Het einde van W22: De W22 Golden Awards aller tijden.

Reactiescore
1.075
Hoewel ik al eeuwen eerder gestopt was en al eeuwen niet meer heb gepost wil ik dit wel doen :D. Sommige dingen zijn waarschijnlijk voor veel mensen niet te herinneren, maar dat was "recent" toen ik nog speelde :3

Beste stam van W22: Zoals iedereen zegt: Fear! Goede stam, en toen ik nog speelde, en de tijd erna dat ik nog in de chats zat heb ik er heel veel lol gehad :D.
De beste allround speler van W22: Ik denk dat hier zowel Jens als Robin een plekje verdienen. Robin heb ik nooit écht zien spelen, maar als ik zie hoe zijn stam werkte denk ik dat hij hier zeker invloed op heeft gehad :)
De beste aanvaller van W22: Jens :3
De beste verdediger van W22: Dit weet ik niet zo zeker. Ik denk dat Vorteks toendertijd wel heel goed gespeeld heeft tegen de aanvallen van Modus. Veel front, kreeg veel edelclears, maar bleef verdedigen en zover ik weet, had ook geen zin om op te geven.
De beste tacticus van W22: Geen idee :D. Toen ik speelde was het gewoon gewoon farmen en enigzins random clears smijten.
De meest gulle Clear leveraar van W22: Jens
Het grootste ego van W22: Toen ik dat speelde was dat denk ik idd Vossie.
Beste leider van W22: Absoluut Ellen. Ik vond dat een heel goede leider en heel jammer dat ze stopte. Ik denk dat Gup het daarna goed heeft opgepat, en ook goed samen kon werken met Ellen, maar Ellen staat op #1 bij mij.
Slechtste leider van W22: Vossie.
Mooiste speler naam van W22: Grumpy Old Noob
Mooiste stamnaam van W22: Vind ik toch wel Modus.
Dikste wannabe op het W22 AF: Ehm, ik? :D
Dikste wannabe van W22(IG): Geen idee, ik denk Vossie. Die bleef maar PP betalen voor zijn muren.
Grootste backstab actie van W22: De overstap van Noctis (Fear leider) naar Modus. Is al lang geleden, maar dat was voor mij toch wel de grootste backstabactie.
Grootste stabber van W22: -
Mooiste actie van W22: Gewoon Fear!
Slechtste verliezer van W22: Geen idee.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Geen, speel niet meer gelukkig :3
Welke speler verdient het meeste respect:
Gup, Ellen, Vorteks, Jens, Kevin (modus leider); weetn iet waarom ik 'm noem maar vond wel dat ie wat had.

burn :bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
Hoi allemaal,

Ik zie dat w22 beslist is.
Van harte gefeliciteerd Fear

Vriendelijke groet Rene
 

DeletedUser62454

Guest
Hoi, bedankt René
Dank voor je betere propoganda en ingame plezier.
Tot een volgende wereld.
 
Reactiescore
1.075
leon ga weg :confused::eek:
 
Reactiescore
1.075
ben ik te pro voor :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Idd wie is dat?
 
Bovenaan