Becijfering top 25

DeletedUser

Guest
Het is niet alsof een speler niet durft te posten omdat we een discussie houden. Anders maak jij een lijstje op basis van nlstats? Maak er wat moois van!

Leuk idee, zal er vanavond is aan beginnen, morgen wss posten. Echter weet ik niet hoe jullie waren als stamgenoten etc. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit een excuus gebruikt, alleen een reden. Er werd op HD niet verdedigd, op Loud wel. Toen er wel verdedigd had kon jij geen dorp bemachtigen, terwijl HD de hoogste verdediger van de dag heeft. Je kan blijven zeggen dat wij de dorpen gratis gekregen hebben, maar ik vraag me toch af hoe jij 220 edelclears wilt blocken op 0 muur? En als wij ze gratis krijgen moet je ze niet proberen te recappen in de nacht;) Maar ja, dat plannetje is ook mislukt. Je kunt zeggen wat je wilt, maar je kon je dorpen niet behouden.

En ik speel niet individueel, ik speel samen met een stam. Wanneer een stamgenoot inactief is, zet ik er een nieuwe op. Dan kan ik mijn edels voor de vijand gebruiken, iets wat jij in 2 jaar bijna niet hebt gedaan. Ik prefereer mijn manier van spelen boven de jouwe. Als jou iets niet aan staat is het ook meteen verkeerd etc. etc. Best wel sneu eigenlijk.

Groetjes,
Winnaar W31.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit een excuus gebruikt, alleen een reden. Er werd op HD niet verdedigd, op Loud wel. Toen er wel verdedigd had kon jij geen dorp bemachtigen, terwijl HD de hoogste verdediger van de dag heeft. Je kan blijven zeggen dat wij de dorpen gratis gekregen hebben, maar ik vraag me toch af hoe jij 220 edelclears wilt blocken op 0 muur? En als wij ze gratis krijgen moet je ze niet proberen te recappen in de nacht;) Maar ja, dat plannetje is ook mislukt. Je kunt zeggen wat je wilt, maar je kon je dorpen niet behouden.

En ik speel niet individueel, ik speel samen met een stam. Wanneer een stamgenoot inactief is, zet ik er een nieuwe op. Dan kan ik mijn edels voor de vijand gebruiken, iets wat jij in 2 jaar bijna niet hebt gedaan. Ik prefereer mijn manier van spelen boven de jouwe. Als jou iets niet aan staat is het ook meteen verkeerd etc. etc. Best wel sneu eigenlijk.

Groetjes,
Winnaar W31.

Lol :p kerel keep on Dreaming, je hebt meer dan genoeg geluk gehad met de TS die is blijven heb telkens max 22 TS eraf gekregen wat onmetelijk laag is praktisch zeldzaam.

Jullie wilden wat weerstand dus kreeg je een beetje weerstand maar echt waar kerel ik heb absoluut niet gedeffed ik was enkel ODD geil wilde naar de 1e plaats wat ei zo na is gelukt ook. had nog getwijfeld om net zoals jullie even al men troepen te dumpen .

BTW hoogste vvdd heeft bertje heeft hem door bovenstaande manier verkregen toen ik dezelfde dag net geen 3 mil verslagen eenheden had.

Jij hebt nooit allen wat gedaan in tegenstelling tot mij vermits ik elke speler individueel heb aangevallen uitgezonderd die ene aanval op jou die je van ver zag aankomen vermits de verste clears 3 dagen liepen :p dusja als je dan veel dorpen was verloren (want je bent er wel verloren moest je het weer eens vergeten zijn) was je pas echt de knulligste speler die ik in 9 jaar TW heb gezien.

beetje zoals deadone op het einde 40u voor men edels en nog niet snipen :p VV'er heeft er met zen klak naar gegooid want ja Loud heeft nog eens aangevallen en zo maakt die zijn stelling weer eens waar. Elke aanval die ik op FTW/Bibs/Pirate heb gedaan met de intentie tot edelen heb ik steeds met een dorpenwinst afgesloten bij jou waren het er 11, bertje was er in totaal 3 kwijt en deadone jammer genoeg vlak voor de wereldstop was die er al een kleine 25 kwijt.

