Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser

Guest
Vanmiddag begonnen, 18 bb's gefarmd en bijna 3k buit. Kan zeker beter maar ook slechter. Al bij al toch tevreden mee.
 
Reactiescore
167
56 dorpen
8.3k

Ik ben slecht :cool:

Wel 1 dag later begonnen maar dan nog ^^
 

DeletedUser

Guest
Geloof ik niet. Gisteren 10.5 uur gewerkt. Gewoon een gebalanceerd team samengesteld, that's it.
 

DeletedUser67609

Guest
Ik zit daar zelf bij lange na niet in de buurt... Wel al over de 100k..
 

DeletedUser67609

Guest
Wij hebben zelf ook al wat PP gebruikt (niet al te veel hoor...). Ik heb namelijk op andere werelden wat GS verkocht waardoor ik nog PP heb staan. Bovendien is een voorsprong van 50k grondstoffen erg groot, hebben wij een top ligging en ben ik een redelijke starter. Verder is ons team fulltime actief. Dus de kans dat jullie zoveel voorsprong hebben zonder flink te boosten lijkt mij inderdaad niet zo heel groot ;)
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben zelf ook al wat PP gebruikt (niet al te veel hoor...). Ik heb namelijk op andere werelden wat GS verkocht waardoor ik nog PP heb staan. Bovendien is een voorsprong van 50k grondstoffen erg groot, hebben wij een top ligging en ben ik een redelijke starter. Verder is ons team fulltime actief. Dus de kans dat jullie zoveel voorsprong hebben zonder flink te boosten lijkt mij inderdaad niet zo heel groot ;)

Wel, wij hebben niets gebruikt; mij hoor je inderdaad niet klagen over onze start, verre van! De kans is dan misschien niet heel groot, maar dan horen wij niet bij dat 'grote deel'. :)
 
Bovenaan