1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser69389

Guest
Misschien moet je is verder terug kijken in de tijd. Toen heb ik dorpjes voor je lopen snipen en redden. Ik heb ook nog treintjes voor je lopen sturen als ik me goed herriner.

Verder heb je inderdaad je duidelijke mening gegeven. Het enige wat je wou was de billen likken van Sven en Joren. Je zei letterlijk; Ik heb nu de VV van Sven op W37, dus misschien maken we kans. Sven is een aardige jongen, maar het is geen GOD. Toen kreeg je je zin ook al niet. Het enige wat ik jou zag zeggen in de chat; Vitae Vitae Vitae Vitae Vitae. En zeuren op hoe kut je leven is en hoe slecht iedereen is en nog wat hoe goed Sven wel niet is tussendoor. Ik denk dat iedereen jou mening wel weet.

Je zal het wel druk hebben gehad met al die VV's die je hebt lopen draaien. Volgensmij heb je net zoveel VV's gedraaid als mensen die het erg vinden dat jij de stam verlaat. 1 dus, Aldo. Ik was er op de belangrijke momenten gewoon. Alleen de weekend lagen zwaar met al die feesten he.

Niets dan leugens. Ja dat hebik gezegd en nee het is geen god.;) Verre van zelfs, maar dat ik alleen maar Vitae, Vitae, Vitae zeg zijn leugens. Ik heb wel meer dan dat alleen gezegd.;) Wat anderen zeer zeker kunnen beamen. Ik praatte gewoon algemeen over 42 en over andere zaken die niet per se w42 gerelateerd behoefden te zijn.

Wil je printscreen dan? Zie hieronder maar. Want ik heb het gewoon van de desbetreffende plek gehaald. En er vinden wel meer erg dat ik weg ga hoor en ik heb vaak genoeg aangeboden. Wij hebben ook deff gezonden naar onze buren toen ze het nodig hadden, maar dit alles bevestigd precies weer mijn vermoedens over jou en die ik ook kenbaar maakte toen je leider wilde worden van Wind.:rolleyes:

De reden van deze post is om aan te tonen dat Wind niet zo eerlijk is dat als men zelf beweerd en ik denk dat je met je huidige posts mijn eigen visie alleen maar meer versterkt. Deze post heb ik niet voor Sven gemaakt, niet voor Jannes, niet voor Wao. Voor niemand in het bijzonder.Alleen voor mijzelf om aan te tonen dat ik in elk geval niets te maken wil hebben met dergelijke praktijken als met Nolletje. En voor de mensen die hier meer over willen weten.

Maar Mike droom je eigen verhalen maar. Want het is dat ik me niet wil verlagen tot een aantal van Wind, maar je weet net als ik dat je van de week ook eerst een stab wilde plegen op iemand, maar dat een aantal waaronder je co je hebben kunnen tegenhouden.;)

Mikk.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Zeg nou zelf, het is toch een stuk spectaculairder om te vechten voor een groot publiek dan in een klein zaaltje :)? Dit is de reden dat kleine jongetjes dromen van voetballen in een groot stadion ipv op een klein pleintje :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je is verder terug kijken in de tijd. Toen heb ik dorpjes voor je lopen snipen en redden. Ik heb ook nog treintjes voor je lopen sturen als ik me goed herriner.

Verder heb je inderdaad je duidelijke mening gegeven. Het enige wat je wou was de billen likken van Sven en Joren. Je zei letterlijk; Ik heb nu de VV van Sven op W37, dus misschien maken we kans. Sven is een aardige jongen, maar het is geen GOD. Toen kreeg je je zin ook al niet. Het enige wat ik jou zag zeggen in de chat; Vitae Vitae Vitae Vitae Vitae. En zeuren op hoe kut je leven is en hoe slecht iedereen is en nog wat hoe goed Sven wel niet is tussendoor. Ik denk dat iedereen jou mening wel weet.