Wat die edelclears betreft ben je die 150 andere vergeten :p stonden ook op muur 0 en dan moet je dat er nog 20 % thuis stond dusja had er mss een kleine 180 kunnen blocken en de overige 40 tja die werden afgehandeld zoals de eerste keer. Vooredelen en achter elke edeclear een clear gooien en vervolgens recappen :p dat ben je ook weer vergeten zeker :p je had 5 dagen nodig om meer als 3 dorpen te kunnen edelen en dat terwijl ik aanvallen van jou en bertje binnenkreeg op dat clustertje en dat moest deffen met 70 defdorpjes.

je had geen edelclears meer omdat ik ze 'snachts lekker had gesloopt doordat je zo dom bent geweest je front met mij niet te stacken, wordt je 's morgens wakker en wil je starten met edelen en loopt je hele plan in duigen.

Wat heb jij vervolgens gedaan simpel je hebt 220 clears omgegooid tot edelclears en die gebruikt vandaar ook die 5 dagen. Je dacht dat het makkelijk ging worden maar je hebt gefaald. Je had de hulp van bertje meer dan nodig want anders weet je goed genoeg dat je nog geen dorpje had kunnen veroveren.

HD v Loud individueel staat nog steeds op 15-0. HD met FTW v Loud is uiteindelijk 348-68 geworden.

Zo zie je maar hoe zwak je uiteindelijk wel niet bent.

Groetjes de enige echte winnaar van W31 samen met men Stammies
 

DeletedUser

Guest
LOL jij had maar max. 15 edels, hoe wil je dan 50 dorpen vooredelen? En jij probeerde een halve dag later te recappen, soms maar 1 edel op een leeg dorp met 40 toestemming. Ach, waarschijnlijk weet je nu dat 40 een groter getal is dan 35:eek:

Welke prijs heeft jouw stam gewonnen? Barbaren edelaars? Die hebben jullie inderdaad dik verdiend; precies 9 op de 10 van jullie veroveringen zijn barbs :rolleyes:
 

DeletedUser68027

Guest
LOL jij had maar max. 15 edels, hoe wil je dan 50 dorpen vooredelen? En jij probeerde een halve dag later te recappen, soms maar 1 edel op een leeg dorp met 40 toestemming. Ach, waarschijnlijk weet je nu dat 40 een groter getal is dan 35:eek:

Welke prijs heeft jouw stam gewonnen? Barbaren edelaars? Die hebben jullie inderdaad dik verdiend; precies 9 op de 10 van jullie veroveringen zijn barbs :rolleyes:

Wij konden niet anders?

FTW aanvallen was zelfmoord, het was verdedigen en barbs edelen om meer deff te bouwen
Zo logisch is dat toch wel

Als de rollen omgedraaid waren hadden jullie ook enkel BB's geedeld.
 
Reactiescore
746
Wij konden niet anders?

FTW aanvallen was zelfmoord, het was verdedigen en barbs edelen om meer deff te bouwen
Zo logisch is dat toch wel

Als de rollen omgedraaid waren hadden jullie ook enkel BB's geedeld.

ik heb eens in de andere rol gezeten. En ik edelde geen BB's.

Dus nee. BB's edelen is gewoonweg not done. Er is altijd een andere oplossing. Dus as I said, er was gekozen voor de makkelijkste oplossing.
 

DeletedUser68027

Guest
ik heb eens in de andere rol gezeten. En ik edelde geen BB's.

Dus nee. BB's edelen is gewoonweg not done. Er is altijd een andere oplossing. Dus as I said, er was gekozen voor de makkelijkste oplossing.

