1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

Reactiescore
206
Zo simpel ligt het allemaal niet hoor Raw. Meerderen keuren het af maar ik redeneer ook weer zo; ze hebben spijt en gebeurd is gebeurd dus dan is het prima. :)

Spijt hebben is allemaal leuk en prachtig om de portie drama nog een tandje te verhogen.
Echter schiet niemand er ook maar iets mee op en zijn ze ondanks hun verschrikkelijke 'spijt' de gestabde personen niet tegemoet gekomen.
Ik vraag me dan toch af wat er werkelijk waar is van die 'spijt' of dat het gewoon als doel dient gezegd te worden zodat hier minder naar gekeken wordt, of ze hopen dat het zelfs wat vergeven wordt op deze manier :confused:?

Kijk nou de actie van Vitae met het NAP van fisher. Hier is een fout begaan; echter geeft Vitae het direct toe en bieden ze een oplossing waar ze na overleg gewoon netjes uit zijn gekomen -ik ga er van uit tot tevredenheid voor beiden partijen-.
Waar blijft het met Wind? Nogmaals, reacties zijn in de begin post van Jannes leesbaar, die werkelijk van een hoge klasse 'spijt' betonen inderdaad.

Enkel 'sorry zeggen en het is goed' komt er niet in bij mij ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73696

Guest
Ga nou niet zielig doen Jorn, ver voor dit topic stuurde jij dit;

In overleg met Axfire is door Fluke mij de vraag gedaan een sollicitatie op te sturen naar Wind. Hierin kon ik dan tussen u en Grotenoob door.
Dit is allereerst dus een voorstel geweest uit de kant van Fluke, ik denk dat hij met het gevoel zat me toch iets te kort te hebben gedaan.

Dit is inderdaad zo, een tijd terug heb ik een NAP afgesproken met Fluke. Hier stonden enkele voorwaarden aan vast die dit team op geen manier is nagekomen en dit ook niet van te voren heeft aangegeven. Eigenlijk kwam ik er pas achter toen ze iets na de nb een dorp van 10k midden in mijn cluster internde.

Wat ik met dit aanbod ga doen weet ik niet, gisteren heb ik slecht nieuws ontvangen betreffend over iemand waar ik het goed mee kon vinden. Ik zit momenteel dus ook met mijn gedachten elders te spoken.
-----

Er is dus wel dergelijk over gesproken en naar opties gezocht. Ga nou niet een zielig verhaaltje lopen ophangen.
 
Reactiescore
206
Je haalt me de woorden uit mijn mond Mike: ik dien hier Wind te joinen wil ik mijn dorp(en) terug krijgen.
Anders kan ik gewoonweg gestabt worden. Net zoals de eerste reacties die ik kreeg eigenlijk naar toe hebben geleden. Dit staat overigens niet eens in je stuk; maar ik zal zo vriendelijk zijn het er bij te vermelden.

Dat ik uiteindelijk medespelers erbij nam die graag wouden solliciteren is een tweede; uiteindelijk hebben wij een vrijblijvende sollicitatie geschreven. Mijn twijfels waren vooral aanwezig terwijl mijn medespelers dit juist erg zagen zitten en ik er dus in mee ben gegaan.
Achteraf is deze ook niet voor niets opgezegd door ons; simpelweg omdat het weer op drama uitliep zodra er contact was met een Wind speler. Dit is niet naar grotenoob toe overigen, daarmee kon gewoon op een normale manier afspraken gemaakt worden. Noem dit account in het speciaal gezien wij niet met gek veel spelers hebben hoeven overleggen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Speel je ook misschien? :)

Misschien het begin van dit topic lezen of gewoon helemaal?:eek: Ja ik speel en ja ik ben inderdaad opgestapt met het account nadat ik eerst als speler was opgestapt, maar men trachtte het account achter mijn rug om te internen.
 

DeletedUser75895

Guest
Neen inderdaad, heb het begin van deze wereld gevolgd als lezer, kom terug van weekje vakantie dus ben niet echt mee. :)
 
Reactiescore
1.075
ga je nou echt blijven wenen martijn?:p
 
Reactiescore
254
Mogen ze wel, maar goed, voor hun imago niet bepaald het beste hé. Die speler vertrekt omdat hij het niet eens is met het feit dat de leiding van Wind niets heeft gedaan m.a.v. de stabs van hun spelers (bv. geen spelers gekicked/dorpen teruggegeven oid), en dat vond hij niet terecht. Als ze nu iemand gauw gaan aanvallen die de stam verlaat omdat ie niet met stab gedrag geassocieert wilt worden, dan weet iedereen voor deze wereld genoeg van hoe Wind spelers in dat geval zouden zijn en dat ze totaal geen eergevoel noch enig gevoel van trouw hebben en puur egocentrisch zouden denken.

Je komt niet heel ver in de wereld (van TW) als niemand met je wilt samenwerken en iedereen op een ethisch vlak tegen je is.

Ligt er natuurlijk ook aan op welke manier de mannen van Robryr de stam verlaten hebben, welke manier dat is heb ik geen weet van. Of dit op een vriendelijke, enigszins positieve manier was, of dat er verlaten is met wat negatieve gevoelens waardoor Wind zich bedreigd voelt i.v.m. de ligging van het account o.i.d.

Dat ze overigens niet geassocieerd willen worden met stab en/of merkwaardig gedrag van hun stam siert ze wel, zeker. Maar zolang er niks is afgesproken tijdens de leave (een tijdelijke NAP bijv) is Wind toch vrij om het team aan te vallen? Natuurlijk zou het niet helemaal netjes zijn, maar goed, je moet als stam wel anticiperen op een situatie als deze. Als Robryr (ook) is weggegaan met de intentie om in een verdere fase de strijd aan te willen gaan met Wind(?), begrijp ik dat ze z.s.m. hun dreiging willen uitschakelen.

Anyway, beiden kanten wel te begrijpen. Ik heb verder natuurlijk geen weet hoe de leave precies gegaan is en welke woorden er precies gewisseld zijn daarbij.


Kleine off-topic:

Wees jij laatst Liptonia niet op z'n spelling in z'n posten? Het is geassocieerd i.p.v. geassocieert. :Embarrassment:
 
Bovenaan