Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser68252

Guest
Discussie begonnen in een ander topic, maar ik verplaats hem even hier neer gezien het daar off topic is.

Hier klopt natuurlijk geen ene moer van. Jullie hebben altijd volgehouden dat het terecht was dat er met Vlemis werd aangevallen, dit is tot aan het bittere einde toe verdedigd door Nyade van Rush waar de bewijzen toch overduidelijk het tegendeel bewijzen, namelijk dat Rush daar gewoon een Nap heeft geschonden door indirect aan te vallen. Dat brengt me nog bij het volgende, Fexeris bevind zich momenteel nog altijd in Rush terwijl zijn timings toch duidelijk rieken naar bot gebruik, meerdere Rush leden al hebben toegegeven dat hij een bot heeft. Ik ben benieuwd wanneer daar de maatregelen tegen volgen, of ondersteunt Rush botgebruikers?

Verder wil ik nog op 1 gedeelte van het topic inhoudelijk in gaan, en dat is een stukje waarin Jokersbrain mensen aanspoort zijn Nap aan te vallen gedurende de nap. Door mensen aan te sporen jouw Nap aan te vallen val je indirect je eigen Nap aan, dit is tegen de regels van een Nap gezien een Nap inhoud dat je elkaar niet aanvalt. Daaruit kunnen we dus concluderen dat zowel Wind als WAO hier beide niet clean zijn, beide schuld dragen aan een immorele manier van spelen.

Eerst zeg je jullie en dan zeg je Nyade, je spreekt jezelf hier compleet tegen. Als dat zo was had ik niet persoonlijk de vv terug bij mij laten komen en een printscreen gestuurd. Maw dit argument klopt voor geen meter ;). Weten zelf ook wel wat de situatie omtrent Fexeris is en dat er gebot is. Echter was dat niet door de spelers van Fexeris zelf en als het je kan sussen, de spelers van toen zijn er nu niet meer :)

Ik spreek mezelf helemaal nergens tegen. Nyade is de woordvoerder hier op het algemeen forum van Rush, hij heeft Rush tot het bittere eind verdedigd waarmee hij dan ook de visie van het overgrote deel van Rush bekend heeft gemaakt. Jullie slaat in dit geval op Rush, waardoor mijn post volledig na te kijken valt gezien het gebaseerd is op rationele feiten. Zie het topic Rush de meest schijnheilige stam van W42 nog maar eens.

Er is al reeds aangegeven door enkele Rush spelers dat de spelers van Fexeris zelf hebben gevraagd aan de spelers om te komen helpen, dergelijke tools op het account te gebruiken. Ze hebben ermee ingestemd en zijn er dus medeplichtig aan. Dat Rush daar echter maling aan heeft en liever met bot gebruikers in een stam zit toont nog maar eens aan wat voor schijnheilige stam Rush is.

Weet niet of je wel gelezen hebt? :eek:

Typisch dat je over lezen begint. Deze reactie toont namelijk aan dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Zoals ik al verwoorde zijn de spelers medeplichtig aan het botgebruik, gaat het bot gebruik ook voor hun op en spelen deze nog altijd in Rush.

Er was nooit vooraf sprake dat de persoon die Fexeris liet timen ging botten. De 2 bespelers snapten het toen zelf niet goed. En voor het jullie argument: de periode waaruit dat vlemis incident dateert, kan je stellen dat Minato het enige leidend acc. was, met als bijgevolg dat je daarover wel tegen Nyade kan foeteren over hoe hij zich gedraagt op het AF, maar je kan niet zeggen dat hij representabel is voor de toenmalige actie, aangezien nogmaals, Minato het enige leidend acc. was. M.a.w. kan er dus nooit sprake zijn van jullie en Nyade in dezelfde zin met betrekking tot vlemis en Fexeris gebeurtenissen. Dat zou alleen correct zijn als er wat gebeurt sinds hij een meer prominente rol heeft