Ik heb BB's geadeld, maar ik was ook niet even goed als dat jij was Poo.

En over jou rol .... op dat moment was niet 75% van je cluster omringt met BB's.
Jij had daar tegenstanders liggen, en dus moest je die edelen.
 

DeletedUser

Guest
Wij konden niet anders?

FTW aanvallen was zelfmoord, het was verdedigen en barbs edelen om meer deff te bouwen
Zo logisch is dat toch wel

Als de rollen omgedraaid waren hadden jullie ook enkel BB's geedeld.

Als de rollen omgedraaid waren, had ik mijn trots ingeslikt en op delete gegaan. De laatste weken heb ik amper tijd besteed aan HD, denk je dat ik zin zou hebben om dagelijks te deffen als je er toch niks mee bereikt?

Het is niet iets dat ik je verwijt. Jezelf een winnaar noemen is geen recht, maar een voorrecht. Dus Loud moet niet zomaar zeggen dat proud de wereld heeft gewonnen; dat moet je verdienen.
 

DeletedUser68027

Guest
Als de rollen omgedraaid waren, had ik mijn trots ingeslikt en op delete gegaan. De laatste weken heb ik amper tijd besteed aan HD, denk je dat ik zin zou hebben om dagelijks te deffen als je er toch niks mee bereikt?

Het is niet iets dat ik je verwijt. Jezelf een winnaar noemen is geen recht, maar een voorrecht. Dus Loud moet niet zomaar zeggen dat proud de wereld heeft gewonnen; dat moet je verdienen.

Waarom op delete gegaan, kan je er niet tegen dat je verliest dan?

Mij maakt het verlies me geen moer uit, ik heb een hele mooie prestatie geleverd, ik sta top 20, iedereen van W31 zal WOLPC bijblijven en ik blijf trots.
Had jij een account waar je veel tijd in had gestopt met een druk op de knop weggehaald van W31?

En trouwens Bands.... jij zei ergens in dit topic dat ik snel opgaf, waarop basseer je dat?
Dit zei je namelijk:

21. WeOnlyLikePrettyChicks: 7,5
Heeft zichzelf toch onderschat, beetje jammer om te zien als iemand het meteen opgeeft.
Uiteindelijk heeft Matthijs zich toch aardig herstelt tegen SG

Ik heb mezelf onderschat?, ik gaf meteen op?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom op delete gegaan, kan je er niet tegen dat je verliest dan?

Mij maakt het verlies me geen moer uit, ik heb een hele mooie prestatie geleverd, ik sta top 20, iedereen van W31 zal WOLPC bijblijven en ik blijf trots.
Had jij een account waar je veel tijd in had gestopt met een druk op de knop weggehaald van W31?

Wat boeit het als je verliest? Is een spelletje, ben ik zo alweer vergeten.

En trouwens Bands.... jij zei ergens in dit topic dat ik snel opgaf, waarop basseer je dat?
Dit zei je namelijk:
Ik heb mezelf onderschat?, ik gaf meteen op?

Volgens mij was jij dat die zei dat hij geen moeite ging doen om te verdedigen? En dan maar net als Loud een ander cluster beginnen. Dat noem ik opgeven. De wereld uitzitten is geen hogere wiskunde, kijk maar naar Complex:D
 

DeletedUser68027

Guest
Wat boeit het als je verliest? Is een spelletje, ben ik zo alweer vergeten.

Ja inderdaad, verliezen maakt niet uit
Maar op delete gaan is zonde van al het werk en PP dat je in het acc. hebt gestopt

Volgens mij was jij dat die zei dat hij geen moeite ging doen om te verdedigen? En dan maar net als Loud een ander cluster beginnen. Dat noem ik opgeven. De wereld uitzitten is geen hogere wiskunde, kijk maar naar Complex:D

Ik heb dat alleen gezegd met het clustertje bij SLNC, daar ging ik niks aan doen aangezien ik toen inactief was en het na 1 massa al verloren was.
Daarentegen heb ik alle massa's op mijn maincluster verdedigd, ondanks dat ik soms totaal geen zin had
En een nieuw cluster waren die 2 kleintjes daaronder niet, meer om wat BB'tjes te edelen om deff te krijgen, het waren geen jump/vluchtclusters: ik snap dat je dat zo ziet, maar dat was nooit mijn gedachtegang erachter geweest.
 

