1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser73696

Guest
Niets dan leugens. Ja dat hebik gezegd en nee het is geen god.;) Verre van zelfs, maar dat ik alleen maar Vitae, Vitae, Vitae zeg zijn leugens. Ik heb wel meer dan dat alleen gezegd.;) Wat anderen zeer zeker kunnen beamen. Ik praatte gewoon algemeen over 42 en over andere zaken die niet per se w42 gerelateerd behoefden te zijn.

Je hebt gelijk Martijn, jij wilde graag de wereld met Diplomatie winnen. Stuff moest BG Worden, Seau moest BG worden, Vitae moest BG worden. Ik had een hele lichtblauw kaart gehad met jou als leider Martijn, dan had ik in alle rust elke dag kunnen slapen tenminste.

Wil je printscreen dan? Zie hieronder maar. Want ik heb het gewoon van de desbetreffende plek gehaald. En er vinden wel meer erg dat ik weg ga hoor en ik heb vaak genoeg aangeboden. Wij hebben ook deff gezonden naar onze buren toen ze het nodig hadden, maar dit alles bevestigd precies weer mijn vermoedens over jou en die ik ook kenbaar maakte toen je leider wilde worden van Wind.:rolleyes:

Dan heb ik me vergist met een andere speler die ook ergens daar ligt. Ik hou me niet echt bezig met alle treinen en VV die ik draai voor andere. Het gaat mij meer om het feit dat er in de WIND chat gevraagd wordt, vind iemand het erg dat Martijn weg is. En dat er niemand reageert, dat zegt voor mij al genoeg Martijn. Je hebt je wel gehouden aan je eigen Forum post, de rotte appels zijn eindelijk uit de stam!

De reden van deze post is om aan te tonen dat Wind niet zo eerlijk is dat als men zelf beweerd en ik denk dat je met je huidige posts mijn eigen visie alleen maar meer versterkt. Deze post heb ik niet voor Sven gemaakt, niet voor Jannes, niet voor Wao. Voor niemand in het bijzonder.Alleen voor mijzelf om aan te tonen dat ik in elk geval niets te maken wil hebben met dergelijke praktijken als met Nolletje. En voor de mensen die hier meer over willen weten.

Tegenover wie wil jij jezelf nou bewijzen? Denk je nou echt dat mensen opeens respect voor je gaan hebben als je leavt? Ik zeg niet dat ik het eens ben met de dingen die zich af en toe spelen, maar is heel Nederland het eens met Premier Rutte? Nee natuurlijk niet, je kan niet alles goed doen in de ogen van andere. Er is meerdere malen gestemd door de gehele stam en het merendeel staat achter de leiding. Dat er rotte appels als jou tussen zitten, moet je mij niet op aankijken of de rest van de stam. Jep het is allemaal niet gegaan volgens de diplomatisch regels, maar geen andere enkele grote stam is hier op benadeeld. WIND is hier ook niet op bevoordeeld. Alleen Nolletje heeft individueel een voordeel opgebouwd.

Maar Mike droom je eigen verhalen maar. Want het is dat ik me niet wil verlagen tot een aantal van Wind, maar je weet net als ik dat je van de week ook eerst een stab wilde plegen op iemand, maar dat een aantal waaronder je co je hebben kunnen tegenhouden.;)

Bekijk bijlage 8359

Tuurlijk jongen, wij hebben Seau keihard gestabt. Gooi de Skype logjes maar, dan kan ik je daarna voor de zoveelste keer afmaken op het Algemeen Forum. Heb ik ook weer is wat om te lachen!
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt gelijk Martijn, jij wilde graag de wereld met Diplomatie winnen. Stuff moest BG Worden, Seau moest BG worden, Vitae moest BG worden. Ik had een hele lichtblauw kaart gehad met jou als leider Martijn, dan had ik in alle rust elke dag kunnen slapen tenminste.

Lolled als er iemand niet van lichtblauw houd ben ik het. Ik heb het liefst de hele kaart donkerblauw. Ik had het over optionele zaken en niet als pure waarheden. Maar wat heeft dat te maken met de punten wat hier wordt besproken?:rolleyes:

Dan heb ik me vergist met een andere speler die ook ergens daar ligt. Ik hou me niet echt bezig met alle treinen en VV die ik draai voor andere. Het gaat mij meer om het feit dat er in de WIND chat gevraagd wordt, vind iemand het erg dat Martijn weg is. En dat er niemand reageert, dat zegt voor mij al genoeg Martijn. Je hebt je wel gehouden aan je eigen Forum post, de rotte appels zijn eindelijk uit de stam!