Nyade heeft altijd een prominente rol gespeeld voor Rush gezien hij hier vanaf het begin af aan dat Rush in opspraak kwam de woordvoerder van Rush is geweest. Hij heeft altijd het Rush beleid verwoord, het is dus wel representatief voor Rush. Als de leiding van Rush op dat moment een ander standpunt had, had zij Nyade tot halt moeten roepen, publiekelijk moeten duidelijk maken dat Rush het daar niet met zijn woordvoerder eens was. Dit is echter nooit gebeurd waardoor we kunnen concluderen dat de leiding het er mee eens is geweest, ze zich nu achter dit feit proberen te verschuilen waar dat er niet meer toe doet. Verder heeft Rush ook al eens verwoord in het Rush de meest schijnheilige stam van W42 topic dat ze die vv enkel terugnamen, het inc bevelscherm doorstuurde omdat de Vitae leiding de druk verhoogde bij de Rush leiding, dit anders nooit gedaan was. Wat je hier dus verwoord klopt niet, gezien jullie daarvan al eerder zelf het tegendeel hebt bewezen.

Fexeris en Vlemis zijn verder twee aparte voorbeelden die aantoonden hoe Rush werkelijk in elkaar steekt, in tegenstelling tot wat jij hier verwoorde. Ze hebben verder qua actie niet veel met elkaar gemeen.

Tonen helemaal niet hoe Rush! in elkaar zit. Hoelang is het al geleden dat je wat negatief hoorde inmiddels over onze stam? even lang als de jouwe toch. Bovendien is het altijd duidelijk geweest dat ik op minato speel en zeg maar leiding ben en heb ook op het forum genoeg verkondigd wat mijn standpunt was. Je kan dus moeilijk zeggen dat iedereen het eens is met hans z'n standpunt. Eigenlijk een bespottelijke theorie en als referentie kan ik mijn posts geven in het topic waar jij naar verwees ;). En die printscreen kregen jullie niet door het verhogen van de druk, maar omdat de fout werd rechtgezet. Aangezien toen Fisherman pm'de en die niet in de leiding zat, is het sterk dat de leiding de druk verhoogt, maar goed. Jij probeert altijd alles wel wat te verdraaien en het is best wel triest dat je een oud topic naar boven haalt op een nieuw :)

Ik hoor meerdere malen per week negatieve verhalen over jullie stam, het is dan ook niet voor niets dat 2 huidige rush spelers graag naar Vitae zouden willen waarvan een leiders account er zelfs 1 is, genaamd minato namikaze.

Vergeleken met Nyade heb jij vrij weinig gepost, was hij altijd de poster die het meest aanwezig was, de poster die het vaakst zijn mening liet horen. Daardoor kunnen we stellen dat Nyade grootste vertegenwoordiger is van Rush, en zoals ik al reeds aangaf heeft hij tot het bittere eind jullie standpunt verwoord. Je bent nooit tegen dat standpunt ingegaan op het algemeen forum en hebt nooit gezegd dat jullie standpunt anders was dan dat nyade verwoorde, je zoekt nu slechts naar een uitgang om je uitspraak tot zijn recht te laten komen, al is dat vergelijkbaar met het zoeken van een spelt in een hooiberg. Er is al reeds erkend dat die screenshot alleen maar gestuurd is omdat de leiding van Vitae de druk verhoogde, daarnaast heeft de speler van Savior of the north (fishermansfriend) jullie nog persoonlijl benaderd in samenspraak met de leiding van vitae, dat je dus beweerd dat de leiding van vitae hier niets mee te maken is slechts een bewering die nergens mee gestaafd kan worden, gezien het niet waar is.

