Forummoderatie W43

DeletedUser59612

Guest
Ga toch weg man. Iedereen bannen en dan opeens de sympathieke mod gaan uithangen.
 
Reactiescore
31
Ga toch weg man. Iedereen bannen en dan opeens de sympathieke mod gaan uithangen.

Tsjah jullie willen het anders. Doe ik het anders; nog niet goed.
Soms.. :rolleyes:
Tevens waren vooral die bans voor het massale spam. ;)
 

DeletedUser59612

Guest
Hahaha leuk is geworden? Jullie passen gewoon de regels aan zodat de mensen die nog voor enige reuring zorgen niet steeds voor niks gebanned worden.

Tsjah jullie willen het anders. Doe ik het anders; nog niet goed.
Soms.. :rolleyes:
Tevens waren vooral die bans voor het massale spam. ;)

Jullie lopen toch zelf ook te spammen. Heb je zelf niet door hoe verschrikkelijk hypocriet jullie zij ?
 
Reactiescore
31
Hahaha leuk is geworden? Jullie passen gewoon de regels aan zodat de mensen die nog voor enige reuring zorgen niet steeds voor niks gebanned worden.

Nee hoor. Regels zijn hetzelfde. Zoals ik al in de post zei; mits het van jullie kant komt, komt het ook van onze kant.
Dat zie je nu dus ook werken en daar zijn we blij mee.

Wij lopen zelf te spammen?
In top/flopspelers etc; de serieuze topics lopen wij niet te spammen. Enkele posts offtopic kan nog mits het daarna van zichzelf weer terug gaat ontopic. Nu kan dit, eerst niet. Dat was 80 pagina's offtopic en +150 onderwerpen aangemaakt die spam waren. Ja, dan krijg je bans oh wat raar?
 

DeletedUser59612

Guest
'Werken' hoe kan je dat nou concluderen als er zoveel banner zijn.
 
Reactiescore
31
'Werken' hoe kan je dat nou concluderen als er zoveel banner zijn.

Schijnbaar konden die het dus niet.
Verrek; het werkt. --> 1000maal minder spam.

Nu hopen dat als ze terugkomen het ook gewoon oprecht goed gaat. Want bans zijn er toch echt om ergens wat van te lezen. Wij doen sociaal dan zou het natuurlijk van hen ook moeten komen. :)
 

DeletedUser59612

Guest
'Werken' hoe kan je dat nou concluderen als er zoveel banner zijn.

Het werkt? Er zijn geen mensen om te spammen als je ze banner. En kom nou niet met die wereldforum mensen want die beamen alles wat jullie zeggen, wat het ook is.
 

DeletedUser

Guest
nja ik heb opgeroepen tot iets socialer modden en ik ben daar vooralsnog content mee.
 
Reactiescore
31
Het werkt? Er zijn geen mensen om te spammen als je ze banner. En kom nou niet met die wereldforum mensen want die beamen alles wat jullie zeggen, wat het ook is.

Zegt toch dat de spammers gebanned zijn en dat er normaal op het forum gedaan wordt? Oftewel het is terecht en goed geweest.
Dus ja het werkt.
En idd zoals sieb zegt zijn wij socialer gaan modden ipv strikt op de regels.
 
Reactiescore
4
Zegt toch dat de spammers gebanned zijn en dat er normaal op het forum gedaan wordt? Oftewel het is terecht en goed geweest.
Dus ja het werkt.
En idd zoals sieb zegt zijn wij socialer gaan modden ipv strikt op de regels.

Groot verschil
Top :cool:
 

DeletedUser63354

Guest
Mooi om te zien dat er wat wordt gedaan met welgemeende adviezen.
 

DeletedUser23144

Guest
Ben benieuwd hoe zoiets gaat als iedereen terug is en er mogelijk een spamnacht komt, of in ieder geval het spam niveau iets omhoog gaat. Overigens vraag ik me af in hoever het Tribalwars team bij mensen die niet op die wereld modden juist provoceerd. Vooral als die mensen ook niet helemaal volgens de normen posten maar wel wat meer mogen dan de rest (er zijn genoeg voorbeelden). Waarom hebben mods geen account waar ze geen mod zijn dat ze moeten gebruiken op elke wereld waar ze niet mod zijn en waar ze dus ook op verbannen kunnen worden.
 

DeletedUser58575

Guest
Mods worden net zo goed aangesproken/gestraft op hun gedrag als andere gebruikers op werelden waar ze niet modereren?
Beetje rare uitspraak dus.
 

DeletedUser23144

Guest
Mods worden net zo goed aangesproken/gestraft op hun gedrag als andere gebruikers op werelden waar ze niet modereren?
Beetje rare uitspraak dus.

Dacht gehoord te hebben dat mods geen berispingen konden krijgen?
Heb nog nooit een moderator banned gezien, terwijl der toch een aantal spammerds tussen lopen
 
Reactiescore
746
Mods worden net zo goed aangesproken/gestraft op hun gedrag als andere gebruikers op werelden waar ze niet modereren?
Beetje rare uitspraak dus.
Wij worden evengoed aangesproken bij regelovertreding. Maar regelovertreding die bij jullie tot ban kan leiden kan door bij mods ontslag betekenen.
Dacht gehoord te hebben dat mods geen berispingen konden krijgen?
Heb nog nooit een moderator banned gezien, terwijl der toch een aantal spammerds tussen lopen
Moderatoren kunnen evengoed banned geraken. Maar eenmaal ze in dat stadium zijn zijn ze ontslagen. Dergelijke praktijken tolereren we nl niet.
 
Reactiescore
4
Wij worden evengoed aangesproken bij regelovertreding. Maar regelovertreding die bij jullie tot ban kan leiden kan door bij mods ontslag betekenen.

Moderatoren kunnen evengoed banned geraken. Maar eenmaal ze in dat stadium zijn zijn ze ontslagen. Dergelijke praktijken tolereren we nl niet.

Poo.Poo. Wat een uitleg :D
Grapje hoor Poo-tje
 
Bovenaan