Clustercontest - Spelers W42!

DeletedUser73696

Guest
Ik wil graag de organisatie bedanken voor de competitie. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar een tweede plek hebben we ook niks te klagen. Iedereen hoor je nu wel klagen, maar de meeste dingen zijn gebaseerd op een mening, dus er zal een gedachte achter zitten. Ik ben het niet overal mee eens, maar toch bedankt voor alles! Verder zou ik wel graag willen weten, waarom nummer 3 ons een 4 heeft gegeven voor farmruimte, het slechtste cijfer. Dit zou ik graag via skype; MaaslandMike of via PM prive willen horen. Verder zal ik diegene zijn naam gewoon geheim houden!
 
Reactiescore
116
Ik wil graag de organisatie bedanken voor de competitie. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar een tweede plek hebben we ook niks te klagen. Iedereen hoor je nu wel klagen, maar de meeste dingen zijn gebaseerd op een mening, dus er zal een gedachte achter zitten. Ik ben het niet overal mee eens, maar toch bedankt voor alles! Verder zou ik wel graag willen weten, waarom nummer 3 ons een 4 heeft gegeven voor farmruimte, het slechtste cijfer. Dit zou ik graag via skype; MaaslandMike of via PM prive willen horen. Verder zal ik diegene zijn naam gewoon geheim houden!

Hopelijk was ik duidelijk en heb ik je nodige informatie verschaft :)
Graag wil ik nog anoniem blijven als jurylid.
 

DeletedUser

Guest
fijn om te zien dat mijn cluster toch nog een 16de plek waard is :)
Zou de beginpost eventueel aangepast kunnen worden en alle ingezonden clusters ook gerangschikt kunnen worden van hoog, naar laag?
dat maakt het allemaal wel een beetje makkelijker om na te kijken
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Geen laatste oef.:D
 

DeletedUser67551

Guest
Ik wil graag de organisatie bedanken voor de competitie. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar een tweede plek hebben we ook niks te klagen. Iedereen hoor je nu wel klagen, maar de meeste dingen zijn gebaseerd op een mening, dus er zal een gedachte achter zitten. Ik ben het niet overal mee eens, maar toch bedankt voor alles! Verder zou ik wel graag willen weten, waarom nummer 3 ons een 4 heeft gegeven voor farmruimte, het slechtste cijfer. Dit zou ik graag via skype; MaaslandMike of via PM prive willen horen. Verder zal ik diegene zijn naam gewoon geheim houden!

Iedereen hoor je klagen ja, maar zoals je zelf zegt jij niet. In jou plaats zou ik ook niet klagen en jij in mijn plaats vast wel. En in plaats van mening hoor ik liever interpretatie hehe :D
Natuurlijk is deze contest puur interpretatief , maar een meer correcte, of toch consequente beoordeling zou aangenamer zijn. Lijkt me nu eerder op zomaar een nummer geven zonder nadenken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser16768

Guest
Zoals ik al eerder zei mag iedereen op een rustige manier mij prima vragen naar mijn beoordeling.
Dus in plaats van zeuren om het cijfer kan iemand ook proberen rustig een verklaring te geven?
 

DeletedUser51467

Guest
Ik heb nog steeds mijn bedenkingen hoe Angel Heart compactheid heeft beoordeeld. Hij zegt om een pm te sturen, maar ik zou graag algemeen weten hoe hij dat criterium heeft geïnterpreteerd. Het is immers bij dat criterium dat de punten van Angel Heart bijna heel de tijd het tegenovergestelde zijn dan de andere 3 juryleden.

Ik vraag zeker niet om punten aan te passen ofzo, een 13de plaats (ongeluksplaats, is dat ook geen prijsje waard? :)) is zeker meer dan ik had gehoopt. Enkel bij andere spelers zoals Vayne vind ik een 12de plaats objectief bekeken veel te laag.
 

DeletedUser73696

Guest
Zoals ik al eerder zei mag iedereen op een rustige manier mij prima vragen naar mijn beoordeling.
Dus in plaats van zeuren om het cijfer kan iemand ook proberen rustig een verklaring te geven?

Ben jij nummer 3 in het lijstje? Dan zou ik wel willen weten hou jij farmruimte heb beoordeelt.
 

DeletedUser16768

Guest
Ben jij nummer 3 in het lijstje? Dan zou ik wel willen weten hou jij farmruimte heb beoordeelt.

Zou kunnen dat ik 3 ben.
Wat is je specifieke vraag? Algemeen is farmruimte gewoon bepaald door BB dorpen/tegenstanders in de omgeving. Indien je edelt richting de ring zal je makkelijker kunnen farmen dan als je edelt richting het midden b.v..
 

DeletedUser73696

Guest
Zou kunnen dat ik 3 ben.
Wat is je specifieke vraag? Algemeen is farmruimte gewoon bepaald door BB dorpen/tegenstanders in de omgeving. Indien je edelt richting de ring zal je makkelijker kunnen farmen dan als je edelt richting het midden b.v..

Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.
 
Reactiescore
116
Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.

Zoals ik gisteren al zei tegen je: Boppas heeft héél grondig beoordeeld en heeft bij elke kandidaat de barbarendorpen verkend en zo tot de conclusie gekomen dat de muren gemiddeld bij jou 0.569 hoger lagen :eek:
 

DeletedUser16768

Guest
Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.

Lief dat je mij god noemt.

Dat verschil had achteraf gezien inderdaad anders mogen zijn. Bedankt voor de feedback.
 

DeletedUser75253

Guest
Zoals ik gisteren al zei tegen je: Boppas heeft héél grondig beoordeeld en heeft bij elke kandidaat de barbarendorpen verkend en zo tot de conclusie gekomen dat de muren gemiddeld bij jou 0.569 hoger lagen :eek:

Scheelt ook als hij een beter cluster zou hebben :rolleyes:
 

DeletedUser75895

Guest
De mensen die mijn beoordeling willen weten kunnen op een vriendelijke manier naar men skype vragen. Dan bespreken we de punten, hoe ik eraan gekomen ben etc... Ik beantwoord enkel de vriendelijke PM's. En uitraard zullen de punten niet meer veranderd worden!
 
Bovenaan