Praathoek.

Reactiescore
3.541
Ik heb op maca 2/3maand gespeeld toen was ik het ook zat:D:D Was nog in de stammen S.Inc en KWAST;) Ik heb Time niet meegemaakt.

Oke dat verklaard dan wel wat :p

Je kan van alles zeggen over W28, maar saai was hij absoluut niet :p

Forum in Time was wel zeer actief ja maar bedoelde meer actie ingame als je al moet smeken bij je vijanden om je aan te vallen en deze het nog altijd niet doet omdat ze denken dat je ze aan het trollen bent terwijl ik eens serieus was dan is het ver gekomen, heb zelfs voorgesteld dat ze mijn front mochten scouten maar zelfs dat hebben ze niet gedaan :mad:
 

DeletedUser69112

Guest
Oke dat verklaard dan wel wat :p



Forum in Time was wel zeer actief ja maar bedoelde meer actie ingame als je al moet smeken bij je vijanden om je aan te vallen en deze het nog altijd niet doet omdat ze denken dat je ze aan het trollen bent terwijl ik eens serieus was dan is het ver gekomen, heb zelfs voorgesteld dat ze mijn front mochten scouten maar zelfs dat hebben ze niet gedaan :mad:

Bwa je had een klein accountje he ;) Je had gewoon pech met je frontspelers haha
 
Reactiescore
3.541
In verhouding met de meeste had ik wel een klein account ja reden te meer om het als een makkelijker target te zien ;p
 
Bovenaan