DeletedUser

Guest
Wij konden niet anders?

FTW aanvallen was zelfmoord, het was verdedigen en barbs edelen om meer deff te bouwen
Zo logisch is dat toch wel

Als de rollen omgedraaid waren hadden jullie ook enkel BB's geedeld.

Het is ook niet erg om BB's te edelen, als degene die het doet/doen er maar niet stoer over doen. Loud is er trots op en vindt het niet noob dat hij 80% barbs/interns heeft. Maar oh nee, wacht, dat ligt aan de geschiedenis van zijn account xD

Jij geeft het iig toe en doet er niet stoer mee, dat is het grote verschil.

Oh ja, loud, ik heb ook een lijst gemaakt waar ik menig FTW account <7 geef.
 

DeletedUser

Guest
LOL jij had maar max. 15 edels, hoe wil je dan 50 dorpen vooredelen? En jij probeerde een halve dag later te recappen, soms maar 1 edel op een leeg dorp met 40 toestemming. Ach, waarschijnlijk weet je nu dat 40 een groter getal is dan 35:eek:

Welke prijs heeft jouw stam gewonnen? Barbaren edelaars? Die hebben jullie inderdaad dik verdiend; precies 9 op de 10 van jullie veroveringen zijn barbs :rolleyes:

Lol ten eerste heeft Mathijs al uitgelegd waarom ik jullie niet heb aangevallen het was een onbegonnen zaak had men clears daar nodig om jullie edelclears te slopen.

verder heb ik jullie wel aangevallen anders kan je geen dorpen verliezen

Het feit dat ik pas na een halve dag recaps stuur tja dat fenomeen noemt men werken kan ik niets aan doen en tja als je dan ziet dat er slechts 1 edel op komt tja dat is simpelweg de laksheid die ik altijd al heb gehad.

Wel grappig dat je steeds alles wat ik zeg verdraaid.

Had gezegd dat moest ik moeite gedaan hebben, heb dat clustertje opgegeven omdat Vlemis ging vallen en Dragiat op delete ging was dit niet het geval had ik nog een kleine 100+ edels voor je klaarstaan hoor. En 15 edels :p kerel had er bij het begin van de aanval 40 klaar staan en kon er nog 40 bijmaken :p

ik heb eens in de andere rol gezeten. En ik edelde geen BB's.

Dus nee. BB's edelen is gewoonweg not done. Er is altijd een andere oplossing. Dus as I said, er was gekozen voor de makkelijkste oplossing.

Mathijs heeft hier eveneens al het antwoord opgegeven dat ik je wou geven, maar eveneens koos jij voor de makkelijke oplossing met je aanvallen, wachten op Bertje want solo heb ik je nooit in actie gezien tegen me.

Als de rollen omgedraaid waren, had ik mijn trots ingeslikt en op delete gegaan. De laatste weken heb ik amper tijd besteed aan HD, denk je dat ik zin zou hebben om dagelijks te deffen als je er toch niks mee bereikt?

Het is niet iets dat ik je verwijt. Jezelf een winnaar noemen is geen recht, maar een voorrecht. Dus Loud moet niet zomaar zeggen dat proud de wereld heeft gewonnen; dat moet je verdienen.

Dat mijn vriend noemt men dus een reactie uitlokken :p het ging je irriteren dat ik dat zei en dat was dan ook de bedoeling.