Zolang de leiding niet zelf komt zeggen wat Fisherman zei/vroeg in overleg met jullie is dat niet de leiding die druk uitoefent. No discussion possible. En inderdaad ik heb vrij weinig gepost, maar m'n mening is altijd duidelijk geweest. Ik refereer daarvan naar w42 topic rush meest schijnheilige stam en het stuk waar die van jullie ook op staat. Maar dat vrij weinig posten is misschien beter, heb geen zin om me te moeten opstellen als een soort bemiddelaar tussen 2 kleine kinderen (nee, dit hoef je niet letterlijk te pakken, is enkel om te schetsen) wetende dat wat ik dan zeg toch niet zal doordringen aangezien ik ervan overtuigd bent dat de P&P van Nyade tegen jullie en andersom alsnog vrolijk zou doorgaan. Hoe dan ook, ook al vond je dat hij ze het meest liet horen, ik liet ze het meest zien ;). Overigens zijn negatieve verhalen nogal wat anders dan iemand stabben of de stam die zich dan echt misgedraagt. Lijkt me wel duidelijk dat er altijd mensen zijn die negativiteit zullen spreiden zolang Rush. bestaat, dat is iets wat vaststaat en is ook redelijk zinloos om daar tegenin te gaan. En ja, je medespeler vooral weet inderdaad wat m'n standpunt is omtrent toekomst op deze wereld. Hoe dan ook zal ik me IG 100% gedragen als een waardige leider voor mijn stamgenoten

Net zoals je stamgenoot ik heb iig wel boterkoek moet je mijn post nog maar eens lezen. Ik zei namelijk dat de leiding van Vitae druk uitoefende door een signaal af te geven voor het mogelijk stop zetten van de Nap. Uiteindelijk bezweken jullie onder die druk en eiste jullie de vv van Vlemis terug, stuurde vervolgens het incomings bevel door. Ik heb nooit gezegd dat wij via Savior of the north (Fishermansfriend) druk hebben uitgevoerd, wat ik zei is dat het gesprek wat Savior of the north (Fishermansfriend) met jouw gevoerd heeft in samenspraak is gegaan met de leiding van Vitae, waar jij beweerde dat dit niet zo was. Je moet mijn woorden wat minder verdraaien, net zoals Nyade ben heb je daar nogal een handje van vol.

Grappig deze zin: ''Hoe dan ook, ook al vond je dat hij ze het meest liet horen, ik liet ze het meest zien ;).'' Je spreekt jezelf hier in 1 zin tegen gezien iemand die zich het meest op het algemeen forum laat horen ook automatisch het meest laat zien van zijn stam op het af. ;)

Jij zei dat er al lang geen negatieve dingen over Rush waren geweest, dat is geheel fout gezien ik ze wekelijks wel meerdere keren hoor, zelfs van jullie als leiding. Ik snap dan ook niet dat de spelers van Rush jullie als leiding nog serieus nemen als jullie al vaak bekend hebben graag naar de vijand te willen, een leider die graag als 1e het zinkende schip verlaat. Je hebt echt 0 stamgevoel en geen enkel respect voor alle andere binnen Rush die zich inzetten. Anders zou je immers een dergelijke overstap nooit overwegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
Discussie begonnen in een ander topic, maar ik verplaats hem even hier neer gezien het daar off topic is.

Net zoals je stamgenoot ik heb iig wel boterkoek moet je mijn post nog maar eens lezen. Ik zei namelijk dat de leiding van Vitae druk uitoefende door een signaal af te geven voor het mogelijk stop zetten van de Nap. Uiteindelijk bezweken jullie onder die druk en eiste jullie de vv van Vlemis terug, stuurde vervolgens het incomings bevel door. Ik heb nooit gezegd dat wij via Savior of the north (Fishermansfriend) druk hebben uitgevoerd, wat ik zei is dat het gesprek wat Savior of the north (Fishermansfriend) met jouw gevoerd heeft in samenspraak is gegaan met de leiding van Vitae, waar jij beweerde dat dit niet zo was. Je moet mijn woorden wat minder verdraaien, net zoals Nyade ben heb je daar nogal een handje van vol.

Grappig deze zin: ''Hoe dan ook, ook al vond je dat hij ze het meest liet horen, ik liet ze het meest zien ;).'' Je spreekt jezelf hier in 1 zin tegen gezien iemand die zich het meest op het algemeen forum laat horen ook automatisch het meest laat zien van zijn stam op het af. ;)

Jij zei dat er al lang geen negatieve dingen over Rush waren geweest, dat is geheel fout gezien ik ze wekelijks wel meerdere keren hoor, zelfs van jullie als leiding. Ik snap dan ook niet dat de spelers van Rush jullie als leiding nog serieus nemen als jullie al vaak bekend hebben graag naar de vijand te willen, een leider die graag als 1e het zinkende schip verlaat. Je hebt echt 0 stamgevoel en geen enkel respect voor alle andere binnen Rush die zich inzetten. Anders zou je immers een dergelijke overstap nooit overwegen.

