Forummoderatie W43

DeletedUser

Guest
Mwah, Dao heeft daar absoluut geen problemen mee hoor Bangerd. :p
De pijn zal voor hem korter zijn dan voor de mensen van het VF ;)

Vooral omdat op wereldfora de regels strenger zijn dan op het vf xD

ik denk dat hij nu wel pijn gaat krijgen als hij wakker wordt!
 

DeletedUser34772

Guest
Er lopen ook brave jongens op het VF hoor :eek

Ik ben helemaal infractieloos op 1000+ posts volgens mij ...

Precies, ik hoop dat ze na dit schaamteloze gedrag van enkele spelers nog wel inzien dat ze ons niet allemaal moeten veroordelen voor de dan van enkele rotte appels.
 
Reactiescore
55
Beste forumgebruikers,
Ik zal Dao bijstaan met het modden van het W43 fora. Ik ben niet de moeilijkste mod, wanneer jullie je aan de regels houden zal dit fora absoluut gezellig en prettig worden voor iedereen. Ik vertrouw erop dat jullie weten wat wij verwachten als mod. Verder wens ik iedere speler veel spelplezier en een leuke tijd toe.

Groet,
Amour
 
Reactiescore
31
Beste w43-ers,

Wij als moderators zullen wat coulanter gaan modereren, dit ook om de gezelligheid terug te krijgen. (wat ik eigenlijk vanaf het begin al wilde, maar goed).
Dit gaan wij echter doen als het ook van jullie kant komt. Dit betekent dus dat er respectvol omgegaan wordt met mij en Amour en dat het niet puur gespam wordt. Wat gezelligheid kan en mag, echter na een halve pagina kunnen jullie zelf ook wel denken dat het te erg, te ver en te lang doorgaat. Mensen willen graag nog inzicht in de topics.

Daarom hoop ik oprecht dat jullie en dus ook wij van mentaliteit veranderen en dat we weer gezellig kunnen babbelen, tussen ons als mods en jullie de spelers. Wij zijn ook spelers, alleen spelen hier niet :p
Anyhow, laten we de afgelopen tijd vergeten en opnieuw beginnen. Het is nu dus ook vooral aan jullie om te laten zien dat het wel goed kan en dat wij niet hier als een stel gekken alles hoeven te verwijderen en te berispen. Daar heb ik geen zin in en tijd voor, en jullie hebben daar ook geen zin in.

Alvast bedankt en een prettige avond,

un amour de poche & Dao Mechong
 

DeletedUser23144

Guest
Beste w43-ers,

Wij als moderators zullen wat coulanter gaan modereren, dit ook om de gezelligheid terug te krijgen. (wat ik eigenlijk vanaf het begin al wilde, maar goed).
Dit gaan wij echter doen als het ook van jullie kant komt. Dit betekent dus dat er respectvol omgegaan wordt met mij en Amour en dat het niet puur gespam wordt. Wat gezelligheid kan en mag, echter na een halve pagina kunnen jullie zelf ook wel denken dat het te erg, te ver en te lang doorgaat. Mensen willen graag nog inzicht in de topics.

Daarom hoop ik oprecht dat jullie en dus ook wij van mentaliteit veranderen en dat we weer gezellig kunnen babbelen, tussen ons als mods en jullie de spelers. Wij zijn ook spelers, alleen spelen hier niet :p
Anyhow, laten we de afgelopen tijd vergeten en opnieuw beginnen. Het is nu dus ook vooral aan jullie om te laten zien dat het wel goed kan en dat wij niet hier als een stel gekken alles hoeven te verwijderen en te berispen. Daar heb ik geen zin in en tijd voor, en jullie hebben daar ook geen zin in.

Alvast bedankt en een prettige avond,

un amour de poche & Dao Mechong

Nu bijna iedereen voor een half jaar is verbannen?
 

DeletedUser23144

Guest
Nog andere opmerkingen of was dit het enige wat je kon verzinnen?
Wij proberen schappelijk te zijn maar met dit soort reacties komt het niet zo terug. :)

Is een vraag. Als je echt opnieuw wilt beginnen moet je dat hun ook gunnen. Anders is het doorgaan met de overgebleven mensen.
 
Reactiescore
31
Is een vraag. Als je echt opnieuw wilt beginnen moet je dat hun ook gunnen. Anders is het doorgaan met de overgebleven mensen.

De mensen die zo lang gebanned zijn heb ik privégesprekken mee en zal ook niet zo lang zijn.
Dus komt goed!
 

DeletedUser23144

Guest
Dus nu ben je crimineel meesterbrein? Ja, dat klopt wel. Nog wel ff nieuw plaatje he
 
Reactiescore
31
Zeker weten. Ik was de naam zat en nu heeft niemand meer last van dat vorige gedoe.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een eind aan de personencultus van Dao Zedong!
 
Reactiescore
31
Ik ben een nieuweling.
Ik heb nog geen idee hoe modden werkt. :p

Laat dit het begin zijn van een totaal nieuwe stijl van modden en een totaal nieuw forum hier op w43. :)
 

DeletedUser23144

Guest
Ik ben een nieuweling.
Ik heb nog geen idee hoe modden werkt. :p

Laat dit het begin zijn van een totaal nieuwe stijl van modden en een totaal nieuw forum hier op w43. :)

17757_nee-joh.jpg
 
Reactiescore
2.490
/me kucht, nieuwe mods meteen bij Vrije forum-spelers gooien draait meestal niet zo goed uit.

@ Vrije forum, gaan jullie nu wel lief doen tegen Mr. Reddington? :)
 
Bovenaan