Golden Awards!

DeletedUser75133

Guest
er staat dan ook, meestveelbelovende speler: en inderdaad, sammy speelde daar op, en hij was veelbelovend! helaas blijkt het account dat niet te zijn ;)
 
Reactiescore
786

DeletedUser

Guest
Beste speler: Something Unique, Firmintju, Rokade, @willemwever@ & cabbie
Beste stam: Story & Mental (dúh)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Firmintju, @willemwever@ & Blacky
De beste stam speler: Versie 1.0, Rokade & Triador
Het grootste ego: Rise Against
Beste leider: Martijn (Versie 1.0)
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Beun
Meest onderschatte stam: Story
Meest overschatte speler: erikXL
Meest onderschatte speler: Cabbie, Firmintju
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @willemwever@, Cabbie, originele Casimodo & Triador (benieuwd naar leidersskills)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rise Against (Danny + Korneel), Peeta en alle andere kortzichtige AF-posters
Mooiste speler naam: Tsjik Tsjak Vollenbak
Mooiste stam naam: Allemaal afgezaagd :p
Het tofste topic: Oorlogstopics, al is momenteel geen enkel topic op dit AF leuk want er wordt alleen gezanikt om niks
Het domste topic: Eigenlijk dus heel dit forum
Favoriete forum poster: @willemwever@, Jannes
Minst favoriete forum poster: Otto van Bismarck, Peeta, Rise Against, ErikXL & delta-squad
Dikste wannabe op het forum: Rise Against, mijlenverre voorsprong
Dikste wannabe in het spel: Blacky :D
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Persoonlijk, het redden van Blacky. Voorlopig althans :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jammer van Korneel Mental, constant janken dat wij van de vijand recruiten, maar het zelf ook doen. Jullie hebben nu (weer) een stabber gerecruit, en dan ons de stabstam noemen. Jullie zijn hilarisch guys.<3
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dude, je hebt 10dorpen winst. Ga toch ergens anders opscheppen joh, het zal binnekort niet meer zo gemakkelijk gaan. Zie maar dat je niet wegrent ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Something Unique, Firmintju, Rokade, @willemwever@ & cabbie
Beste stam: Story & Mental (dúh)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Firmintju, @willemwever@ & Blacky
De beste stam speler: Versie 1.0, Rokade & Triador
Het grootste ego: Rise Against
Beste leider: Martijn (Versie 1.0)
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Beun
Meest onderschatte stam: Story
Meest overschatte speler: erikXL
Meest onderschatte speler: Cabbie, Firmintju
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @willemwever@, Cabbie, originele Casimodo & Triador (benieuwd naar leidersskills)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rise Against (Danny + Korneel), Peeta en alle andere kortzichtige AF-posters
Mooiste speler naam: Tsjik Tsjak Vollenbak
Mooiste stam naam: Allemaal afgezaagd :p
Het tofste topic: Oorlogstopics, al is momenteel geen enkel topic op dit AF leuk want er wordt alleen gezanikt om niks
Het domste topic: Eigenlijk dus heel dit forum
Favoriete forum poster: @willemwever@, Jannes
Minst favoriete forum poster: Otto van Bismarck, Peeta, Rise Against, ErikXL & delta-squad
Dikste wannabe op het forum: Rise Against, mijlenverre voorsprong
Dikste wannabe in het spel: Blacky :D
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Persoonlijk, het redden van Blacky. Voorlopig althans :p

Dank.:cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb niet eens iets gedaan, het waren 'noob' Henk en Timon ;)
Het gaat trouwens niet enkel om de dorpen, ook over hoe slecht er gedefd is.
Trouwens, waar schep ik op? (think)

Het zijn er trouwens al 19 :x
http://puu.sh/hrGyw/2d18d64e49.png

Noob henk en Timon. Het zijn gewoon ongelofelijke noobs. Het account was (weer) onbemand dus er is winst geboekt. Gefeliciteerd, 19dorpen winst tegen 1000 dorpen verlies.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb niet eens iets gedaan, het waren 'noob' Henk en Timon ;)
Het gaat trouwens niet enkel om de dorpen, ook over hoe slecht er gedefd is.
Trouwens, waar schep ik op? (think)

Het zijn er trouwens al 19 :x
http://puu.sh/hrGyw/2d18d64e49.png

Gaat ook wel makkelijker als je een speler van het acc opneemt in je alliantie en die alle zwakke en goede punten van een acc weet.:eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Gaat ook wel makkelijker als je een speler van het acc opneemt in je alliantie en die alle zwakke en goede punten van een acc weet.:eek:

Je vergeet even dat Ethno al meer dan een week wordt aangevallen ;)

Noob henk en Timon. Het zijn gewoon ongelofelijke noobs. Het account was (weer) onbemand dus er is winst geboekt. Gefeliciteerd, 19dorpen winst tegen 1000 dorpen verlies.

Waarom pakte jij dan de vv. niet? Of iemand anders uit Story?
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet even dat Ethno al meer dan een week wordt aangevallen ;)

Oh en de overstap is zeker over één nacht gegaan wil je zeggen ;).

En betreffend VV: Die werd steeds gewoon gedumpt bij mensen zonder te vragen of ze er überhaupt wel waren :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Je vergeet even dat Ethno al meer dan een week wordt aangevallen ;)



Waarom pakte jij dan de vv. niet? Of iemand anders uit Story?

Waarom pak jij die van I Am The War dan niet? Beetje pronken met nog geen 20 dorpen terwijl Iam al bijna 200 dorpen is verloren in een week. :eek:
 
Reactiescore
1.075
Dude, je hebt 10dorpen winst. Ga toch ergens anders opscheppen joh, het zal binnekort niet meer zo gemakkelijk gaan. Zie maar dat je niet wegrent ;)

deze maand 29 dorpen dus tegen 2 van ethno.

Jammer van Korneel Mental, constant janken dat wij van de vijand recruiten, maar het zelf ook doen. Jullie hebben nu (weer) een stabber gerecruit, en dan ons de stabstam noemen. Jullie zijn hilarisch guys.<3


Gaat ook wel makkelijker als je een speler van het acc opneemt in je alliantie en die alle zwakke en goede punten van een acc weet.:eek:

Het mag wel gezegd worden dat we in Beun niet eens wisten dat korneel in mental zou gaan spelen. Dat is ook bijlange niet eens bevestigd bij ons, dus tot we hier bevestiging van krijgen speelt korneel nog gewoon op ethno denk ik dan.
Verder is het ook wel schrijnend en veelzeggend over story als 1 van de belangrijkere spelers van Story naar mental overstapt;)
 

DeletedUser69459

Guest
Waarom pak jij die van I Am The War dan niet? Beetje pronken met nog geen 20 dorpen terwijl Iam al bijna 200 dorpen is verloren in een week. :eek:

Pronken? Ik noem Ethnocentric gewoon overschat. Ik pak de vv`s (nog) niet, omdat ik vorige week stage gaf en het voetbalseizoen nog een week duurt, waardoor ik dus nog steeds 5trainingen heb per week ;)
 
Bovenaan