Whahahaha. What a joke.:eek: Alleen al door uitlatingen van omhooggevallen ego´s als jou vraag ik me eigenlijk nog af waarom ik zo netjes ben geweest om Robryman in Wind achter te laten. Maybe tijd om dat maar eens te herzien;) Daarom dat ik dagelijks nog vragen krijg of ik niet wil terugkomen indien er dingen zouden veranderen. :rolleyes: En dat rotte appel gezwets tsja

Tegenover wie wil jij jezelf nou bewijzen? Denk je nou echt dat mensen opeens respect voor je gaan hebben als je leavt? Ik zeg niet dat ik het eens ben met de dingen die zich af en toe spelen, maar is heel Nederland het eens met Premier Rutte? Nee natuurlijk niet, je kan niet alles goed doen in de ogen van andere. Er is meerdere malen gestemd door de gehele stam en het merendeel staat achter de leiding. Dat er rotte appels als jou tussen zitten, moet je mij niet op aankijken of de rest van de stam. Jep het is allemaal niet gegaan volgens de diplomatisch regels, maar geen andere enkele grote stam is hier op benadeeld. WIND is hier ook niet op bevoordeeld. Alleen Nolletje heeft individueel een voordeel opgebouwd.

Dus moeten we alles maar accepteren? Als wij als burger ergens neit mee eens zijn gaan we toch ook staken? Waarom anders is de wedstrijd Feyenoord-Vitesse vandaag niet door gegaan? :eek: En met een meerderheid besloten zeg. Niet eens 1/3e van de stam heeft gestemd. Jaja enorm democratisch. En over dat achter de leiding staan is al helemaal lachwekkend. Benji is vertrouwen in door de meerderheid, maar Axfire steun van de stam? Laat me niet lachen hahahaha.



Tuurlijk jongen, wij hebben Seau keihard gestabt. Gooi de Skype logjes maar, dan kan ik je daarna voor de zoveelste keer afmaken op het Algemeen Forum. Heb ik ook weer is wat om te lachen!

Ik heb niet gezegd dat je hebt gezegd wel dat er openlijk over werd bekokstoofd.;) En dat afmaken voor de zoveelste keer hahaha. Volgens mij heb je de meeste punten van mijn posts gewoon genegeerd en liet jij je niet horen en heb ik daar 2x minimaal op moeten attenderen en dan kom je met dit. ;)

Mike droom lekker verder, maar met zo´n houding haal jij het eind van de zomer niet op deze wereld.
 
Reactiescore
3.536
Dan heb ik me vergist met een andere speler die ook ergens daar ligt. Ik hou me niet echt bezig met alle treinen en VV die ik draai voor andere. Het gaat mij meer om het feit dat er in de WIND chat gevraagd wordt, vind iemand het erg dat Martijn weg is. En dat er niemand reageert, dat zegt voor mij al genoeg Martijn. Je hebt je wel gehouden aan je eigen Forum post, de rotte appels zijn eindelijk uit de stam!

Was jij niet degene die tegen mij zei dat je het ook stabs vind van Nolletje en DJF hoezo zijn alle rotte appels uit de stam?
Die 2 spelers zitten er nog gewoon in als ik zo even kijk en tevens iedereen die er niets aandoet.
Underground tacktickz is voorlopig de enigste in wind die zijn verantwoordelijkheid heeft opgenomen in mijn ogen is de enige speler die op het moment mocht blijven in Wind weg gegaan goed bezig :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een preau stam is Wind toch. Team Robryman meld dat men alle chantages en intriges zat is en Wind gaat leaven. Wordt er achter onze rug om meteen gesproken over het direct aanvallen van Robryman door ene Mike en iemand anders. Wat een toppers. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een preau stam is Wind toch. Team Robryman meld dat men alle chantages en intriges zat is en Wind gaat leaven. Wordt er achter onze rug om meteen gesproken over het direct aanvallen van Robryman door ene Mike en iemand anders. Wat een toppers. :rolleyes:

Je zou wel gevaarlijk liggen en een dreiging vormen voor Wind met je leave, dat ze je z.s.m. weg willen hebben. Waarom zou Wind jou overigens niet mogen aanvallen?
 