Huh :confused: Waarom staat mijn naam in deze tekst :D Waarom betrek je ons bij iets wat intern bij jullie niet loopt ?
Dit is niet het eerste dat fout loopt, zoals Martijn al aangeeft loopt wind gewoon niet goed.

Jou aanstelling als diplomaat Mike & daarna te weten krijgen dat niet iedereen het ermee eens is & dan weer een enquete moet doorstaan klopt ook niet. Je was geen diplomaat maar kwam wel al bij ons (mij & Sven) aankloppen voor een vriendelijk gesprekje wat dan moest leiden tot verdere gesprekken tussen onze stammen..

Bij mij gaf je aan dat er inderdaad dingen waren fout gelopen, bij Sven deed je alsof je diplomaat was..
 

DeletedUser75737

Guest
Zeg nou zelf, het is toch een stuk spectaculairder om te vechten voor een groot publiek dan in een klein zaaltje :)? Dit is de reden dat kleine jongetjes dromen van voetballen in een groot stadion ipv op een klein pleintje :p

EINDELIJK iemand die mij snapt :D
 
Reactiescore
1.367
Een verschil van een nachtje gevangenis en 100miljoen $$$ ^^
 
Reactiescore
7.931
dgbg.gif
 
Reactiescore
3.576
Dan hebben we allemaal ons punt gemaakt en weten dat de ander niet van zijn ingeslagen pad afgaan. We hebben allebei niet goed gehandeld en geven dat toe.

Conclusie: Waarom in Godsnaam gaat deze discussie verder?

Wij hebben niet netjes gehandeld en jullie gewoon totaal verkeerd ik acht daar een verschil in voor mij is het pas opgelost als ik 2 kicks zie.

Dus je geeft hier aan net zo fout te willen spelen als het je eigen uitkomt? Je doet je voor alsof je altijd eerlijk speelt maar hier geef je duidelijk weer dat dat niet zo is. Vind het nogal wat, iemand die zichzelf voordoet als eerlijke speler en vervolgens betrapt worden op vuile bezigheden. en ja, het edelen van je NAP zijn MB vind ik stabben, net als het aan zetten tot aanvallen van die NAP. Ongeacht wat die NAP heeft gedaan.

Ik geef hier toe dat ik onaardig word als spelers mij mad maken en met onze voeten spelen dan word leuke aardige Jannes een arrogante zak die alsnog altijd binnen zijn grenzen blijft.
Ik zie nergens dat wij 1 afspraak niet zijn nageleefd dus wij hebben niet gestabt zo simpel is dat voor mij.
Zoals ik al zei als jullie het erg vinden dat wij een mb pakte had je deze moeten op nemen in de NAP.
Dus wij verschillen hier duidelijk van mening.
Een NAP is 1afspraak en deze is elkaar niet aanvallen daar stopt het al derest is gewoon toelaatbaar en kan niet netjes zijn zoals in ons geval.
Tja als jullie hard willen spelen kunnen wij dit ook echter blijven wij onder de 'backstab grens'

Sommige dingen leg ik mij niet bij neer. DJ Fluke heb ik gezegd van dat is begrijpelijk en behoeft geen verdere sanctie, want die is al voldoende bestraft en zat Amen ook fout. Echter bij Nolletje kan en kon het gewoon niet en ging tegen al mijn principes als speler in. Zoals ik al zei zijn er veel meer tegenstanders echter durven ze zich niet te ventileren. Hoe zou dat toch komen.:rolleyes:

Kan iemand mij vertellen wat Amen fout deed in kwestie met DJF over deze informatie beschik ik namelijk niet.
Zelf heb ik nergens een fout afgeleid in de PM onderhandeling van hun 2tjes.




Wel grappig ja :rolleyes2:
 

DeletedUser69389

Guest
Wij hebben niet netjes gehandeld en jullie gewoon totaal verkeerd ik acht daar een verschil in voor mij is het pas opgelost als ik 2 kicks zie.