En met jullie bedoel je?
 
Reactiescore
1.015
En bij deze is de discussie gedaan Sven. We zijn spijtig genoeg tot het punt gekomen waar je weer enkel met modder gooit :(
 
Reactiescore
1.015
Lijkt me vrij duidelijk, kijk maar aan wie ik mijn quote richtte.



Weglopen voor de problemen, already expected something like this. :)

Er zijn geen problemen. Maar als jij begint te zeggen dat ik dingen verdraai, dan stopt het. Als iemand dit doet ben jij het, vervolgens geloof je ook alles wat jezelf zegt en neem je nooit iets aan van iemand anders dus vertel me, waarom zou ik dan antwoorden. Dat in combinatie met het feit dat je laatste post 1 en al verdraaiing en moddergooien was? no thanx, heb wel wat beters te doen dan :)
 

DeletedUser68252

Guest
Er zijn geen problemen. Maar als jij begint te zeggen dat ik dingen verdraai, dan stopt het. Als iemand dit doet ben jij het, vervolgens geloof je ook alles wat jezelf zegt en neem je nooit iets aan van iemand anders dus vertel me, waarom zou ik dan antwoorden. Dat in combinatie met het feit dat je laatste post 1 en al verdraaiing en moddergooien was? no thanx, heb wel wat beters te doen dan :)

Het verschil tussen jou en mij is dat ik kan onderbouwen waar jij je post verdraaid, kan aantonen hoe het wel zit waar jij enkel en alleen maar dingen roept zonder ze te staven, om dan vervolgens te zeggen dat we met modder aan het gooien zijn om dat je zelf schijnbaar weg wilt lopen voor de problemen die je zojuist met je eigen posts hebt veroorzaakt.
 
Reactiescore
1.015
Het verschil tussen jou en mij is dat ik kan onderbouwen waar jij je post verdraaid, kan aantonen hoe het wel zit waar jij enkel en alleen maar dingen roept zonder ze te staven, om dan vervolgens te zeggen dat we met modder aan het gooien zijn om dat je zelf schijnbaar weg wilt lopen voor de problemen die je zojuist met je eigen posts hebt veroorzaakt.

Exact wat ik bedoel, jij verdraait alles en gelooft dan dat anderen dat doen. Heeft geen zin om op jou te antwoorden want jij onderbouwt helemaal niets en gisteren alleszins niets juist
 

DeletedUser68252

Guest
Exact wat ik bedoel, jij verdraait alles en gelooft dan dat anderen dat doen. Heeft geen zin om op jou te antwoorden want jij onderbouwt helemaal niets en gisteren alleszins niets juist

E voila, wie verdraait er nu wiens woorden, droef toeter. ;)

Liptonia zei:
je zoekt nu slechts naar een uitgang om je uitspraak tot zijn recht te laten komen, al is dat vergelijkbaar met het zoeken van een spelt in een hooiberg. Er is al reeds erkend dat die screenshot alleen maar gestuurd is omdat de leiding van Vitae de druk verhoogde, daarnaast heeft de speler van Savior of the north (fishermansfriend) jullie nog persoonlijl benaderd in samenspraak met de leiding van vitae, dat je dus beweerd dat de leiding van vitae hier niets mee te maken is slechts een bewering die nergens mee gestaafd kan worden, gezien het niet waar is.

