Het Epos der Piraten

Reactiescore
54
Ik wil graag iedereen bedanken voor deze leuke wereld!
Met namen me goeie vriend Flip natuurlijk voor het geweldige samen spelen!

Iedereen kan zeggen over FTW wat ze willen maar jongens wat een team waren wij zeg!
Samenwerking en kwaliteiten zijn de eerste 2 woorden die me te binnen schieten als ik aan FTW denk.
Iedereen had stuk voor stuk zijn kwaliteiten en dat maakte ons tot het team wat we vandaag de dag nog zijn.

Dus nogmaals bedankt voor deze leuke wereld.
 
Reactiescore
1.367
Ik was bas tok voor een hele poos :)
 

DeletedUser

Guest
Als je de laatste bespeler was, dan heb je ook geen reet uitgevoerd voor een hele poos ;)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
Mooie tekst coen!

En bedankt voor de fijne tijd FTW leden!
& natuurlijk de rest :D
 

DeletedUser

Guest
its-a-conspiracy.jpg
 

DeletedUser70476

Guest
W31 gewonnen door swiss. Hoe zit dit? Is swiss=FTW?
 
Reactiescore
746
FTW was Bertje's stam. Bert wilde ons nog een laatste kloot draaien en heeft geleaved, dus hebben we de naam veranderd naar de stam VOOR FTW, en dat was Swiss. :p

Naja, dat is toch mijn idee erachter. Ik heb Swiss altijd de beste stam gevonden van W31. :D
De rest was gewoon blij met een andere naam. :D
 

DeletedUser34283

Guest
FTW was Bertje's stam. Bert wilde ons nog een laatste kloot draaien en heeft geleaved, dus hebben we de naam veranderd naar de stam VOOR FTW, en dat was Swiss. :p

Naja, dat is toch mijn idee erachter. Ik heb Swiss altijd de beste stam gevonden van W31. :D
De rest was gewoon blij met een andere naam. :D
Je weet zelf ook wel dat M M niet te stoppen was!!!!!

Nee, het begin van deze wereld was heerlijk. M M is ooit ontstaan uit allemaal oud-w11 spelers die een goede band met elkaar hadden opgebouwd. In het begin was het een vrij kleine stam, toen heette het ook nog niet M M, maar Bom (Kaboem). Na een kleine fusie kwam daar uiteindelijk M M uit. De reden dat de stam zoveel structuur en leidingsgericht was, was omdat we een aantal spelers erbij namen die we aan het trainen waren; Dit ging ook goed, door de vele guides die we hadden geïmplementeerd op het stamforum. Door een duidelijke leiding (waar ik deels ook bij zat, samen met de beste hoofdspeler die ik ooit gehad heb: Richard), kon er een structuur komen, die de phalanxformatie van M M alleen maar ten goede zou komen. Edellijnen werden inderdaad goed uitgezet en we deden hard ons best. Complex was inderdaad één van de dragende krachten binnen M M, een topleider, die enorm gerespecteerd werd. Het begon met Tim, uiteindelijk ging hij fuseren met qwerqwer en kwam iedereen erbij. Een topteam, kan je wel stellen. Dat de frustratie groot was dat juist zij gingen, was dan ook erg groot. Ik zag het wel aankomen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook enorm teleurgesteld was. Dat Rik (Rudinio) uiteindelijk de stam verliet, vond ik ook enorm jammer. We hadden in de korte tijd een zeer goede band opgebouwd. Vergeet ook niet een sterk spelende Gerard (Gimp), die echt heel wat in zijn mars heeft, maar steeds een beetje mentaal kapot gemaakt werd.