Ik geef hier toe dat ik onaardig word als spelers mij mad maken en met onze voeten spelen dan word leuke aardige Jannes een arrogante zak die alsnog altijd binnen zijn grenzen blijft.
Ik zie nergens dat wij 1 afspraak niet zijn nageleefd dus wij hebben niet gestabt zo simpel is dat voor mij.
Zoals ik al zei als jullie het erg vinden dat wij een mb pakte had je deze moeten op nemen in de NAP.
Dus wij verschillen hier duidelijk van mening.
Een NAP is 1afspraak en deze is elkaar niet aanvallen daar stopt het al derest is gewoon toelaatbaar en kan niet netjes zijn zoals in ons geval.
Tja als jullie hard willen spelen kunnen wij dit ook echter blijven wij onder de 'backstab grens'



Kan iemand mij vertellen wat Amen fout deed in kwestie met DJF over deze informatie beschik ik namelijk niet.
Zelf heb ik nergens een fout afgeleid in de PM onderhandeling van hun 2tjes.





Wel grappig ja :rolleyes2:

Amen hield DJ Fluke ook aan het lijntje en ging ondanks de gesprekken die er werden gevoerd de grenzen van Wind uittesten en ging gewoon door met het edelen van wat naar zijn mening en wil de edelrichting diende te worden, maar waar Wind niet mee eens was.
 
Reactiescore
3.576
Amen hield DJ Fluke ook aan het lijntje en ging ondanks de gesprekken die er werden gevoerd de grenzen van Wind uittesten en ging gewoon door met het edelen van wat naar zijn mening en wil de edelrichting diende te worden, maar waar Wind niet mee eens was.

Ik snap er niets van :D
Mss nog iets langer en duidelijker uitleggen als dat zou kunnen of op skype kies maar wat jouw het leukste lijkt.
 

DeletedUser13688

Guest
Nou Jannes, wat denk je? Zullen we ze maar inlichten dat de "haat" tussen mij en mikeeee3 gewoon gefaked was en dat mike de beste spion ooit is?
 

DeletedUser68252

Guest
Misschien moet je is verder terug kijken in de tijd. Toen heb ik dorpjes voor je lopen snipen en redden. Ik heb ook nog treintjes voor je lopen sturen als ik me goed herriner.

Verder heb je inderdaad je duidelijke mening gegeven. Het enige wat je wou was de billen likken van Sven en Joren. Je zei letterlijk; Ik heb nu de VV van Sven op W37, dus misschien maken we kans. Sven is een aardige jongen, maar het is geen GOD. Toen kreeg je je zin ook al niet. Het enige wat ik jou zag zeggen in de chat; Vitae Vitae Vitae Vitae Vitae. En zeuren op hoe kut je leven is en hoe slecht iedereen is en nog wat hoe goed Sven wel niet is tussendoor. Ik denk dat iedereen jou mening wel weet.

Je zal het wel druk hebben gehad met al die VV's die je hebt lopen draaien. Volgensmij heb je net zoveel VV's gedraaid als mensen die het erg vinden dat jij de stam verlaat. 1 dus, Aldo. Ik was er op de belangrijke momenten gewoon. Alleen de weekend lagen zwaar met al die feesten he.

Sven zou je misschien kunnen reageren op Martijn zijn post. Aangezien hij natuurlijk niet voor niks zo'n grote lap tekst typt en even de aandacht van jou wil trekken.

Waarom worden Joren en ik betrokken in een situatie die intern in Wind zich afspeelt? We hebben hier niks mee te maken. Verder klopt het dat hij mijn vv op W37 heeft voor een 2-3 weken door het feit dat ik veel moet werken, dan komt het beter uit dat iemand normaal toezicht houd op het account dan dat ik dit moet doen via de telefoon om dan vervolgens als er aanvallen komen vv aan te vragen omdat ik zelf via de telefoon niet alles kan afhandelen. De dingen die je bij je post haalt zijn volledig irrelevant aan de discussie.

