen doe ik vaak niet.
Nu zal ik hier wel even op antwoorden voor dat ik nog een slechte naam krijg :D

Het stond inderdaad wel al even vast hoor Martijn, zelfs heel Wind wist het al een week, als het niet langer was. En ik denk dat het gisteren was dat de puntjes nog op de i zijn gezet door de edelrichtingen goed te laten keuren door mijn co's.

Over de stabs;
Ik zei dat we het zo moesten laten zodat de neuzen in 1 richting staan. Dit is denk ik voornamelijk iets wat iemand als echte teamspeler zegt. Je kan geen enkel teamspel winnen zonder dat je samenwerkt of naar hetzelfde doel streeft. Kijk maar naar een voetbalmatch waar sommigen niet willen opgaan omdat ze het jaar nadien dan alles zouden verliezen en andere met heel veel ambitie willen net niets liever, het loopt steeds mis dan ;)

Ik, en heel veel anderen uit Wind, waren al die discussie beu. Jij wou per sé je gelijk, terwijl de rest gewoon plezier wou beleven. Iets wat al de hele wereld lang gelukt was. Tot de interne ruzies ontstonden, voornamelijk dankzij jou ;), toen werd zelfs de skypechat stil en saai. Geen gelach, geen gespam, dat was het moment dat ik zei: 'vergeet de stabs en speel het spel met allemaal hetzelfde doel en met de neuzen in dezelfde richting.'
Ga je me dan kwalijk nemen dat ik dit spel speel voor het plezier?
Nu zit ik weer in een stam waar teamsfeer voor een hechte band zorgt, en dit maakt het spel van de ene op de andere moment weer een pak leuker :)

Al wil ik Wind zeker niet zwart maken, want voor alle ruzies heb ik er een zeer leuke tijd gehad :)

Hmm deels klopt dat. Al was de sfeer al langer weg en niet alleen door die discussies. Hoe meer lui er kwamen hoe minder sfeer er kwam.
 

DeletedUser69866

Guest
Hmm deels klopt dat. Al was de sfeer al langer weg en niet alleen door die discussies. Hoe meer lui er kwamen hoe minder sfeer er kwam.

Vind ik niet, op Skype zat de sfeer nog goed bij de echt actieve leden hoor :)
En ook privé waren er toen leuke gesprekken terwijl het nadien enkel over die ruzies ging :)
 

DeletedUser68252

Guest
Sorry Boppas maar deze moest ik toch echt bij elkaar spammen voor deze geweldige screen! :D

5d4ff58871ff274569bb1658c00d4f42.jpg
 
Reactiescore
3.576
Ik heb dat ooit eens gedaan op elke AF wereld, in de 40 werelden totaal tussen 16-17 uur doe dat maar eens na :cool:
Ik kreeg er wel een berisping voor dus jij wss ook :(
 
Reactiescore
1.367
Triggerbullet is over van Wind naar WAO???? Hoogst opmerkelijk dat 1 van de spelers die de stabs min of meer goedkeurde zomaar in WAO wordt toegelaten. Gooit Jannes zijn principes over stabben weg? Want hij wist weldegelijk dat Trigger de stabs niet afkeurde. En valt het te waarderen dat Triggerbullet naar WAO is gegaan? Een stam waarvan hij vond dat die moest wijken voor onder andere zijn eigen groei.

e608cab4-f24b-11e3-8c77-f776e8471133_web_scale_0.0697674_0.0697674__.jpg


Jannes gooit wel vaker principes overboord. Bijvoorbeeld VV pakken van een Wind lid, dat door kingsdorp aan hem gegeven is. om vervolgens de dorpen leeg te zetten...
 
Reactiescore
3.576
Jannes gooit wel vaker principes overboord. Bijvoorbeeld VV pakken van een Wind lid, dat door kingsdorp aan hem gegeven is. om vervolgens de dorpen leeg te zetten...

Kan je dit ook aantonen want bij mijn weten is het zeker niet zo gelopen?
Of is het weer een hopeloze poging om het falen van wind te beperken? :p
 

DeletedUser73696

Guest
Kan je dit ook aantonen want bij mijn weten is het zeker niet zo gelopen?
Of is het weer een hopeloze poging om het falen van wind te beperken? :p

Doe nou niet of je neus bloedt. Jij weet dondersgoed wat er speelt Jannes en dat je fout zit. Je mag nog van geluk spreken dat er niemand op het Algemeen Forum er zo'n zielig topicje van heeft gemaakt, zoals jij bij WIND deed.
 
