Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Ik zou ook leuk vinden om verdedigend de best spelers de zien:)
 

DeletedUser5456

Guest
Ik zou ook leuk vinden om verdedigend de best spelers de zien:)

Zal je toch echt zelf moeten maken. Mijn kaartjes geven alleen weer wat spelers/stammen zelf hebben behaald, def ranking is vooral afhankelijk hoeveel je aangevallen wordt en heb je zelf als speler/stam geen invloed op.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen idee hoe, ben niet zo handig. Verder heb ik het helaas veel te druk.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij opvalt, is dat nog geen enkele stam 100% heeft in de continenten :) leuk
 

DeletedUser

Guest
Is het mogelijk om ook een automatisch kaartje te maken van de spelers met de hoogste ODA stijging van de afgelopen week?

Lijkt me ook wel interessant om te zien. Daar komen hopelijk ook wat verrassendere namen uit..
 

DeletedUser20973

Guest
Trek je niets van die kiddo aan. Hij voelt zich 'verplicht' om op alles te reageren. Meestal is het onzin of gewoon een mening zonder dat hij ook maar iets heeft onderzocht.

Doorgaan met groeien bedoeld hij vast ;)
 

DeletedUser

Guest
Trek je niets van die kiddo aan. Hij voelt zich 'verplicht' om op alles te reageren. Meestal is het onzin of gewoon een mening zonder dat hij ook maar iets heeft onderzocht.

Doorgaan met groeien bedoeld hij vast ;)

ja kdenket ook en dan komt hij nog wat vragen stellen ook :confused:

Fnord vandaag om 19:08 uur
hey speler die nu online is :),

ik heb een vraagje over firefox. dat heb jij vast wel ;)

ik heb een scriptje voor fire fox waar kan ik die inserten?(injecteren, of toevoegen)

groetjes fnord
 

DeletedUser

Guest
@bloyce: dat ook :p



nee ik bedoel, _InQ_ groeit de laaste tijd erg hard, de laaste weken zijn ze 4 plekken gestegen!

en waarom zou ik dan van mijn eerste plaats af gaan, jouw uitspraken zijn totaal op niets gebaseerd dus je zou beter niet posten
 

DeletedUser19851

Guest
en waarom zou ik dan van mijn eerste plaats af gaan, jouw uitspraken zijn totaal op niets gebaseerd dus je zou beter niet posten


nee ik bekijk het zo, jij groeit (hellaas) minder snel dan die onder je staan...

edit: ben je nu boos? "Je kan niet meer antwoorden. Je gesprekspartner heeft je geblokkeerd."
 

DeletedUser

Guest
nee ik bekijk het zo, jij groeit (hellaas) minder snel dan die onder je staan...

edit: ben je nu boos? "Je kan niet meer antwoorden. Je gesprekspartner heeft je geblokkeerd."

noem dan een speler en niet een volledige stam, zoals jij het zei lijkt het alsof _Inq _ mij gaat edelen :p
 

DeletedUser

Guest
Mieschien leuk om in te vullen?

welk cluster vind jij het mooist van de top 15 stammen?

1.
2.
3.
4.
5.

Welk van de clusters vind je het mooist bij top 15 spelers?

1.
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser

Guest
welk cluster vind jij het mooist van de top 10 stammen?

1. _InQ_
2. K32
3. -IF-
4. »E«
5. Fearus

Welk van de clusters vind je het mooist bij top 15 spelers?

1. Hafke
2. Tweetytjuh
3. Vinniej
4. SveKKe
5. Quach

Welk van de clusters vind je het mooist bij top 15 ODA spelers?

1. TYNN
2. Rombanananana
3. Guusvin :)
4. Ptje
5. Bartolli
 

DeletedUser17303

Guest
Het kaartje is deze nacht verkeerd geupdate, oa TFC en FearUS zijn nog niet aangepast.
 
Bovenaan