Wij hebben niet netjes gehandeld en jullie gewoon totaal verkeerd ik acht daar een verschil in voor mij is het pas opgelost als ik 2 kicks zie.



Ik geef hier toe dat ik onaardig word als spelers mij mad maken en met onze voeten spelen dan word leuke aardige Jannes een arrogante zak die alsnog altijd binnen zijn grenzen blijft.
Ik zie nergens dat wij 1 afspraak niet zijn nageleefd dus wij hebben niet gestabt zo simpel is dat voor mij.
Zoals ik al zei als jullie het erg vinden dat wij een mb pakte had je deze moeten op nemen in de NAP.
Dus wij verschillen hier duidelijk van mening.
Een NAP is 1afspraak en deze is elkaar niet aanvallen daar stopt het al derest is gewoon toelaatbaar en kan niet netjes zijn zoals in ons geval.
Tja als jullie hard willen spelen kunnen wij dit ook echter blijven wij onder de 'backstab grens'

Stabben is het begaan van een immorele actie. Het indirect aanvallen van je diplomatieke partner is ook een immorele actie. Het valt beide onder dezelfde noemer. Jij, WAO heeft zich hier net zo schuldig gemaakt als dat Wind heeft gedaan. Jullie zijn beide een immorele actie begaan, zowel Wind als WAO. Kick je jezelf ook direct even uit WAO dan? :) Dat is immers wat er hoort te gebeuren met mensen die dergelijke handelingen uitvoeren volgens jouw eigen redenatie.
 
Reactiescore
3.576
Stabben is het begaan van een immorele actie. Het indirect aanvallen van je diplomatieke partner is ook een immorele actie. Het valt beide onder dezelfde noemer. Jij, WAO heeft zich hier net zo schuldig gemaakt als dat Wind heeft gedaan. Jullie zijn beide een immorele actie begaan, zowel Wind als WAO. Kick je jezelf ook direct even uit WAO dan? :) Dat is immers wat er hoort te gebeuren met mensen die dergelijke handelingen uitvoeren volgens jouw eigen redenatie.

Ik deel deze mening niet zoals ik al liet weten.
Als je een vriend hebt waarmee je front en hij zit in je vijand stam is het dan ook immoreel als je hem edeld?
Hoogstens is dat niet netjes.
Als je echter een NAP of pbg met hem had en hem dan edeld is dit een backstab omdat je bij elkaar afgesproken hebt dit niet te doen wat in het eerste geval niet zo is.

Nou Jannes, wat denk je? Zullen we ze maar inlichten dat de "haat" tussen mij en mikeeee3 gewoon gefaked was en dat mike de beste spion ooit is?

Mijn complimenten aan Mike hij heeft zijn rol uitstekend gespeeld! :D
 

DeletedUser73487

Guest
Dubbelpost, zeker 3 + jes. Wel fijn voor WIND meteen. Nu is de spion ook per direct uit de stam! Erg fijn, zijn we daar vanaf. Wantja als een stam niet netjes heeft gehandeld in het verleden, moet je zelf gaan spioneren voor andere stammen. Dat is de instelling van Martijn.

Spion :p... Je durft wel. Martijn is verre van een spion, en wat hier geplaatst is, is verre van gevoelige info.

Misschien moet je is verder terug kijken in de tijd. Toen heb ik dorpjes voor je lopen snipen en redden. Ik heb ook nog treintjes voor je lopen sturen als ik me goed herriner.

Verder heb je inderdaad je duidelijke mening gegeven. Het enige wat je wou was de billen likken van Sven en Joren. Je zei letterlijk; Ik heb nu de VV van Sven op W37, dus misschien maken we kans. Sven is een aardige jongen, maar het is geen GOD. Toen kreeg je je zin ook al niet. Het enige wat ik jou zag zeggen in de chat; Vitae Vitae Vitae Vitae Vitae. En zeuren op hoe kut je leven is en hoe slecht iedereen is en nog wat hoe goed Sven wel niet is tussendoor. Ik denk dat iedereen jou mening wel weet.

Je zal het wel druk hebben gehad met al die VV's die je hebt lopen draaien. Volgensmij heb je net zoveel VV's gedraaid als mensen die het erg vinden dat jij de stam verlaat. 1 dus, Aldo. Ik was er op de belangrijke momenten gewoon. Alleen de weekend lagen zwaar met al die feesten he.

Sven zou je misschien kunnen reageren op Martijn zijn post. Aangezien hij natuurlijk niet voor niks zo'n grote lap tekst typt en even de aandacht van jou wil trekken.

Even een klein dingetje hea... Het is wel grappig hoe jij Martijn hier weer eens neer probeert te zetten als "niets". Jij laat zoals ik het hier lees alles neerkomen op het draaien van vv. Er zijn echter véél meer dingen die je voor een stam kan doen dan alleen vv draaien... Verder heb je idd gesniped voor mij, wat heel fijn was. Dit was echter alleen ter ondersteuning, want ik had mobiel ook al gesniped, en heb mijn dankbaarheid al geuit. Vat dit niet op als een persoonlijke aanval, want dat is dit niet, maar Martijn op deze manier aanspreken vind ik niet netjes :s


Verder heb ik nog één grote boodschap, naast de geweldige GIF van Global...

Less hate...

More Love :eek::eek::eek:
 
Reactiescore
116
Ik deel deze mening niet zoals ik al liet weten.
Als je een vriend hebt waarmee je front en hij zit in je vijand stam is het dan ook immoreel als je hem edeld?
Hoogstens is dat niet netjes.
Als je echter een NAP of pbg met hem had en hem dan edeld is dit een backstab omdat je bij elkaar afgesproken hebt dit niet te doen wat in het eerste geval niet zo is.

Valt me vooral op dat jouw mening volgens jou ook gewoon de universele definitie is van stabben.
Je wordt in het nauw gedreven en je moet jezelf al indekken via een achterpoortje van jouw eigen definitie van stabben, maar je gaat wel overal de moraalridder uithangen..

Volgens jou is het niet stabben wat je deed, volgens mij wel (hier kunnen we dus eindeloos over discussiëren), misschien moet je dan maar eens een lijstje maken van spelers die geniepige en achterbakse acties uitvoeren & zet jezelf er dan maar op hoor J. ;)

Niks persoonlijk maar ik vind het een beetje hypocriet :rolleyes:
 

DeletedUser68252

Guest
Ik deel deze mening niet zoals ik al liet weten.
Als je een vriend hebt waarmee je front en hij zit in je vijand stam is het dan ook immoreel als je hem edeld?
Hoogstens is dat niet netjes.
Als je echter een NAP of pbg met hem had en hem dan edeld is dit een backstab omdat je bij elkaar afgesproken hebt dit niet te doen wat in het eerste geval niet zo is.



Mijn complimenten aan Mike hij heeft zijn rol uitstekend gespeeld! :D

Iets wat niet netjes is zoals jij het verwoord verdien je geen respect mee. Immoreel betekent dat je hier geen respect voor krijgt. Een Immorele actie is dus een actie waar je geen respect voor krijgt. Wacht even, zoals ik al zei is jouw eigen verwoording van je eigen handeling dus gelijk aan die van Wind. Dan mag je hier nog zo hard verkondigen dat je die mening niet deelt. Je spreekt jezelf faliekant tegen. Want aan de ene kant zeg je dat het niet netjes is, waarmee je dus zegt dat je dezelfde handeling begaat als Wind gezien het beide een immorele actie is, maar aan de andere kant ontken je het glashard.
 
Reactiescore
3.576
Valt me vooral op dat jouw mening volgens jou ook gewoon de universele definitie is van stabben.
Je wordt in het nauw gedreven en je moet jezelf al indekken via een achterpoortje van jouw eigen definitie van stabben, maar je gaat wel overal de moraalridder uithangen..

Volgens jou is het niet stabben wat je deed, volgens mij wel (hier kunnen we dus eindeloos over discussiëren), misschien moet je dan maar eens een lijstje maken van spelers die geniepige en achterbakse acties uitvoeren & zet jezelf er dan maar op hoor J. ;)

Niks persoonlijk maar ik vind het een beetje hypocriet :rolleyes:

Ik heb al aangeven dat het niet netjes was als ik daar een lijstje van zou maken zou ik mezelf daar opzetten ja.
Echter word er al overtallig gestabt dat ik mijn tijd daar niet ga insteken.
En het blijft TW een tactisch spelletje, als je al geen misbruik mag maken van de fouten van anderen?
Wij hadden BV nooit een NAP aangegaan moesten die mb's erbij zitten want zowat elke speler hier is MB van DJF.
Al filtert hij deze er zelf al uit :rolleyes:

En zoals ik al zei, ik treed op tegen stabben en ben voor eerlijk spel en dan concluderen andere mij als 'moraalridder'
Echter kan ik ook heel hard zijn als ik vind dat niet iedereen het verdiend om om respectvol behandeld te worden en ik baseer dit niet op het feit dat als ik iemand niet mag maar op het feit van gebeurtenissen van een speler.
De acties waarover we het nu hebben waren 1 bij nolletje en 1 bij DJF en we weten allemaal wat ik 'terecht' van hun vind.
Deze krijgen geen respect van mij en ik zal ze daarom zo ook niet behandelen.

En ik hoef mij niet in te dekken zoals te zien is vroeg een stamlid of hij de MB van DJF mocht edelen mijn antwoord was daarop duidelijk, ik heb bewust gezegd tegen leiding wind achteraf dat ik mijn toestemming daarover gaf wrm heb ik dit gezegd?
Simpelweg omdat wij van WAO vinden dat wij niets fout gedaan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij echt wel logisch dat MB's in een nap zitten verwerkt zelfs mijn stamgenoten komen niet aan mijn mb's hoor.
Een mb ligt dan ook aan de kant van of in je cluster & niet in iemand anders zijn weg.

Een MB & MH zouden als één moeten functioneren door dus diplomatieke banden enkel te laten geleden voor 1 van de 2 ben je fout bezig.
Om dan even een achterpoortje te creëeren en zeggen dat dit erbij had moeten vermeld worden is bullshit.

Dus ja Jokersbrain je bent zelf schuldig aan het opzetten van een stab. En ik heb het al eens vermeld je probeert je voor te toen als de defenitie van het stabben, de persoon die bepaalt wat een stab is & wat niet. Een beetje onzin..
 
Reactiescore
3.576
Het lijkt mij echt wel logisch dat MB's in een nap zitten verwerkt zelfs mijn stamgenoten komen niet aan mijn mb's hoor.
Een mb ligt dan ook aan de kant van of in je cluster & niet in iemand anders zijn weg.

Een MB & MH zouden als één moeten functioneren door dus diplomatieke banden enkel te laten geleden voor 1 van de 2 ben je fout bezig.
Om dan even een achterpoortje te creëeren en zeggen dat dit erbij had moeten vermeld worden is bullshit.

Dus ja Jokersbrain je bent zelf schuldig aan het opzetten van een stab. En ik heb het al eens vermeld je probeert je voor te toen als de defenitie van het stabben, de persoon die bepaalt wat een stab is & wat niet. Een beetje onzin..

Ik heb het verschil tussen een BG en een NAP toch al uitgelegd?
Dat jouw stamgenoten jouw mb's niet edelen lijkt me maar logisch omdat je met hen samenwerkt en een team vormt.
In het geval van een NAP werk je niet samen en vorm je geen team dit is gewoon 1 afspraak.

En je beschikt duidelijk niet over de kennis van de kaart toen die MB lag gewoon in de weg maar dat doet er eigenlijk niet echt toe.
Wij hebben dan ook nooit banden gehad met wind die duiden op een samenwerking we hadden een NAP en zagen elkaar beide als een vijand.

Dus ja je conclusies zijn fout als wind denkt dat wij alles tolereren zijn ze fout wij kunnen ook hard spelen zonder te stabben.

Ik heb het naar mijn mening goed genoeg proberen te verwoorden naar wat ik bedoel ik heb geen last van een geweten aangezien ik niets heb fout gedaan dus deze zal mij ook niet aangepraat worden als dit de bedoeling zou zijn.
Ik merk eerder een soort van Payback omdat ik hard was voor pathos.
Jullie weten donders goed wat ik probeer te verwoorden en weten ook wel dat wat ik zeg niemand kan ontkennen dat het niet zo is, het enige wat ik hoor is dat sommige het er niet mee eens zijn en dit zeggen zonder verdere uitleg ik heb deze meermaals heel breed uitgelegd.

Als je gaat rekening houden met immorele gevallen dan moet ik iedereen teleurstellen door te zeggen dat iedereen dat onrechtstreeks doet.

Ik zie of hoor nergens dingen waarin ik een afspraak gebroken heb dus het feit dat hierover discussiëren kan ik al niet begrijpen.
Voor mij is dit gewoon simpel er is geen middenweg.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik heb het verschil tussen een BG en een NAP toch al uitgelegd?
Dat jouw stamgenoten jouw mb's niet edelen lijkt me maar logisch omdat je met hen samenwerkt en een team vormt.
In het geval van een NAP werk je niet samen en vorm je geen team dit is gewoon 1 afspraak.

En je beschikt duidelijk niet over de kennis van de kaart toen die MB lag gewoon in de weg maar dat doet er eigenlijk niet echt toe.
Wij hebben dan ook nooit banden gehad met wind die duiden op een samenwerking we hadden een NAP en zagen elkaar beide als een vijand.

Dus ja je conclusies zijn fout als wind denkt dat wij alles tolereren zijn ze fout wij kunnen ook hard spelen zonder te stabben.

Ik heb het naar mijn mening goed genoeg proberen te verwoorden naar wat ik bedoel ik heb geen last van een geweten aangezien ik niets heb fout gedaan dus deze zal mij ook niet aangepraat worden als dit de bedoeling zou zijn.
Ik merk eerder een soort van Payback omdat ik hard was voor pathos.
Jullie weten donders goed wat ik probeer te verwoorden en weten ook wel dat wat ik zeg niemand kan ontkennen dat het niet zo is, het enige wat ik hoor is dat sommige het er niet mee eens zijn en dit zeggen zonder verdere uitleg ik heb deze meermaals heel breed uitgelegd.

Als je gaat rekening houden met immorele gevallen dan moet ik iedereen teleurstellen door te zeggen dat iedereen dat onrechtstreeks doet.

Ik zie of hoor nergens dingen waarin ik een afspraak gebroken heb dus het feit dat hierover discussiëren kan ik al niet begrijpen.
Voor mij is dit gewoon simpel er is geen middenweg.

Hypocriet ventje, Pathos had ook geen afspraken gebroken en toen discussieerde je er uitgebreid over, maar nu het je eigen betreft mag er niet over gediscussieerd worden omdat je geen afspraken gebroken hebt? Schijnbaar bang om gezichtsverlies te lijden omdat je weet dat je zelf fout zit. :)

Liptonia zei:
Iets wat niet netjes is zoals jij het verwoord verdien je geen respect mee. Immoreel betekent dat je hier geen respect voor krijgt. Een Immorele actie is dus een actie waar je geen respect voor krijgt. Wacht even, zoals ik al zei is jouw eigen verwoording van je eigen handeling dus gelijk aan die van Wind. Dan mag je hier nog zo hard verkondigen dat je die mening niet deelt. Je spreekt jezelf faliekant tegen. Want aan de ene kant zeg je dat het niet netjes is, waarmee je dus zegt dat je dezelfde handeling begaat als Wind gezien het beide een immorele actie is, maar aan de andere kant ontken je het glashard.
 
Bovenaan