Proud heeft de wereld wel gewonnen in tegenstelling tot jullie hebben zij de wereld wel uitgespeeld en gestreden voor hun uiteindelijke plaats. Jullie daarentegen slechts het eerste jaar
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dat alleen gezegd met het clustertje bij SLNC, daar ging ik niks aan doen aangezien ik toen inactief was en het na 1 massa al verloren was.
Daarentegen heb ik alle massa's op mijn maincluster verdedigd, ondanks dat ik soms totaal geen zin had
En een nieuw cluster waren die 2 kleintjes daaronder niet, meer om wat BB'tjes te edelen om deff te krijgen, het waren geen jump/vluchtclusters: ik snap dat je dat zo ziet, maar dat was nooit mijn gedachtegang erachter geweest.

Oké, duidelijk:)

Het feit dat ik pas na een halve dag recaps stuur tja dat fenomeen noemt men werken kan ik niets aan doen en tja als je dan ziet dat er slechts 1 edel op komt tja dat is simpelweg de laksheid die ik altijd al heb gehad.

Edels deden er 24h over, genoeg tijd om een VV te regelen. Jouw fout dus.

Had gezegd dat moest ik moeite gedaan hebben, heb dat clustertje opgegeven omdat Vlemis ging vallen en Dragiat op delete ging was dit niet het geval had ik nog een kleine 100+ edels voor je klaarstaan hoor. En 15 edels :p kerel had er bij het begin van de aanval 40 klaar staan en kon er nog 40 bijmaken :p
En dan zou je lege dorpen met 25 TS hebben. Dan sturen wij nog wat edelclear en defclears en dan ben je weer al je dorpen kwijt. Je kon makkelijk standhouden als je van tevoren defence had geregeld bij je stam. Maar zoals ik het al zei; je was slecht voorbereid.


Dat mijn vriend noemt men dus een reactie uitlokken :p het ging je irriteren dat ik dat zei en dat was dan ook de bedoeling. Proud heeft de wereld wel gewonnen in tegenstelling tot jullie hebben zij de wereld wel uitgespeeld en gestreden voor hun uiteindelijke plaats. Jullie daarentegen slechts het eerste jaar

Vond het eerder lachwekkend omdat ik er jou nog wel voor aanzie dat je dat echt geloof.
De feiten zijn dat je de tegenstander niet kon verslaan, veel barbaren edelt, veel dorpen verliest en volgens jezelf doe je ook nog niks. Zo zou je toch geen winnaar omschrijven?

En wat heeft Proud gedaan precies? Barbaren verovert en wachten tot de 90 dagen bereikt waren. HD had de VV van Rudinio, had echt vaak een geel/rood bolletje omdat ik wist dat je stamgenoten het niet eens durven te proberen.
En wat heeft Swiss gedaan? Elke oorlog met dorpenwinst afgesloten en elke hervormde stam had #1 ODA. De terechte winnaar in mijn ogen (eigenlijk van iedereen die een beetje logisch kan redeneren).
 

DeletedUser

Guest
Een nette lijst van buiten maken is nog moeilijker als gedacht .. :D
 

DeletedUser

Guest
Edels deden er 24h over, genoeg tijd om een VV te regelen. Jouw fout dus.
Fout, dat waren de laatste edelclears jongen, de rest liep vanaf 8u, verder zoals al gezegd stond dat clustertje leeg de reden heb ik je al meegegeven.

En dan zou je lege dorpen met 25 TS hebben. Dan sturen wij nog wat edelclear en defclears en dan ben je weer al je dorpen kwijt. Je kon makkelijk standhouden als je van tevoren defence had geregeld bij je stam. Maar zoals ik het al zei; je was slecht voorbereid.
Je begrijpt het dus niet he, idd had ik lege dorpen, jij bent ondertusse per dorp wel 4 edelclears kwijt gespeeld vermits ik moest ik echt moeite gedaan hebben je hetzelfde had aangepakt zoals de eerste paar dagen. Vooredelen en achter elke edelclear een clear timen en vervolgens achter de laatste nog een eigen edelclear. Snap je het nu ???? Uiteindelijk zit je zonder en moet je met je def edelen wat dan weer makkelijk geblocked wordt. Moest je alleen hebben aangevallen had je dus niets bereikt en had je waarschijnlijk opgegeven zoals elke speler die me ooit zolo heeft aangevallen.