Zolang de leiding niet zelf komt zeggen wat Fisherman zei/vroeg in overleg met jullie is dat niet de leiding die druk uitoefent. No discussion possible.

liptonia zei:
Net zoals je stamgenoot ik heb iig wel boterkoek moet je mijn post nog maar eens lezen. Ik zei namelijk dat de leiding van Vitae druk uitoefende door een signaal af te geven voor het mogelijk stop zetten van de Nap. Uiteindelijk bezweken jullie onder die druk en eiste jullie de vv van Vlemis terug, stuurde vervolgens het incomings bevel door. Ik heb nooit gezegd dat wij via Savior of the north (Fishermansfriend) druk hebben uitgevoerd, wat ik zei is dat het gesprek wat Savior of the north (Fishermansfriend) met jouw gevoerd heeft in samenspraak is gegaan met de leiding van Vitae, waar jij beweerde dat dit niet zo was. Je moet mijn woorden wat minder verdraaien, net zoals Nyade ben heb je daar nogal een handje van vol.
 
Reactiescore
1.015
Jij. het 1ste woord in het vet: Fisher heeft me benaderd ja, hij IG en zat ook met Joren op skype. Als Fisher mij iets stuurt, dan geven wij niet toe onder druk van de leiding. 2de vet is exact wat dat betekent. En het 3de spreek JIJ jezelf tegen. Je zei in eerdere posts op dat topic dat wij die printscreen stuurden en vv terug haalden omdat er druk op de leiding werd gezet. Dus nu spreek je jezelf weer tegen.

Ik heb nooit gezegd dat wij via ... druk hebben uitgeoefend <-> Rush. greep enkel in omdat de druk op de leiding werd opgevoerd

PS: ik heb ook nooit gezegd dat hij niet gesproken heeft uit communicatie tussen Fisher en jullie. Ik zei (nogmaals) dat wij niet hebben ingegrepen omdat de zogezegde druk op de leiding verhoogde. Als jij eerst iets zegt, het dan verandert of iets van mij anders wil lezen dan ligt dat niet aan mij. Dan is het jij die niet te bijster slim bent of gewoon ongelooflijk koppig. Hoe dan ook heb ik op beide conclusies niet de zin om daar verder over te gaan
 
Reactiescore
372
Ehm... Jawel. Iemand van jouw account ontkende eerst alle betrokkenheid. Toen Joren in gesprek ging via skype (druk uitoefenen dus) waren jullie opeens wel bereid mee te werken.

Minato Namikaze. 16.04.15 19:22
Ik neem dan aan dat die printscreen zinloos was en je toch meteen komt? :(

Met vriendelijke groet,

Matt's en Jordi's superieure slaafje

Mr.Ano | Minato Namikaze.
Ikzelf had tot op dat moment nog nooit gesproken over het negeren van de NAP, aangezien jullie dat in feite deden met Vlemis. Dat was de leiding via skype. Door de dikgedrukte zin laat je duidelijk merken dat je de printscreen gegeven hebt omdat je niet wil dat de NAP genegeerd werd. Conclusie: er is druk uitgeoefend door Joren, en daardoor heeft Minato besloten mee te werken.
 
Reactiescore
1.015
Ehm... Jawel. Iemand van jouw account ontkende eerst alle betrokkenheid. Toen Joren in gesprek ging via skype (druk uitoefenen dus) waren jullie opeens wel bereid mee te werken.


Ikzelf had tot op dat moment nog nooit gesproken over het negeren van de NAP, aangezien jullie dat in feite deden met Vlemis. Dat was de leiding via skype. Door de dikgedrukte zin laat je duidelijk merken dat je de printscreen gegeven hebt omdat je niet wil dat de NAP genegeerd werd. Conclusie: er is druk uitgeoefend door Joren, en daardoor heeft Minato besloten mee te werken.

Als je naar Joren refereert, kan Joren zelf ook bevestigen dat ik pas enkele uren later thuiswas, meteen op skype gesprongen en heb ZONDER druk meteen gezegd dat ik het ging rechtzetten. (toen dat incident voorviel zat ik nog tijdje in school). En heb 'm ook gezegd dat ik sowieso eerlijk speel dus druk of niet: ik zou sws meewerken
 

DeletedUser68252

Guest
Jij. het 1ste woord in het vet: Fisher heeft me benaderd ja, hij IG en zat ook met Joren op skype. Als Fisher mij iets stuurt, dan geven wij niet toe onder druk van de leiding. 2de vet is exact wat dat betekent. En het 3de spreek JIJ jezelf tegen. Je zei in eerdere posts op dat topic dat wij die printscreen stuurden en vv terug haalden omdat er druk op de leiding werd gezet. Dus nu spreek je jezelf weer tegen.

Je hebt het nog altijd niet goed gelezen he? Zal het voor de laatste keer nog eens herhalen. Ik heb nooit ergens gezegd dat de leiding van Vitae via Savior druk heeft uitgevoerd dat jij dit dan keer op keer blijft herhalen is echt schrijnend te noemen. Wij hebben druk uitgevoerd als leiding door een dreigement te plaatsen met betrekking tot de nap die er op dat moment was. Het klopt ook dat jullie de vv terughaalde, de print screen stuurde omdat wij als leiding door een dreigement te plaatsen jullie onder druk zette, dit is al eerder erkent door een Rush op het algemeen forum. Als ik me niet vergis zelfs in dit topic.

Verder noem je weer een aantal dingen waar ik mezelf zou tegenspreken maar toon je niet aan waar dat juist gebeurd zou zijn, zo ben je de hele tijd al bezig. Continu beschuldig je me ergens van maar zonder enige argumentatie nog bewijzen. Typisch voor Rush, zo ging Nyade namelijk ook al te werk.

PS: ik heb ook nooit gezegd dat hij niet gesproken heeft uit communicatie tussen Fisher en jullie. Ik zei (nogmaals) dat wij niet hebben ingegrepen omdat de zogezegde druk op de leiding verhoogde. Als jij eerst iets zegt, het dan verandert of iets van mij anders wil lezen dan ligt dat niet aan mij. Dan is het jij die niet te bijster slim bent of gewoon ongelooflijk koppig. Hoe dan ook heb ik op beide conclusies niet de zin om daar verder over te gaan

Zie mijn posts hier boven, is wel verwoord door een Rush speler hier in dit topic.

DikkeBilly zei:
Het was 1 speler die paniekerig reageerde omdat hij bang was dat er meteen treinen zouden komen.

Een van de leiding raakte in paniek zoals een Rush speler hier erkent (Hij is dus bezweken onder de druk die wij hem oplegde) en heeft daardoor zo gehandeld. Precies zoals ik verwoorde.
 
Reactiescore
1.015
Je hebt het nog altijd niet goed gelezen he? Zal het voor de laatste keer nog eens herhalen. Ik heb nooit ergens gezegd dat de leiding van Vitae via Savior druk heeft uitgevoerd dat jij dit dan keer op keer blijft herhalen is echt schrijnend te noemen. Wij hebben druk uitgevoerd als leiding door een dreigement te plaatsen met betrekking tot de nap die er op dat moment was. Het klopt ook dat jullie de vv terughaalde, de print screen stuurde omdat wij als leiding door een dreigement te plaatsen jullie onder druk zette, dit is al eerder erkent door een Rush op het algemeen forum. Als ik me niet vergis zelfs in dit topic.

Verder noem je weer een aantal dingen waar ik mezelf zou tegenspreken maar toon je niet aan waar dat juist gebeurd zou zijn, zo ben je de hele tijd al bezig. Continu beschuldig je me ergens van maar zonder enige argumentatie nog bewijzen. Typisch voor Rush, zo ging Nyade namelijk ook al te werk.



Zie mijn posts hier boven, is wel verwoord door een Rush speler hier in dit topic.