DeletedUser13688

Guest
Je zou wel gevaarlijk liggen en een dreiging vormen voor Wind met je leave, dat ze je z.s.m. weg willen hebben. Waarom zou Wind jou overigens niet mogen aanvallen?

Mogen ze wel, maar goed, voor hun imago niet bepaald het beste hé. Die speler vertrekt omdat hij het niet eens is met het feit dat de leiding van Wind niets heeft gedaan m.a.v. de stabs van hun spelers (bv. geen spelers gekicked/dorpen teruggegeven oid), en dat vond hij niet terecht. Als ze nu iemand gauw gaan aanvallen die de stam verlaat omdat ie niet met stab gedrag geassocieert wilt worden, dan weet iedereen voor deze wereld genoeg van hoe Wind spelers in dat geval zouden zijn en dat ze totaal geen eergevoel noch enig gevoel van trouw hebben en puur egocentrisch zouden denken.

Je komt niet heel ver in de wereld (van TW) als niemand met je wilt samenwerken en iedereen op een ethisch vlak tegen je is.
 
Reactiescore
31
Zo simpel ligt het allemaal niet hoor Raw. Meerderen keuren het af maar ik redeneer ook weer zo; ze hebben spijt en gebeurd is gebeurd dus dan is het prima. :)
 
Reactiescore
116
Waar blijf je Mike, je beweerde toch dat er maximum 1 stab was gebeurd & er werd je gevraagd dit hier uit te leggen :)
 
Reactiescore
3.536
Zo simpel ligt het allemaal niet hoor Raw. Meerderen keuren het af maar ik redeneer ook weer zo; ze hebben spijt en gebeurd is gebeurd dus dan is het prima. :)

Dan kan iedereen gewoon gaan stabben en achteraf sorry gaan zeggen?
Zo werkt het niet stab je dan is het gedaan voor je op die wereld als je nieuwe kansen wilt geef je uw excuses en ga je naar een andere wereld.

Wnr kan je wel begrip opbrengen?

In het voorbeeld bij vitea deze heeft zijn 1-2 dorpen weer afgegeven dan is het voor mij opgelost en mag hij weer ge accepteert worden.
 
Reactiescore
31
Dan kan iedereen gewoon gaan stabben en achteraf sorry gaan zeggen?
Zo werkt het niet stab je dan is het gedaan voor je op die wereld als je nieuwe kansen wilt geef je uw excuses en ga je naar een andere wereld.

Wnr kan je wel begrip opbrengen?

In het voorbeeld bij vitea deze heeft zijn 1-2 dorpen weer afgegeven dan is het voor mij opgelost en mag hij weer ge accepteert worden.

Ik weet het fijne er allemaal niet van; vooral omdat het me vrij weinig interesseert. Echter als iemand stabt en het is buiten proporties dan oke volg ik bovenstaande.
Volgens mij was het allemaal niet zo dramatisch en dan vind ik dat met berouw en alles de aap uit de mouw is.

Tevens was jullie actie met die mb ook betreurenswaardig en als we bovenstaande volgen zien we jullie dan ook terug volgende wereld?
 
Reactiescore
3.536
Ik weet het fijne er allemaal niet van; vooral omdat het me vrij weinig interesseert. Echter als iemand stabt en het is buiten proporties dan oke volg ik bovenstaande.
Volgens mij was het allemaal niet zo dramatisch en dan vind ik dat met berouw en alles de aap uit de mouw is.

Tevens was jullie actie met die mb ook betreurenswaardig en als we bovenstaande volgen zien we jullie dan ook terug volgende wereld?

Lees de eerste 3 begin posten staat toch vrij duidelijk met bewijs hoe het zit.
Ik heb het verschil tussen stabben en 'niet netjes' al uitgelegd.
CF'n, kata's sturen is ook niet netjes maar wel gewoon toegelaten net zoals wij deden.
Nogmaals wij zijn al onze afspraken nagekomen!
Dus je kan ons moeilijk bestempelen als niet betrouwbaar het enige wat van ons gezegd kan worden is dat wij niet respectvol zijn tegen backstabbers.
Voor mij is het antwoord daarop algemeen wel al bekend.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil niet alleen het negatieve in het licht zetten. In tegenstelling tot een aantal haantjes kunnen we besprokenAxfire nog wel enigszins waarderen. Met hem zojuist onderling als acc tot acc zijnde een nap besproken.
 
Bovenaan