Speedronde #2053 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#2053 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Vrijdag 01-05-15 13:30
Einde: Vrijdag 01-05-15 17:30
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Vrijdag 01-05-15 13:30
* Einde: Vrijdag 01-05-15 17:30
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 30 premiumpunten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes, geen stijgende kosten
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 60%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 3
* Gesloten stammen: ja, vanaf 15:30 uur (!)
* Boerderijlimietregel: ja, slechts 500 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Vanaf 15:30 uur is het niet meer mogelijk om van stam te wisselen, houd hier rekening mee!
 

DeletedUser

Guest
4v2, kunnen we zo goed als niets tegen doen denk ik dan :p. Ergste vanal is dan nog dat ik dood ben gegaan door een random noob lol
 

DeletedUser75707

Guest
cOMxzx7.png


En dan zeggen ze tegen ons dat we teamen met 4 man op een speed met alleen noobs :D :D :D :D :D
 
Reactiescore
133
StealHimSon.png


Raarste speeder ooit met die gedachtes.. Gewoon dik outplayed!
 

DeletedUser62454

Guest
Het is hierin 4 spelers die gewoon allenmaal tijd hadden.
Niet zoals jullie die teamen met noobs om ze vervolgens te stabben
 

DeletedUser

Guest
Niels nub waarom vraag je om een ronde als je hem vervolgens niet speelt
 

DeletedUser51009

Guest
Was wel tof om te zien dat er nog 1 serieuze noob was dat deff ging omdat die zoveel bang had omdat die zo dicht bij mij lag, schattig hahahaha
 

DeletedUser

Guest
Ahja, der zal hier altijd wel modder gegooit worden, dat is blijkbaar niet verandert :D Ik kom gewoon terug om wat leuke battles te houden :)
 

DeletedUser62454

Guest
Was wel tof om te zien dat er nog 1 serieuze noob was dat deff ging omdat die zoveel bang had omdat die zo dicht bij mij lag, schattig hahahaha

Terwijl die zelf def ging :D
Maar ja we hadden allenmaal wat def in zijn dorp gepompt
Vandaar ook de stamwisseling, iedereen een k tje erin en huppa
 

DeletedUser75707

Guest
Niels nub waarom vraag je om een ronde als je hem vervolgens niet speelt

Ik herstartte 3x maar mijn ligging trok op geen drol om wat te beginnen 1v4.

Was wel tof om te zien dat er nog 1 serieuze noob was dat deff ging omdat die zoveel bang had omdat die zo dicht bij mij lag, schattig hahahaha

speelde jij? dan had ik evengoed mee kunnen doen :(

Ahja, der zal hier altijd wel modder gegooit worden, dat is blijkbaar niet verandert :D Ik kom gewoon terug om wat leuke battles te houden :)

welcome back
 
Reactiescore
133
Was wel tof om te zien dat er nog 1 serieuze noob was dat deff ging omdat die zoveel bang had omdat die zo dicht bij mij lag, schattig hahahaha

Nee dat heet tactiek. We Ik & Jeroen hadden elk 1k/1k deff eral ingezet, want jij speelt standaard deff lc om dat je anders bang bne voor een hit. En toen ging hij stam wisseling doen stond er al 3k/3k in.. En we wisten ook dat c0sti eerst de zwakke speler ging treinen en dat hebben we dus zo goed opgelost.
 

DeletedUser51009

Guest
Nee dat heet tactiek. We Ik & Jeroen hadden elk 1k/1k deff eral ingezet, want jij speelt standaard deff lc om dat je anders bang bne voor een hit. En toen ging hij stam wisseling doen stond er al 3k/3k in.. En we wisten ook dat c0sti eerst de zwakke speler ging treinen en dat hebben we dus zo goed opgelost.

mooi gedaan schatjes van me zo ken ik jullie :) proficiaat. Maar standaard deff/lc? alleen als het pakketjes systeem is want dat is tactisch gezien als je tegen 4 man speelt het slimste. Voor de rest ben ik altijd off ;)
 

DeletedUser15401

Guest
Sinds lange tijd weer vier man sterk die tijd had om te spelen. Met in de gedachten dat StealHimSon en Sexyness sowieso zouden spelen dachten wij dat het een mooie strijd op zou leveren. Normaliter is Touche sterk aanwezig.

Bleek al snel we 4vs2(3) stonden en Niels niet serieus meedeed. Uiteindelijk eenvoudige ronde voor ons dus..

Goed gespeeld mannen, sorry voor de gouden beker Thomas, blijven opletten <3
 
Bovenaan