Een van de leiding raakte in paniek zoals een Rush speler hier erkent (Hij is dus bezweken onder de druk die wij hem oplegde) en heeft daardoor zo gehandeld. Precies zoals ik verwoorde.


je recentste posts zijn 1 grote grap, zal moeten gaan voor niet bijster slim. Tot je jezelf niet meer tegenspreekt en anderen daarvan beschuldigd spreek ik niet meer tegen je. Je P&P is lachwekkend, maar dat ben jij ook. Over een topic van Wind beginnen over iets van het verleden. Sterk bezig :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
je recentste posts zijn 1 grote grap, zal moeten gaan voor niet bijster slim. Tot je jezelf niet meer tegenspreekt en anderen daarvan beschuldigd spreek ik niet meer tegen je. Je P&P is lachwekkend, maar dat ben jij ook. Over een topic van Wind beginnen over iets van het verleden. Sterk bezig :D

Typische Rush post weer waarin ze alles ontwijken, maar zeggen dat de post van een ander lachwekkend is. Weet je trouwens wat pas lachwekkend is? Jij die gisteren beweerde dat de spelers van Fexeris niet meer spelen, ik stuurde ze dus toen een mededeling en wat blijkt, ze spelen er nog. Rush gaat dus in zee met bot gebruikers gezien ze er mede plichtig aan zijn. :D
 
Reactiescore
1.015
Typische Rush post weer waarin ze alles ontwijken, maar zeggen dat de post van een ander lachwekkend is. Weet je trouwens wat pas lachwekkend is? Jij die gisteren beweerde dat de spelers van Fexeris niet meer spelen, ik stuurde ze dus toen een mededeling en wat blijkt, ze spelen er nog. Rush gaat dus in zee met bot gebruikers gezien ze er mede plichtig aan zijn. :D

Ze stoppen meteen als er iemand anders is dus nee, spelen doen ze niet meer, enkel beheren.
Ik ontwijk niks, geen zin meer om met iemand te communiceren die zich profileert als een 6-jarige :)
 

DeletedUser68252

Guest
Ze stoppen meteen als er iemand anders is dus nee, spelen doen ze niet meer, enkel beheren.
Ik ontwijk niks, geen zin meer om met iemand te communiceren die zich profileert als een 6-jarige :)

Een account beheren is hetzelfde als spelen. :eek: Je probeert je er hiermee gewoon weer onderuit te lullen. Verder is je post net zoals de meeste posts van jullie gestaafd met persoonlijke aanvallen. Je beschrijft hier eerder een beeld van je zelf door continu dergelijke aanvallen te plaatsen.

Vond het overigens wel mooi dat je men medespeler nog aansprak om te lobbyen of ie mij wilde laten stoppen met posten tegen je.
 
Reactiescore
1.015
Een account beheren is hetzelfde als spelen. :eek: Je probeert je er hiermee gewoon weer onderuit te lullen. Verder is je post net zoals de meeste posts van jullie gestaafd met persoonlijke aanvallen. Je beschrijft hier eerder een beeld van je zelf door continu dergelijke aanvallen te plaatsen.

Vond het overigens wel mooi dat je men medespeler nog aansprak om te lobbyen of ie mij wilde laten stoppen met posten tegen je.

Ik vroeg niet om je te laten stoppen, ik zei: zeg eens tegen sven dat ie koest is. Omdat je recentelijk constant onzin uitkraamt en je co daarentegen wel overkomt als iemand die verstandelijk kan communiceren. Ik plaats nooit persoonlijke aanvallen. Jij voert gewoon P&P als een 6-jarige. Dus weer 2x nee, maar ik zal vanaf nu communiceren op jouw niveau maar dan in het kort, want als het wat langer is negeer je het toch. Misschien lees je dat wel ;)
 

DeletedUser68252

Guest
Ik vroeg niet om je te laten stoppen, ik zei: zeg eens tegen sven dat ie koest is. Omdat je recentelijk constant onzin uitkraamt en je co daarentegen wel overkomt als iemand die verstandelijk kan communiceren. Ik plaats nooit persoonlijke aanvallen. Jij voert gewoon P&P als een 6-jarige. Dus weer 2x nee, maar ik zal vanaf nu communiceren op jouw niveau maar dan in het kort, want als het wat langer is negeer je het toch. Misschien lees je dat wel ;)

''geen zin meer om met iemand te communiceren die zich profileert als een 6-jarige'' :eek::eek::eek:

Zoals ik al zei lobbyde je dus om mij te laten stoppen met posten tegen je, net zoals je met een dergelijke intonatie lobbyde of jullie Vitae konden joinen.
 
Bovenaan