Wat ik dan ook weer moet vertellen, is dat sinds het vertrek van Richard er een kleine frictie was opgetreden. Ik ben nooit voorstander geweest van de fusie met Remain en -ST-, omdat dat het hele idee en constructieplan van M M (phalanxes) in elkaar zou gooien. Daarop ben ik samen met Killered gaan zitten en hebben we een echt oude w11 stam opgericht, met teammafkees, hij en ik. Dat liep niet helemaal zoals gepland en zodoende kreeg ik contact met FTW. Ik was enorm pissig. Met Tuur en Joris kreeg ik toen een aantal goede gesprekken, waarna ik na enorm veel wikken en wegen was overgestapt naar Poo.. Dat ik daar niet zo actief was, was enorm jammer, ook voor mezelf, maar ik heb er een leuke tijd gehad. Echter, na vele gesprekken met Joris en Tuur, was bij mij de drang om weer terug te gaan naar "mijn" M M groter geworden dan ooit, door een groot aantal arrogante zielen binnen FTW, wat ik toen vond. Vooral ene Bartje van CB vond ik echt een enorme eikel en dat was voor mij de reden om terug te keren. Wel grappig is dat mcburgers (Arjen), waar ik echt zo'n pesthekel aan had, en ik uiteindelijk onze meningsverschillen uit de wereld hebben geholpen en toch nog enigszins vriendschappelijk beiden de wereld zijn uitgegaan haha.

Uiteindelijk bleek het allemaal niet hetzelfde te zijn als eerst en heb ik w31 verlaten. Thanks voor de leuke tijd iedereen, en vooral de mensen binnen M M wil ik enorm bedanken! Grootse tijd gehad en een aantal van mijn leukste momenten TW meegemaakt. Special thanks: Diana, Richard, Tuur, Gerard, Joris, Rik en Erwin. Koningen.
 
Reactiescore
4
FTW was Bertje's stam. Bert wilde ons nog een laatste kloot draaien en heeft geleaved, dus hebben we de naam veranderd naar de stam VOOR FTW, en dat was Swiss. :p

Naja, dat is toch mijn idee erachter. Ik heb Swiss altijd de beste stam gevonden van W31. :D
De rest was gewoon blij met een andere naam. :D

klopt niet echt kippe-pootje.
Want bert wilde nog geen einde wereld
De afspraak was als 1 vd 3 het niet wilde t niet gebeuren zou.
Toch is het gebeurd omdat de stemming erop uit kwam tuur/bundys wilde het wel en bert niet,dus die stelling klopt ook niet meer.
Vind het wel typisch dat je bert dan gelijk de schuld geeft,aangezien er hier dan 3 mensen zich er niet aan hebben gehouden zoals het mij verteld is ;)
 
Reactiescore
746
Dat is onzin Raider. Er waren 3 stemmen voor nog niet stoppen. De rest wilde wel stoppen.

Dus praat geen onzin aub.
Bij mij weten is 3 van 21 geen 1/3. Dankje. Bert wilde gewoon nog eens iedereen's dag verkloten, 2 dagen voor het einde nog eens iedereen founder rechten geven in de hoop dat iemand dom zou doen.

Weken ervoor zitten dreigen met leaven op de laatste dag. De dag zelf heeft ie dat dan ook gedaan.

je praat onzin en je weet het.

PS: Gezien niemand anders Bert volgde (er was nog maar 1.2% nodig om de telling stop te zetten) was hij wel degelijke de enigste die nog even verder wilde. Ieder ander (op de 5 kleinsten van onze stam na) had met gemak de hele telling kunnen laten opnieuw beginnen als die was geleaved.

Dus gezien dat niet gebeurde was Bert wel degelijk de enigste die op het einde nog even iedereen een kloot wilde draaien. Jammer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Dat is onzin Raider. Er waren 3 stemmen voor nog niet stoppen. De rest wilde wel stoppen.

Dus praat geen onzin aub.
Bij mij weten is 3 van 21 geen 1/3. Dankje. Bert wilde gewoon nog eens iedereen's dag verkloten, 2 dagen voor het einde nog eens iedereen founder rechten geven in de hoop dat iemand dom zou doen.

Weken ervoor zitten dreigen met leaven op de laatste dag. De dag zelf heeft ie dat dan ook gedaan.

je praat onzin en je weet het.

PS: Gezien niemand anders Bert volgde (er was nog maar 1.2% nodig om de telling stop te zetten) was hij wel degelijke de enigste die nog even verder wilde. Ieder ander (op de 5 kleinsten van onze stam na) had met gemak de hele telling kunnen laten opnieuw beginnen als die was geleaved.

Dus gezien dat niet gebeurde was Bert wel degelijk de enigste die op het einde nog even iedereen een kloot wilde draaien. Jammer.

Volgendsmij praat jij onzin maargoed.
Wereld is gewonnen klaar over uit, ergens anders maar weer proberen. :rolleyes:
 
Bovenaan