Vond het eerder lachwekkend omdat ik er jou nog wel voor aanzie dat je dat echt geloof.
De feiten zijn dat je de tegenstander niet kon verslaan, veel barbaren edelt, veel dorpen verliest en volgens jezelf doe je ook nog niks. Zo zou je toch geen winnaar omschrijven?

En wat heeft Proud gedaan precies? Barbaren verovert en wachten tot de 90 dagen bereikt waren. HD had de VV van Rudinio, had echt vaak een geel/rood bolletje omdat ik wist dat je stamgenoten het niet eens durven te proberen.
En wat heeft Swiss gedaan? Elke oorlog met dorpenwinst afgesloten en elke hervormde stam had #1 ODA. De terechte winnaar in mijn ogen (eigenlijk van iedereen die een beetje logisch kan redeneren).

Lol :p correctie ik kon jullie wel verslaan en zelfs zonder al te veel moeite :p
Recappen was easy zelfs uren nadat jullie geëdeld hadden kon ik zelfs nog recappen, Dorpen leegzetten tja met een snelle prik was elke stack direct weg en verloor je je dorpen gemakkelijk als voorbeeld die 11 dorpen. 30 dorpen leeg gezet met 80 clears en 11 geëdeld op 3u tijd. Jij was onvoldoende voorbereid wat mijn punt dus bevestigd dat je me hebt onderschat.

Offensief waren jullie een team waardoor jullie dus het benodigde respect van mijn kant verkrijgen, maar individueel deden jullie niets het moest steeds via een gezamenlijke aanval. Dit had ik dus niet nodig, ik kon jullie alleen aan en eender welke speler die ik ooit aangevallen heb. Een gezamenlijke aanval maakt het natuurlijk wel makkelijker.

Barbs inderdaad die heb ik geëdeld maar dat deed jij de afgelopen maand ook en de helft van FTW/Swiss heeft dit al het laatste half jaar gedaan.

Hun reden weet ik niet mijn reden weet je wel. Wel even een opmerking over die ODA en ODD

Swiss/FTW bestaat al vanaf 28 februari 2014 en heeft ik hun 1 jaar en 1.5 maand hebben jullie 2.36 miljard ODA (behaald wat men punt over jullie aanvallende vermogen bevestigd) en 1.49 miljard ODD behaald grotendeels te wijten aan de massa van Add. op jullie.

Proud bestaat vanaf 23 november 2014 beter gezegd 9 maanden minder als jullie

In die 5.5 maand hebben wij.
403 mil ODA behaald (niet veel maarja wat wil je met een stam met enkel defensieve spelers ) en 840 mil ODD waarvan 300 mil al van mij is een kleine 200 mil van WOLPC en de overige 300 mil verdeeld over de rest van Proud.

Kortom Proud heeft harder geknokt dan jullie gedurende hun gehele levensduur.

En ODD. Om toch maar aan te tonen dat wij ook het vaakst onder aanval lagen. :D :D :D
En dat faalde gewoon altijd. :p
Lol is niet gefaald hoor of ben je jullie dorpenverlies aan Add. vergeten ? zo hard was onze massa niet gefaald enkel stopten ze vooral aan MM kant met doordrukken.

VV's moesten worden geregeld en wonder boven wonder waren eht enkel de remain en -ST- spelers die wilden VV'en MM ging enkel lopen tagden niets, werkten niets voor. Ze deden simpelweg niets met als gevolg dat de druk die wij op grotz uitvoerden ook afnam.
 
Bovenaan