Reactiescore
1.367
Jannes, er is bewijs dat jij VV had op het moment dat de troepen werden weggestuurd. Of wil je graag dat er een topic komt?
 
Reactiescore
1.015
Post dan gewoon meteen de bewijzen in plaats van een hele tijd rond de pot te staan draaien
 
Reactiescore
3.576
Doe nou niet of je neus bloedt. Jij weet dondersgoed wat er speelt Jannes en dat je fout zit. Je mag nog van geluk spreken dat er niemand op het Algemeen Forum er zo'n zielig topicje van heeft gemaakt, zoals jij bij WIND deed.

Ben jij aan mij een uitleg komen vragen?

Jannes, er is bewijs dat jij VV had op het moment dat de troepen werden weggestuurd. Of wil je graag dat er een topic komt?

Ben jij een uitleg komen vragen?



Niemand is om een uitleg komen vragen, iedereen vertrouwd op die ene speler.
Dat je u daarop baseert.
Mensen die willen weten wat er gebeurd is kunnen mij contacteren, dan leg ik het wel uit, indien je het op een beleefde manier komt vragen.

Bewijzen dat wij iets illegaals gedaan hebben zijn er niet simpelweg omdat wij niets illegaals gedaan hebben ;)
Indien je wel bewijzen hebt post ze maar meteen op het AF :p
 
Reactiescore
3.576
Oh, dus je weet wel waar het over gaat opeens? Gooi je uitleg maar op het AF dan ;)

Hoezo opeens? waar zeg ik dat ik het opeens nu wel weet :confused:
Zolang ik geen verwijten zie, zou ik niet weten wat ik moet komen verdedigen, de speler in kwestie is zelfs nooit komen klagen? dus voor mij is er eigenlijk weinig tot niets aan de hand.
 

DeletedUser73696

Guest
Hoezo opeens? waar zeg ik dat ik het opeens nu wel weet :confused:
Zolang ik geen verwijten zie, zou ik niet weten wat ik moet komen verdedigen, de speler in kwestie is zelfs nooit komen klagen? dus voor mij is er eigenlijk weinig tot niets aan de hand.

Ik zal je geheugen wat opfrissen Jannes;

[3:59:41 PM] Jannes.: Goed zal dan is uitleggen wat ik weet, want ik was er zelf niet live bij
[3:59:58 PM] Jannes.: Iemand had vv Lauwrenzz
[4:00:05 PM] Jannes.: Die zag dat er incs kwamen
[4:00:10 PM] Jannes.: hij zat op mobiel
[4:00:21 PM] Jannes.: en gaf vlug vv door naar een acc in WAO
[4:00:43 PM] Jannes.: met de uitleg erbij: lauwrenzz word aangevallen
[4:01:07 PM] Jannes.: Oke die speler accepteerd vv en verdedigt incs en valt terug aan
[4:01:35 PM] Jannes.: Later krijgen we te horen dat die een fusie gingen doen: wij snapte al niet wrm wij de vv dan al hadden gekregen ect
[4:01:54 PM] Jannes.: AI is dit ook nooit komen uitleggen dus wij konden dat niet rieken
[4:02:22 PM] Jannes.: Als die gewoon een pm stuurde naar mij met zijn uitleg had ik er wel voor gezorgt dat het in orde kwam

[3:56:57 PM] Jannes.: Als ik niks uitleg (wat ik niet zou moeten) gaje dan er iets over posten op het AF?
[3:57:15 PM] XXX: (shake)
[3:57:36 PM] Jannes.: Juist antwoord (clap)

XXX niet, maar ik wel.
 
Reactiescore
3.576
En hiermee tracht je duidelijk te maken dat?

En ik weet trouwens wel wie XXX is :rolleyes:
Maar denk je dat ik tegen Martijn iets zou zeggen als ik niet wou dat het openbaar werd? :p

Ik wou gewoon weten met welke bedoeling hij dit kwam vragen, omdat ik spelers geen uitleg geef die ons onterecht willen nekken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Jannes, doe nou niet alsof je dom bent. Een stam wat op vallen staat. Een speler is aan het internen en jij gaat edels blokken. Wees nou niet als je zo'n dom 15 jarige kind ben, wat ik je meestal wel inschat op het AF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan